SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

JAK 2

  • Stary Seba radzi młodym...

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    te plany i podsumowania skądś znam nie ma średnich partii. ćwiczenie podstawowe to cwiczenie angażujące więcej niż 1 partie do pracy a nie jak ----najwięcej części mięsnia -split- trening dzielony a nie łączony nie ma średnich partii, barki podchodzą raczej pod małe grupy. Oznacza to ze w 1 serii robimy 12 powtórzeń takim ciężarem którym to fak

    Odpowiedzi: 117 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-07-16 22:56:08 Liczba szacunów: 0
  • PL Realia - czyli co warto brać

    Post
    Doping

    Siema chce w późniejszym czasie wskoczyć na npp i propa. Propa juz mam a pytanie o npp mam dostęp do dose,ap i genamed które działają żeby tez nie przepłacać bo roznica ok 50 na paczce pozdro Npp kazde bedzie dzialac co wymieniles. Witam, wypadłem z tematu na ponad 2 lata. Potrzebuje aktualnego info nt. oxandrolonu, a dokładniej z którego labu w

    Odpowiedzi: 57496 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-03-03 16:48:05 Liczba szacunów: 0
  • PL Realia - czyli co warto brać

    Post
    Doping

    nie iwem jak uwas ale umnie ci co brali dose glwneie enana 2 lepkow nowa seja enan i zawiedzeni

    Odpowiedzi: 57496 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-03-21 11:44:37 Liczba szacunów: 0
  • PL Realia - czyli co warto brać

    Post
    Doping

    Mi z enana też wchodziły stężenie zanizone znasz pół roku temu było ok wnieśli chodzi o metę balkana to są po niej sajdy jak cholera bóle brzucha 2 znajomych mówi to samo A tak bardziej po polsku:)? Z czego wnioskujesz ze enan balkana zanizony?

    Odpowiedzi: 57496 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-03-29 21:31:44 Liczba szacunów: 0
  • PL Realia - czyli co warto brać

    Post
    Doping

    Cześć wam, bije w tej chwili malay tigera mix ripped 250, siedzi tam podobno 100mg propa, 75mg tren ace i 75mg mastera. Co myślicie o tym produkcie ? Jak ze stężeniem ? Może lepiej wbijać 2 amp w jednym strzale ?

    Odpowiedzi: 57496 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-04-07 23:03:30 Liczba szacunów: 0
  • PL Realia - czyli co warto brać

    Post
    Doping

    Nie wiem czy juz bylo czy nie ale jutro w rece wpadnie mi mix z genesisa podobno wszystko ladnie pieknie zapakowane i w ogole.. opinie zawsze byly rozne a Jak jest na ta chwile ?? Sa 2 Genesisy, jeden ok drugi lipa. Chociaz teście powinny być ok oba, ale glowy nie daje. Obys trafil na ten dobry.

    Odpowiedzi: 57496 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-04-10 10:28:58 Liczba szacunów: 0
  • PL Realia - czyli co warto brać

    Post
    Doping

    Witam, ja wypowiem się na temat środka titan bulk.Jestem po wbiciu ampy 3 dni.2 dni caly czas gorączka 38 dziś jest w miarę ok. dupsko boli i spuchnięte.Na stronie tytana pisze że tak może być tyle że pisze też że środek powinno się bić raz na 15 dni %-) to wtedy by się nawet zgadzało bo tak to braknie miejsca na ciele,bo serio dupsko spuchnięte j

    Odpowiedzi: 57496 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-04-10 21:21:00 Liczba szacunów: 0
  • PL Realia - czyli co warto brać

    Post
    Doping

    Środki Cybera trzymają poziom od wielu lat, bez wpadek, gorszych wypustów itp. Mam opinie (swoje lub znajomych) chyba na temat wszystkich ich środków ale ograniczę się do tego na czym sam leciałem: dwa lata temu, rip, prop i tren ace obecnie od 2 lat leci cypio, rok czasu tren enan i deca 25 tygodni. Wszystko działa jak trzeba. Tren enan wszedł po

    Odpowiedzi: 57496 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-04-12 13:00:48 Liczba szacunów: 0
  • PL Realia - czyli co warto brać

    Post
    Doping

    titan enan ktos jeszcze probował go teraz?? wiem juz 1 osoba odpowiedziała ale to mało:) Ja bije aktualnie z mixem titana. Poszła 1 lotka w udo i boli jak cholera możliwe ze poszło po nerwie zrobie 2 strzał i powiem czy bolesny a co do działania wybieram się na badania w następnym tygodniu. Mix bezbolesny 3 strzały w bark 0 bólu

    Odpowiedzi: 57496 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-04-14 19:55:59 Liczba szacunów: 0
  • PL Realia - czyli co warto brać

    Post
    Doping

    Witam pytanko 1. Titan enan co sadzicie działa ? Jak wasze opinie 2. Co wgl warto brac z Titana ? 3. Jaki Tren najpewniejszy ? koszty mało ważne . 4. Do alphy na chwile obecna nie mam dostepu bo nie ma jej na stanie i mowią ze na razie nie bd. Wiadomo w to bym tylko celował jesli chodzi o laby ale cóż ...

    Odpowiedzi: 57496 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-04-20 20:59:29 Liczba szacunów: 0
  • PL Realia - czyli co warto brać

    Post
    Doping

    bayer to fake??..to co warto łyknąć??aromic labs warto się w to bawić?? Zmieniony przez - jara200 w dniu 2015-04-20 21:11:19 Z farm punktu widzenia, tak to fake/podróbka firmy Bayer. Bayer tego nie robi, ktoś to robi na boku z ich logo. Witam pytanko 1. Titan enan co sadzicie działa ? Jak wasze opinie 2. Co wgl warto brac z Titana ? 3. Jaki T

    Odpowiedzi: 57496 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-04-20 21:14:01 Liczba szacunów: 0
  • PL Realia - czyli co warto brać

    Post
    Doping

    Te flakony maja 11ml wiec 6ml to przeciez by śmiesznie wygladalo%) 9-10ml to norma, ale to tez trzeba by wyciagnac wszystko na raz. Ja znam przypadek ze ktos mial 0.9AP. Pokazal mi a ja mu mowie ze masz 1ml, nawet wiecej%) Nikt nie patrzy na straty tylko na to jak juz napchane do igly i jeszcze z 2 krople wypuszczonw.

    Odpowiedzi: 57496 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-04-24 16:47:09 Liczba szacunów: 0
  • PL Realia - czyli co warto brać

    Post
    Doping

    Jak NPP z Titana? stosował ktoś? Jest tam npp czy zmieniać lab? jestem w trakcie 1 tygodnia, pierwszy kontakt z nandro więc porównania nie mam do niczego innego. Zmieniony przez - wuwu w dniu 2015-04-25 12:09:53 npp z titana ten sam poziom co ap....smialo mozesz brac dalej jaka dawka leci ? Zmieniony przez - Lasix w dniu 2015-04-25 17:12:03 w

    Odpowiedzi: 57496 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-04-25 19:57:04 Liczba szacunów: 0
  • PL Realia - czyli co warto brać

    Post
    Doping

    Bioisira ma bdb orale, mete bralem od nich i kosa, Euromed meta tez chwalona. Co do mety Titana to slyszalem rozbieżne opinie, ale nie wiem na ile sa prawdziwe, bo sam szamalem oxe i była git i każdy kto bral tez bardzo zadowolony. Tak, ze jak w oxie jest oxa to watpie żeby w mecie Titana nie było mety. Ale uwazalbym, cos w tym może być. Osobiscie

    Odpowiedzi: 57496 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-04-27 21:35:51 Liczba szacunów: 0
  • PL Realia - czyli co warto brać

    Post
    Doping

    Wino tabs Dose czy Genamed? Ososbiscie bralbym Alchemie, ale mam obecnie utrudniony dostep i nie wiem w ktore z tych 2 celowac, A moze Vermodje? Wino z gena bardzo dobre bralem osobiscie 40mg ed i zrobilo robote piekna Takich kabli jeszcze nigdy nie mialem nawet teraz kiedy bf jest duzo wyzszy to zyly na lapach nadal elegancko widoczne Kumpel bier

    Odpowiedzi: 57496 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-05-07 16:49:02 Liczba szacunów: 0
  • PL Realia - czyli co warto brać

    Post
    Doping

    jak trenbolon enan z titana, bral ktos? wszyscy chwala, sam dopiero zaczekem na nim bombe no i troche boli dupa choc i tak mieszalem z tesciem e zeby takiego stezenia alkocholu nie bylo:) 1ml trenu e ma 100mg czyli 4 ampulki tygodniowo trzeba zjesc%-) pozdro Ja mysle, ze przy 2-3 ampach będzie dobrze kosil. Znajomy bral 200-300mg trenu E z Euromed

    Odpowiedzi: 57496 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-05-19 23:38:35 Liczba szacunów: 0
  • PL Realia - czyli co warto brać

    Post
    Doping

    hcg tylko apteka jak i kazdy inny odblok, clen alpha shree, po co truc sie i bawic w loterie w underach, nie wiem kiedy to ludzie zrozumieja, i tak undera trzeba wbic 2-3 razy wiecej niz apteke wiec wychodzi na to samo. Zgadzam sie oczywiscie ze apteka zdecydowanie nr 1, tylko alpha i shree to nie apteki %-) Zmieniony przez - lestat1986 w dniu 2015

    Odpowiedzi: 57496 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-05-28 15:04:56 Liczba szacunów: 0
  • PL Realia - czyli co warto brać

    Post
    Doping

    1) cyber 2) titan 3) dose Nie wiem jak shree

    Odpowiedzi: 57496 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-06-04 23:19:59 Liczba szacunów: 0
  • PL Realia - czyli co warto brać

    Post
    Doping

    Kamrys ja sam jadę cybera ale dopiero trzy szoty to trochę mało ale mnie nie dusi ani nie poce sie w nocy a teraz kolega mnie sie pytał co by walnąć i tak mowie napisze tutaj zobaczę co chłopacy polecą. A z tego shree duzo przybileś? 20 lotek poszło potem przeszedłem na malaya i poczułem co to ten trenowy kaszel a raczej dusznść nigdy tak nie mia

    Odpowiedzi: 57496 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-06-05 10:59:18 Liczba szacunów: 0
  • PL Realia - czyli co warto brać

    Post
    Doping

    Czyli tura z Biosiry i z Euromedu dobra a jak z deklarowanymi stężeniami ? Tura biosira 9.5mg/tab. Takie wyszly wyniki badania labolatoryjnego. Znajoma z treningow pracuje w labie i zbadala mi kilka orali, wyniki 9.2-9.8(wino, meta, tura, oxa). Uprzedzam prosbe o wklejenie wynikow badan. Nie mam takiej mozliwosci bo nie odbywalo sie to droga ofic

    Odpowiedzi: 57496 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-06-07 20:08:12 Liczba szacunów: 0