SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

JAK 2

  • TEST - (siła i redukcja) by juby5_89 pods.str.34/35

    Post
    Odżywki i suplementy

    Witam wszystkich! Dzisiaj niestety nie będzie filmików ani zdjęć posiłków bowiem zapomniałem wcozraj naładować baterie w aparacie czego efektem było nakręcenie tylko jednego filmiku na treningu. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Wczoraj odbył się ostatni w tym cyklu dzień 15-tek. Nie było bardzo ciężko jed

    Odpowiedzi: 364 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-04-11 15:22:00 Liczba szacunów: 0
  • TEST - Plażówka na 2xCP AAKG AERO2 + Dodatki pods st 16

    Post
    Odżywki i suplementy

    !!!!! Podsumowanie !!!! Nie pisac dopuki nie powiem ze koniec :D Test trwal od 4 marca do 13 kwietnia (kontuzja) - czyli jakies 6 tygodni WYMIARY wyniki silowe warte do odnotowania podczas 1 i 2 planu treningowego: (chociaz nie to bylo celem) lawka skos w dol sztanga - bylo ostatnia seria 6x100kg max jest ostatnia seria 10x100kg max Pompki na

    Odpowiedzi: 181 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-04-16 18:14:21 Liczba szacunów: 0
  • mocna klata, masywna sylwetka

    Post
    Galeria Zdjęć

    Prom daje tutaj trening, bo kilka osób chciało go zobaczyć. Każdy trening robisz raz w miesiącu, jak go skończysz to napisz do mnie, tylko nie jest to lajt :P. x/y()x x ciężar/ y powtórzenia / x liczba serii 1. Klata płasko 25/50 ; 50/15 ; 32,5/40 ; 55/10 ; 37,5/30 ; 62,5/6 ; 42,5/20 ; 65/4 ; 47,5/10 ; 70/2 ; 52,5/8 ; 75/1 ; 55/5 ; 80/1 ; 65/1 ;

    Odpowiedzi: 125 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-10-18 14:55:23 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] slawod1/one.more.rep (foto: 1,3,6,10,15,21,35, 49)

    Post
    Trening dla początkujących

    W weekend troche podjadlem nie moglem wytrzymac ale coz taka moja natura. Od dzisiaj oficjalnie zaczynam ,,masowke". Chce ja zrobic z glowa i nie zalac sie jak swinia. Na redukcji kalorie wychodzily nastepujac: dt na silowni - (2,8 k-2,9k), dt na silowni plus pilka reczna - (3k-3,1k), pilka reczna - (2,6-2,7k), dnt - (2,4-2,5k). Teraz na masie bedz

    Odpowiedzi: 993 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-11-17 11:10:51 Liczba szacunów: 0
  • DT - Shi

    Post
    Ladies SFD

    Tydzień 3, Dzień 2 1. Rumuński MC z hantlami 4x 12, 4020 rozgrzewkowa 2x 5 2x7,5 kg/ 2x7,5 kg/ 2x7,5 kg/ 2x7,5 kg 2x9,5 kg/2x9,5 kg/2x9,5 kg/2x9,5 kg Eveline, dałaś może radę zerknąć na filmiki? Jak to technicznie u mnie wygląda? Nie jeszcze nie, może w weekend, ale nie obiecuję, bo ostatnio się nie wyrabiam z niczym 2. Wiosło hantlem 4x 8, 3010

    Odpowiedzi: 469 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-12-08 05:49:53 Liczba szacunów: 0
  • DT - Shi

    Post
    Ladies SFD

    Jak Ty te serie robisz? Bo miało być 15 powt. a masz notatki x20, x16? Ostatnia miała być na maksa i tak też jest :). Robię 4 serie (plus rozgrzewkową po 15) i ostatnią póki mi miednica nie pęka :P. No widzisz, czyli się da :-) im bardziej się rozkręcisz w treningach, nauczysz czuć swoje ciało, wykorzystywać potencjał ćwiczeń tym wiecej energii b

    Odpowiedzi: 469 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-01-17 21:28:53 Liczba szacunów: 0
  • Krystian Wolski - Dream about IFBB PRO!

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Po redukcji z Lukim ruszyliśmy z masą i powiem szczerze że od początku wszystko git. Aktualnie makro wygląda tak: DT Push: 300g B, 740g W, 60g T DT Pull/leg: 300g B, 600g W, 70g T DNT: 300g B, 160g W, 155g T Trenuje albo 2-1-2 albo 3-1-2-1-2 zależy jak mi się tam ułoży i jak się czuje. Waga aktualnie w niedzielę 103,7 po chorobie gdzie w tamtym tyg

    Odpowiedzi: 296 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-11-22 22:59:49 Liczba szacunów: 2
  • Krystian Wolski - Dream about IFBB PRO!

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Coś tam się nauczyłem od Seby :P Dzisiaj dzień Push z aktualizacją jedzenia przez Lukiego. Ogólnie od rana znowu po urzędach latanie i ostatnie podpisy umów o dofinansowanie do działalności :P Dzień ułożył się właśnie nawet spoko pod względem jedzenia bo został mi jeden posiłek a że pójdę spać ok 23.30 to zjem go na luzaku :P TRENING: 1.Sztanga sko

    Odpowiedzi: 296 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-11-28 22:56:11 Liczba szacunów: 1
  • Poszukujemy ochotników do badań wpływu diet niskoww na rozwój masy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Ok, oczekiwaliscie kogos kto moze wpisac efekty- to jestem Juz kiedys pisalem, na tluszczu jade od 11 roku zycia. Trenuje tak od 14 (tyle ze pierwszy rok - poltora to byla taka dziwna obwodowka pod sztuki walki... heh po prostu po treningu m-t szlo zie zaj.ebac i nie za bardzo masa szla... zresza ile masy moze nalapac 14-15 latek) Ostrzej za mase

    Odpowiedzi: 245 Ilość wyświetleń: 17412 Data: 2003-11-01 09:13:43 Liczba szacunów: 0
  • agnete DT/pods. str. 19

    Post
    Ladies SFD

    Wypiska z wczoraj: DT Warzywa: pomidory, ogórek, papryka czerwona, kilka liści sałaty. Napoje: woda, zielona herbata. Suple: Aescin, tran. Trening: Było wyjątkowo ciężko. Pod koniec, a dokładnie w trakcie robienia planka pierwszy raz miałam cofkę na treningu #-P opanowałam ją jakoś. Dziwne to, bo jadłam ponad godz przed treningiem. W przysiadzie pr

    Odpowiedzi: 509 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-12-14 14:10:20 Liczba szacunów: 0
  • agnete DT/pods. str. 19

    Post
    Ladies SFD

    DT TRENING Dzień 2 1. wyciskanie ława płaska wg tabeli prawie 3x19kg 3x22kg 3x25kg 2. wyciskanie sztangielek na skosie 5x10 8kg (na rękę)x 10/10/10/9/9 8kg (na rękę)x 10/10/10/8/8 3. wiosło sztangą 5x10 33kgx 10/10/10/10/10 29kgx 10/10/10/10/10 4. wznosy tułowia w opadzie 3x 10-12 na piłce cc 12/12/12 cc 12/12/12 + ćwiczenie zarzutu ok. 30min + ro

    Odpowiedzi: 509 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-02-17 19:04:51 Liczba szacunów: 0
  • agnete DT/pods. str. 19

    Post
    Ladies SFD

    DT Rano: aero 34min zmiennym tempem 3min 60% / 2min 80% na skakance %-) (jak zawsze czyli: 3min "trucht" przez skakankę, 2min skoki obunóż pomieszane z szybkim "biegiem" przez skakankę). W ostatnich 10min złapała mnie paskudna kolka, aż musiałam zrobić kilka pauz, pod koniec tak mnie bolało, że nie dociągnęłam tej ostatniej minuty @-) odczekałam z

    Odpowiedzi: 509 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-03 21:03:21 Liczba szacunów: 0
  • agnete DT/pods. str. 19

    Post
    Ladies SFD

    Tydzień 5 dzień 7 DT 06.09 (piątek) Trening B. 1.MC - 5 x 3-6 r: 35kg x10/ 45kg x5 55kg x5/ 60kg x4/ 65kg x3/ 60kg x3/ 55kg x4 52,5kg x6/ 57,5kg x6/ 61kg x5/ 65kg x4/ 61kg x3+1 50kg x6/ 55kg x6/ 60kg x5/ 65kg x3/ 60kg x3+1+1 50kg x6/ 55kg x5/ 60kg x3/ 65kg x2/ 60kg x2+1 2.Wyciskanie żołnierskie - 3 x 8-12 12kg x10/8/6 10kg x12/11/10 10kg x11/9/7 12

    Odpowiedzi: 509 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-09-06 18:41:23 Liczba szacunów: 0
  • napoje izotoniczne

    Post
    Iron Horse Series

    Jako kolarz mogę się w tym temacie wypowiedzieć. Jedynie 2 (dwa): Maxima i Inkospora nadają się bardzo dobrze do nawadniania podczas długich wysiłków (choć de facto nie są izotonikami, ale np w kolarstwie nie stosuje się w zasadzie izotoników czy czystej wody). Nie znam żadnego wyczynowego kolarza (szosa), który spożywałby na trasie czystą wodę, cz

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 10753 Data: 2007-01-28 16:43:25 Liczba szacunów: 0
  • Kulturystyka - ciągła walka o wygląd

    Post
    Po 35 roku życia

    Panie Janku, bo sie zaraz zaczerwienie jak panna na wydaniu ;-) Powinien pan napisac: rzuc sie na ciezar, patrz na mnie Jestem skromny więc się jednak nawet nie zarumienię. Za mojej młodości kolor czerwony był symbolem dumy - teraz wszystko się odmieniło }:-( Rano zrobiłem barki - tak samo jak przedwczoraj. Okazuje się, że taki sposób trenowania

    Odpowiedzi: 6981 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-03-03 09:57:38 Liczba szacunów: 1
  • Kulturystyka - ciągła walka o wygląd

    Post
    Po 35 roku życia

    Fan - zdaje się, że Brann nie robi 5x5p. Dla mnie ten fundament jest za mocny - nie dałbym już rady (dałbym gdybym robił na zaniżonych ciężarach). Kulturysta musi mieć trochę więcej ćwiczeń aby wyglądać :-). Siłacz może się skupić wyłącznie na sile i bojach konkursowych. Reg Park's Three Phase 5x5 Program Phase One 45-degree back extension 3x10 Ba

    Odpowiedzi: 6981 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-11-04 10:33:05 Liczba szacunów: 2
  • Prosze o pomoc teoretyczna doswiadczonych - wskazowki do planu

    Post
    Trening dla początkujących

    traktor71 : Klatka. Wycisk plasko rozgrzeka + 3serie. Sztanga badz hantlami. Pierwsza seria przykladowo okolo 90kg na moje maxy 6-8x, po czym zrzut ciezaru na 70 kolejne 6-8x, na 50 kolejne 6-8 oraz na lzejszy 15x. Po tym przerwa i 2 serie 90 po 6-8. Wycisk Skos to samo tylko, ze hantlami. Nastepnie tym samym systemem dorzucam bramke od dołu oraz g

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 874 Data: 2011-08-30 22:28:42 Liczba szacunów: 0
  • Maracaibo/Dziennik/new fot. str 19,20/recomp

    Post
    Trening dla początkujących

    Helool, no dotarłem wczoraj do domu, niestety przed wczoraj jak i w dzień wylotu moja dieta podupadła trochę, ale pochwałka się należy za ilości spożytego przeze mnie alkoholu. Na trzech imprezach zamknąłem się w 3 piwach i jednym drinku łącznie No cóż jak nie wyglądam jak anorektyk, to siłę za to mam iście oświęcimską , chociaż ma i to swoje dob

    Odpowiedzi: 228 Ilość wyświetleń: 15082 Data: 2011-04-13 19:19:35 Liczba szacunów: 0
  • Otrzymalem wadliwy i niekompletny sprzet

    Post
    Usuniete tematy

    puma666:Konkretnie: "Latający wyciąg" Nie mam pojęcia jak to może Panu latać. Naprawdę starałem się doradzić jak potrafię. Wyciąg Python który Pan ma sprzedajemy od początku istnienia naszej firmy i zbiera bardzo pozytywne opinie. "Obciążenie" Pisaliśmy już że obciążenie nie jest naszej produkcji i jest importowane z chin. Dost

    Odpowiedzi: 64 Ilość wyświetleń: 5681 Data: 2008-07-05 15:23:34 Liczba szacunów: 0
  • Kompleksy metaboliczne - szybsze spalanie tłuszczu

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Jak zamierzasz tak postawić sprawę - radzę 2 tygodnie robić siłę ( i to typowo siłowo a nie kulturystyczne) a kolejne 2 robić kompleksy i tak na zmianę. Ważne żebyś robił po 2 tygodnie takie cykle a nie po tygodniu na zmianę po to aby organizm adoptował się do treningu. Siłę zaczynasz tracić po ponad 25 dniach a wytrzymałość po 15 nie wykonywania

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-01-04 11:17:21 Liczba szacunów: 0