SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

JAK 2

  • Po silowni... Rozmowy przy gainerku

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    a ja jutro będę gnił na zajęciach do 18 Ale pocieszam się że za mną już 11 lat a przede mną 9 miesięcy ( jak wszystko pójdzie ok )

    Odpowiedzi: 30004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-09-01 22:14:25 Liczba szacunów: 0
  • Po silowni... Rozmowy przy gainerku

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    nie wiem czemu nie działa ale jak coś to mam ją w podpisie.

    Odpowiedzi: 30004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-09-03 12:45:52 Liczba szacunów: 0
  • Po silowni... Rozmowy przy gainerku

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    ale go wkręciłem beuheheheh Durcio :* mów do mnie łysa "pałeczko" albo coś wiesz żę już te brutalne wstawki przestały mnie kręcić... oraz kurde weź jej każ zapieprzac 2 godizny aerobów z rana + -500 kcal z diwety i zero podjadania a nie Efke jej od razu wciskasz a jak efka nie pomoże moge ci sprzedac smaczny winstrol a***** z winstrol

    Odpowiedzi: 30004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-09-08 21:05:44 Liczba szacunów: 0
  • Po silowni... Rozmowy przy gainerku

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    ****a powiadomki mi padły peper poka na prv poka poka pochwal sie ja ogólnie dobiłem do wagi .................. 90 eni wiem kiedy i jak mają w tygodniu 3x MT 2 X Aeroby i 3 X ACT pas stoi w miejscu , lustro nic mi nei mówiło ludzie dookoła że sie wielki zrobiłem ****a chyba mieli racja przynajmniej waga na to wskazuje

    Odpowiedzi: 30004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-09-14 21:03:32 Liczba szacunów: 0
  • Po silowni... Rozmowy przy gainerku

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    ****a!! ****a!! ****a mac!! ja ******le ****a mac!! wlasnie wrocilem od kolezanki za***ista dziewczyna z niej a ma tak po***anego i prostego chlopaka ktory ja olewa!! ****a mac!! na***albym mu chetnie ale.. to moj kumpel ****a mac!! zlota dziewczyna z niej i jakby nie patrzec takiej jak ona szukam ale nie bede ****a swinia i nie bede odbijal dzi

    Odpowiedzi: 30004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-09-14 21:44:09 Liczba szacunów: 0
  • Po silowni... Rozmowy przy gainerku

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    3 razy w tygodniu po 2 partie podczas treningu kazda partia raz dziennie ja mam tak: poniedzialek - klata i bicek sroda - plecy i tricek piatek - bareczki i nogi (uda+lydki) brzuch mozna robic w dni nietreningowe badz treningowe (ja robie w treningowe) cwiczyc nie za duzym ciezarem ale bardzo dokladnie technicznie jesli bedziesz sie do tego stoso

    Odpowiedzi: 30004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-09-15 20:28:01 Liczba szacunów: 0
  • Po silowni... Rozmowy przy gainerku

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    No juz jestem po obiadku pogoda na dworze straszna leje jak cholera

    Odpowiedzi: 30004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-09-16 16:58:11 Liczba szacunów: 0
  • Po silowni... Rozmowy przy gainerku

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    i tak dobrze ze zaczolem biegac . Wlogle niemialem planu skakac a powiec mi kojot jak biegłem do 2 miejscoosci od mojej po ulicy i co samochody jerza a ja na skakance

    Odpowiedzi: 30004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-09-21 20:26:31 Liczba szacunów: 0
  • Po silowni... Rozmowy przy gainerku

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    no tak ja jak poszedlem do szkoly kiedys w dresie to nauczycielka z polskiego wziela mnie do odpowiedzi i dostalem ledwo co 2 mimo ze bylem uczniem ktory zawsze mial 4 a ja wlozylem tylko bawelniane czarne spodnie z 3 paskami adidaska i bluze zielona startera

    Odpowiedzi: 30004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-09-28 13:41:42 Liczba szacunów: 0
  • Po silowni... Rozmowy przy gainerku

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    ostatnio słychać rozmowy z Kasią ale jakośnei wiem czy nei za młoda jest prokurator już nie ściga ale jakoś tak poza tym zaczęła sie mną interesowac Basia ale w dupie mam związki od jutera ruszam z masa link do planu podałem na poprzdniej stronie albo 2 strony temu ogólnie nic ciekawego sie u mnie nei dzieje jutro chyba mam sparing z judoka

    Odpowiedzi: 30004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-09-30 18:50:04 Liczba szacunów: 0
  • Po silowni... Rozmowy przy gainerku

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    ****a co za pogoda, leje deszcz jak po***any

    Odpowiedzi: 30004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-10-02 11:34:29 Liczba szacunów: 0
  • Po silowni... Rozmowy przy gainerku

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Hehe ja tez niepije kawy ale ostatnio w szkole jak mailem na 7:20 i siedzialem do 2 na sfd to kawa z automatu wchlonieta zostala ale staram sie niepic a co tam wogle słychac ja własnie obiadke kończe ryzyk z piersią z kurzczaka dobra ide pogram w medal of honor

    Odpowiedzi: 30004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-10-02 15:04:07 Liczba szacunów: 0
  • Po silowni... Rozmowy przy gainerku

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    A jak Pudzian byl w Rzeszowie z Andrzejem L. to nic o tym nie wiedzialem, dowiedzialem sie po fakcie

    Odpowiedzi: 30004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-10-05 15:54:07 Liczba szacunów: 0
  • Po silowni... Rozmowy przy gainerku

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    a ja zrobiłem z żołądka śmietnik dzisiaj sobie zdrowe żywienie odpusciłem ale jutro i przez cały tydzień jak w zegareczku bedzie starzy wybijają na tydzien ot mam spokój z matka a dzisiaj podzieliłem kuraka na 11 100gramowych porcji oraz jutro pizgam bary nogi brzuch potem z 2 pannami mozę sie spotkam "bo mnei dawno nei widziały " &q

    Odpowiedzi: 30004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-10-07 22:01:08 Liczba szacunów: 0
  • Po silowni... Rozmowy przy gainerku

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Ciekawa rozmowa mnie przedchwilą spotkała. Poszedłem dzisiaj z qmplem na basen no i spotkalismy fajną Panne no to przdstawilismy się kulturalnie i spoko, wchodzę na gg i: 14:21:00 (xxx) qr.wa na ciebie czekałem!! 14:21:10 (xxx) Słuchaj mnie leszczu jak się qr.wa bedziesz krecił coś koło mojej dziewczyny i qr.wa ogladł ja jk chodzi na basen to cię

    Odpowiedzi: 30004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-10-21 14:47:38 Liczba szacunów: 0
  • Po silowni... Rozmowy przy gainerku

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    kojot jezeli chcesz przeznaczyc 500zl na telefon to najlepiej jakby to byl w miare nowy telefon tzn - do pol roku proponuje 2 wyjscia: sonyericsson k700i albo siemens s65 sam osobiscie zaopatrzylem sie jakis miesiac temu w s65 ktory kupilem na allegro za 500zl i nie mam powodow do narzekania za siemensem przemawia karta pamieci mini mmc i aparat

    Odpowiedzi: 30004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-10-23 19:00:49 Liczba szacunów: 0
  • Po silowni... Rozmowy przy gainerku

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    racja, ja na tuska glosowalem i*****a z tego wyszlo ****a mam taki ze******l na studiach ze wydaje mi sie ze jestem chudszy niz jak zaczynalem cwiczyc, na wage sie boje stanac i boje bica zmierzyc

    Odpowiedzi: 30004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-10-25 11:39:53 Liczba szacunów: 0
  • Po silowni... Rozmowy przy gainerku

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    ****a mac wy tez cwiczycie a ja nie :( od 2 tyogniu to nawet neiiwem czy setke wezme ****a remont mi roba wujki jak to wujki na***ani i tka robią wieczorami mi ten garaz i**** zrobic niemogą ja 3 tydizen niećwicze ****a Moze w nastepnym tygodniu :(

    Odpowiedzi: 30004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-10-30 10:21:46 Liczba szacunów: 0
  • Po silowni... Rozmowy przy gainerku

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    mam na jutro napisac wypracowanie ale w necie nie moge nic znalesc:( moze wy byscie mi pomogli i wiecej gdzie cos na taki temat moge znalesc: -Zastanów sie jakie wartości kryją sie w tekscie bibli. Co sprawia ze uznawana jest za ważny element kultury europejskiej i tak wyraźnie obija sie w twórczości wielu artystow. Czym jest dla ciebie bibli jak

    Odpowiedzi: 30004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-11-01 11:02:37 Liczba szacunów: 0
  • Po silowni... Rozmowy przy gainerku

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    ja to dam lasce mojej jak jz będzie bardziej na to otwarta boo np. byłej juz dawałem takie coś ale bylej juz nie ma a z nową jestem dopiero 2 tyg więc jeszcze troche

    Odpowiedzi: 30004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-11-06 10:42:05 Liczba szacunów: 0