SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

JAK 2

  • BLOG: Rafał_B: ''''Idź więc i bądź lepszy...'''' podsumowanie str. 78

    Post
    ActivLab

    WTOREK - 19.01.10: Tego dnia byłem 9,5h w pracy - po pracy od razu pojechałem na BJJ POSIŁKI/SUPLEMENTY: I. owies, rodzynki, 3/4 szklanki mleka, szklanka soku marchwiowego(z kartona), porcja wp 80/0,3l wody, top 10 witaminy 1 caps; II. Karczek panierowany w mielonych płatkach owsianych, ziemniaki, buraczki, guarana - 1 caps; III. 2,5 h przed treni

    Odpowiedzi: 850 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-01-20 11:43:46 Liczba szacunów: 0
  • BLOG: Rafał_B: ''''Idź więc i bądź lepszy...'''' podsumowanie str. 78

    Post
    ActivLab

    Zapomniałem dopisać przy czwartkowym treningu, że podczas takedown'u źle upadłem (wystawiłem rękę i coś się "ścisnęło" w łokciu) http://www.youtube.com/watch?v=AHcw_SdE08I&feature=channel Początkowo, nie mogłem jej ani do końca zgiąć ani wyprostować. Bolało jak jasny gwint... Obecnie już jest lepiej, smaruje go maściami i mam nadziej

    Odpowiedzi: 850 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-01-25 14:20:01 Liczba szacunów: 0
  • DPMT - Dag - przebudowa v.2

    Post
    Ladies SFD

    17.01.2018 - DNT Napoje: kawa, melisa, pokrzywa, zielona, lipa, malina, aronia, rumianek, woda Suple: euthyrox 50; rano: D3+K2, tranvit, tyrozyna, OPC, Se, wit. B; poludnie: wit. C, bakopa, gotu; wieczorem: Mg+Zn, ahwaganda, diosmina; Odczucia cielesne: niewyspana Grzechy: 2x wisnia w czekoladzie (szef byl w robocie, a ja u niego na kawie) Miska:

    Odpowiedzi: 494 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-01-18 22:17:27 Liczba szacunów: 3
  • Rozgrzewka (by PLŚ)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    PLŚ HEHE jest to Plan Schodkowo-Procentowy by WODYN, który testuje wraz z georg'iem musiałeś czytać coś o tym... A co do tej rozgrzewki to chodzi mi głównie o rozgrzewke początkową + rozgrzanie najlepsze na dane ćwiczenie w danym dniu... czyli np: - DZIEŃ 1. Robie rozgrzeweczkę jakąś tam 15 minut, potem przechodzę do rozgrzewki na te ćwiczenie któr

    Odpowiedzi: 92 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-04-16 17:22:20 Liczba szacunów: 0
  • ***** ! MR OLYMPIA 2008 - RELACJA ! *****

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    Jay zasluguje na zwyciestwo najbardziej. I zadna polityka tutaj nie ma wpywu. HAHAHAHAHAHA Jay - tragedia , talia jak barki jak juz ktos pisal , zalane plecy i niech spada na drzewo ogolnie Heath - tu nie ma co mowic , klasa Wolf - dol plecow jak wspomnial Snes poprawiony , ogolnie wedlug mnie bdb Dexter - znakomicie , jak zawsze Freeman - potraf

    Odpowiedzi: 627 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-09-27 15:44:16 Liczba szacunów: 0
  • [M]malgorzatap/DT(pods.54,58)

    Post
    Ladies SFD

    wpis bedzie dlugi;-) rano udalam sie do naszych fizjo po porady wioslarskie - popatrzono, stwierdzono co nastepuje: postawa dobra,plecy proste, nie ma wychylania do tylu przy ruchu, tempo OK chociaz odrobine przydaloby sie wydluzyc faze bierna. Do poprawy praca rak - caly czas byly mniej wiecej na tej samej wysokosci (tzn opuszczalam je ale nie tak

    Odpowiedzi: 795 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-05 14:40:57 Liczba szacunów: 0
  • [M]malgorzatap/DT(pods.54,58)

    Post
    Ladies SFD

    14.08.14 Tydzien 4 Dzień 3. Rozgrzewkowo wioślarz 1.Rack pull 52,5kgx6/57,5kgx6/62,5kgx6/67,5kgx6o dziwo poszlo wszystko 50kgx6/55kgx6/60kgx6/65x6na prawdziwym racku i od razu lepiej 6x45kg/6x50kg/6x55kg/6x60kgnadal nie czuje tego ćwiczenia 6x40kg/6x50kg/6x55kg/6x60kgmam nadzieje,ze dobrze to robię- do sprawdzenia 2A. Wiosłowanie hantlami leżą

    Odpowiedzi: 795 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-08-16 15:13:59 Liczba szacunów: 0
  • [M]malgorzatap/DT(pods.54,58)

    Post
    Ladies SFD

    Uważaj, bo przy tym systemie łatwo bić rekordy;-)};-) moze to i dobrze,Mawashi sugerowal cos o poprawie sily absolutnej ;-) Trzymam kciuki bo tel plan to duuże wyzwanie. pewnie dlatego go dostalam - Marta wie,ze wyzwanie to cos co mnie mobilizuje najbardziej|-) uzupelniam zalegle 21.03.14 DNT miska 1 932,4 kcal b: 129,7 g (27,3%) ww: 198,9 g (41,8

    Odpowiedzi: 795 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-08-23 18:06:27 Liczba szacunów: 0
  • [M]malgorzatap/DT(pods.54,58)

    Post
    Ladies SFD

    Myślałam,ze będę miała luźniej w tym tygodniu ale znowu mi sie zagęściło, w dodatku niewiele spałam wiec po dobie w pracy przekoszona z lekka jestem Ale w weekend czasu nie bedzie na nic wiec zrobiłam dzis rzecz szalona czyli połączylam 2 treningi ( zaległy z wczoraj + jutrzejszy) wiec plecy z okolicami mam po prostu zabite}:-( Tydzien 1(9) Dzien 3

    Odpowiedzi: 795 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-09-18 13:46:37 Liczba szacunów: 0
  • TEST: Reductio maximo cum studio - jakub.ch, podsumowanie po TIGHTcie str. 22, 30

    Post
    Odżywki i suplementy

    PODSUMOWANIE DNIA 18 Ah, jak miło upłynął mi dzień pod znakiem nauki i lenistwa w dużej mierze też TRENING: Brak! Jak o cudownie napisać - brak treningu. Żadnego Weidera. Jejku, cieszę się jak głupi. Widocznie już mi na psychę ten A6W siadał, więc dobrze, że teraz brzusio trochę odpocznie i zacznie walczyć na siłowni za tydzień. Myślę, że też dost

    Odpowiedzi: 318 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-05-11 22:29:48 Liczba szacunów: 0
  • Shaneeya / Dziennik Redukcji

    Post
    Ladies SFD

    misworld, jestem pedagogiem z zamiłowania, a moja praca polega na pracy z ludźmi, konkretniej zarządzaniem nimi, więc chyba mam dobre podejście do innych. Lubię pomagać, doradzać i motywować, więc jak będziesz miała problemy z motywacją potrafię pocieszyć i/lub kopnąć w zadek ;-) Także tego... :-> Obliques, dziękuję za pochwałę, no wreszcie coś dob

    Odpowiedzi: 460 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-02-28 16:58:58 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Gacio, wpływ siły na wielokrotne wyciskanie

    Post
    Trening dla początkujących

    16.01.2016 r. Kiepsko. Suple jak zawsze za wyjątkiem przedtreningowki. Jedzenie: - 9:30 - jajecznica na boczku z 3 jajek. - 14:00 - rosół + 4 mielone z wołowiny i ogórki konserwowe z papryką. - 17:30 - urodziny i tu się zaczęło.. Bardzo dużo sałatek i mięsa + 4 lekkie drinki aż do 00:30. Efekt - czuję się bardzo przejedzony :( Waga: 86,2 kg. Tre

    Odpowiedzi: 353 Ilość wyświetleń: 16492 Data: 2016-01-17 01:53:57 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Gacio, wpływ siły na wielokrotne wyciskanie

    Post
    Trening dla początkujących

    wyciskanie na maszynie smith'a do karku: 8 x 50 kg \ 2 i 6 x 50 kg \ 2. Ogólnie dziwnie uczucie, barki mi rozrywało a nie czułem żeby to były moje maxy.. Z przysiadem podobnie, tyle że gdyby ktoś za mną stanął, to może i robiłbym dalej :) Dziś słaby dzień tłumaczę sobie brakiem nawadniania.. Przez cały dzień wypiłem tylko 5 kubków zielonej herbat

    Odpowiedzi: 353 Ilość wyświetleń: 16492 Data: 2016-01-18 21:01:16 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Gacio, wpływ siły na wielokrotne wyciskanie

    Post
    Trening dla początkujących

    21.01.2016 r. Suple jak zawsze :) Miska : - 7:30 - Owsianka z orzechami i pomarańczą, - 10:30 - 2 kromki ze swojską kiełbasą (często ją jem, bo jest po niej odczuwalna moc ;)) - 13:30 - j.w. - 16:30 - zupa pomidorowa z dużą ilością makaronu, 200 g wołowiny i spora ilość sałatki z jarmużem, - 19:30 - ciastka u babci ;) Dziś kolejny trening na hali

    Odpowiedzi: 353 Ilość wyświetleń: 16492 Data: 2016-01-21 22:47:36 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Gacio, wpływ siły na wielokrotne wyciskanie

    Post
    Trening dla początkujących

    CZEŚĆ Gać, sprawdzałem dziś swoje możliwości. Przyjąłem, że mój gryf który ma 145 cm długości i 26 mm średnicy, waży 5 kg, dołożyłem 33 kg ciężaru, czyli wyszło 38 kg na sztandze, przy mojej wadze 75 kg. Oczywiście za nim wypiłem piwo 660 ml i zjadłem obfitą kolację ;) Zrobiłem 40 powtórzeń jednym ciągiem, kolejne 10, po dwa w dwu sekundowych odst

    Odpowiedzi: 353 Ilość wyświetleń: 16492 Data: 2016-02-18 20:41:47 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Gacio, wpływ siły na wielokrotne wyciskanie

    Post
    Trening dla początkujących

    14.03.2016r. - 6:30 - Witamina C, Kreatyna hi tec TCM, Multiple - popite miodem na czczo, - 7:30 - Owsianka z orzechami + garść rodzynek, - 10:30 - pół omleta z masłem orzechowym, - 13:30 - j.w. - 16:30 - 60 g gainera przed treningiem, - 18:00 - 60 g gainera + 30 g białka po treningu, sałatka warzywna + bigos - 20:30 - Witamina C i Cynk i kube

    Odpowiedzi: 353 Ilość wyświetleń: 16492 Data: 2016-03-15 14:07:13 Liczba szacunów: 0
  • Masz 14-16 lat?Sport i wychowanie fizyczne

    Post
    Trening dla początkujących

    'W Waszym przedziale wiekowym świetnie sprzedają się filmy z super bohaterami, a większość z Was chce wyglądać jak oni. Problemem jest jednak to, że takiego wyglądu nie osiągniecie' oj Mawasi Ty chyba nie znasz dzisiejszych mlodzikow jak chodzilem do 1 gimn, w klasie mielismy takiego kolesia, ktory interesowal sie Dragon Ballem (nie musze chyba t

    Odpowiedzi: 329 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-05-26 09:17:09 Liczba szacunów: 0
  • Koniu i Trec - podsumowanie strona 72.

    Post
    Trec

    19.01.2010 Prawie do południa odsypiałem wczorajszą noc, potem parę godzin w laboratorium i trening, ogarnąłem się zjadłem i zaraz siadam do nauki, pewnie do 2-3. Dieta 1.Chleb pełnoziarnisty w jajku, oliwa, warzywa. 2.Jajka, owsiane, oliwa, warzywa. 3.Białko Vita fit, owsiane, oliwa. 4.Jajka - białka, makaron. 5.Warzywa, olej. 6.Night Protein Ble

    Odpowiedzi: 857 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-01-19 22:01:00 Liczba szacunów: 0
  • III Wroclawskie Wyciskanie Wielokrotne

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Witam wszystkich, bo tu mnie jeszcze nie było ;) Poczytałem sobie wpisy, fajne i ciekawe. Np jak 20x140kg dajesz radę Kondzio, to na 100kg powinieneś przekroczyć swobodnie 40 powt... Chcę się wybrać na zawody do Wrocka 18.05, wielkich szans nie mam, bo za lekki jestem, no i nauczyciel, lecz nie taki "wariat" jak Wycwiel ;) Nie wiem czy przy wadze o

    Odpowiedzi: 706 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-04-09 22:46:25 Liczba szacunów: 0
  • Different Roads, The Same Goal, czyli braciaki na siłowni

    Post
    Trening dla początkujących

    Day:31 A lekki - nr.5 Poprzedni: str. 16 1. WYCISKANIE SZTANGI NA ŁAWCE, SKOS UJEMNY +2,5kg całkiem nieźle. Tutaj przynajmniej jest jakiś progres, nie to co na płaskiej ] 55kg x 12 60kg x 10 67,5kg x 8 !* 2.WYCISKANIE HANTLI NA ŁAWCE, SKOS DODATNI 20kg x 12 23kg x 10 26kg x 8 3. WYCISKANIE HANTLI NA ŁAWCE SIEDZĄC 11kg x 12 13,5kg x 10 16kg x 8 4.

    Odpowiedzi: 1612 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-09-23 17:44:26 Liczba szacunów: 0