SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

JAK 2

  • RELACJA XII PUCHAR ZIEMI PUCKIEJ W KULTURYSTYCE, ŻELISTRZEWO 2016

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    Jesteśmy już na miejscu. Mała, kameralna salka w Domu Kultury w Żelistrzewie, póki co jeszcze nie ma mega tłoku ale jak pozjeżdżają się wszyscy to przeczuwam niezły ogień :-)) Niebawem rozpoczynają się weryfikacje Jak w przypadku Debiutów - fotki będziemy wrzucać na bieżąco: 1. Na forumowego dropboxa, widoczne na stronie działu www.sfd.pl/Aktualnoś

    Odpowiedzi: 58 Ilość wyświetleń: 12302 Data: 2016-03-06 09:16:06 Liczba szacunów: 0
  • DT Leexie

    Post
    Ladies SFD

    Miss };-) Tydzień 4 Dzień 23 1. Przysiad klasyczny 65kg (20 powt w 3 seriach) 62,5kg (20 powt w 3 seriach) 2. Podciąganie szeroko 3x max (nogi opierając o oparcie ławki) 3. Kierownica 10x30kg, 10x30kg, 7x36kg 3x10x30kg 4. WL pozioma 50kg (20 powt w 3 seriach) - słabo 45kg (20 powt w 3 seriach) 5. Wyciskanie żołnierskie 25kg (20 powt w 3 seriach) 30

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1631 Data: 2016-02-07 23:29:20 Liczba szacunów: 0
  • DT Leexie

    Post
    Ladies SFD

    Tydzień 1 PULL 1. Żuraw 4x8-10 3x10xcc 2. Syzyfki 4x8-10 3x10xcc 3. Podciąganie/opuszczanie/zwis – 3x max 10xneutralnie, 10x wąsko (podciąganie ze stopami opartymi na oparciu ławki) 4. Wiosłowanie sztangą nachwytem 4x8-10 10x20kg, 10x25kg, 10x30kg, 10x35kg 5. Wiosłowanie jednorącz z linką wyciągu, siedząc 8x10 10x14kg, 10x14kg, 10x20kg, 9x20kg 6. U

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1631 Data: 2016-03-02 23:06:25 Liczba szacunów: 0
  • DEE-JAY / Blog / PODSUMOWANIE + ZDJECIA str. 34

    Post
    Trening dla początkujących

    WYPIS Z DNIA 07.10.2008r. Dzisiejszy dzien nosi tytul "KONIEC Z MARTWYM CIĄGIEM" :( Martwy ciąg: 50x10 60x5 70x5 80x5 90x5/5 i w trzeciej serii mialo byc 5 ale nie wstalem ani razu.. Podciąganie na drążku nachwytem do klatki: x10 x10 x10 x10 Sciaganie wyciagu gornego szeroko do plecow: 40x15 50x12 60x10 70x8 Sciagnie raczki na wyciagu go

    Odpowiedzi: 396 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-10-08 21:35:53 Liczba szacunów: 0
  • DEE-JAY / Blog / PODSUMOWANIE + ZDJECIA str. 34

    Post
    Trening dla początkujących

    WYPIS Z DNIA 30.10.2008r. - bardzo ciezko Przysiad ze sztangą: 50x10 60x5 70x5 80x5 90x5 100x5/5/5 REKORD! (poprzednio 98x5/5/5) Wyciskanie sztangi na płaskiej: 45x10 55x10 65x10 75x10 85x9 (poprzednio 80x10) Rozpietki na bramie: 5 sztabek x 10 5 sztabek x 10 5 sztabek x 10 Wyciskanie na skosie w dol: 60x10 80x10 90x6 Odnosnie treningu: siady szly

    Odpowiedzi: 396 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-10-30 18:17:57 Liczba szacunów: 0
  • DEE-JAY / Blog / PODSUMOWANIE + ZDJECIA str. 34

    Post
    Trening dla początkujących

    WYPIS Z DNIA 07.11.2008r. duze ciezary, przerwy -1 min. ! Wyciskanie sztangi z przed głowy na siedzaco: 30x10 40x10 50x10 60x8 70x2 Wyciskanie sztangielek: 20x10 30x10 35x4 !! 30x10 Wznosy bokiem siedząc: (wolne opuszczanie, szybkie zarzucanie, technicznie,) 7kg x 10 8kg x 10 9kg x 10 12kg x 10 + od razu 8kg x 10 * Wznosy bokiem jedna reka na wycia

    Odpowiedzi: 396 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-11-07 18:24:26 Liczba szacunów: 0
  • DEE-JAY / Blog / PODSUMOWANIE + ZDJECIA str. 34

    Post
    Trening dla początkujących

    WYPIS Z DNIA 14.11.2008r. MOC! Wyciskanie sztangi z przed glowy na siedzaco: 40x10 50x10 60x10 65x6 + od razu 50x8 Wyciskanie sztangielek: 20x12 30x10 35x6 (poprzednio 35x4) 30x10 Wznosy bokiem siedząc: 8kg x 10 10kg x 10 12kg x 10 + 2 serie na linkach z przodu i 2 z tylu Wznosy ramion w opadzie tulowia na laweczce: 8kg x 10 10kg x 10 12kg x10 + 8

    Odpowiedzi: 396 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-11-14 22:39:52 Liczba szacunów: 0
  • DEE-JAY / Blog / PODSUMOWANIE + ZDJECIA str. 34

    Post
    Trening dla początkujących

    Pewnie ze chude, dlatego jakie bylo moje zdziwienie jak przymierzalem po kolei spodnie rozne modele rozne rozmiary, oczywiscie wsyztskie dzisny i przed uda to ledwo przechdoizly te najwieksze;/ ja tez uzywam paska ale glownie jako dodatek bo spodnie mi sie trzymaja na dupie i brzuchu edit: 2 miechy temu kupowane, w udach byly luzne ze przeada, a t

    Odpowiedzi: 396 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-12-29 23:06:37 Liczba szacunów: 0
  • Nikki - spełnienie marzenia/ str46/ str59/ str83/ str92

    Post
    Ladies SFD

    Ale miałam dziś zakwasy%-) Po zrobieniu dzisiejszego treningu pupy to już w ogóle ledwo chodzę (ciekawe jak będzie jutro):-P Nie sądziłam, że po takiej przerwie będzie tak ciężko, ledwo trzymałam ciężary (mimo zmniejszenia obciążenia), ale przynajmniej czuję, że ćwiczyłam. 27/08/2013 DT Trening: /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/8529ac60bb054bf0bbe36719d9b67

    Odpowiedzi: 2156 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-08-27 22:30:41 Liczba szacunów: 0
  • Nikki - spełnienie marzenia/ str46/ str59/ str83/ str92

    Post
    Ladies SFD

    Osobiście mam pas trójbojowy - identyczna szerokość na całym obwodzie. Pas do dwuboju jeszcze mojego ojca - delikatnie szerszy z tyłu niż z przodu. Pas kulturystyczny - mocno szerszy z tyłu oraz pas neoprenowy cały dość szeroki i zapinany na rzepa. No i takie pasy mogę oceniać - innych nie używałem. 1. Trójbojowy skórzany - bardzo gruby i zanim si

    Odpowiedzi: 2156 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-12-31 13:53:24 Liczba szacunów: 0
  • Nikki - spełnienie marzenia/ str46/ str59/ str83/ str92

    Post
    Ladies SFD

    31/12/2015 DNT Jestem, jestem gdyby się ktoś zastanawiał co się ze mną dzieje :-> Uzupełniam wypiski staro/nowo roczne :-) Siłownia w sylwestra była czynna krótko i nie zdążyłam na nią dotrzeć, dlatego będzie sama micha ciut rozjechana, czasem się tak może zdarzyć czym się jakoś specjalnie nie przejmuję ;-) Miska: suplementy: wit. A+E, wit. D, krea

    Odpowiedzi: 2156 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-01-02 23:49:02 Liczba szacunów: 0
  • Nikki - spełnienie marzenia/ str46/ str59/ str83/ str92

    Post
    Ladies SFD

    20/03/2017 DT No dobra moi mili dosyć już o tych gofrach :-) Dzisiaj kolejna porcja filmów, niestety nie udało mi się zrobić całego treningu, a to z powodu braku czasu i późnego dotarcia na siłownię. Musiałam zostać dłużej w pracy, a kiedy udało mi się dotrzeć na siłkę to skracałam przerwy do minimum (zmiana obciążenia, złapanie oddechu), ponieważ

    Odpowiedzi: 2156 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-03-20 22:28:45 Liczba szacunów: 0
  • Potrzebuje opieprzenia :]

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Chce zacząc od nowa,zanim moze byc za pózno.Cyztałam ten artykuł o anoreksi juz dawno..teraz jeszcze raz przeczytałam i wiekszośc zagadnien tam opisanych jest adekwatne do mojego myslenia. Np. "jesli dużo cwiczysz i bez przerwy towarzyszy Ci mysl,ze spalasz to co zjadłas,ze trenujesz aby schudnać" U mnie własnie tak jest..moze juz nie chc

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 2408 Data: 2005-10-22 14:06:43 Liczba szacunów: 0
  • Andy walczy, czyli prośba o pomoc w redukcji

    Post
    Ladies SFD

    wczoraj był rest day, bo podróżowałam, a jak ja 'podróżuję', to często miska na tym cierpi ;/ wczoraj byłoby dobrz,e gdyby po drodze nie wpadł jogurt 7 zbóż =/ (odkąd przestałam jeść owocowe jogurty, wydał mi sie wczoraj strasznie słodki), zatem wczorajsza miska + nieszczęsny jogurt: /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/bb512c45485b4b6c912e714df44f41bc.png a dz

    Odpowiedzi: 103 Ilość wyświetleń: 6552 Data: 2013-03-28 20:47:42 Liczba szacunów: 0
  • Sprawność, estetyka i harmonia/Ronie220 , forma str. 211

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Witajcie przyjaciele ! Od dziś reaktywuję dziennik. Postaram się wrzucać regularnie wypiski-przynajmniej w tym tygodniu, abyście zobaczyli jak trenuję. Aktualny program jest bardzo intensywny, ale polecam spróbować. Jeśli chodzi o cele, to nadal próbuję dobić do 100kg. Jednak brakuje koło 3-4kg, a idzie to jak krew z nosa. Ale nie zamierzam podbij

    Odpowiedzi: 2435 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-02-01 19:41:52 Liczba szacunów: 0
  • Sprawność, estetyka i harmonia/Ronie220 , forma str. 211

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Witajcie przyjaciele ! Od dziś reaktywuję dziennik. Postaram się wrzucać regularnie wypiski-przynajmniej w tym tygodniu, abyście zobaczyli jak trenuję. Aktualny program jest bardzo intensywny, ale polecam spróbować. Jeśli chodzi o cele, to nadal próbuję dobić do 100kg. Jednak brakuje koło 3-4kg, a idzie to jak krew z nosa. Ale nie zamierzam podbij

    Odpowiedzi: 2435 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-02-06 20:33:00 Liczba szacunów: 0
  • Kadencja

    Post
    Inne dyscypliny

    Młodym to moze nie ejstem mam już 19 lat i w trzy seozny 14 tys km wiec troche sobie pojeżdziłem .Chodzi oto by dowiedzieć sie czy miekie obciązenia daja takei same efekty co twarde .Bo jeżdząc cały czas to żadko schodziłem z blata .A ostatnio kumpel mówi ze włancza blat jak ma 50 km/h na liczniki hehe.to dopiero młynek.Mi osobiscie osotatnio odpow

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 16420 Data: 2004-08-10 15:01:10 Liczba szacunów: 0
  • Kulturystyka wg. Mikołaja/ podsumowanie str. 200/224/260

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Witam ! Dzień treningowy: Nogi 1. Przysiad tylni RAMPA 60-90-110-120-125-130 kg x 6p 2. Martwy ciąg 3s 90-100-105kg x10p Zamiast RDL,bo znowu nie poszukałem ćw zastępczego. W następnym tygodniu coś znajde. 3. Przysiad bułgarski 3s x 10p 27,5 kg (ciężar samych talerzy) 4a. Prostowanie nóg siedząc 3s x 15p (5 sztabek) 4b. Uginanie nóg leżąc

    Odpowiedzi: 2623 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-06-04 19:13:44 Liczba szacunów: 0
  • Kulturystyka wg. Mikołaja/ podsumowanie str. 200/224/260

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Witam ! Dzień treningowy - tydzień 6 Barki, Łapy, Brzuch 1. Wycisk siedząco przód RAMPA 35-45-55-60-62,5kg x 6p Ostatnie 2 powtórzenia z lekka pomocą,mimo tego ze nie zwiększyłem ciężaru,ale zobaczymy jak bedzie dalej. 2. Wznos boczny stojąc 3s x 15p - 13 kg +1kg 3. Podciąganie linki wzdłuż tułowia 3s x 10p - 8 sztabek Jak pisałem tydzień t

    Odpowiedzi: 2623 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-06-13 20:31:42 Liczba szacunów: 0
  • Kulturystyka wg. Mikołaja/ podsumowanie str. 200/224/260

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Witam ponownie ! dzień treningowy - tydzień 7 Klata, Plecy: 1. Pompki na poręczach RAMPA 0 - 2,5 - 5 - 7,5 - 10 - 12,5 - 15kg x 6p 2. Podciąganie na drążku RAMPA 0 - 0 - 2,5 - 2,5 - 5 - 6,25kg x 6p 3a. Wyciskanie hantelkami głową w górę 3s x 10p - 30kg (+dropseria na końcu 17 kg x 6p) 3b. Wiosłowanie sztangą nachwytem 3s 10p - 80 kg (+dropseria n

    Odpowiedzi: 2623 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-06-22 19:15:38 Liczba szacunów: 0