SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Proszę o pomoc przy ułożeniu planu treningowego!

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 708

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11144 Napisanych postów 51507 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
To mój pierwszy post na tym forum, więc na wstępie witam wszystkich!

Mam 22 lata, 184cm wzrostu i ważę 67kg - bardzo chciałbym przytyć (zwłaszcza na rękach, bo mam je chude, przez co niekiedy czuję się zakłopotany).
Nie mam doświadczenia w przebywaniu na siłowni, więc mój staż w tych sprawach wynosi zero. Postanowiłem zacząć ćwiczyć, problem polega jednak na tym, że jestem w tym temacie zupełnie zielony. Nie mam pojęcia ile razy w tygodniu powinienem ćwiczyć, jakie ćwiczenia powinienem wykonywać, w jakiej kolejności, z jakim obciążeniem, ile serii, ile powtórzeń itd.
W tygodniu mogę poświęcić 3-5 dni na ćwiczenia po około 60-90 minut. Do wykorzystania mam taki sprzęt, jak widać na poniższych zrzutach (obciążenie na sztangi ma 61kg).









Ćwicząc chciałbym osiągnąć kilka rzeczy:
a.) Przytyć (zwłaszcza na rękach)
b.) Odstresować się
c.) Wyrobić sobie kondycję
d.) Poprawić swoje samopoczucie
- nie być notorycznie sennym
- nie męczyć się tak szybko i łatwo
- czuć się bardziej pewnym siebie pod względem budowy swojego ciała
e.) Zwalczyć lenistwo ;P

Czy ktoś z Was mógłby pomóc mi w ułożeniu starannego planu ćwiczeń? Z dokładną rozpiską tego, co i kiedy mam ćwiczyć? Z jakim obciążeniem? Ile serii? Ile powtórzeń? Może powinienem jeszcze zainwestować w jakieś suplementy i odżywki (jeśli tak, to prosiłbym o jakieś konkretne nazwy), ewentualnie dokupić ławeczkę do brzuszków, rower stacjonarny (nie żebym sypał kasą na prawo i lewo, ale zależy mi na tym, więc jestem gotowy wydać oszczędności)?

Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję za pomoc!

- Płeć: Mężczyzna

- Wiek: 22 lata

- Waga: 67kg

- Wzrost: 184cm