SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Proszę o pomoc w ocenie plany

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 867

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 15
Witam,
Na wstępie jako, że to mój pierwszy post na forum chce się ze wszystkimi przywitać, mam nadzieję, że forum to pomoże mi osiągnąć cele jakie sobie postawiłem.
Do rzeczy:
Chciałbym żebyście pomogli mi ocenić mój plan treningowy. Trening jaki będę robił to FBW. Jako, że jestem początkujący wydaje mi się, ze jest dla mnie odpowiedni jak na początek.
Może coś o mnie: Kilka miesięcy temu postanowiłem zmienić swój wygląd. Gdy zaczynałem na początku sierpnia ważyłem 107 kg przy wzroście 195 cm. Zacząłem od biegania i wyrzucenia śmieciowego żarcia ( choć nie udało mi się do końca zrezygnować ze słodyczy). Przez pierwsze kilka tygodni waga ruszyła tylko o kilka kg w dół, jednak później udało mu się osiągać co raz to lepszą formę biegową, moje aeroby stały się bardziej wydajne. aktualnie ważę 94 kg, choć trzymam tą wagę od jakiegoś miesiąca. Po tym jak pozbyłem się warstwy tłuszczu zobaczyłem, ze moja masa mięśniowa jest na bardzo niskim poziomie. Postanowiłem, że czas pójść na siłownie. Nie miałem nigdy dłuższej styczności ze siłownią, choć czasami tam bywałem. Także można powiedzieć, ze mój poziom to średnio początkujący.

Mogę trenować 3 razy w tygodniu: wtorek, środa, piątek. Zależy mi na rzeźbie
Ułożyłem sobie taki plan: (ABA, BAB lub AAB lub BBA - w zależności od własnych chęci)

Zestaw A:
Nogi:Przysiady z sztangą na barkach 2s i Wspięcia na palce stojąc 1s
Plecy: Ściąganie drążka wyciągu górnego do klatki / na maszynie 3s
Klatka: Rozpiętki na maszynie, siedząc (butterfly) 3s
Barki: Wyciskanie sztangielek 3s
Triceps: Wyciskanie sztangi na ławce w wąskim uchwycie 2s
Biceps: Siódemkowanie 2s


Zestaw B:
Nogi: Wykroki ze sztangą 2s i Wspięcia na palce stojąc 1s