SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

JAK 2

  • Przemyski/ Letnie palenie fatu, pods. masy s.154

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Marian nagram ;-) Prz Niee, do energy daleko. NEO Club Przemysl, rezydent Cherry Coke & Carlo laguna, których znam z podwórka \-) Ogólnie to były już u nas takie gwiazdy jak 4 STRINGS, Beny Benassi, Shaun Baker, SAFRI DUO, Modern Talking, East Clubbers, Kalwi & Remi, THE NYCER (losing control), Mike Evans, Bueno Clinic, Digital Mode, Dj Bridge,

    Odpowiedzi: 1986 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-02-18 11:07:36 Liczba szacunów: 0
  • Przemyski/ Letnie palenie fatu, pods. masy s.154

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Witam! ;-) Dawno tu nie pisałem, co nie znaczy, że nie byłem obecny. Na bieżąco staram się kontrolować poczynania dziennikowe niektórych osób ;-) Jako, że mam wolną chwilę postanowiłem napisać co u mnie. Obecnie jestem na szkoleniu ogólnozawodowym do przyszłej pracy, od listopada 2012 do sierpnia 2013, więcej szczegółów zdradzać nie mogę. Tutaj ni

    Odpowiedzi: 1986 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-02-17 12:18:33 Liczba szacunów: 0
  • Kij 'n' marchewka/ Eveline (pods. 17)

    Post
    Ladies SFD

    09.12.13 DT/ dzień 57./ trening 17. Miska BTW 150/ 30/ 100: /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/4c06cb6a04fb46908535ee7568cddf75.png Aktywność: trening +2h fitness + brzuch (między pos. 1 i 2) składanka na tyłek 1 2,5h fitness (między pos. 4 i 5) Napoje: woda 1,5l, kawa x3 Warzywa: papryka, pomidor, fasolka szparagowa, cukinia, cebula, marchew Suple: przed tre

    Odpowiedzi: 226 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-09 12:03:07 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Anunnak80

    Post
    Po 35 roku życia

    Witam, Ja mam z kolei podobne wnioski jak Giaurnemo, masz trening okrutnie przeładowany. Za dużo ćwiczeń na każdą partię. Podział na dni może być. Rozpoczęcie (czy też wznowienie) treningów przynosi na początku bardzo fajne efekty, niezależnie od treningu, diety etc. Niestety w pewnym momencie organizm zużywa tzw. "bonus startowy" i wtedy należy za

    Odpowiedzi: 275 Ilość wyświetleń: 18532 Data: 2014-11-29 13:15:56 Liczba szacunów: 0
  • bree/ blog/ redukcja forever :]

    Post
    Trening dla początkujących

    Wrócę do 2 strony jeszcze do Dagmary Pół kilo sera, mhm, trochę dużo (P.S. kobiet się o wiek nie pyta, więc o ser mi chodziło ) co do wygłodnienia po kuskusie cycku i grejfrucie to się zdziwisz :P przeleci szybciutko Co do thigta jak masz okazje no to bierz efedryny ani yohi chyba nie ma, ale głowy sobie uciąć nie dam tylko nie skakaj od razu n

    Odpowiedzi: 302 Ilość wyświetleń: 13635 Data: 2007-06-01 10:19:11 Liczba szacunów: 0
  • bree/ blog/ redukcja forever :]

    Post
    Trening dla początkujących

    Lonti o dziennik posiłków pytałam w kontekście faktu, że nie wiedziałaś, ile białka ma twaróg - chodziło mi o program, w którym masz też wszystkie tabele wartości odżywczych Czasem warto wiedzieć chociaż orientacyjnie co i jak, nie trzeba od razu liczyć wszystkiego co do grama Masa e tam, ja lubię twaróg, pycha Chętnie się z Tobą zamienię, bo ja

    Odpowiedzi: 302 Ilość wyświetleń: 13635 Data: 2007-07-08 08:59:32 Liczba szacunów: 0
  • kaka21 pozbywamy się słabych punktów-plecy. pods. s. 94

    Post
    Ladies SFD

    Bziu, ok nagram przy następnej wizycie a co, podejrzanie dużo dźwigam w porównaniu do reszty na plecy czy co? %-) chcę zobaczyć, jak ładnie robisz :-) A. Przysiad 5*5 60kg 60kg 60kg 60kg 65kg 55kg 55kg 60kg 60kg 60kg Następnym razem zrób 30kg *8 40kg*4 50kg *2 - rozgrzewkowo 62,5 5*5 (chyba, ze to lekkie to day 65kg5*5) i dodawaj co 2,5kg w kole

    Odpowiedzi: 1264 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-11-01 09:08:18 Liczba szacunów: 0
  • kaka21 pozbywamy się słabych punktów-plecy. pods. s. 94

    Post
    Ladies SFD

    SzeA, racja trochę strasznie wyglądają ale bardzo doceniam i jeszcze raz Wam wszystkim dziękuję za zaangażowanie. Dziś gdyby nie Wasza pomoc, zaangażowanie i wiedza to położyłabym się na kanapie, leżała i jadła, to był najgorszy dzień treningowy od początku programu, który realizuję. Zmusiłam się do treningu, ziewałam w trakcie i klęłam w myślach n

    Odpowiedzi: 1264 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-11-13 22:27:10 Liczba szacunów: 0
  • Przemek Górynowicz & IHS - MASA!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    BARKI + TRICEPS 1. Wyciskanie sztangi z klatki R6 6x50 / 6x80 / 6x100 / 4x115 / 8x100 / 13x85 6x50 / 6x80 / 6x100 / 6x115 / 13x100 / 16x85 6x50 / 6x80 / 14x102,5 / 17x87,5 / 22x72,5 2. Wyciskanie zza karku na suwnicy R8 8x50 / 8x70 / 8x80 / 12x65 / 25x50 8x50 / 8x70 / 8x85 / 15x70 / 30x55 5x10 80kg 3a. Unoszenie hantli bokiem 7x10 14kg 14kg 14kg 3b

    Odpowiedzi: 3286 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-10-06 16:49:51 Liczba szacunów: 0
  • Przemek Górynowicz & IHS - MASA!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Napiszę co nie co żeby nie było że nie żyję, chociaż w sumie czuję się jak nieżywy %-) Cały tydzień wyjęty z życia - grypa żołądkowa. Niestety jedyne co mogłem jeść przez te dni, to szejki białkowe / gainer, które i tak zaraz ze mnie wylatywały. Równo 2 tygodnie temu ważyłem 113kg, dzisiaj 101... Masakra, wyglądam jak resztki siebie. Dzisiaj jest t

    Odpowiedzi: 3286 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-10 15:43:42 Liczba szacunów: 0
  • Przemek Górynowicz & IHS - MASA!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Po zejściu z 1 rundy dopadła nie taka kolka, że zwijałem się z bólu i nie dawałem rady wciagnąć brzucha, a tu za chwilę układy dowolne... Od razu zaczął mi pomagać Damian, który sam za chwilę wychodził, razem z Olą Domaszewicz, i trochę przeszło. Choć jak patrzę na układ, to jednak ten brzuch lekko odstaje... Potem już tylko czekanie na ogłoszenie

    Odpowiedzi: 3286 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-04-14 17:16:59 Liczba szacunów: 0
  • Przemek Górynowicz & IHS - MASA!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Stary dla mnie to możesz i o dupie Maryni tutaj pisać, duma mnie rozpiera że mam takiego znajomego ;-) Dla mnie też to jest nowość, dopiero 2 sezon, a będą 3 starty, w tym dwa tydzień po tygodniu. Redukcja od nowego roku, więc już 4 miesiące na minusie... Jak miałbym jeszcze trzymac formę, a nawet i ją poprawiać przez jeszcze 2 tygodnie jak Ty, to

    Odpowiedzi: 3286 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-04-30 09:44:22 Liczba szacunów: 0
  • Przemek Górynowicz & IHS - MASA!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Ostatni zrobiony trening w środe tydzień temu, aeroby już nawet nie pamiętam %-) Sobotę i niedzielę sobie pojadłem, ale też nie jakoś mega dużo jak na dzień po zawodach. W pon z syfu już wleciała w sumie tylko paczka czipsów, 2 paczki ciastek, kilka batonów, no i mnóstwo owoców. We wtorek już tylko czipsy i owoce, ilości już na kilogramy %-) Środa,

    Odpowiedzi: 3286 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-05-08 12:03:48 Liczba szacunów: 0
  • Przemek Górynowicz & IHS - MASA!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    PULL 2 1. Wiosło nachwyt R8 + regresy 8x100 / 8x125 / 8x145 / 13x130 / 16x115 2. Wiosło półsztangą jednorącz R10 + regresy 10x45 / 10x60 / 13x55 / 17x50 3. Ściąganie nachwyt 5x8-15 8x80 / 8x80 / 10x75 / 12x70 / 15x65 4. Uginanie modlitewnik jednorącz / oburącz 4x12 / max 2,5kg + interwały 10x 20s sprint / 40s trucht + aero 10 min Fajny trening, ja

    Odpowiedzi: 3286 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-07-15 16:47:16 Liczba szacunów: 0
  • Przemek Górynowicz & IHS - MASA!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    NOGI 2 1. MC R8 + regresy 8x110 / 8x150 / 8x180 / 12x162,5 / 13x145 8x120 / 8x155 / 8x185 / 12x167,5 / 13x150 8x120 / 8x160 / 8x190 / 12x170 / 14x150 8x120 / 8x160 / 8x200 / 9x180 / 11x160 2. Uginanie leżąc z hantlą 5x10-15 10x18 / 10x18 / 10x16 / 12x14 / 15x10 10x20 / 10x20 / 12x18 / 14x16 / 14x14 10x20 / 10x20 / 12x18 / 15x16 / 13x16 10x20 / 10x2

    Odpowiedzi: 3286 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-08-12 12:04:11 Liczba szacunów: 0
  • victoria DT/pods. polroczne str.28

    Post
    Ladies SFD

    dzisiaj DT jutro moze sprobuje jakas wytrzymke(juz sie boje jak ja przezyje:-D) /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/2e6f7673efb4446eb358718188fa05c8.JPG 23.10 DNT dzisiaj pobiegalam troche +/-30s/1min marsz czasami 30/30 tak z 15 min, nawet fajnie bylo-kupilam stroj do biegania wiec musialam przetestowac;-) no i jeszcze zrobilam wytrzymke( wg rozpiski z dzienn

    Odpowiedzi: 299 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-10-22 23:35:00 Liczba szacunów: 0
  • DT - B.B. - Ćpam Sport z ActivLabem. - nowe foty str. 38, 48, 54

    Post
    ActivLab

    Steven_99 Stała ilość, teraz zresztą też, wiesz na redu nie miałem ustalonego strikte makro, poprostu rozpiska na 7dni od trenera. Kazdy dzien miał inne posiłki takze nie było monotonni :) Teraz poprostu w nietreningowe, coś tam skubnę mniej węgli, ale nie żęby nie wiadomo ile mniej. Poprostu obserwuję czy idzie i jak coś to obcinam/ dorzucam. Dz

    Odpowiedzi: 543 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-10-04 16:57:34 Liczba szacunów: 1
  • DT - B.B. - Ćpam Sport z ActivLabem. - nowe foty str. 38, 48, 54

    Post
    ActivLab

    Powoli wracam do żywych, w Sobotę impreza firmowa no i się załatwiłem, dodatkowo w Poniedziałek problemy z autem, całego mnie zmoczylo a było 2 stopnie deszcz i duży wiatr oraz niestosowny ubior %-), wieczorem a w zasadzie póznym wieczórem (22) doj**ałem trening ale czułem się świetnie, gorzej dzisiaj rano %) . To lecimy z wypiskami. Dzień 208.

    Odpowiedzi: 543 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-10-13 22:15:43 Liczba szacunów: 0
  • Sprawność, estetyka i harmonia/Ronie220 , forma str. 211

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Leciałem jakiś czas każdą serię do maks rep. wychodziło mniej więcej 6-5, 4, 3 I jak stanęło to nie chciało ruszyc juz kompletnie. Później obrałem troche inną taktyke, zszedłem do nizszych rep i co tydzien sobie to zwiększałem 1, 1, 1 2, 2, 2 3, 3, 3 4, 4, 4, 5, i tu znow to samo, stanąłem na tym poziomie i nie moge tego zmienic Spróbuj wykonyw

    Odpowiedzi: 2435 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-08-11 12:51:20 Liczba szacunów: 0
  • Sprawność, estetyka i harmonia/Ronie220 , forma str. 211

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Tymczasowo nie ma żadnych regresów, bo mięśnie dostają wystarczającą objętośc w dniach hipertrofii. A dlaczego rampa 3 i czasem spadek na jedynki ? Bo to ostatnie tygodnie tego mezocyklu i dodatkowo suplementuję kreatynę, więc chce zobaczyć czy rzeczywiście wpływa na przyrost siły. Co w przypadku plateau ? Najczęściej wystarcza mocna cofka z cięża

    Odpowiedzi: 2435 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-03-10 21:08:08 Liczba szacunów: 0