SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Dobry trening?

    Post
    Trening dla początkujących

    Spokojnie mógłbyś zaczać przysiad/mc/wl/ohp od 4x8 albo 4x10 bo 5x5 może okazać się trochę zbyt niskim zakresem jak na początek.

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 537 Data: 2015-12-08 20:54:20 Liczba szacunów: 0
  • Split do poprawy.

    Post
    Trening dla początkujących

    Wygląda to mniej więcej tak. PONIEDZIAŁEK KLATKA+TRICEPS KLATKA Wyciskanie sztangi płasko 4 serie x12x10x8x8 Wyciskanie sztangielek na ławce skośnej 4 serie x12x10x8x8 Rozpiętki na ławce skośnej 3 serie x12 TRICEPS Wyciskanie francuskie leżąc w wąskim uchwycie 3 serie x12x10x8 Wyciskanie francuskie stojąc 3 serie x12x10x8 Prostowanie ramienia hantl

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 976 Data: 2008-09-05 09:58:16 Liczba szacunów: 0
  • Trening FBW Stagnacja

    Post
    Trening dla początkujących

    Dwa krótkie. A: Przysiad Wioslowanie Wyciskanie poziom Dipsy B: MC Drązek Wyciskanie stojąc Uginanie na modlitewniku 2-4 serie po 6-10 powtórzeń, raczej 4 serie dałbym przysiadu i mc, rezsta po 3. Cięzar taki abyś wykonał załozona liczbe powtórzeń w serii poprawnie technicznie z zapasem 1-2 powtórzenia.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 861 Data: 2011-11-15 21:45:05 Liczba szacunów: 0
  • Nowy trening nowe zycie :D

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Lub taki trening który znalazłem na forum! A1: klatka, barki, tricepsy - siła -Wyciskanie sztangi leżąc 5x5 -Pompki na poręczach 3x6 -Push press 5x5 -Wyciskanie hantli siedząc 3x8 -Wyciskanie sztangi wąskim chwytem 4x6 B1: nogi, plecy, bicepsy - hipertrofia -Przysiady klasyczne 4x12 -Wykroki 3x12 -Żuraw 4x12 -Podciąganie na drążku 4x8 -

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 589 Data: 2017-03-18 15:12:03 Liczba szacunów: 0
  • Split

    Post
    Trening dla początkujących

    poniedzialek i wtorek; -nogi i prostowniki grzbietu -klata -lydka -brzuch wtorek i piatek; -najszersze -barki -tricepsy -bicepsy Malo serii.bo sie zajedziesz.Ogolne zasady; -w poniedzialek przysiad,czwartek martwy -na najszersze,klate,uda po 2 cwiczenia -barki-wyciskanie i unoszenie bokiem w opadzie -na pozostale po jednym cwiczeniu

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1028 Data: 2011-09-10 11:09:12 Liczba szacunów: 0
  • Opinia o treningu

    Post
    Trening dla początkujących

    dzien 1- siła wzrasta w wyzszym zakresie np 5,6,7 serii, siła to nie rozpietki, to cwiczenia globalne(przysiad martwy ciąg) dzien 2- przeladowany na lower a chyba ma byc FBW - trening calego ciała dzien3 - to samo dzien 4- brak parametrów treningowych( jak we wszytskich dniach) - to one ukirunkowuja trening na dana ceche, za duzo izolacji Zmienion

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 543 Data: 2016-03-20 21:48:19 Liczba szacunów: 0
  • Powrot na silownie

    Post
    Trening dla początkujących

    Za dużo rozdrabniania się, jeśli dwa zestawy po powrocie to zrobiłbym coś w stylu: A: Przysiad 4s Wisłowanie 4s Wyciskanie poziomo sztangi 3s Wyciskanie sztangielek siedząc 3s Uginanie ramion ze sztangą 3s B: MC 4s Podciąganie na drążku/ściąganie go klatki 4s Wyciskanie skos sztangielki 3s Wyciskanie sztangi stojąc 3s Wyciskanie francuskie 3s To

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 447 Data: 2015-06-14 20:59:57 Liczba szacunów: 0
  • OGARNIETA REDUKCJA

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    wiosło zamień miejscem z MC biceps zmień kolejność: najpierw uginanie podchwytem, potem w opadzie, potem nachwytem ciekawi mnie jak chcesz zrobić przysiad+wyskok ze sztanga bez poobijania barków \-)

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 1497 Data: 2014-03-22 13:20:13 Liczba szacunów: 0
  • Pytanie dotyczące planu

    Post
    Trening dla początkujących

    ciąg. Dieta :Brak Przeciwwskazania medyczne :Brak Zażywane suplementy :Brak(mogę zażywać) Ostatnio przerabiany plan:Trudno powiedzieć Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc):Wyciskanie ławka 40kg po 10,45kg po 6 i 50 kg po 3,reszty nie robiłem Witam chciałem się was zapytać w sprawie rozk

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 292 Data: 2018-11-20 07:38:41 Liczba szacunów: 0
  • ocena treningu

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Nogi jedna z najwazniejszych grup cwiczenie ich pobudza caly organizm do dzialania , zreszta jakbys wygladal gora rozbudowana a nogi jak kłody a trening na nogi to : przysiad ze sztanga wykroki ze sztanga albo hantlami wspiecia na palcach ze sztanga a twój trening wyglada dobrze t masz tez cwiczenia , mozesz poogladac jak prawidłowo wykonywac http

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 581 Data: 2012-05-17 10:10:06 Liczba szacunów: 0
  • 4-dniowy trening do oceny/poprawy (masa)

    Post
    Trening dla początkujących

    Czy takie serie będą teraz ok? Uda: Wykroki ze sztagielkami (4x12,10,8,6) Martwy ciąg na prostych nogach (4x12,10,8,6) Przysiad ze sztangielkami trzymanymi z przodu na barkach (4x12,10,8,6) Łydki: Wspięcia na palce ze sztangielkami (6x25) Dzień II (Klatka, Biceps) Klatka: Wyciskanie sztangielek skos górny (4x12,10,8,6) Wyciskanie sztangi na ła

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 550 Data: 2012-09-16 11:05:21 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja by Steven ! Vol.2 %-)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Obiecane foty ! http://tinypic.pl/i/00201/7igqxx8570mk_t.jpg http://tinypic.pl/i/00201/sqq0cvvgku72_t.jpg http://tinypic.pl/i/00201/32dpnnqpp0mv_t.jpg DZIEŃ 4 - TRENINGOWY ! Trening: # Rozgrzewka - 10minut # Przysiad ze sztangą - 12/10/8/6 # Push Press - 12x22kg / 10x27kg / 8x32kg / 6x37kg # Podciąganie na drążku nachwytem - c/c/c/c # Wyciskani

    Odpowiedzi: 114 Ilość wyświetleń: 7664 Data: 2012-09-04 21:37:22 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja by Steven ! Vol.2 %-)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    DZIEŃ 8 - TRENINGOWY ! Trening: # Rozgrzewka - 10minut # Przysiad z sztangą - 12 / 10 / 8 / 6 # Push Press - 12x24kg / 10x29kg / 8x34kg / 6x39kg # Podciąganie na drążku - c / c / c / c # Wyciskanie sztangi na ławce poziomej - 12x39kg / 10x49kg / 8x54kg / 6x59kg # Uginanie ramion - 12x11kg / 10x13kg / 8x14kg / 6x16kg DIETA: 1. Makaron z mięsem +

    Odpowiedzi: 114 Ilość wyświetleń: 7664 Data: 2012-09-09 00:03:42 Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczenia na co pozamieniać

    Post
    Trening dla początkujących

    Nie splita niechę już ;p Przekonałem się do partii raz w tygodniu splitem 2x w tyg ćwiczyłem rok poprostu mam oporne łapy ;/ ale te ciężary WL 4 powt. 90 kg MC 4 powt. 150 kg Przysiad 120 kg 4 powt. wszystkie na końcu serii bo maxów nie sprawdzam.

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 814 Data: 2011-03-08 17:04:39 Liczba szacunów: 0
  • FBW na siłe (redukcje) - proszę o ocene

    Post
    Trening dla początkujących

    jak jeden plan to troszeczke inaczej przysiad 4s RDL 3s wycisk na plaskiej 3s wioslowanie 3s military press 2s podciaganie nachwyt 2s powt w granicach 6-15 mniej wiecej ciezar dobierasz tak zeby wykonac zamierzona ilosc powt w serii

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 668 Data: 2010-03-31 13:47:05 Liczba szacunów: 0
  • Plan do poprawy

    Post
    Trening dla początkujących

    zczana nad brodę) 4x8 - francuskie wyciskanie sztangi w leżeniu 3x8 - prostowanie sztangielki w opadzie 4x8 - francuskie wyciskanie jednorącz 4x12 czwartek. nogi- barki - przysiady ze sztangą 4x8 - prostowanie nóg w siadzie 3x8 - uginanie nóg w siadzie 3x8 - unoszenie bioder w leżeniu z ciężarem (nogi na podwyższeniu) 3x12 - wyciskanie szta

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 386 Data: 2011-06-06 18:21:09 Liczba szacunów: 0
  • Mlody wiek a duzy ciezar ??!!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Ja wspięć nie robię bo łydki mam spoko .Na przysiad biorę 80-85 kg na serię i nie używam psa bo wtedy tracę oddech.A mam 16 lat i muszę mój profil z atualizowac bo już pajęczyny na nim widać.A tak ogólnie to bierz na serie taki ciężar żeby ci "weszło" i nie patrz tam że cie kręgosłup boli czy coś takiego.Rób na maxa a i efekty beda duże!

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2063 Data: 2003-06-15 19:31:05 Liczba szacunów: 0
  • Czy mogę zostać sprinterem?

    Post
    Inne dyscypliny

    6 min, Rozgrzewka krążenie ramion dużo wymachów nogami (ogólnie około 30 -40 min rozgrzewki z biegiem) Żuraw 3x10, Rwanie 3x8(możesz hantelkami spróbować), Przysiad 3x10, Półprzysiad dynamicznie w górę, Wspięcia na palcach 3x15 (pierwsze 5 wolno potem 10 szybko i ważne byś stał jakieś 10 cm nad ziemią i do dołu szedł stopami i szybko w górę), Wstę

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 4573 Data: 2010-11-24 15:28:56 Liczba szacunów: 1
  • Siłownia

    Post
    Trening dla początkujących

    pewnie,ze moze byc! ...choc ja bym zaczal od jeszcze prostszego(?) ukladu: A - przysiad - wyciskanie na lawce - pendlay rows - B - podrzut/mc (zmiana co trening) - push press - drazek (podchwyt) parametry: oczywiscie stary,sprawdzony 5x5,lecz takze kazdy inny o liczbie powt. TOTAL ok. 24p , czyli: 4x6;6x4;3x8;8x3 (te z mniejsza iloscia powt.,a wie

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1422 Data: 2011-04-22 11:29:45 Liczba szacunów: 0
  • plan FBW do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Co do treningu to Ci mogę polecić Tren A Przysiad Dipsy Wiosło + cos na bic/brzuch Tren B Push press Martwy Drążek Wyciskanie na płaskiej + cos na tric/brzuch Podstawowe ćwiczenia wielostawowe rób rampą a resztę możesz stałym ciężarem. A-B-A B-A-B ... Co do redukcji to interwały ewentualnie cardio w dni wolne od treningu siłowego. pamietaj o diec

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1237 Data: 2012-07-13 12:42:12 Liczba szacunów: 0