SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • DT Lusse - Muscles don't grow on trees - vol 2 s.32

    Post
    Ladies SFD

    cc/ 25 x cc/ 25 x cc 3a. uginanie ramion siedzac 15 x 5kg/ 12 x 5kg/ 11 x 5kg 3b. francuskie prostowanie ramion leząc ze sztanga lamana 15 x 7,5 kg/ 15 x 8kg/ 15 x 8 kg 4a. przysiad plie (bez piłki) kontuzja 4b. wypady ze sztangielkami (bez piłki) kontuzja + brzuch: 1) plank na kolanach 30 sek/ 40 sek/ 40 sek 2) spiecia brzucha lezac 3 x 15 3)

    Odpowiedzi: 376 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-05-20 19:36:44 Liczba szacunów: 0
  • DT Lusse - Muscles don't grow on trees - vol 2 s.32

    Post
    Ladies SFD

    kie uginanie reki ze sztangielka siedząc 15 x 3kg/ 9 x 4kg/ 13 x 4,5 kg 3b. uginanie ramion mlotkowe 12 x 5kg/ 15 x 4,5kg/ 13 x 4,5 kg - cozem taka slaba, biceps w ogniu 4b. przysiad ze sztangielkami (bez piłki) kontuzja 4b. wznosy bioder leząc na podłodze kontuzja + brzuch - allahy z guma 3 x 15 - spiecia lezac 3 x 15 - spiecia boczne na pilce 1

    Odpowiedzi: 376 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-05-22 19:50:14 Liczba szacunów: 0
  • DT Lusse - Muscles don't grow on trees - vol 2 s.32

    Post
    Ladies SFD

    eząc ze sztanga lamana 15 x 9 kg/ 13 x 9,5kg/ 13 x 9 kg 15 x 8,5 kg/ 15 x 9kg/ 12 x 9 kg - tu to samo, tricepsy galareta po 2-giej serii 15 x 7,5 kg/ 15 x 8kg/ 15 x 8 kg 4a.przysiad plie (bez piłki) zmiana na owodzenie nogi kleczac 20 x 5kg/ 20x 5kg/ 20x 5kg na noge 4b. wypady ze sztangielkami (bez piłki) 15 x 2kg/ 15 x 2,5 kg/ 15x 3 kg na no

    Odpowiedzi: 376 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-06-03 19:36:02 Liczba szacunów: 0
  • DT Lusse - Muscles don't grow on trees - vol 2 s.32

    Post
    Ladies SFD

    g/ 13x 4kg - skorygowalam wczesniejszy blad w ciezarze 3b. uginanie ramion mlotkowe 12x 5kg/ 11x 5,5kg/ 8x 5,5kg 15x 5kg/ 13x 5kg/ 10x 5kg 12x 5kg/ 15x 4,5kg/ 13x 4,5 kg 4a. przysiad ze sztangielkami (bez piłki) 12x cc/ 12x 3kg/ 12x 5kg Kontuzja kontuzja 4b. wznosy bioder leząc na podłodze 12x cc/ 12x10kg/ 12x 20kg kontuzja kontuzja + brzuch:

    Odpowiedzi: 376 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-06-06 20:27:02 Liczba szacunów: 0
  • DT Lusse - Muscles don't grow on trees - vol 2 s.32

    Post
    Ladies SFD

    eząc ze sztanga lamana 12 x 10kg/ 12 x 10,5kg/ 10 x 11kg 15 x 9kg/ 13 x 9,5kg/ 13 x 9 kg 15 x 8,5 kg/ 15 x 9kg/ 12 x 9 kg - tu to samo, tricepsy galareta po 2-giej serii 4a. przysiad plie (bez piłki) 12 x cc/ 12x 3kg/ 12x 5kg na noge - narazie delikatnie.. 20 x 5kg/ 20x 5kg/ 20x 5kg na noge - zmiana na odwodzenie nog kleczac Kontuzja 4b.wypady ze

    Odpowiedzi: 376 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-06-11 15:43:27 Liczba szacunów: 0
  • DT Lusse - Muscles don't grow on trees - vol 2 s.32

    Post
    Ladies SFD

    g/ 8x 4kg 15x 4kg/ 10x 4kg/ 13x 3 kg - lewa reka duzo slabsza 3b. uginanie ramion mlotkowe 12x 5kg/ 9 x 6kg/ 8x 6kg 12x 5kg/ 11x 5,5kg/ 8x 5,5kg 15x 5kg/ 13x 5kg/ 10x 5kg 4a. przysiad ze sztangielkami (bez piłki) 12x 5kg/ 12x 6kg/ 12x 7kg 12x cc/ 12x 3kg/ 12x 5kg Kontuzja 4b. wznosy bioder leząc na podłodze 12x 50kg/ 12x60kg/ 12x 70kg zmiana na su

    Odpowiedzi: 376 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-06-13 20:26:03 Liczba szacunów: 0
  • DT Lusse - Muscles don't grow on trees - vol 2 s.32

    Post
    Ladies SFD

    bo ciezko, lewa reka slabsza..) 12x 3kg/ 12x 3,5kg/ 8x 4kg 3b. uginanie ramion mlotkowe 12x 5kg/ 10 x 6kg/ 9x 5,5kg 12x 5kg/ 9 x 6kg/ 8x 6kg 12x 5kg/ 11x 5,5kg/ 8x 5,5kg 4a. przysiad ze sztangielkami (bez piłki) 12x 5kg/ 12x 6,5kg/ 12x 7,5kg 12x 5kg/ 12x 6kg/ 12x 7kg 12x cc/ 12x 3kg/ 12x 5kg 4b. most biodrowy leząc na podłodze ze sztanga 12x cc/12

    Odpowiedzi: 376 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-06-17 19:34:42 Liczba szacunów: 0
  • DT Lusse - Muscles don't grow on trees - vol 2 s.32

    Post
    Ladies SFD

    24.06.2014 DT TRENING Tydzien 6, trening A, w domu obwod 1 1a. wyciskanie sztangielek płasko 8x 9,5kg/ 8x 10,5kg/ 8x 11,5kg/ 8x 11,5 8x 9,5kg/ 8x 10,5kg/ 8x 11kg/ 8x 11kg 12x 8,5kg/ 12x 9kg/ 12x 9,5kg 1b. Wiosłowanie hantlami oburącz leżąc na ławce twarza w dol 8x 9,5kg/ 8x 10,5kg/ 8x 11,5kg/ 8x 12kg 8x 9,5kg/ 8x 10,5kg/ 8x 11kg/ 8x 11,5 12x 8,5

    Odpowiedzi: 376 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-06-24 19:36:12 Liczba szacunów: 0
  • DT Lusse - Muscles don't grow on trees - vol 2 s.32

    Post
    Ladies SFD

    4kg ( nie zwiekszalam bo ciezko, lewa reka slabsza..) 3b. uginanie ramion mlotkowe 8x 6kg/ 8x 6,5kg/ 7x 6,5kg/ 8x 6kg 12x 5kg/ 10 x 6kg/ 9x 5,5kg 12x 5kg/ 9 x 6kg/ 8x 6kg 4a. przysiad ze sztangielkami (bez piłki) 8x 6kg/ 8x 8kg/ 8x 8kg/ 8x 10kg 12x 5kg/ 12x 6,5kg/ 12x 7,5kg 12x 5kg/ 12x 6kg/ 12x 7kg 4b. most biodrowy leząc na podłodze ze sztanga 8x

    Odpowiedzi: 376 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-06-26 20:43:18 Liczba szacunów: 0
  • DT Lusse - Muscles don't grow on trees - vol 2 s.32

    Post
    Ladies SFD

    dpowiada:-) Co sie zmienilo: - Jesli chodzi o sylwetke to nie spodziewalam sie cudow, bo po pierwsze to miala byc masa, a po drugie wiem ze bez cwiczen wielostawowych ( MC, przysiad ze sztanga), wszystko trwa dwa razy dluzej. Biorac pod uwage ze do tego pojawila sie kontuzja, i ciagle cos mnie gdzies bolalo, tu szyjny, tu bark, tu ledzwiowy, to i

    Odpowiedzi: 376 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-06-27 18:49:14 Liczba szacunów: 0
  • DT Lusse - Muscles don't grow on trees - vol 2 s.32

    Post
    Ladies SFD

    10 na noge 10 x 5kg/ 10x 5kg/ 10x 5kg 10 x 5kg/ 10x 5kg/ 10x 5kg - na pewno troche sie odbijam z nogi.. ciagle to cwiczenie mnie wykancza 10 x 4,5kg/ 10x 4,5kg/ 10x 4,5kg 2.przysiad z rekami nad głową OHS sztanga 10x2 5x 8kg/ 5x 8kg/ 5x 8kg/ 5x 8kg/ 5x 8kg - pamietalam tylko 5 x 5.. nastepnym razem bede zwiekszac stopniowo ciezar jak Obli zalecil

    Odpowiedzi: 376 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-09-07 11:03:00 Liczba szacunów: 0
  • DT Lusse - Muscles don't grow on trees - vol 2 s.32

    Post
    Ladies SFD

    e na podwyższenie 3x 10 na noge 10x 6kg/ 10x 6kg/ 10x 6kg - moja lawka, ponad 50 cm wysokosci, wiec nie zwiekszalam. 10x 6kg/ 10x 6kg/ 10x 6kg 11x 5kg/ 10x 6kg/ 10x 6kg 2.przysiad z rekami nad głową OHS sztanga 10x2 5x 8kg/ 5x 10kg/ 5x 10kg/ 5x 12kg/ 5x 12kg 5x 8kg/ 5x 8kg/ 5x 8kg/ 5x 10kg/ 5x 10kg 5x 6kg/ 5x 8kg/ 5x 8kg/ 5x 10kg/ 5x 10kg - ni

    Odpowiedzi: 376 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-09-25 17:15:56 Liczba szacunów: 0
  • DT Lusse - Muscles don't grow on trees - vol 2 s.32

    Post
    Ladies SFD

    inanie zza głowy) 2x 6-8 + Zestaw na kregoslup nr 1 + program na brzuch Dzien 2- silownia + orbi 5 min + Rozgrzewka bioder 1.suwnica szerzej nogi neutralnie x20/15/12/12 2. przysiad podwójne dno x6/4/4 3a.goblet 3x8 3b.przywodziciele na maszynie 3x10-12 4.łydki na suwnicy lub maszynie 3x6-8 + program na brzuch Dzien 3 – w domu + pajacyki itd 3 mi

    Odpowiedzi: 376 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-10-06 20:42:11 Liczba szacunów: 0
  • DT Lusse - Muscles don't grow on trees - vol 2 s.32

    Post
    Ladies SFD

    Nie smith tylko wyciskanie suwnicy nogamito nie przysiad

    Odpowiedzi: 376 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-10-08 20:48:55 Liczba szacunów: 0
  • DT Lusse - Muscles don't grow on trees - vol 2 s.32

    Post
    Ladies SFD

    ) 22.10.2014 DT TRENING Tydzien 1, dzien 2 silownia + orbi 5 min + Rozgrzewka bioder 1.suwnica szerzej nogi neutralnie x20/15/12/12 20x 50kg/ 16x 50kg/ 12x 50kg/ 12x 50kg 2. przysiad 10x 20kg/ 10x 24kg/ 7x 28kg/ 7x30kg/ 6x 32kg - robilam powoli i uwazalam na kregoslup, fajnie poszlo.. 3a.goblet 3x8 11x 14kg/ 11x 14kg/ 8x 16kg 3b.przywodziciele na

    Odpowiedzi: 376 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-10-22 16:29:47 Liczba szacunów: 0
  • DT Lusse - Muscles don't grow on trees - vol 2 s.32

    Post
    Ladies SFD

    o zawsze. DT: 120/200/70 DNT: 120/145/70 Dla przypomnienia - trening ulozony przez Obliques Dzien 1 - silownia + Rozgrzewka bioder 1. wejście na podwyższenie 3x 10 na noge 2.przysiad z rekami nad głową OHS 4 x 5 3a. mostek biodrowy nogi na zewnątrz 3x10-12 3b. goblet squat 3x 10 4a. wznosy z opadu (Glute Ham Raise) 3x 10 (spinaj w szczycie) 4b. br

    Odpowiedzi: 376 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-03-23 17:38:30 Liczba szacunów: 0
  • DT Lusse - Muscles don't grow on trees - vol 2 s.32

    Post
    Ladies SFD

    rzej nogi neutralnie x20/15/12/12 20x 70kg/ 15x 80kg/12x 90kg/ 12 x90kg - niezle dzis poszlo :) 20x 70kg/ 16x 70kg/16x 70kg/ 12 x80kg 20x 70kg/ 14x80kg/10x 80kg/ 12 x70kg 2. przysiad bulgarski 3x 8-10 11x 5kg na noge/ 11x 6kg/10 x6kg - tu tez progresik 11x 4kg na noge/ 11x 5kg/11 x5kg 11x 4kg na noge/ 10x 5kg/10 x5kg 3a.goblet 3x8 11x 14kg/11x 1

    Odpowiedzi: 376 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-05-10 09:16:44 Liczba szacunów: 0
  • DT Lusse - Muscles don't grow on trees - vol 2 s.32

    Post
    Ladies SFD

    21x 70kg/ 17x 80kg/13x 90kg/ 13 x90kg - jakis lekki progresik jest.. 20x 70kg/ 15x 80kg/12x 90kg/ 12 x90kg - niezle dzis poszlo :) 20x 70kg/ 16x 70kg/16x 70kg/ 12 x80kg 2. przysiad bulgarski 3x 8-10 12x 5kg na noge/ 12x 6kg/12 x6kg 11x 5kg na noge/ 11x 6kg/10 x6kg - tu tez progresik 11x 4kg na noge/ 11x 5kg/11 x5kg 3a.goblet 3x8 10x 16kg/10

    Odpowiedzi: 376 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-05-19 11:19:51 Liczba szacunów: 0
  • Mam zapadniętą klatę

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ez obrazków.. ) NOGI wykrok ze sztangą/ sztangielkami KLATA ropietki PLECY odwrotne rozpiętki POŚLADKI prostowanie grzbietu ze sztagą/ sztangielami SPRĘŻYNA::::::::::: NOGI przysiad w wykroku z gumą KLATA prostowanie ramion z gumą ( np siedząc) PLECY dociąganie spręzyny to klaty ( sprężyne zaczepiasz o stopy_) OGÓŁ NOGI przysiad na 1 nodze KLATA

    Odpowiedzi: 65 Ilość wyświetleń: 9412 Data: 2003-01-31 10:45:31 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] RemAPe - szaleństwa czterdziestolatka

    Post
    Po 35 roku życia

    tym :P ), spróbuj wypchnąć klatkę do przodu w pozycji startowej. I dzielisz ruch na dwa (tez jak ja :P )...najpierw wstajesz tyłkiem, potem prostujesz plecy...ruch bioder do przodu powinien zacząć się w momencie, kiedy sztangę masz na wysokości kolan. Tyle ode mnie, źle nie jest mz....tylko przysiad płytki :) (na zawodach by nie zaliczyli :P :) )

    Odpowiedzi: 100 Ilość wyświetleń: 7275 Data: 2015-06-11 22:00:08 Liczba szacunów: 1