SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Trening FBW na mase do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    W A daj np suwnice lub zostaw samo prostowanie z martwym ciągiem a w B daj przysiad i wiosłowanie tak będzie git pozdro

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 633 Data: 2008-11-12 20:11:23 Liczba szacunów: 0
  • Turanabol a libido

    Post
    Doping

    POROSTU OWŁOSIENIA: lysienie- brak, troszke wlosow na plecach 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: nie sprawdzalem maximum -martwy ciąg: nie sprawdzalem maximum -przysiad: nie sprawdzalem maximum Zmieniony przez - SLIDEX w dniu 2016-10-08 11:24:17

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2238 Data: 2016-10-08 11:16:57 Liczba szacunów: 0
  • PLAN TRENINGOWY, OCENA!

    Post
    Trening dla początkujących

    hmm. ten to moj pierwszy trening, robie po 4 serie 12-10-8-6 powtorzen i zwiekszam z seri na serie. do MC mam ok 30 kg na koncu, przysiad sztanga ok 20-25kg, lezac nie wiem bo nie mialem jeszxcze drugiej czesci treningu, na plasiej nie robilem, ale jak robilem wczesniejszy trening to 5x5 60 kg +. Na drazek jestem slaby i robie naraqzie ciezarem wla

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 1777 Data: 2012-08-22 18:57:32 Liczba szacunów: 0
  • PLAN TRENINGOWY, OCENA!

    Post
    Trening dla początkujących

    Traktor - sory, i wielkie dzieki ze sie pojawiles. Dostalem kiedys twoj trening ten : 1. przysiad 2. rdl (rumunski martwy ciag) 3. wyciskanie na lawce 4. wioslowanie 5. wyciskanie w staniu 6. podciaganie na drazku (nachwyt) (..) lecz nikt nie raczyl powiedziec o zwiekszaniu ciezaru z serii na serie. http://www.sfd.pl/FBW_Masa%2C_ocena%2C_popr

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 1777 Data: 2012-08-22 21:22:16 Liczba szacunów: 0
  • PLAN TRENINGOWY, OCENA!

    Post
    Trening dla początkujących

    ga <--- potrzebne ci są sztangielki przy podstawowym FBW???) PLAN sugerowany przez Tomasza <--- ciężary sugerują że jesteś na samym początku więc tym bardziej nic nie zmieniaj tylko ćwicz systemem podanym wcześniej... druga sparawa " przysiad 30 mc35....." chłopie co ty robiłeś przez ten rok??? Zmieniony przez - w8mp250 w dniu 2012-08-22 22:58:14

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 1777 Data: 2012-08-22 22:55:01 Liczba szacunów: 0
  • PLAN TRENINGOWY, OCENA!

    Post
    Trening dla początkujących

    No ok dzieki, a moglbys mi podac do tego ilosc serii i powtorzen? Bede zwiekszal. 1. przysiad 2. rdl (rumunski martwy ciag) 3. wyciskanie na lawce 4. wioslowanie 5. wyciskanie w staniu 6. podciaganie na drazku (nachwyt) Ile podciagan i ile serii? na maxa? bo z podciaganiami u mnie slabo, na maxa z 7 razy nachwytem..

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 1777 Data: 2012-08-22 23:05:05 Liczba szacunów: 0
  • FBW - masa

    Post
    Trening dla początkujących

    iwskazania medyczne : brak, jedynie prawe kolano boli jak je przeciążę, ale moge wykonywac cwiczenia na nogi Zażywane suplementy : brak Ostatnio przerabiany plan: ten bedzie 1 Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): nie wiem mysle ze to cos wiecej powie :) a czemu plan jest nieprzemyslany?

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1687 Data: 2011-12-14 14:14:51 Liczba szacunów: 0
  • FBW - masa

    Post
    Trening dla początkujących

    BW oparty o same podstawy po tym czasie wracasz analizujemy wszystko , odczucia efekty jak sobie radzisz co z czym ci sprawia trudność i wtedy ewentualnie układamy coś dalej. przysiad unoszenie tułowia z opadu /lub/żuraw/RDL wyciskanie/lub/poręcze wiosłowanie wycisk żołnierski drążek podchwyt "a czemu plan jest nieprzemyslany" 1. wiosłowanie po prz

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1687 Data: 2011-12-14 14:27:39 Liczba szacunów: 0
  • Potrzebuje rady specjalistów do dobrego cyklu!!

    Post
    Doping

    ZIOM BF%: 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy):u mnie jak na rollercoster raz w góre raz w dół zależy od diety,a ogólnie jestem krępej budowy 13. STAN ZDROWIA: bdb 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA:nie zaduża 15. WYNIKI SIŁOWE: -klata:155 -martwy ciąg:190 -przysiad: 180 Zmieniony przez - porek333 w dniu 2010-02-25 21:36:15

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1116 Data: 2010-02-25 21:33:55 Liczba szacunów: 0
  • Mały tyłek !!! Jak wyrobić sobie odstający tyłek (kaczą dupe)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Pełny przysiad, RDL, głebokie wyroki, bułgar, hip thrust, reverse hyper... Jest tego trochę. Generalnie nie potrzeba sie specjalnie skupiac nad posladkowymi, przynajmniej w przypadku mężczyzn. Kompletny trening dolnej części ciała doprowadzi do ukształtowania i tych mięśni.

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 9326 Data: 2013-01-08 19:52:19 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningu siłowego

    Post
    Trening dla początkujących

    uginanie nadgarstków nachwytem 3 serie po 14, 12, 10 powtórzeń (stały ciężar) 2. uginanie nadgarstków podchwytem 2 serie po 14, 12 powtórzeń (stały ciężar) PIĄTEK: Nogi: 1. przysiad ze sztanga na barkach 4 serie 8/6/4/2 powtórzeń 2. przysiady wykroczne 4 serie 8/6/4/2 powtórzeń 3. uginanie nóg leżąc ze sztangielką 4 serie 8/6/4/2 powtórzeń 4. wsp

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 10353 Data: 2010-01-28 20:33:17 Liczba szacunów: 0
  • moje fbw do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Plan A Przysiad Wioslowanie Wyciskanie plasko Military Press Uginanie Ramion ze sztanga Pompki tylem Plan B Wspiecia na palce MC Wyciskanie skos Arnoldki Uginanie ramion ze sztangielkami Wyciskanie Francuskie

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 542 Data: 2010-11-17 21:23:01 Liczba szacunów: 0
  • FBW po miesięcznej przerwie

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ZESTAW A: 1 PRZYSIAD + uginanie nóg leżac 2 WYCISKANIE HANTLI PŁASKA 3s//WYCIASKANIE LEŻĄC 3 UNOSZENIE BOKIEM STOJAC I WYCISKANIA TYCH SAMYCH HANTLI STOJAC 3s 4 MLOTKI NAPRZEMIENNE W SUPERSERII Z: 4 WYCISKANIE "FRANCUSKIE" obuRĄCZ SZTANGIELKI W SIADZIE 5 WIOSLOWANIE W OPADZIE TUŁOWIA 3s // WIOSŁOWANIE JEDNORĄCZ WSPIĘCIA NA PALCE 4s

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 800 Data: 2008-04-24 20:55:26 Liczba szacunów: 0
  • trening do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    że dopiero wracam do siłowni po pół rocznej przerwie.gdy ćwiczyłem regularnie przez 3 lata w tedy wyniki siłowe były inne niż teraz podnosiłem w tedy 130kg na klatę 110kg na przysiad 140kg na martwy ciąg. Ostatnim treningiem jakim ćwiczyłem był trening którym ćwiczyłem wszystkie partie mięśni osobno oprócz tricepsów i bicepsów tylko te partie łąc

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 490 Data: 2012-12-05 23:17:09 Liczba szacunów: 0
  • trening do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    od przerwy chodzę na siłownie przez 3 miesiące to mój aktualny staż po przerwie wyniki siłowe na klatkę płasko leżąc 100kg na przysiad 90kg martwy ciąg 120kg na barki 60kg kaptury 120kg

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 490 Data: 2012-12-06 15:36:12 Liczba szacunów: 0
  • trening do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    4x8 podnoszenie hantli na boki w opadzie tułowia 4x8 wiosłowanie sztangą 4x8 podciąganie sztangielka w opadzie 4x8 pompki ruskie na dwóch ławkach 4x8 kółko 4x8 nogi brzuch przysiad 4x8 wspięcia na palcach 4x8 brzuszki na ławce pod kątem w dół 4x8 kółko 4x8 triceps biceps podnoszenie sztangi szeroko pod chwytem 4x8 podnoszenie sztangi pod chwyt

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 490 Data: 2012-12-07 02:03:37 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] LuckyMe - Domatorki się siłują

    Post
    Ladies SFD

    No w końcu udało się! 12.05 - trening Wczorajszy trening, zaczęłam od C: rozgrzewka - skakanie, pajacyki, wymachy, krążenia, przysiady - 6 min 1. Przysiad goblet 11,75 kg x 8, 16,75 kg x 8, 21,75 kg x 8 no i tutaj kończy się progres bo więcej obciążenia na sztangielkę nie wchodzi. Będzie trzeba coś pokombinować. 2. Hip thrust 21,75 kg x 10, 21,75

    Odpowiedzi: 148 Ilość wyświetleń: 6102 Data: 2016-05-13 11:08:15 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] LuckyMe - Domatorki się siłują

    Post
    Ladies SFD

    Heh, ja poprosiłam męża by mi w pracy skołował obciążenia 10 kg z jakiejś grubej blachy co by objętościowo duże nie były ;-] 16.05 - trening Rozgrzewka - 5 min 1. Przysiad goblet 16,75kg x 8, 19,25kg x 8, 23kg x 8 11,75 kg x 8, 16,75 kg x 8, 21,75 kg x 8 2. Hip thrust 24,25kg x 8, 26,75kg x 8, 31,75kg x 8 - mimo podłożonego koca dziś i tak mam sini

    Odpowiedzi: 148 Ilość wyświetleń: 6102 Data: 2016-05-17 11:27:38 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] LuckyMe - Domatorki się siłują

    Post
    Ladies SFD

    Żeby nie było, cały czas jestem i robię swoje. Gorzej jest z czasem na regularne wypiski, dlatego wrzucam je jak tylko mam czas. Choć faktycznie ten tydzień był do bani jeśli chodzi o treningi, trochę spraw powpadało. Ale mam nadzieję że już po niedzieli wróci stary porządek. Zaległe wpisy: 24.05- dzień NT miska: /SFD/Images/2016/5/27/87c778630c0e4

    Odpowiedzi: 148 Ilość wyświetleń: 6102 Data: 2016-05-27 13:18:24 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] LuckyMe - Domatorki się siłują

    Post
    Ladies SFD

    6.06 - trening Rozgrzewka - 5 min 1. Przysiad goblet 3x8 18kgx 8, 19,25kg x 8, 21,75kg x 8, 23kgx 8 18,5kg x8, 20,5 x 8, 23kgx 8 16,75kg x 8, 19,25kg x 8, 21,75kg x 8 16,75kg x 8, 19,25kg x 8, 23kg x 8 11,75 kg x 8, 16,75 kg x 8, 21,75 kg x 8 2. Hip thrust 4x8-10 31,75kg x 10, 31,75kg x 10, 31,75kg x 10, 31,75kg x 8 31,75kg x 10, 31,75kg x 10, 31,7

    Odpowiedzi: 148 Ilość wyświetleń: 6102 Data: 2016-06-07 10:38:52 Liczba szacunów: 0