SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Act

    Post
    Trening dla początkujących

    Areston proponuje zostawic ten "wynalazek" i rozpoczac normalny trening. oto twoj plan: 1. przysiad 2. rumunski mc 3. wyciskanie na lawce 4. wioslowanie 5. wyciskanie w staniu 6. podciaganie na drazku (kup i zamontuj-tego cwiczenia nie zastapisz) teraz mozesz dodac jednego dnia - cos na brzuch - nastepnego dnia treningowego - cos na l

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 627 Data: 2011-01-30 13:21:29 Liczba szacunów: 0
  • Fbw do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Plan jest ok. Rampe można dać w głownych ćwiczeniach tzn. przysiad/wiosło/wyciskanie na klate/mc, reszte dałbym normalnie o ile rampa jest ci potrzebna w ogóle. Zmieniony przez - Viren w dniu 2016-02-06 19:54:43

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 567 Data: 2016-02-06 19:52:35 Liczba szacunów: 0
  • Czy tak może być (FBW+ 50 podiągnięć)

    Post
    Trening dla początkujących

    Nie chce być ignorantem, ale zacząłem już ten plan i muszę przyznać że idzie (dobrze idzie) i na razie nie dopóki nie stanie to raczej nie zrezygnuje. Do tej pory było ACT, 300 workout, dziwne FBW, 3 różne split'y. 3 razy w tygodniu,po 1-1,5 h. MC robię delikatnie (lordoza), Przysiad podobnie, Wyciskanie jak wyciskanie. Progress siłowy jeszcze jest

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 816 Data: 2011-01-25 12:07:44 Liczba szacunów: 0
  • Split na masę pierwszy raz

    Post
    Trening dla początkujących

    ej siłce Dieta :do tej pory redukcja 2800 kcal Przeciwskazania medyczne :brak Zażywane suplementy :nic specjalnego-Man Schorch,ZMA, białko itp Ostatnio przerabiany plan: FBW Jak do tej pory trenowałem FBW z podstawowymi ćwiczeniami, tj.przysiad wiosło wycisk itp. A ten staż to tak z przymrużeniem oka 2 lata bo na serio to pół roku dopiero trenuje

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 740 Data: 2012-11-12 15:35:02 Liczba szacunów: 0
  • Split na masę pierwszy raz

    Post
    Trening dla początkujących

    przysiad-70 mc- 80 wycisk-50

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 740 Data: 2012-11-12 16:04:54 Liczba szacunów: 0
  • Trening do oceny .

    Post
    Trening dla początkujących

    Ten plan się nie nadaję. Podaj swoje wyniki robocze Wyciskanie na płaskie, martwy ciąg, przysiad.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 368 Data: 2013-10-26 12:56:31 Liczba szacunów: 0
  • Jaką piłke do kosza?

    Post
    Inne dyscypliny

    Seba a ile wezmiesz kg maxymalnie na jeden przysiad ?

    Odpowiedzi: 61 Ilość wyświetleń: 5582 Data: 2004-04-01 19:08:34 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy dla dwóch początkujących i ambitnych

    Post
    Trening dla początkujących

    Rozczytując ten tekst z linku który przesłałeś, dzięki wielkie, natrafiłem na ciekawy fragment: "Polecam 3 najbardziej podstawowe i złożone ćwiczenia,przy których pracuje całe ciało: Przysiad Wyciskanie sztangi leżąc Martwy ciąg 3x w tygodniu. Tylko tyle i aż tyle. Wszędzie 4/5s po 12/15 powtórzeń." I stąd teraz nasze pytanie, jakie obiążenia i ile

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 641 Data: 2013-02-19 21:31:15 Liczba szacunów: 0
  • 5 miesiecy fbw 5x5, czas na zmiane ?

    Post
    Trening dla początkujących

    "Wyniki w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): 5x5 62kg,68,51kg " Staż treningowy na siłowni: 8 miesiecy Jak to wyglądało jak zaczynałeś 5 miesięcy ile do przodu ??

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1676 Data: 2012-01-15 11:47:18 Liczba szacunów: 0
  • 5 miesiecy fbw 5x5, czas na zmiane ?

    Post
    Trening dla początkujących

    Isterek tzn.,ze teraz zamiast 5p - masz wykonywac np.8 . czego nie rozumiesz? w ten sposob dluzej wykorzystasz obciazenie,ktorym dysponujesz. przysiad po seriach rozgrzewkowych zakladasz 66kg i starasz sie zrobic 4 serie x 8p. (twoje widelki to 5-8p) http://www.sfd.pl/progresja-t460928-s2.html (4s wystarcza,bo bedziesz wykonywal wiecej powtorzen).

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1676 Data: 2012-02-18 14:51:14 Liczba szacunów: 0
  • salbutamol/clenbuterol na testy sprawn.

    Post
    Doping

    BF%: nie wiem jak to sprzwdzić, pewnei gdzieś koło 15 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy):różnie 13. STAN ZDROWIA:dobry 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: brak 15. PPM (podstawowa przemiana materii): ~3000 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: 110? -martwy ciąg: nie robię -przysiad: robię przodem bez rekordów PYTANIE - w I poście ;]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 526 Data: 2013-06-09 10:35:01 Liczba szacunów: 0
  • FBW na rzezbe do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    zacznij od ułożenia właściwej diety, bo kształtowanie sylwetki zależy głównie od sposobu odżywiania się. Co do planu to robiłbym na duże partie po 4 serie x10, przysiad na zmianę z MC, ciężar pozwalający wykonać 2 powt więcej, przed dużymi partiami 2-3 serie rozgrzewkowe , przerwy 2-3min Zmieniony przez - dhr-88 w dniu 2014-11-03 14:26:07

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 561 Data: 2014-11-03 14:24:11 Liczba szacunów: 0
  • FBW na rzezbe do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    przysiad/mc tak jak napisałeś na małe partie też dałbym 10 powt, tutaj jest ciekawy art ze wzmianką o objętości treningu, może już czytałeś, a jeśli nie to polecam: http://www.sfd.pl/_%5Bart%5D_O_treningu_si%C5%82owym_prawie_wszystko-t875977.html dobrze że dbasz o jakość jedzenia, ale jego ilość też jest ważna

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 561 Data: 2014-11-03 18:18:49 Liczba szacunów: 0
  • Push & Pull 4 dni DO OCENY

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ****DANE PODSTAWOWE*************************************** NICK: thezywiec PŁEĆ: M WIEK: 19 WZROST: 179 NIEPRZERWANY STAŻ TRENINGOWY: rok ****PARAMTERY OBWODÓW************************************* WAGA CIAŁA: 85 OBWÓD PRZEDRAMIENIA: OBWÓD RAMIENIA: 38 OBWÓD ŁYDKI: OBWÓD UDA: OBWÓD BIODER: OBWÓD NA WYSOKOŚCI PĘPKA: OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ: OBW

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1161 Data: 2016-01-31 17:57:24 Liczba szacunów: 0
  • Potzebna fachowa pomoc

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    jak boga kocham to prawda. Martwy ciag 230 i przysiad 160kg. Brałem Xpanda i Horse Powera we waakacje i na tym cyklu doszedłem do 150. a wczesniej brałem normalnie Mono z olimpa i trcka.po co miałym kłamac zadna to satyfakcja dla mnie.niesatysfakcjonuje mnie utrata 5kilo na sztandze. a jesli chodzi o koksy to niepopieram ich i niebrałem nigdy. Zmi

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1610 Data: 2007-10-25 11:43:20 Liczba szacunów: 0
  • FBW do sprawdzenia

    Post
    Trening dla początkujących

    s) Barki: -wyciskanie sztangi stojąc zza głowy (3s) 2s Triceps: -prostowanie ramion na wyciągu stojąc (2s) dalbym lepiej wyciskanie francuskie sztangi w siadzie 2s Nogi: -przysiad ze sztangą na barkach (3s) -zginanie nóg w kolanach w leżeniu przodem na maszynie (2s) Plecy: - podciąganie na drążku szerokim uchwytem (nachwyt) (2s) - wiosłowan

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 519 Data: 2008-03-11 20:02:48 Liczba szacunów: 0
  • OCENA TRENINGU

    Post
    Trening dla początkujących

    Wnioskujac po wazde do wzrostu i wynikach silowych to jestes na samym poczatku swojej kulturystycznej kariery dlatego plan, ktory zaproponowales nijak IMO ma sie do twojego dalszego rozwoju bedzie prowadzil do przetrenowiania. Polecam takie skroconye FBW: A/B Martwyc ciag/Przysiad 3s Wyciskanie lezac/Military press 3s Drazek podchwytem/Wioslo sztan

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 593 Data: 2009-05-17 16:00:16 Liczba szacunów: 0
  • Split + Sw (Po raz kolejny)

    Post
    Scena MMA i K-1

    Propozycja numer 1. Trening A Wymachy hantlą 2x15 2 Przysiad 5x6 (progresja) 3A Wiosłowanie hantlą 4x8 3B Wyciskanie skos 4x8 4A Wyciskanie francuskie hantlami 3x10 4B High pull 3x10 Trening B 1 Push press 2x15 2 Martwy ciąg 5x6 (progresja) 3A Podciąganie nachwytem 4x6 3B Wyciskanie wąsko 4x6 4A Uginanie ramion ze sztangą stojąc 3x10

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 2023 Data: 2010-11-26 10:36:42 Liczba szacunów: 0
  • trening na mase do sprawdzenia

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    zle technicznie i robilem najpierw 2x4, 2x5, 2x6 ale teraz robie poprawnie technicznie i ciagle robie 2x4kg - pompki na poręczach 4x10 brzuch 4x20-30 2dzień nogi,plecy,bic - przysiad 4x12-6 - nog juz nie robie wiec nie ma po co sie odwolywac - wypychanie nogami na suwnicy 3x10-12 - j.w - martwy ciąg na prostych nogach 3x8-10 - j.w - podciąganie na

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 801 Data: 2007-03-25 21:41:22 Liczba szacunów: 0
  • fbw do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Przysiad przedni miałem w poprzednim planie, więc staram sie zmieniać i mixować Do ławki skośnej będę miał tylko dostęp przez 3 tyg. z 7 tyg. treningu, bo na działce nie mam skosu. Czy najpierw ćwiczyć skos i w trakcie zmienić na płaską, czy od początku do końca płaska. Dodam, że na skosie ćwiczyłem 2 ost treningi, więc troche zmiany bym dał. Wytł

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 736 Data: 2010-06-06 22:50:44 Liczba szacunów: 0