SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • FBW

    Post
    Trening dla początkujących

    Obciążenie wyznaczy ci technika. Użyj takich obciązeń, by zrobić trzy serie na przykład po 10 powtórzeń. Przykład: przysiad 25kg x10p, 35kg x 10p, 45kg x 10p. Jeżeli jestes w stanie zrobić taką serię, dołóż po 1-2 kg na nastepny trening. Jeżeli w ostatniej serii zrobisz 8,9 powt. musisz powtarzać zestaw aż wykonasz 10p. Jezeli zaś w ostatniej ser

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 962 Data: 2012-01-25 16:19:42 Liczba szacunów: 0
  • Co dalej po FBW ? Ankieta i zdjęcia końcowe

    Post
    Trening dla początkujących

    Ok a więc piszę czego oczekuję. 1.)FBW trenuję dotychczas 3x w tygodniu - poniedziałek , środa , piątek 2.)Siłownia opisywałem przecież w poście na początku : ławka z skosem góra/dół , 100kg obciążenia ( na razie spokojnie starcza lecz dokupię ) , hantle , drążek , przyrząd do ćwiczenia nóg , gryf prosty + łamany. 3.)Cel to czysta masa mięśni

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1766 Data: 2012-02-13 13:28:00 Liczba szacunów: 0
  • MuchaKing porządny cykl na mase

    Post
    Trening dla początkujących

    Wyniki siłowe w podstawowych bojach? Przysiad, MC, WL?

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 533 Data: 2011-10-07 20:28:28 Liczba szacunów: 0
  • Jarot09 - trójboista po przemianie

    Post
    Galeria Zdjęć

    Dokładnie tak.Moje wyniki siłowe to: WL 170 MC 200 Przysiad 170.Już kombinuję z treningiem,walka o każdy kg .Dlatego liczyłem na jakieś wskazówki.

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 4842 Data: 2016-04-02 21:24:00 Liczba szacunów: 0
  • kosno ->MASA

    Post
    Trening dla początkujących

    więc podam największy ciężar x pow: WL: 107 było jest 113 MC: 150x6 (wcześniej było bez odkładania sztangi teraz z więc na pewno na + poszło) Przysiad: 113 x12 liczone jako półprzysiad aktualnie w ostatniej serii było 108x8 pełnych przysiadów Wyciskanie siedząc: 58x12 CR z wyciskania stojąc 66x10 Zmieniony przez - kosno w dniu 2013-05-29 21:03:19

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 746 Data: 2013-05-29 20:55:34 Liczba szacunów: 0
  • Cykl - Boldek, test, wino

    Post
    Doping

    ch cyklach nie zanotowalem lysienia, lekki porost owlosienia byl. 15. PPM (podstawowa przemiana materii): niewiem 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: 120 -martwy ciąg: nieznam maxow -przysiad: nieznam maxow ( nogi cwicze od kilku miesiecy ) Sory niemoglem edytowac. Nie wpisalem wszystkiego bo niewszystko wiem tak jak np obwody czy wyniki silowe ( nie sa dl

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 2420 Data: 2010-09-02 14:14:23 Liczba szacunów: 0
  • Dwa plany do oceny,wyboru,modyfikacji

    Post
    Trening dla początkujących

    Możesz za bazę wziąć dwa pierwsze dni treningowe. W jednym będziesz mieć przysiad a w drugim martwy ciąg i uzupełnij te zestawy tak aby było ćwiczenie na każdą partię. Podstawowe bez zbędnej izolacji i wrzuć tutaj to poprawimy

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 404 Data: 2017-01-04 08:33:32 Liczba szacunów: 0
  • Dwa plany do oceny,wyboru,modyfikacji

    Post
    Trening dla początkujących

    Zestaw 1 Przysiad tylni - 5 serii, 5 powtórzeń - UDA Wyciskanie sztangi leżąc - 5 serii, 5 powtórzeń - KLATKA Podciąganie na drążku do klatki - 3 serie, 10 powtórzeń (zastępuję to ćwiczenie ściąganiem szerokim nadchwytem drążka do klatki siedząc na maszynie do czasu aż zrobię 7-8 powtórzeń na drążku) - PLECY Wyciskanie „francuskie” sztangielek (sie

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 404 Data: 2017-01-05 19:10:01 Liczba szacunów: 2
  • anders90 - czas wypełnić rękawy! MASA po redukcji

    Post
    Trening dla początkujących

    pewnie, zaraz może zaktualizuje;) co do treningu to się naczytałem teraz i zmieniam strategie. Zacznę od jednego zestawu a po 4-6 tyg dodam drugi. Trening FBW od traktora: 1. przysiad 2. martwy ciąg 3. wyciskanie na ławce skos 4. wiosłowanie 5. wyciskanie w staniu 6. podciaganie na drążku co do ilości serii i powtórzeń to się jeszcze zastanowię

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 2256 Data: 2012-07-29 20:41:32 Liczba szacunów: 0
  • anders90 - czas wypełnić rękawy! MASA po redukcji

    Post
    Trening dla początkujących

    wczorajszy trening: przysiad: 15x20kg, 15x25kg, 15x30kg, 14x30kg rdl: 15x20kg, 15x25kg, 15x30kg, 12x30kg klatka - skos: 15x20kg, 15x25kg, 15x30kg, 14x35kg wiosło: 15x20kg, 15x25kg, 15x30kg, 12x35kg ramiona: 15x20kg, 15x20kg, 15x20kg, 12x25kg podciąganie: 15x30kg, 15x30kg, 15x36kg, 14x36kg jak widzicie praktycznie samymi sztangami ćwiczyłem znowu %-

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 2256 Data: 2012-08-04 11:41:03 Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny, staż 4 lata, pierwszy cykl na mono,

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    To proponuje zacząć trenować nogi w zakresach 6-10p. Trening: 1.Przysiad tylny 4x6/8p progres. 2.Wykroki 4x8/10p /progres 3.Żuraw na ziemi 4x6p 4a Wyprosty nóg siedząc 3x12p 4b Uginanie nóg leżąc 3x10p 5.Wspięcia stojąc 3x20p 6.Wspięcia siedząc 3x20p Klata-zostałbym przy 1 w tyg. treningu.Siła idzie słabo-znaczy że technika zła,dieta zła lub ćwicze

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1944 Data: 2011-01-07 17:04:20 Liczba szacunów: 0
  • fbw do poprawy

    Post
    Trening dla początkujących

    ten plan cwiczyłem od 4 miesiecy przytylem przy nim 5 kg teraz waze 83 przed tym planem co napisałem warzyłem 78 kg plan robiłem ten co napisalem na górze moj zamiar bylo przybrac na wadze ciezary klatke koncze na 90 kg 6 razy barki koncze przy 85 kg biceps na sztandze 40 - 42 kg triceps francuskie 25 kg przysiad ze sztanga ok 50 kg

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 584 Data: 2009-02-07 19:51:19 Liczba szacunów: 0
  • prosty FBW- bez liczenia etc

    Post
    Trening w domu

    Y DO GORY I 4 SEK DO DOLU ZESTAW B dowolne cwiczenia wielostawowe - kazda grupa najlepiej gdybys zamknal wszystko w 5-6 podst cwiczeniach na jeden trening np wyc lezac przysiad wyc stojac/od czibka glowy martwy ciag wyc wasko/porecze drazek podchwyt dzien 15-tek 3*15 powt dzien 10tek 4*10 powt dzien 5-tek 5*5 powt wyc na barki to cos cze

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1588 Data: 2007-06-19 19:56:53 Liczba szacunów: 0
  • czas na zmiane

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Sobota Nogi - przysiad ze sztangą- 12,12,10,10 - wykroki – 10,10,8,8 - prostowanie nóg w siadzie- 10,10,10,10 - żuraw – 8,8,8,8 -martwy ciąg na prostych nogach 3x8-10 - wyskoki step ze sztanga 12,12,10,10 Plus łydki

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 906 Data: 2013-05-14 10:51:29 Liczba szacunów: 0
  • Trening - ocena + ew. jakieś poprawki.

    Post
    Trening dla początkujących

    "Proponuje trening całościowy FBW 3xtyg. 1. PRZYSIAD 2. RDL 3. WYCISKANIE NA KLATE 4. WIOSLOWANIE SZTANGGA 5. WYCISKANIE NA BRAKI 6. DRĄŻEK + ewentualnie łydki / brzuch wszystko robisz 3x10 z wyjatkiem drażka - tutaj 3xmax " Hmm, dobra. Powiedzmy że na drążku się nie podciągnę, to co mam wstawić w to miejsce? Wszystkie ćwiczenia mam wykon

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1234 Data: 2009-02-27 21:12:36 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy - qw3rty

    Post
    Trening w domu

    y do dzisiaj się utrzymują, głównie w dolnej części brzucha, nie byłem wstanie wykonać serii na kółku, jedną zrobiłem ale tylko 4 powtorzenia %-), jeszcze jedna uwaga co do przysiadów, niestety tak wolny progres będzie narazie normalny, wszystko jest spowodowane moją zerową kondycją, serce chce mi wyskoczyć przy przysiadach nawet z małym obciążen

    Odpowiedzi: 92 Ilość wyświetleń: 9331 Data: 2017-11-11 13:13:08 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy - qw3rty

    Post
    Trening w domu

    w góre - (24kg) 11/7/6 5) Francuz - (20kg) 10/6/7 6) Biceps - (22kg) 10/7/4 Czas treningu: 35 minut, trening przyjemny, nadgarstki po dobrym rozgrzaniu nie doskwierają, przy przysiadach na takim obciążeniu pozostane przez jeszcze jakiś czas ponieważ moja kondycja to całkowite dno mógłbym zrobić drugie tyle powtórzeń ale padam ze zmęczenia. Zamówił

    Odpowiedzi: 92 Ilość wyświetleń: 9331 Data: 2018-02-26 15:46:13 Liczba szacunów: 0
  • mate45 / "Ludzie z celami odnoszą sukcesy ponieważ wiedzą dokąd zmierzają."

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzień treningowy Trening 1.Przysiad tylny 5x10p 42/60/62/64/70 2.Wykroki krótkie chodzone 4x12p na nogę(waga 1 hantla) 11/11/11/11 3.Żuraw na ziemi 4x max- 8xcc/6xcc/7xcc/6xcc 4.RDL 4x12p 42/46/48/50 5.Wspięcia stojąc 5x30p 42/46/42/42/42 Komentarze do treningu 1.Zwolniłem negatyw, o wiele lepiej poczułem czwórki, jeśli wogóle mogę tak napisa

    Odpowiedzi: 114 Ilość wyświetleń: 5300 Data: 2012-11-14 20:25:47 Liczba szacunów: 0
  • mate45 / "Ludzie z celami odnoszą sukcesy ponieważ wiedzą dokąd zmierzają."

    Post
    Trening dla początkujących

    ałem tym razem trochę,tzw. stanąłem trochę szerzej niż zwykle i starałem się schodzić z tułowiem w prawie pionowej pozycji. O wiele lepiej czułem nogi niż zwykle. 2. Tutaj po przysiadach, te wykroki to już była masakra. Strasznie dobrze wchodzą mi te wykroki. 3. Jest już ok. Dosyć dobrze kontroluję już ten negatyw. 4. Już lepiej niż ostatnio, ideal

    Odpowiedzi: 114 Ilość wyświetleń: 5300 Data: 2012-11-30 16:20:17 Liczba szacunów: 0
  • mate45 / "Ludzie z celami odnoszą sukcesy ponieważ wiedzą dokąd zmierzają."

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzień treningowy Trening 1.Przysiad tylny 44x8/62x8/72x8/82x8/92x8 2.Wykroki w tył statyczne 12x15/12x15/14x15/14x15 3.Żuraw na ziemi ccx8/2x8/4x8/4x8 4.Martwy ciąg na prostych nogach 32x15/36x15/38x15/40x15 5.Wspięcia stojąc 40x30/42x30/44x30/46x30/48x30/40x max/30x max +15 minut aerobów Komentarze do treningu 1. Całkiem przyzwoicie.Ostatnia ser

    Odpowiedzi: 114 Ilość wyświetleń: 5300 Data: 2012-12-27 20:22:55 Liczba szacunów: 0