SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • [BLOG] gładkizab - dziennik

    Post
    Trening dla początkujących

    DT: A1. Wycisk sztangi leząc 4 x 15; 15s przerwy; Bez pełnego wyprostu 40kg A2. Przysiad z hantlami 4 x 15; 15s przerwy; Bez pełnego wyprostu 2x18 przerwa 180 sek B1. Wiosłowanie sztangi w opadzie 15/12/8/8; 15s przerwy; 2 sekundowe napięcie przy każdym powtórzeniu 35 B2. Martwy ciąg na prostych nogach 15/15/12/12; 15s przerwy; 45kg deload do 35 pr

    Odpowiedzi: 332 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-05-21 19:18:14 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] gładkizab - dziennik

    Post
    Trening dla początkujących

    Dziś wszytko siadło jak złoto, glikogen widać full + dzień OFF zrobiły swoje :-) A1. Wycisk sztangi leząc 4 x 15; 15s przerwy; Bez pełnego wyprostu 40kg A2. Przysiad z hantlami 4 x 15; 15s przerwy; Bez pełnego wyprostu 2x18kg przerwa 180 sek B1. Wiosłowanie sztangi w opadzie 4 x 12; 15s przerwy; 2 sekundowe napięcie przy każdym powtórzeniu 35 kg

    Odpowiedzi: 332 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-06-02 12:34:25 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] gładkizab - dziennik

    Post
    Trening dla początkujących

    DT dół // HighCarb trening zayebisty, czuję się spełniony w 100%. Nogi spompowane na max. 20x0, przerwy wszędzie do 120s 1.Przysiad przedni 4x10p 60kg (nauka techniki ale i tak mnie zmiażdzyło : D) 2.Martwy ciąg 5 x 10p 80kg (tutaj prawie zszedłem) 3.Prostowanie siedząc 3x15p 30kg (lajt, dorzucam na następnym trenie) 4.Uginanie leżąc 4x15p 30kg (n

    Odpowiedzi: 332 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-10-31 18:02:18 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] gładkizab - dziennik

    Post
    Trening dla początkujących

    kość barków // tu tylko 80kg przez suwnicę, na następny tren 90 to minimum B. Wypychanie na suwnicy 4 x 8 - 10; 90s przerwy; wąski rozstaw stóp // ostatnia x10 140kg C. Hack przysiady 4 x 12 - 15; 60s przerwy; kolana na zewnątrz // stały ciężar 44kg, 12/10/8/6 - spróbuje 40kg na następnym D. Wyprosty nóg 1 x 15 - 20 + 2 dropserie; 90s przerwy; sto

    Odpowiedzi: 332 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-12-24 09:50:03 Liczba szacunów: 0
  • Czy mam zmienic rozklad btw?

    Post
    Ladies SFD

    2 po raz pierwszy. Zrobiony na pracowniczej slice. Nikt mi sprzetu nie zabieral a jeden pan nawet talerze mi na sztange zalozyl:-) Wypiska ponizej. a1. Pierwszy raz robilam przysiad na racku ktory tak sie suwa w gore I w dol. Nie mialam nikogo do pomocy wiec stwierdzilam ze sprobujeto juz na takim racku zrobic gdybym co miala problem z podniesien

    Odpowiedzi: 89 Ilość wyświetleń: 5804 Data: 2014-02-04 22:31:17 Liczba szacunów: 0
  • Czy mam zmienic rozklad btw?

    Post
    Ladies SFD

    na parkingu i an piechote fdo B&q po farbe polecialam. Wrocilam z farba wiec traktuje to jak aero. Nogi mam bardzo zmeczone. Od zeszlego tygodnia bola mnie i zmuszam sie do przysiadow ale powera brak. ***** ten chleb to sama nie wiem czy on jest Ladies "przyjazny" czy nie. Pierwsze pieczywo kupne jakie zjadlam od grudnia. Nazywa Biona Organic Ry

    Odpowiedzi: 89 Ilość wyświetleń: 5804 Data: 2014-02-06 13:43:02 Liczba szacunów: 0
  • Stagnacja Ramion, Split 3x w tygodniu. Proszę o sugestię.

    Post
    Trening dla początkujących

    NO wlasnie nie kumasz...MC i przysiad to cw od ktorych rosnie cale cialo od przysiadu rosnie nawet biceps!dlaczego nie robisz mc?podciagania na drazku, pompek na poreczach,wyc na barki sztangi z przodu,wyciskania wasko?to cw ktore musza sie znalezc w kazdum planie na mase.

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1437 Data: 2011-05-30 15:00:00 Liczba szacunów: 0
  • Stagnacja Ramion, Split 3x w tygodniu. Proszę o sugestię.

    Post
    Trening dla początkujących

    bardzo dużo ma przysiad czy mc to twoich ramion w trakcie tych ćwiczen pracuje całe ciało, druga sprawa w trakcie tych cwiczen uzyskujesz bardzo duza odpowiedz hormonalna organizmu wiec (cały rośniesz) chociasz na przykładmyslisz ze biceps nie pracuje, cwiczenia podstawowe to fundamen który pozniej urozmaicasz cwiczeniami dodatkowymi (rozumiem ze p

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1437 Data: 2011-05-30 15:02:52 Liczba szacunów: 0
  • Stagnacja Ramion, Split 3x w tygodniu. Proszę o sugestię.

    Post
    Trening dla początkujących

    y, chodzi o stymulowanie grupy mięsniowej nie raz jak to miało miejsce w SPLICIE tylko 3 razy w tygodniu. Nie stosujemy maszyn, ale wolne ciężary i trenujemy podstawowymi ćwiczeniami: martwy ciąg, podciąganie szerokim nachwytem, wyciskanie sztangi na ławce płaskiej, przysiad, wyciskanie sztangi sprzed głowy... Jeśli nie mam racji to mnie popraw :)

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1437 Data: 2011-05-30 16:40:33 Liczba szacunów: 0
  • BAMF - Niemiłe dobrego początki ... a potem będzie gorzej :)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    h sugerowane zmiany) d1-klasyczny martwy ciag d2-wyciskanie nad glowe siedzac (zolnierskie stojac) d3-biceps (wioslowanie polsztanga) d4-wyciskanie lezac klasyczne d5-pelny przysiad d6-wyciskanie lezac wasko plasko d7-wolne - kazde cwiczenie to 10x10 na 70% ciezaru liczonego od ciezaru wzorcowego (martwy ciag x % ustalony dla danego cwiczenia) -

    Odpowiedzi: 1139 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-03-20 04:41:33 Liczba szacunów: 0
  • BAMF - Niemiłe dobrego początki ... a potem będzie gorzej :)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    KingC - dzieki z dobre slowo. Wiem, ze to calkiem niezly start, w sumie i tak wiecej niz sie spodziewalem. Masz racje - praca i cierpliwosc to minimum w tym sporcie. Wuchta - Wybor sali nieco na przekor sobie ale po dwoch treningach wydaje sie byc wlasciwy. Sala jest taka spokojnie motywujaca (dziwne okreslenie). Jak o niej teraz mysle to widze spo

    Odpowiedzi: 1139 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-03-29 13:26:05 Liczba szacunów: 0
  • BAMF - Niemiłe dobrego początki ... a potem będzie gorzej :)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    No 2 pierwsze powt. przy 105 ładnie. Potem to juz hardkor Mi jak mowili jak robic przysiad to tak: Klata wypiac do przodu, dupa do tyłu i jazda. Ale wiadomo tez zeby to nie wygladało jak siadanie na sraczu

    Odpowiedzi: 1139 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-06-26 21:44:10 Liczba szacunów: 0
  • BAMF - Niemiłe dobrego początki ... a potem będzie gorzej :)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    aa sory u mnie w poscie mialo byc 110 oczywiscie Hmmmmm...a ja bym powtórzył dzisiejszy trening jesli chodzi o przysiad I jesli Ojciec stwierdzi ze 105 pojdzie ładnie to znowu zrobi 110 w bonusie i nakreci filmik ale ja nie decyduje

    Odpowiedzi: 1139 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-06-26 21:53:30 Liczba szacunów: 0
  • BAMF - Niemiłe dobrego początki ... a potem będzie gorzej :)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    060) Helss synku - jestem na razie na malych ciezarch wiec nie ma sie czym podniecac ale cieszy progres (jak wejde na srednie ciezary 150-250kg to bedzie robic wrazenie) Senegroth - dzieki 90packer - na 402,5 bym chyba nie poszedl (przysiad ciut za slaby jest) ja oceniam sie na jakies 390, ale to i tak 60kg (!!!) w gore od 30 marca MOC z nami

    Odpowiedzi: 1139 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-07-04 15:31:26 Liczba szacunów: 0
  • BAMF - Niemiłe dobrego początki ... a potem będzie gorzej :)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Ogólnie mi się podobają te siady. Głębokość ok, kolana się nie schodzą tylko żebyś dupą zaczynał i będzie przysiad idealny PS: Potrenuj na kiblu bo to ten sam ruch Zmieniony przez - Senegroth w dniu 2009-07-11 20:29:29

    Odpowiedzi: 1139 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-07-11 20:28:56 Liczba szacunów: 0
  • BAMF - Niemiłe dobrego początki ... a potem będzie gorzej :)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    o nie widze ) W ramach walki z nadmiarem energii w wolnym tygodniu sprobuje wdrozyc Tabate (fat nie dzwiga ) i serie cwiczen technicznych (wspomagalacych): box przysiad i mc sumo (na razie bez obciazenia), rozciagania do mc sumo, rozciagania stawu barkowego do zarzutu. Plan na powrot juz rozpisany, zanizone ciezary we wszystkich boja

    Odpowiedzi: 1139 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-07-16 16:14:55 Liczba szacunów: 0
  • BAMF - Niemiłe dobrego początki ... a potem będzie gorzej :)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ------------------------------------------------------- OK. Zblizam sie nieuchronnie do rozpoczecia treningow. W piatek pojde zrobic leciutki test plecow (superlekko martwy i przysiad) aby okreslic na ile moge sobie pozwolic. Humor wraca... znaczy organizm sie roztrenowal i nie potrzebuje ciezkich treningow by podtrzymac nastroj. Zamowilem cukierk

    Odpowiedzi: 1139 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-07-20 23:01:41 Liczba szacunów: 0
  • BAMF - Niemiłe dobrego początki ... a potem będzie gorzej :)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Marzenia to poprostu cele inaczej nazwane. Mrzonki mnie nie interesuja. Malymi kroczkami naprzod. Najpierw 450kg w TS, potem bedzie 450 przysiad + martwy, potem 750 w TS i poczatek bedzie zrobiony Sene - trzymam za Ciebie kciuki (Ciebie musze dogonic jako pierwszego z wielkich ) MOC z nami

    Odpowiedzi: 1139 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-08-28 08:25:14 Liczba szacunów: 0
  • BAMF - Niemiłe dobrego początki ... a potem będzie gorzej :)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Oceniam na dzis, ze przysiad 1 max to okolo 140kg, martwy 160kg i lawa 110kg(?) wiec w sumie 410... o 90kg za malo, ale sie nie poddaje i nie poddam dajesz dajesz, cały czas jesteśmy na tym samym pułapie, też się nie poddaję i nasz zakład jest moim wyznacznikiem

    Odpowiedzi: 1139 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-10-25 02:09:49 Liczba szacunów: 0
  • BAMF - Niemiłe dobrego początki ... a potem będzie gorzej :)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    wy medal, 895kg (335/272,5/287,5) -110kg Wiak Jacek - brazowy medal, 1015kg (410/265/340) Gratuluje świetnych wyników (czeka nas jeszcze jutrzejszy start Sławomira Ceglarka -125kg i Daniela "Żubra" Grabowskiego +125kg) P. Jacek Wiak na podium - zloto za przysiad w kat -110kg MOC z nami Zmieniony przez - BAMF w dniu 2009-11-06 16:55:46

    Odpowiedzi: 1139 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-11-05 00:42:00 Liczba szacunów: 0