SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • trening masa + koszykówka PROSZĘ O OCENĘ

    Post
    Trening dla początkujących

    na poczatek na nogi koniecznie przysiad i go rob zawsze (z dobra technika nic sie nie stanie) na lapy 2 cw i 2 serie bedzie git co do terningu rano pamietaj zeby wyrobic z conajmniej 2 posilkami przd nim

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1536 Data: 2010-12-03 12:28:18 Liczba szacunów: 0
  • _NeRwUs_ nowe str. 23/24/28/36/37/38.

    Post
    Galeria Zdjęć

    Może obecnie podam trochę statystyk ^^ 13.o4.2011r Narazie : WL 135kg Przysiad :Będzie Dodany Martwy Ciąg: Będzie Dodany Waga +/- 80kg Klatka w wdechu 112 Barki 130 Przedramie 35 Biceps 42( po treningu klatki i tricepsa) Pas 85 cm napełniony woda i jedzeniem rano jest 80 Udo 61 Łydka 40 Za około 2 tyg dodam fotki ^^ Zmieniony przez - _NeRwU

    Odpowiedzi: 442 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-03-13 20:07:56 Liczba szacunów: 0
  • Svend Karlsen w Malborku

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    A to Ty Kawka wpatrujesz się w Wikinga jak nagina przysiad?

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 11979 Data: 2004-01-24 18:29:03 Liczba szacunów: 0
  • Modyfikacja diety i ćwiczeń dla 17-latka.

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    To wykombinowałem coś takiego. Śnidanie Płatki owsiane lub musli z owocami + owoc (jabłko, banan itd) 2 Śniadanie Chleb Razowy z szynka lub z polędwicą. Obiad Ziemniaczki Mięsko Sałatka / Surówka + zupa Nie wiem co jeść przed i po treningu. Kolacja: Chleb Razowy + serek wiejski zamiennie makrela + orzechy 1. Bardzo lubię pić Herbate z dużą ilością

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 1243 Data: 2013-01-08 12:45:58 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Kraty nie ma, ale też jest zajebiście - DT by Fluent (kontynuacja z kfd.pl)

    Post
    Trening dla początkujących

    Siemanko. Dzisiaj wdrożyłem do planu, po raz pierwszy, kompleksy sztangowe Rozpiska: Rwanie x6 Przysiad przedni x6 Wiosłowanie x6 Wyciskanie żołnierskie x6 Martwy ciąg na prostych nogach x6 Wszystko w 6 obwodach Generalnie W Ch** CiĘŻKO było, muszę przyznać. Nie jestem przyzwyczajony do tego typu treningu i dużo nie brakło, żebym zszedł na zawał,

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 2045 Data: 2016-09-28 20:36:50 Liczba szacunów: 0
  • Zmiana planu

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ół 3x12 - wiosłowanie 3x10 - martwy ciąg 3x10 przyciąganie sztangi wzdłóż tułowia 3x12 wznosy ramion w bok w opadzie tułowia 3x15 + dropset brzuszki Piątek ( nogi, ramię) - przysiad ze sztangą na karku 4x12 - żuraw 3x12 - ćwierć skok z hantlami 3x20 - wspięcia na palce 4x20 pompki na poręczach + uginanie ramion ze sztangą prosta stojac szer barkó

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 502 Data: 2013-01-03 22:04:45 Liczba szacunów: 0
  • Proszę o pomoc przy duzym zigzaku przy HST

    Post
    Trening w domu

    omplikowane zapisy, bo w LO miałem z tego słabą 2 )W razie problemów będę jeszcze pytał W kolejnym HST, jeśli wszystko dobrze pójdzie, pewnie zamienię ćwiczenie na nogi na przysiad. Nie wydaję mi się żeby ćwicząc pod odpowiednim kątem prostowanie nóg (na czworogłowy oczywiście) obciażało bardzo kolana, czasem trochę ścięgna pod dwugłowym z tyłu

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1425 Data: 2007-03-12 15:18:53 Liczba szacunów: 0
  • Trening SPLIT x4 do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    no dobra, sytuacja się trochę zmieniła bo muszę chyba wyciąć nogi na jakiś czas. skasowałem się dziś na rowerze, kolano mam niestety zbyt mocno poobijane żeby przysiad z własnym ciężarem zrobić. nie wiem ile będę musiał odpuścić nogi ale na wszelki zapytam: czy jak wytnę tutaj nogi i będę siekał trening tak jak jest 3x w tygodniu wt/czw/sob to będz

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 394 Data: 2016-05-03 23:38:31 Liczba szacunów: 0
  • Plan masa-siła do oceny i poprawek

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    jednak i tak musisz te nogi troche poprawić- dałbym jeszcze ze dwa cćw. na czworogłowy; -przysiad bułgarski -prostowanie nóg siedząc dobrze się to wykonuje łącząc ze sobą- np. 3-4s po 8 powt. dostrzegłem też brak podciągania na drążku a to ćwiczenie "najlepszej próby" na najszersze w kwestii ich szerokości Zmieniony przez - apokalipsa w dniu 2011-1

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 817 Data: 2011-12-30 20:33:41 Liczba szacunów: 0
  • 16lat

    Post
    Galeria Zdjęć

    startowalem z bic 31cm wycisk klata 38kg przysiad 46kg martwy ciąg 80kg (ale to cwiczylem sporatycznie wienc dlatego teraz taki slaby wynik) no i waga 80kg na starcie byla

    Odpowiedzi: 371 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-09-24 08:57:49 Liczba szacunów: 0
  • Jakie suplementy dobrać ? Co najkorzystniejsze ?

    Post
    Odżywki i suplementy

    "staraj wykonywać się ćwiczenia takie jak wyciskanie sztangi płasko, wiosłowanie sztangą, przysiad ze sztangą, francuz leżąc, uginanie przedramion w stójce, wyciskanie sztangi siedząc w górę to są podstawowe ćwiczenia, ale gdzieś wyczytałem ze ona właśnie pobudzają nasz organizm do tego aby szybciej rósł. Rób od 8 do 10 powtórzeń w serii przer

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1153 Data: 2010-04-13 18:32:13 Liczba szacunów: 0
  • Nabór do testu - wypróbuj Fire Fit marki FitMax!!

    Post
    FITMAX

    Witam. W sumie tez bym mógł wziac udział w teście tylko zaznaczam na poczatu żeby było wszytsko jasne że biore udział w basibrzuchach więc odzywki mam takze z innej firmy niż fitmax miedzy innymi białko i bcaa. ;-) Ale jesli to nie przeszkadza to opinia tego spalacza mogła by trafic w takim wypadku do szerszego grona ludzi. Wiek: 20 Staż: 3lata

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 5317 Data: 2012-05-12 19:19:53 Liczba szacunów: 0
  • trening do oceny i poprawki

    Post
    Trening dla początkujących

    lecenia w sprawie treningu siłowego ? Staż treningowy na siłowni: ponad rok 1. ostatnio przerabiany plan treningowy ? 2. Podaj obciążenie robocze w podstawowych ćwiczeniach przysiad - ? martwy - ? wyciskanie - ? Co do układania planu nie bierz się za to nie wychodzi ci to do tego trzeba mieć odpowiednią przynajmniej elementarzową wiedzę ktroe nie

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 422 Data: 2012-06-24 10:48:48 Liczba szacunów: 0
  • Plan pod długej przerwie, cel - masa

    Post
    Trening dla początkujących

    obciazenie robocze przysiad- ? martwy - ? wyciskanie - ? "Wcześniej trenowałem raczej FBW z nastawieniem na rzeźbę (ważyłem ok 82kg)" i co sie stało , FBW się nie sprawdzał , że przestałeś korzystać z tego systemu , czemu tak maxymalnie od razu zmieniasz objetosc i intensywnosc treningowa , system wszystko ?? masa to na 1 miejscu dostarczanie odpo

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 844 Data: 2012-03-23 11:55:07 Liczba szacunów: 0
  • FBW .. pomożecie ? ocena

    Post
    Trening dla początkujących

    A. Przysiad ze sztangą 12- 50kg/10 - 65/ 8 -75kg Podciąganie na drążku ew przyciąganie drążka do klatki 12/10/8 Wyciskanie sztangi na skośnej 12/10/8 OHP 12/10/8 dipy 5x5 uginanie z sztanga 10/8/8 wspięcia 20/2/20 B. Martwy ciąg 10/10/8 Suwnica 12/12/12 Płaska 12/10/8 - 50kg/55/60kg + 2,5kg co tydź Unoszenie bokiem 12/10/8 Ściąganie linki wyciągu

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1024 Data: 2016-01-27 20:54:08 Liczba szacunów: 0
  • FBW .. pomożecie ? ocena

    Post
    Trening dla początkujących

    A. Przysiad 12-50kg/10-65/8-75kg/1-90albo 100kg podciąganie ew. przyciąganie drązka do klatki 12/10/10/1 wyciskanie sztangi na skośnej 12/10/8/1 ohp 12/10/8/1 dipy 5x5 uginanie ze sztangą 10/10/10 wspięcia 20/20/20 B. Martwy ciąg 10/10/8/1 Suwnica 12/12/12/1 wyciskanie sztangielek siedząc 12/10/8/1 ściąganie linki wyciągu na tric 12/10/10/1 Uginan

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1024 Data: 2016-01-27 21:07:56 Liczba szacunów: 0
  • PROSZE o pomoc chce schudnąć..METABOLIZM???

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    No właśnie co do piłki to chciałem zaproponować treningi Obliques. Na prawdę warto popracować nad nimi. Napisz mi jeszcze czy masz rower stacjonarny lub bieżnię? Bo można by te treningi uzupełniać, np po treningu wsiąść na 10-15 minut na rower i lajtowo pojeździć. Dobra, to moja propozycja rozpiski: Na początku jedna ważna uwaga. Nie zaczynaj z gru

    Odpowiedzi: 73 Ilość wyświetleń: 5558 Data: 2009-03-15 10:13:28 Liczba szacunów: 0
  • MASA MASA MASA!!!

    Post
    Trening dla początkujących

    taki plan ułożyłem; Klata; -wyciskanie w skosie ;12/10/8/6 Plecy; -wiosłowanie chantla;12/10/8 Nogi; -przysiad ze sztangą;12/10/8/6 Barki; -wyciskanie zza glowy;12/10/8 Biceps; -uginanie ze sztanga ramion stojąc;12/10/8 Triceps; -wyciskanie wasko12/10/8

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 963 Data: 2010-06-24 11:31:22 Liczba szacunów: 0
  • Trening cztery razy w tygodniu- split partia raz w tygodniu do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Nogi: Przysiad ze sztanga na barkach rampa 6 RDL rampa 6 Prostowanie w siadzie 3s 10-12 Uginanie w lezeniu 3s 10-12 Wspięcia na palce siedzac 3s Wspięcia na palce stojąc 3s Klata: Poręcze miałeś ostatnio jako pierwsze ? Jesli tak to: Wyciskanie sztangielek skos gora 5s Poręcze z obciążeniem 4s Rozpietki 4s 10-12 Uginanie ze sztanga stojąc 4s Ugin

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2027 Data: 2010-09-05 20:46:10 Liczba szacunów: 0
  • Trening cztery razy w tygodniu- split partia raz w tygodniu do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    hmmm, nie podoba mi sie zbytnio w nogach brak wykroków, a chce je miec czyli uwzglednie Twoje poprawki, ale zrobie troche po swojemu, bo trening przeciez ma pasowac osobie aha, teraz to ja FBW robiłem ok to tak Nogi: Przysiad ze sztangą na barkach 12=12<10=10<8<6 co tutaj aż 6 serii proponujesz? Wypychanie na suwnicy 12<10<8 Wykrok

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2027 Data: 2010-09-05 20:57:40 Liczba szacunów: 0