SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • 5x5 czy fbw pod sporty walki

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    mam pytanie - we wszystkich ćwiczeniach stosować co tyg progresje?czy tylko główne ( te 5x5)- rwanie, podrzut, przysiad, mc, wiosło, wycisk?

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 4032 Data: 2011-06-23 15:03:47 Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Dieta, dział "Odżywianie", to ona będzie kluczem do sukcesu Napisz ciężary w podstawowych ćw(przysiad, martwy i wyciskanie) zdr

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 380 Data: 2011-07-22 11:14:53 Liczba szacunów: 0
  • pomoc koszykówka

    Post
    Trening dla początkujących

    przysiad bułgarski: http://www.youtube.com/watch?v=TbHHZ_BgX3M drop jump: http://www.youtube.com/watch?v=ljN2m9iLv1I polecam również dobry trening: http://www.youtube.com/watch?v=VKAMf35HRM0

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 2362 Data: 2010-11-11 22:01:55 Liczba szacunów: 0
  • pomoc koszykówka

    Post
    Trening dla początkujących

    ng by tak wyglądał: ćwierćskok wstępowanie skoki na łydkach skakanka podskoki wyskok z dwóch nóg jak najwyżej bez zgięcia kolan dwutakt wyskoki z kolanami do klatki drop jump przysiad bułgarski wsady drybling skoki na jednej nodze skoki przez małe płotki bokiem ustawienie się do obrony samobójki bieg do przodu do tyłu (tak jakby przez drabinę) bie

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 2362 Data: 2010-11-11 22:12:36 Liczba szacunów: 0
  • pomoc koszykówka

    Post
    Trening dla początkujących

    żnie 1,5 godziny ): ćwierćskok wstępowanie skoki na łydkach skakanka podskoki wyskok z dwóch nóg jak najwyżej bez zgięcia kolan dwutakt wyskoki z kolanami do klatki drop jump przysiad bułgarski wsady drybling skoki na jednej nodze skoki przez małe płotki bokiem ustawienie się do obrony samobójki bieg do przodu do tyłu (tak jakby przez drabinę) bieg

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 2362 Data: 2010-11-17 20:45:12 Liczba szacunów: 0
  • plan do poprawy

    Post
    Trening dla początkujących

    ale nie moze byc ten ten jest taki lajtowy Pon Klatka Wyciskanie sztangi poziom wyciskanie sztangielek skos gora/dol rozpietki Tric Wyciskanie sztangi wasko Francuskie leżać Sroda Plecy Mc Sztangielki podciagam do klatki/brzucha na motyle Biceps Uginanie ramion z sztanga stojąc Uginanie ramion z sztanga lamana na modlitewniku uginani

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 831 Data: 2011-03-10 20:46:58 Liczba szacunów: 0
  • plan do poprawy

    Post
    Trening dla początkujących

    Proponuje raczej cos takiego: A/B Przysiad/MC 4s Wyciskanie stojac/lezac 3s Wioslowanie/Prostowanie nog na maszynie 3s Pompki na poreczach/Podciaganie na drazku podchwytem 3s Brzuch/Lydki zdr.

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 831 Data: 2011-03-14 08:54:11 Liczba szacunów: 0
  • plan do poprawy

    Post
    Trening dla początkujących

    najpierw akieta dzialu potem poprzedni plan i ciezary na jakich pracujesz w MC WL przysiad a co do planu to szal ***a..

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 394 Data: 2011-05-30 14:39:50 Liczba szacunów: 0
  • Balsen1 / DZIENNIK - C.U.D.

    Post
    Trening dla początkujących

    (bez przerw) 3*12 4 4 4 unoszenie krążka do brody 3*20 10 15 15 looz arnoldki od prostych rąk 15/12/10 10 10 12 szok uginanie ramion na sztandze prostej 21/3 a czwarta seria na max ilość powtórzeń 13 13 18 18 biceps na suwnicy 15/12/10 38 48 53 uginanie ramion na bramce 2*max wolne ruchy 4 głowy przysiad i wyprosty po 4 Przerwy: 1,5 minuty

    Odpowiedzi: 205 Ilość wyświetleń: 11068 Data: 2014-11-14 17:08:02 Liczba szacunów: 0
  • Balsen1 / DZIENNIK - C.U.D.

    Post
    Trening dla początkujących

    5 20 arnoldki od prostych rąk 15/12/10 10 10 12 szok 10 10 10 uginanie ramion na sztandze prostej 21/3 a czwarta seria na max ilość powtórzeń 13 13 18 18 18 23 23 23 H biceps na suwnicy 15/12/10 38 48 53 38 48 53 uginanie ramion na bramce 2*max wolne ruchy 2 3 -3 za duzo 4 głowy przysiad i wyprosty po 4 20 20 25 30 35 Przerwy: 1,5 minuty

    Odpowiedzi: 205 Ilość wyświetleń: 11068 Data: 2014-11-16 16:35:49 Liczba szacunów: 0
  • Balsen1 / DZIENNIK - C.U.D.

    Post
    Trening dla początkujących

    0 10 10 11 12 uginanie ramion na sztandze prostej 21/3 a czwarta seria na max ilość powtórzeń 13 13 18 18 18 23 23 23 H 13 23 23 23 h biceps na suwnicy 15/12/10 38 48 53 38 48 53 42 48 53 uginanie ramion na bramce 2*max wolne ruchy 2 3 -3 za duzo 2 2 3 4 głowy przysiad i wyprosty po 4 20 20 25 30 35 20 25 30 25 40 45 Przerwy: 1,5 minuty

    Odpowiedzi: 205 Ilość wyświetleń: 11068 Data: 2014-12-03 10:18:54 Liczba szacunów: 0
  • Balsen1 / DZIENNIK - C.U.D.

    Post
    Trening dla początkujących

    35 wyciskanie francuskie sztanga łamana 15/12/10 13 18 23h 13 18 23h 13 18 23 18 23 23 H w pochyleniu tułowia prostowanie łokcia 3*10 3 4 5 4 5 7 5 7 8 5 7 8 4 głowy przysiad i wyprosty po 4 20 20 25 30 35 20 25 30 35 40 20 25 30 35 40 45 Przerwy: pierwsze trzy ćwiczenia 2 minuty kolejne 1,5 minuty 2, DZIEŃ (plecy i kaptur, łydka) Pl

    Odpowiedzi: 205 Ilość wyświetleń: 11068 Data: 2014-12-11 13:34:18 Liczba szacunów: 0
  • Koniec zabawy

    Post
    Ladies SFD

    przysiad 80 kg, a MC 60 kg??? really? a ML, to co? ;-)

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 2653 Data: 2015-11-13 15:50:19 Liczba szacunów: 0
  • Koniec zabawy

    Post
    Ladies SFD

    Twoje WL, zakładając, że ważysz tyle, co na potreningu, to sromota jak na 2 lata treningów. Poziom całkowicie początkujący. Przysiad z kolei - poziom zaawansowany. Czyli bardzo spoko. A mc znowu, jak dla osoby kompletnie zielonej w temacie. http://www.strengthstandards.co/#/home Wiadomo, nie każdy jest harmonijnie silny, ale te ciężary, o ile to fa

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 2653 Data: 2015-11-13 16:07:01 Liczba szacunów: 0
  • FBW kolejnoś do sprawdz

    Post
    Trening dla początkujących

    Witma jestem nowy, dużo czytałem na forum na temat FBW mam juz zasoba troche stażu. Chcialem wam przedstawić mój plan treningowy i kolejność ( na mase ), wybrałem 15/10/5 zaczynam od poniedziałku. Moje dane 171 cm 92 kg ( przez brzuch :)javascript:%20test(''); 23 lata A NOGI: Przysiad ze sztanga 3s Wykroki ze sztangą 2s Za duzo. Same siady

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 838 Data: 2008-01-10 20:54:09 Liczba szacunów: 0
  • Split do oceny-3 dniowy.

    Post
    Trening dla początkujących

    Nie rozumiem twojego rozumowania. Troche serii w zakresie powt 12-6 a potem same 10. Poniedziałek Klata 1. Wyciskanie sztangi na ławce poziomej 12, 10, 8, 6. najpierw skos góra 2. Wyciskanie hantli na ławce (skos górny) 10, 10, 10. zamien na 12-6 3. Rozpiętki na ławce poziomej 10, 10, 10,. tu takie powt moga byc Triceps 1. Wyciskanie sztangi

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 453 Data: 2010-08-04 16:09:12 Liczba szacunów: 0
  • BARDZO potrzebuje pomocy! (sprawdzenie diety i planu)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Najzwyczajniej w świecie trening jest za lekki. 10kg na przysiadach? gdzieś tu jest film jak dziewczyna 55kg robi pół przysiad z setką... Dieta ok moim zdaniem, jeśli oczywiście zapotrzebowanie wyliczone Zmieniony przez - Majkelos2104 w dniu 2014-10-22 23:08:03

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1141 Data: 2014-10-22 23:07:36 Liczba szacunów: 0
  • Poprawny plan?

    Post
    Ladies SFD

    duzo, ale to efekt twojego wariackiego odchudzania, sama wiesz. Masz filmiki z techniki ? pokaż jak robisz przysiad i MC, Powiem ci ze nie powinnaś teraz biegać, budowa mięśni wbrew powszechnej fobii kobiet przed ciężarami to dość trudna sprawa, odchudzanie przez bieganie prowadzi przy udanej redukcji do spalenia sporej części mięśni.. cóż maratoń

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 2255 Data: 2014-05-14 19:09:23 Liczba szacunów: 0
  • Trening na siłe

    Post
    Trening dla początkujących

    zrob lepiej klasyczne fbw 5x5 na poczatek ci starczy A) -przysiad 5 x 5 -wyciskanie na plaskiej 5 x 5 -wioslowanie w opadzie 5 x 5 -wyciskanie francuskie 3 x 10 + brzuch/lydki B) -Martwy ciag 5 x 5 -Push pull 5 x 5 -drazek podchwytem 3 x 10 + brzuch/lydki Zmieniony przez - davidooo w dniu 2010-04-26 19:25:45

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 474 Data: 2010-04-26 19:25:04 Liczba szacunów: 0
  • Nie wiem kiedy trenować brzuch proszę o POMOC !!!

    Post
    Trening dla początkujących

    Dlaczego mój plan się nie nadaje ? Przecież mam przysiad w piątek a wyciskanie w poniedziałek. Diety nie mam ponieważ nie mam jak jej trzymać , brak środków i czasu . Ale myślę że powinno to się zmienić za jakiś czas. Byłbym wdzięczny Tobie jeżeli mógłbyś przerobić mój plan tak aby się nadawał. Jutro postaram się wrzucić moją ogolnorozwojówkę

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 643 Data: 2012-04-16 22:33:01 Liczba szacunów: 0