SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • mathilda - powrót młodej mamy :)

    Post
    Ladies SFD

    idorowy + jabłko 5. ziemniaki, mizeria, jajka sadzone 6. twaróg z owocami leśnymi + godzinka spaceru z wózkiem i jeszcze później ok 40min z dzieckiem w chuście. Trening: 1. przysiad z nogami szeroko rozstawionymi (plie); 3x10 2. martwy ciąg na jednej prostej nodze; 3x5 na nogę (proponuje butelki z woda jako obciążenie) 3. wznosy bioder z noga

    Odpowiedzi: 115 Ilość wyświetleń: 8739 Data: 2013-04-30 13:49:04 Liczba szacunów: 0
  • mathilda - powrót młodej mamy :)

    Post
    Ladies SFD

    e, ręka na gorze położona na biodrze. Podnosimy miednice w gore, prostując ciało, opierając się na zgiętej ręce i napinając mięśnie i opuszczamy 5x na stronę . Wieczorem: 1. przysiad z nogami szeroko rozstawionymi (plie); 3x10 2. martwy ciąg na jednej prostej nodze; 3x5 na nogę (proponuje butelki z woda jako obciążenie) 3. wznosy bioder z noga

    Odpowiedzi: 115 Ilość wyświetleń: 8739 Data: 2013-06-12 15:41:33 Liczba szacunów: 0
  • mathilda - powrót młodej mamy :)

    Post
    Ladies SFD

    yciskanie sztangielek płasko 2.francuskie uginanie rak siedząc 3.wyciskanie sztangielek siedząc 4.wiosłowanie prostymi ramionami leząc na brzuchu 5.wznosy z opadu 6.przysiad z piłką za plecami 7.wznosy bioder leżąc na piłce 8.wznosy łydek siedząc na piłce 9.odwrotne brzuszki z piłką 10.brzuszki skośne na piłce 11.brzuszki na pił

    Odpowiedzi: 115 Ilość wyświetleń: 8739 Data: 2013-07-09 20:31:11 Liczba szacunów: 0
  • mathilda - powrót młodej mamy :)

    Post
    Ladies SFD

    yciskanie sztangielek płasko 2.francuskie uginanie rak siedząc 3.wyciskanie sztangielek siedząc 4.wiosłowanie prostymi ramionami leząc na brzuchu 5.wznosy z opadu 6.przysiad z piłką za plecami 7.wznosy bioder leżąc na piłce 8.wznosy łydek siedząc na piłce 9.odwrotne brzuszki z piłką 10.brzuszki skośne na piłce 11.brzuszki na pił

    Odpowiedzi: 115 Ilość wyświetleń: 8739 Data: 2013-07-15 21:21:03 Liczba szacunów: 0
  • mathilda - powrót młodej mamy :)

    Post
    Ladies SFD

    yciskanie sztangielek płasko 2.francuskie uginanie rak siedząc 3.wyciskanie sztangielek siedząc 4.wiosłowanie prostymi ramionami leząc na brzuchu 5.wznosy z opadu 6.przysiad z piłką za plecami 7.wznosy bioder leżąc na piłce 8.wznosy łydek siedząc na piłce 9.odwrotne brzuszki z piłką 10.brzuszki skośne na piłce 11.brzuszki na pił

    Odpowiedzi: 115 Ilość wyświetleń: 8739 Data: 2013-07-24 10:57:01 Liczba szacunów: 0
  • mathilda - powrót młodej mamy :)

    Post
    Ladies SFD

    yciskanie sztangielek płasko 2.francuskie uginanie rak siedząc 3.wyciskanie sztangielek siedząc 4.wiosłowanie prostymi ramionami leząc na brzuchu 5.wznosy z opadu 6.przysiad z piłką za plecami 7.wznosy bioder leżąc na piłce 8.wznosy łydek siedząc na piłce 9.odwrotne brzuszki z piłką 10.brzuszki skośne na piłce 11.brzuszki na pił

    Odpowiedzi: 115 Ilość wyświetleń: 8739 Data: 2013-07-26 10:40:23 Liczba szacunów: 0
  • mathilda - powrót młodej mamy :)

    Post
    Ladies SFD

    yciskanie sztangielek płasko 2.francuskie uginanie rak siedząc 3.wyciskanie sztangielek siedząc 4.wiosłowanie prostymi ramionami leząc na brzuchu 5.wznosy z opadu 6.przysiad z piłką za plecami 7.wznosy bioder leżąc na piłce 8.wznosy łydek siedząc na piłce 9.odwrotne brzuszki z piłką 10.brzuszki skośne na piłce 11.brzuszki na pił

    Odpowiedzi: 115 Ilość wyświetleń: 8739 Data: 2013-07-26 20:51:04 Liczba szacunów: 0
  • mathilda - powrót młodej mamy :)

    Post
    Ladies SFD

    yciskanie sztangielek płasko 2.francuskie uginanie rak siedząc 3.wyciskanie sztangielek siedząc 4.wiosłowanie prostymi ramionami leząc na brzuchu 5.wznosy z opadu 6.przysiad z piłką za plecami 7.wznosy bioder leżąc na piłce 8.wznosy łydek siedząc na piłce 9.odwrotne brzuszki z piłką 10.brzuszki skośne na piłce 11.brzuszki na pił

    Odpowiedzi: 115 Ilość wyświetleń: 8739 Data: 2013-08-01 16:15:32 Liczba szacunów: 0
  • Zmiana planu na Push/Pull w celu rekompozycji...

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Od kiedy przysiad to ćwiczenie pull? Prostowanie także, jak sama nazwa wskazuje nie jest ćwiczeniem pull. Wymachy i spięcia brzucha za to na pewno nie są ruchami wypychającymi ;-] 70 w udzie? Obwód mierzymy owijając miarką kończynę tylko raz %-) Zmieniony przez - Hubert81 w dniu 2012-01-22 14:25:54

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1857 Data: 2012-01-22 14:23:49 Liczba szacunów: 0
  • Zmiana planu na Push/Pull w celu rekompozycji...

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    No to ok, w takim razie zamiast wyprostów dam przysiad bułgarski. Ogarnę to jeszcze raz i wrzucę poprawione, to pomożesz mi jakoś sensownie ułożyć ilość serii, nie chcę przeładować tego planu. Zmieniony przez - Piter_1988 w dniu 2012-01-22 19:39:52

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1857 Data: 2012-01-22 19:37:15 Liczba szacunów: 0
  • Test-Masa, masa i jeszcze raz masa

    Post
    Odżywki i suplementy

    Od poniedziałku dokonuje zmiany w treningu!! Dzień 1 poniedziałek Klatka: Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej 10,8,6,4 Wyciskanie sztangielek na ławce skośnej 4x8 Rozpiętki na kosie 4x8 Przenoszenie 4x8 Biceps: Uginanie ze sztangą stojąc 10,8,6,4 Uginanie ze sztangielkami (chwyt młotkowy) 4x8 Uginanie w oparciu o kolano 4x8 Uginanie na modlitewni

    Odpowiedzi: 170 Ilość wyświetleń: 16198 Data: 2008-03-15 15:34:24 Liczba szacunów: 0
  • Test-Masa, masa i jeszcze raz masa

    Post
    Odżywki i suplementy

    Dzięki bolununek, mam nadzieje że będzie lepiej Dzisiaj nóżki dojechałem i troszkę dłużej mi droga do domu zeszła niż zwykle, więc spodziewam się niezłych zakwasów Przysiad ze sztangą 10x60kg,8x70kg,6x80kg,4x90kg Wypychanie ciężaru na suwnicy 4x(8x210kg) Wykroki ze sztangielkami 3x(8x15kg Wyprosty na maszynie 4x(8x55kg) Uginanie w leżeniu 3x(8x35kg

    Odpowiedzi: 170 Ilość wyświetleń: 16198 Data: 2008-03-18 19:04:17 Liczba szacunów: 0
  • Test-Masa, masa i jeszcze raz masa

    Post
    Odżywki i suplementy

    No i się nie oszczędziłemdałem z siebie max,a teraz jestem zdechniętyPompy oszałamiającej nie było ,ale siły na tyle żeby nawet udało się trochę zwiększyć ciężar od poprzedniego treningu, tylko szkoda że to już ostatni tydzień Podciąganie na drążku 9,8,7,6 Wiosłowanie sztangą w opadzie tułowia 4x(8x80kg)+ 5kg Wiosłowanie sztangielką w opadzie tuło

    Odpowiedzi: 170 Ilość wyświetleń: 16198 Data: 2008-04-09 19:13:53 Liczba szacunów: 0
  • Test-Masa, masa i jeszcze raz masa

    Post
    Odżywki i suplementy

    zdziwienie... 86cm -1cm -obwód bicepsa: 42cm - 43cm +1cm -obwód uda: 60cm - 64cm +4cm -obwód łydki: 42cm - 43cm +1cm -wyciskanie sztangi leżąc: 105kg - 110kg z zapasem +5kg -przysiad: nie sprawdzałem ale ponad 100kg będzie - 130kg -martwy ciąg: 145kg - nie sprawdzałem maxa, szkoda mi trochę kręgosłupa... 2/ Suplementy biorące udział w teście: Cel

    Odpowiedzi: 170 Ilość wyświetleń: 16198 Data: 2008-04-11 18:38:29 Liczba szacunów: 0
  • [DT] Dxtr foto str. 45

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Przysiad- jesli zalezy Ci na "konskich nogach" to proponuje dluzszy negatyw robic, MC- odnosze wrazenie, ze 75%pozytywu opierasz na samych prostownikach, przez niedostateczne wykorzystanie nog jako stabilizatora, nie boli Cie kregoslup i prostowniki za bardzo po tym? wspiecia- nogi wezej i na koncu pozytywu u3maj napiecie troche dluzej, mozesz zwie

    Odpowiedzi: 451 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-11-21 18:59:11 Liczba szacunów: 0
  • [DT] Dxtr foto str. 45

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Przysiad- jesli zalezy Ci na "konskich nogach" to proponuje dluzszy negatyw robic, MC- odnosze wrazenie, ze 75%pozytywu opierasz na samych prostownikach, przez niedostateczne wykorzystanie nog jako stabilizatora, nie boli Cie kregoslup i prostowniki za bardzo po tym? wspiecia- nogi wezej i na koncu pozytywu u3maj napiecie troche dluzej, mozesz zwie

    Odpowiedzi: 451 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-11-21 19:21:53 Liczba szacunów: 0
  • [DT] Dxtr foto str. 45

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Przysiad i MC taki sam ciężar %-) Dodaj białka trochę więcej. W jakim celu chcesz zwiększać te dawki? Chela mag to magnez i b6 więc w jakim celu chcesz zwiększać dawke tych dwóch kosztem innych?

    Odpowiedzi: 451 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-12-29 16:51:29 Liczba szacunów: 0
  • [DT] Dxtr foto str. 45

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Przysiad i MC taki sam ciężar %-) Dodaj białka trochę więcej. W jakim celu chcesz zwiększać te dawki? Chela mag to magnez i b6 więc w jakim celu chcesz zwiększać dawke tych dwóch kosztem innych? Przysiady robie o 2 miechy dłużej od MC :) Nie kosztem innych bo mi się skończyły witaminy i na razie nie kupie a Chela Mag mi trochę zostało a data ważnoś

    Odpowiedzi: 451 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-12-29 16:59:40 Liczba szacunów: 0
  • [DT] Dxtr foto str. 45

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Łapy 2 -uginanie ze sztangą 3x8-10 25kg -uginanie ze sztangielkami chwytem młotkowym 2x8-10 12kg -wyc. francuskie sztanga od czoła leżąc 3x8-10 25kg -prostowanie na wyciagu 2x8-10 10kg Nogi Przysiad 3s 12-8 48kg/58kg/68kg Wykroki 2s 12-10 12kg Uginanie 3s 16-12 20kg/25kg/30kg

    Odpowiedzi: 451 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-08-10 22:03:51 Liczba szacunów: 0
  • [DT] Dxtr foto str. 45

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Nogi Przysiad 28kgx12/48kgx8/68kgx8/78kgx8/88kgx4/88kgx6/58kgx10/58kgx10/58kgx10/58kgx10 Prostowanie 45kgx12/40kgx10/35kgx8/30kgx8/25kgx8/20kgx10 Uginanie 20kgx12/25kgx10/30kgx10/35kgx8/40kgx8 Wspięcia stojąc max powt. Dziś bez wykroków i MC - słabszy dzień.

    Odpowiedzi: 451 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-15 22:43:15 Liczba szacunów: 0