SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Projekt redukcja z Activlab 1.0 - Nabór kandydatów - darmowe prowadzenie dla każdego!

    Post
    ActivLab

    Klauzula obowiązkowa:Oświadczam, że jestem pełnoletni i nie mam przeciwwskazań lekarskich do treningu siłowego. Nie choruję przewlekle i w przeszłości nie miała miejsce choroba lub wypadek uniemożliwiający trening siłowy lub powodująca, iż jest on niebezpieczny dla mojego zdrowia/życia. Jestem świadom konsekwencji i ryzyka, jakie niesie ze sobą wy

    Odpowiedzi: 58 Ilość wyświetleń: 3146 Data: 2014-05-06 07:25:30 Liczba szacunów: 0
  • Projekt redukcja z Activlab 1.0 - Nabór kandydatów - darmowe prowadzenie dla każdego!

    Post
    ActivLab

    TYLKO ŁAWKA REGULOWANA + SZTANGA/SZTANGIELKI I WYCIĄG: TAK/NIE INNE DODATKI DO OPCJI KTÓRĄ WYBRAŁEŚ/AŚ: drążek do podciągania, ławka skośna /płaska do brzuszków, stojaki do przysiadów, prasa do nog, porecze, rowerek stacjonarny, modlitewnik ,steper gryf łamany , kratownice ****DIETA*** JAKĄ DIETE STOSOWAŁEŚ/AŚ W POPRZEDNIM MEZOCYKLU: PODAŻ ENER

    Odpowiedzi: 58 Ilość wyświetleń: 3146 Data: 2014-05-06 08:11:22 Liczba szacunów: 0
  • Projekt redukcja z Activlab 1.0 - Nabór kandydatów - darmowe prowadzenie dla każdego!

    Post
    ActivLab

    Klauzula obowiązkowa: Oświadczam, że jestem pełnoletni i nie mam przeciwwskazań lekarskich do treningu siłowego. Nie choruję przewlekle i w przeszłości nie miała miejsce choroba lub wypadek uniemożliwiający trening siłowy lub powodująca, iż jest on niebezpieczny dla mojego zdrowia/życia. Jestem świadom konsekwencji i ryzyka, jakie niesie ze sobą w

    Odpowiedzi: 58 Ilość wyświetleń: 3146 Data: 2014-05-06 18:11:59 Liczba szacunów: 0
  • Projekt redukcja z Activlab 1.0 - Nabór kandydatów - darmowe prowadzenie dla każdego!

    Post
    ActivLab

    Klauzula obowiązkowa: Oświadczam, że jestem pełnoletni i nie mam przeciwwskazań lekarskich do treningu siłowego. Nie choruję przewlekle i w przeszłości nie miała miejsce choroba lub wypadek uniemożliwiający trening siłowy lub powodująca, iż jest on niebezpieczny dla mojego zdrowia/życia. Jestem świadom konsekwencji i ryzyka, jakie niesie ze sobą w

    Odpowiedzi: 58 Ilość wyświetleń: 3146 Data: 2014-05-07 17:55:07 Liczba szacunów: 0
  • Nowy Konkurs! Bitwa na Ćwiczenia-No Pain no Gain!!!

    Post
    Po 35 roku życia

    MC to odwrotny przysiad, więc chyba wciągasz z nóg...... Zmieniony przez - Cokta w dniu 2012-06-09 11:22:57

    Odpowiedzi: 457 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-06-09 11:22:39 Liczba szacunów: 0
  • trening HST do oceny

    Post
    Trening w domu

    tak przysiad na poczatek i w dniu mc nie robisz nog wcale a skoro nie chcesz dipsow to proponowalbym: przysiad/mc wycisk na klatke przenoszenie sciaganie drazka wyciagu gornego wycisk na barki uginanie sztanga albo gryfem lamanym wyciskanie wasko lub wyciskanie francuskie co do pogrubionych to rob ich w 15-1, 10-2, 5-3, neg-3/4 nie pogrubione w 15

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 993 Data: 2010-05-22 16:08:35 Liczba szacunów: 0
  • trening HST do oceny

    Post
    Trening w domu

    jest git:) tylko nie jest tak ze robisz w 15 mc, w 10 przysiady, w 5 mc tylko np. pon-mc, srd-przysiad, pt-mc, pon-przysiad, srd-mc itd.

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 993 Data: 2010-05-23 18:19:48 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc przy treningu dla kobietki :)

    Post
    Trening dla początkujących

    Kombinowałam i ułożyłam coś takiego z treningiem dół/góra/dół A1. Dół 1. Przysiad ze sztangą 2. Martwy 3. Hip thrust 4. Wchodzenie na skrzynię + brzuch B. Góra 1. Podciąganie(jeszcze na maszynie) lub ściąganie drążka 2. Wiosłowanie sztangą 3. Wyciskanie hantli na ławce 4. Pompki 5. Unoszenie hantli bokiem 6. Wyciskanie hantli siedząc 7. Prostowani

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 250 Data: 2018-04-23 15:37:40 Liczba szacunów: 0
  • Jagoda__ 2013

    Post
    Ladies SFD

    10-12 5. ściąganie drążka wyciągu górnego stojąc prostymi rekami 3x 10-12 6. seria łączona 3x20 brzuszki/odwrotne brzuszki/podnoszenie ciała leżąc bokiem Dzien2 Nogi 1. przysiad 3x 8-10 2a. Prostowanie nóg siedząc 2x 10-12 2b. odwodzenie nóg 2x10-12 3.MC 3x 8-10 4a.uginanie 2x10-12 4b. przywodzenie nóg 2x 10-12 5. wznosy łydek stojąc na

    Odpowiedzi: 263 Ilość wyświetleń: 18153 Data: 2013-10-26 18:55:04 Liczba szacunów: 0
  • Ann/redukcja start str 16

    Post
    Trening dla początkujących

    ana = 1600 kcal. ============================================================================= Dzien 38 Trening: 1. push press 5x10 60sek 30kg/30kg/35kg-8 powt/30kg/30kg 2a. przysiad przedni 3x15 bez przerwy 30kg/30kg/30kg 2b. przysiad bulgarski 3x15 90sek przerwy 9/9/9kg 3. sciaganie drazka gornego do klatki szeroko z bardzo powolnym wykonywa

    Odpowiedzi: 162 Ilość wyświetleń: 9625 Data: 2009-07-17 12:34:22 Liczba szacunów: 0
  • Boks a trening siłowy Weidera dla bokserów

    Post
    Sztuki Walki

    Daj sobie spokój z treningami Weidera. Ani tym siły ani szybkości nie zrobisz. Zamiast tego wykonaj to co proponuje Mark Rippetoe Trening A Przysiad klasyczny 3x5 Wyciskanie leżąc 3x5 Zarzut siłowy 3x5 Trening B Przysiad klasyczny 3x5 Wyciskanie stojąc 3x5 Martwy ciąg 1x5 Te pięć podstawowych ćwiczeń ci wystarczy. To jest najprostszy i najlepszy p

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 6611 Data: 2012-05-02 23:36:53 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w wyborze treningu - ostatecznie ( więcej informacji )

    Post
    Trening dla początkujących

    1.)Dlaczego niby się głodzę skoro wszystko jest wyliczone i ciężko mi to zjeść co dopiero więcej jaj i w ogóle..Po drugie kolego daj mi pieniądze na te jaja , na te mięcha co tak łatwo Ci przychodzi mówić ale ja nie zarabiam dużej kasy + opłaty zrobić i na michę nie zostaję zbyt dużo po prostu choćbym chciał nie mogę pozwolić sobie na to...Zobacz s

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1463 Data: 2011-10-09 21:05:40 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w wyborze treningu - ostatecznie ( więcej informacji )

    Post
    Trening dla początkujących

    Military press Przysiad ze sztanga na barkach Martwy na prostych Wyciskanie lezac Podciaganie na drazku ew. Wioslowanie Superset: Uginanie stojac + Odwrotne pompki +brzuch, lydki W zasadzie tyle, wiecej nie trzeba. I teraz mozesz zrobic bardzo fajne rozwiazanie, jesli dysponujesz tylko takim nakladem mianowicie bawic sie zakresem powtorzen na przes

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1463 Data: 2011-10-12 18:31:39 Liczba szacunów: 0
  • II Amatorskie zawody w TS - 24.04.2016 PUDLISZKI

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Proszę bardzo. Miejsce. Nazwisko i Imię Miejscowość Waga ciała Współczynnik Wilks'a Wynik Przysiad Wynik WL Wynik MC TRÓJBÓJ Punkty Wilks'a 1. Paulina Bodnar Szczecinek 57,2 1,1572 80 57,5 135 272,5 315,337 2. Monika Krajka Krobia 65 1,0491 107,5 42,5 132,5 282,5 296,37075 3. Agnieszka Nowak Krotoszyn 53,2 1,2248 80 52,5 105 237,5 290,89

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 3824 Data: 2016-04-26 09:19:41 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy ftb87-siła i wytrzymałość

    Post
    Iron Horse Series

    na 2 posiłki a rano placek z jajek i płatków trening na siłowni to 3 serie podciagania przenoszenia sztangielki z boku an bok w pozycji jak do brzuszków (sztangielka 20 kilo) przysiad z wyrzutem sztangi do góry (sztanka 28 kilo) martwy ciąg na prostych ( ta sama sztanga) wyciskanie zołnierskie( ta sama sztanga każde cw wykonywane 30 sekund przerwa

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1659 Data: 2012-05-07 18:20:13 Liczba szacunów: 0
  • Dysproporcja mięśnia czworogłowego uda - wpływ na kolano

    Post
    Trening dla początkujących

    ste i łamane, ławka prosta, skos górny, poręcze, atlas (wyciąg górny, wyciąg dolny i wyprosty nóg). Dieta : brak konkretnej Przeciwskazania medyczne : Zażywane suplementy : brak Ostatnio przerabiany plan: push/pull + CF Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): lawka 60, mc 50, przysiad 50

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1639 Data: 2013-02-28 09:35:51 Liczba szacunów: 0
  • Wiosenna redukcjaSTART!

    Post
    Trening dla początkujących

    ngu.To pierwszy crossfit dlateo jeszcze bez szalu ale ledwo po schodach weszedlem rozgrzewka 1 OBWOD( 3 Minuty-1,5min przerwy) 10 podciagniec szeroko 20 pompek 20 mc 30kg 15 przysiad ze sztanga 30kg thruster hantla 10kg worek 20 s 2 obwod (3 minuty-1,5 min przerwy) 7 podciagniec 20pompek 20 mc 30kg 15 wyciskopodrzut 30kg wioslo 30kg 15powt thruste

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 1994 Data: 2012-03-10 14:22:21 Liczba szacunów: 0
  • mój trening

    Post
    Trening dla początkujących

    nia medyczne : brak Zażywane suplementy : brak Ostatnio przerabiany plan: Ciagle ide tym planem, zmieniam tylko ćwiczenia na dany mięsień. Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): przysiad pelny 100+kg ciezko u mnie z nogami;/ martwego ciagu za bardzo nie robilem wycisk na lawce lezac 105kg m

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 587 Data: 2012-06-19 06:46:35 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Kosno dziennik

    Post
    Trening dla początkujących

    Dziś wracam po przerwie, ostatnie 2 tabsy antybiotyku dziś i już powinno być ok ;) Nowy trening którym aktualnie będę ćwiczył: Klatka 1.WL płasko sztangą rampa 6 2.Wyciskanie płasko hantli 8/10/12/15 3.Rozpiętki skos dodatni 3x15 4.Rozpiętki płasko 2x15 5.Pompki na poręczach 2xmax Plecy 1.Wiosło sztangielkami nachwyt 5x8 2. Wiosłowanie hantlą jedn

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 4134 Data: 2015-09-28 18:41:34 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs/Corum/podsumowanie str16

    Post
    Ladies SFD

    Cykl 2. Tydzień 2. Trening 5. Dzisiejszy trening to: Rozgrzewka: Orbi 10min, HIM, HAM, Mawashi, barki. I dalej: 5 obwodów 1 ciężar 30kg 5x MC 5x przysiad przedni 5x Push Jerk 5x przysiad 800m orbitreka (na bieżni to mogę maszerować w szybkim tempie ale biegu to się boję...) Komentarz: Zaryzykowałam i zrobiłam z przysiadami - ale tak ledwo, led

    Odpowiedzi: 195 Ilość wyświetleń: 13402 Data: 2014-04-12 11:54:57 Liczba szacunów: 0