SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • cykl omka + meta -opinia/porady

    Post
    Doping

    WY OD JEGO ZAKONCZENIA: około 3 lata temu 11. POZIOM BF%: mały 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): określiłbym go Mezomorfikiem 13. STAN ZDROWIA: bardzo dobry 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: brak 15. PPM (podstawowa przemiana materii): szybka 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: 130 -martwy ciąg: brak info -przysiad: brak info

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1069 Data: 2011-06-24 16:51:10 Liczba szacunów: 0
  • Ocena - plan na masę

    Post
    Trening dla początkujących

    Nie będzie za ciężko?Przysiad,mc,wl,wiosło na jednym treningu?

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 464 Data: 2011-07-18 19:42:05 Liczba szacunów: 0
  • Ocena - plan na masę

    Post
    Trening dla początkujących

    guzik tam dobry, 3 boje na 1 sesji NIE WSKAZANE tj. siad,martwy,pozioma Przysiad MC Porecze Drazek starczy. Chyba ze chcesz cos jeszcze mocno uderzeniowego na naramienne oprocz poreczy i drazka to highpull na sam koniec.

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 464 Data: 2011-07-19 23:59:10 Liczba szacunów: 0
  • trening masowy pod mma

    Post
    Scena MMA i K-1

    Deo17 w czym problem . prosty plan treningowy pod SW , bez większych kombinacji A. power clean 5x5 przysiad tylni 5x5 drążek 5x10 wyciskanie 5x5 B. push press 5x5 MC 5X5 poręcze 5x10 wiosłowanie 5x5 tyle . Przykład dla power clean dla 100 kg seria sam gryf 1. seria 50 kg 2. seria 70 kg 3. 100 kg 4. 100 kg 5. 100 kg MC przykład dla 100 kg seri

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 3623 Data: 2012-09-26 10:30:12 Liczba szacunów: 0
  • jak to kontynuować ? pierwszy cykl.

    Post
    Doping

    9. CEL CYKLU: sucha masa 10. OSTATNI CYKL I ODSTĘP CZASOWY OD JEGO ZAKOŃCZENIA: 11. POZIOM BF%: ~20 pewnie mniej 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): endo 13. STAN ZDROWIA: 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: 100 x 5 -martwy ciąg: 140 x 5 -przysiad:

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1026 Data: 2015-08-26 12:15:32 Liczba szacunów: 0
  • cykl goraczka i zle samopoczucie

    Post
    Doping

    9. CEL CYKLU: masa 10. OSTATNI CYKL I ODSTĘP CZASOWY OD JEGO ZAKOŃCZENIA: rok 11. POZIOM BF%: 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): chudniecia(ekto) 13. STAN ZDROWIA: dobry 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: -martwy ciąg: -przysiad: tak 4 tydzien

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 546 Data: 2016-06-14 17:47:55 Liczba szacunów: 0
  • trening do oceny sogi

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    zmy teorii w praktyce używasz w nim na tyle dużych ciężarów, że pracują CAŁE plecy od a do z. Opis już dałem- kładziesz sztangę na maszynie zwanej rack'iem lub na pomoście do przysiadów, czy nawet na ławce( tylko z równowagą trzeba uważać). Najlepiej żeby leżała ciut powyżej kolan ok.2,5 cm. I z takiej wysokości trzymając sztangę lekko szerzej niż

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 655 Data: 2010-02-22 18:37:50 Liczba szacunów: 0
  • Cel jest JEDEN MASA.

    Post
    Odżywki i suplementy

    1 .WIEK: 24 2 .WAGA: 95 3 .WZROST: 187 4 .WYMIARY: -Biceps: 40 -Klata: >?? NIE WIEM NIE SPRAWDZAM CHCEM WYGLADAC DOBRZE -Udo: I CZUĆ SIE DOBRZE -Talia: no 6packa nie ma ale sie staramy 5 .STAZ NA SILOWNI: 4 lata z przerwami 6 .CEL SUPLEMENTACJI: MaSa 7 . DOTYCHCZAS STOSOWANE SUPLEMENTY/ODŻYWKI: wypisałem wyżej zreszta duzo pisania 8 .POZIOM B

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1174 Data: 2008-05-27 22:47:57 Liczba szacunów: 0
  • Jak kontynuoować cykl?

    Post
    Doping

    ok 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: genetyczne łysienie na głowie, średnie owłosienie na całym ciele, 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 2204 kcal 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: -martwy ciąg: -przysiad: Zmieniony przez - Krzysio_niejadek w dniu 2014-06-23 20:49:04 Zmieniony przez - Krzysio_niejadek w dniu 2014-06-23 20:52:42

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 468 Data: 2014-06-23 18:09:00 Liczba szacunów: 0
  • Jak kontynuoować cykl?

    Post
    Doping

    Talia- 100cm, jak pisałem diety nie mam, jem co 3 godziny i najzdrowiej jak się da. Wyniki siłowe: -klata: x10-12 /100kg -martwy ciąg: x10-12 /130kg -przysiad: x10-12 /100kg /Dodaje zdjęcie z kamery sprzed 3 dni, klata na zdjęciu mała, ale ostatnio nie mogłem robić z powodu bólu barków (źle spałem) /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/2e4a01df03cf4cc5a9a3369ea

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 468 Data: 2014-06-23 21:01:20 Liczba szacunów: 0
  • pierwszy raz z winstrolem

    Post
    Doping

    ZASOWY OD JEGO ZAKOŃCZENIA: - 11. POZIOM BF%: 10 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): ekto 13. STAN ZDROWIA: bdb 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: brak 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: 100x8 -martwy ciąg: - -przysiad: fronty 100x4 Zmieniony przez - przemko15 w dniu 2017-08-13 16:33:48

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1508 Data: 2017-08-13 16:32:53 Liczba szacunów: 0
  • PIERWSZY CYKL - BEZPIECZNY

    Post
    Doping

    KO: WEGLOWDANY: TLUSZCZ: 7.ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE: 8.TRENING: 9.CEL CYKLU: 10.ODSTEP CZASOWY PO OSTATNIM CYKLU: 11.POZIOM BF% 12.TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIECIA (TYP BUDOWY): 13.STAN ZDROWIA: 14.SKLONNOSC DO LYSIENIA LUB POROSTU OWLOSIENIA: 15.WYNIKI SILOWE 16.PPM podstawowa przemiana materii: klata : martwy ciag : przysiad : PYTANIE:

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1081 Data: 2007-11-06 19:38:17 Liczba szacunów: 0
  • PIERWSZY CYKL - BEZPIECZNY

    Post
    Doping

    w tygodniu. 9.CEL CYKLU: MASA 10.ODSTEP CZASOWY PO OSTATNIM CYKLU: BRAK 11.POZIOM BF% - troszkę tłuszczu jest 12.TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIECIA (TYP BUDOWY): NORMALNA 13.STAN ZDROWIA: OK 14.SKLONNOSC DO LYSIENIA LUB POROSTU OWLOSIENIA: BRAK 15.WYNIKI SILOWE 16.PPM podstawowa przemiana materii: klata : 76KG martwy ciag :90 przysiad : nie robie

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1081 Data: 2007-11-06 20:04:26 Liczba szacunów: 0
  • Insanity workout

    Post
    Trening w domu

    Staż... raz to jest rok, innym razem rok i dwa miesiące, dwa lata, pięć lat. Nieistotne! WYNIKI SIŁOWE: -klata: 84 -martwy ciąg:96 -przysiad: b.d http://www.sfd.pl/Novaldex_plus_testo_prosz%C4%99_o_pomoc-t826828.html To wystarczy za komentarz.

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 3501 Data: 2012-03-21 20:27:16 Liczba szacunów: 0
  • SPLIT 4X tyg.

    Post
    Trening dla początkujących

    "Tomasz jakaś korekta - zwiększyć serie, coś wyelimininować, zamienić, dodać ? Mam do dyspozycji wolne ciężary, ławeczki i stojaki. Maszyn na chwile obecną nie bardzo " obciążenie robocze podaj przysiad - ? martwy - ? wyciskanie - ? nie max ostatnio przerabiany plan treningowy ? też 4 dni ? split ?

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 791 Data: 2012-10-12 19:01:47 Liczba szacunów: 0
  • nowy poczatek

    Post
    Trening dla początkujących

    trening: nogi 1. Przysiad ze sztanga na karku 44,44,44,44 kg/12 pow. 2. Przysiady z hantlami 30,30,30,30 kg/10 pow. 3. Wykroki z hantlami 24,24,24,24/10 kg pow. 4. wspięcia na palce na jednej nodze z hantla 33,33,33,33 kg/10 pow.

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 491 Data: 2014-05-21 11:52:43 Liczba szacunów: 0
  • 15-10-5-5 ?

    Post
    Trening w domu

    Czekam jeszcze na jakies opinnie :D Dodam jeszcze ze miache trzymam a trening wyglada tak : PRzysiad Wycksianie na plaskiej Wioslowanie sztanga Wyc zza karku Francuz w lezeniu Uginiane ze sztanga

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 685 Data: 2009-03-13 14:40:12 Liczba szacunów: 0
  • Naramienne w FBW

    Post
    Trening dla początkujących

    Ja bym zrobił dwa zestawy ale ograniczył ćwiczenia do max 3-4 na zestaw, z tym stazem nie ma sensu więcej, można nawet zrobić jeden zestaw. A: Przysiad 4s Wiosłowanie 4s Push press 3-4s Uginanie ze sztangą stojąc 2-3s B: MC 4s Drązek 4s Wyciskanie poziomo 3-4s Wyciskanie francuskie 2-3s Jesteś dopiero na poczatku swojej drogi, nie skupiaj się na p

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 570 Data: 2011-01-10 19:35:54 Liczba szacunów: 0
  • Jak zacząć, prośba o pomoc odnośnie ćwiczeń.

    Post
    Trening dla początkujących

    (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : Ławeczka do brzuszków Dieta : Brak Przeciwskazania medyczne : Brak Zażywane suplementy : Brak Ostatnio przerabiany plan: test na 100 pompek Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): Brak Zmieniony przez - lukax123 w dniu 2013-03-18 13:54:36

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 310 Data: 2013-03-18 13:49:55 Liczba szacunów: 0
  • Cykl co dobrać ?

    Post
    Doping

    owa Masa 10. OSTATNI CYKL I ODSTĘP CZASOWY OD JEGO ZAKOŃCZENIA: 7 miesięcy 11. POZIOM BF%: 13 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): Endomorfik Tak 13. STAN ZDROWIA: Bardzo Dobry 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: Nie 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: 110 -martwy ciąg: 135 -przysiad: 100

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 745 Data: 2014-12-28 09:56:07 Liczba szacunów: 0