SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Trening FBW dla początkującego

    Post
    Trening dla początkujących

    A w drugim B A B w kolejnym A B A i tak dalej. Niech będzie, że pierwszy zestaw to A, drugi to B. W planie A : - zamień kolejnością plecy i nogi (nogi mają być pierwsze !) - przysiad 2 serie to za mało, daj 4 serie przysiadu, to samo odnosi się do wiosłowania - na klatkę 3 serie mogą być, barki też zrób 3 serie - triceps rób przed bicepsem - na tr

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 890 Data: 2011-02-25 14:08:38 Liczba szacunów: 0
  • Trening fbw na mase do oceny/poprawy

    Post
    Trening dla początkujących

    s wyciskanie sztangi na suwnicy 3s unoszenie sztangielek bokiem w gorę 3s pompki na poręczach 3s wyciskanie francuskie sztangi leżąc 3s B1: nogi, plecy, bicepsy (lekko). przysiad wykroczny 3s uginanie nóg leząc 3s wspięcia na palce 3s wiosłowanie sztangą w opadzie 3s przyciąganie drążka do brzucha 3s unoszenie z opadu 3s uginanie ramio

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1268 Data: 2009-03-31 18:28:53 Liczba szacunów: 0
  • REWELACJA "TRENING EKSCENTRYCZNY"!!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    bst zapewniam Cię że przy prawidłowej technice i stałym nadzorze kolegów i trenerów nie stanie się nic złego ani przy martwym ani przy przysiadzie. Ruchy powinny być jak najwolniejsze i dokładne! Jeśli przy martwym głowe trzymamy wysoko i pilnujemy pleców nic się nie stanie. Co do kontuzji-najczęstrzą jest naciągnięcie, lub zerwanie mięśni odcinka

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 10076 Data: 2002-03-02 15:12:35 Liczba szacunów: 0
  • REWELACJA "TRENING EKSCENTRYCZNY"!!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Ja bym sie zgodzil z bst - wyciskanie lezac ekscentryczne ok , przysiad tez probowalem ale z ciezarami nie wiekszymi niz 110 maksymalnego, i mimo wszystko bralem tylko zaufanych kolegow majacych pojecie o asekuracji, a martwego nie probowalem i nie sprobuje :-))

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 10076 Data: 2002-03-02 15:17:30 Liczba szacunów: 0
  • Wskazówki (trening na masę)

    Post
    Trening dla początkujących

    t siłownia, sztanga/sztangielki) :+ Dieta :+ Przeciwskazania medyczne :+ Zażywane suplementy : Kreatyna, Kazeina 2x dziennie Ostatnio przerabiany plan:Podobny lecz pozbawiony przysiadów ze sztangą oraz ćwiczenia na barki leżąc na ławce, martwego ciągu, podciaganei sztangi w opadzie tulowia. Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny ma

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 804 Data: 2013-08-22 14:03:46 Liczba szacunów: 0
  • Alternatywa

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    asko 4x12-6 - wycisk skos góra 3x10-6 - wycisk hantli siedząc 3x10-6 - wznosy bokiem 3x10-12 - pompki na poręczach 4x10 brzuch 4x20-30 wtorek interwały Środa nogi,plecy,bic - przysiad 4x12-6 - dzień dobry 4x8-10 - podciąganie na drążku 4x8-10 - wiosłowanie sztangą 3x10-6 - uginanie ramion ze sztangą 4x12-6 brzuch 3x10-15 Czwartek wolne Piątek kompl

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 2351 Data: 2012-09-20 20:01:23 Liczba szacunów: 0
  • nowyyyy trening =)

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Jeszcze jedno pytanie ... np w wyciskaniu hantli skos w górę jak dobierać obciążenie ? I czy dobrze nadal rozumiem że na samo wyciskanie leżąc wychodzi w poniedziałek 27 powtórzeń ? A i ostateczny wygląd treningu : Pon: WL 8/6/4/3x3 (system procentowy +2,5 kg co tydzień) WYCISKANIE HANTLI GÓRA SKOS 8/8/8 PORĘCZE 6/6/6 PROSTOWANIE NA WYCIĄGU (TRIC

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1378 Data: 2008-08-02 15:41:12 Liczba szacunów: 0
  • fBw wg Arnolda Schwarzeneggera ocena

    Post
    Trening dla początkujących

    6 powtórzeń odpowiedni ciężar to 50kg, to taka progresja będzie odpowiednia?: (20,30)40/42.5/45/47.5/50 2.Serie rozgrzewkowe robić przed konkretnym ćwiczeniem (rozgrzewka na przysiad i ćwicze przysiad, później rozgrzewka na klatkę i ćwiczę klatke itd) czy wszystkie serie rozgrzewkowe jednocześnie i następnie trening właściwy? 3. Klatka i barki są

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 5297 Data: 2012-03-30 22:33:33 Liczba szacunów: 0
  • SPLIT do sprawdzenia

    Post
    Trening dla początkujących

    asko 3s pompki na poręczach 2s rozpiętki 2s podciaganie sztangi do brody 3s unoszenie sztangielek bokiem 2s wyciskanie francuskie sztangi siedząc 3s. B: nogi, plecy, bicepsy. przysiad ze sztangą 3s przysiad wykroczny 2s uginanie siedząc 2s Podciąganie na drążku szerokim nachwytem 3s do maxa wiosło sztangą podchwytem 2s MC 3s modlitewnik 3s A B W A

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 577 Data: 2011-02-26 19:10:17 Liczba szacunów: 0
  • "Junior" prosi "Ladies" o małą pomoc

    Post
    Ladies SFD

    A przysiad z wyskokiem 2x10 wykroki 2x8 na każdą nogę uginanie nóg na maszynie leżąc 3x10 cable row 3x10 wyciskanie skosu górnego na suwnicy smitha 3x10 wzniosy hantli do przodu 2x10 maszyna imitująca pompki na poręczach (prostowanie rąk w siadzie) 2x10 uginanie przedramion nachwytem 2x10 wzniosy bioder w podporze 2x20 spięcia tułowia na płask

    Odpowiedzi: 78 Ilość wyświetleń: 5127 Data: 2013-02-27 20:51:26 Liczba szacunów: 0
  • Próba redukcji ostatecznej

    Post
    Trening dla początkujących

    pompki z podciagnieciem hantli jednoracz 10kgx8 5- unoszenie hantli (biceps) 10-11kg x 9-10 ruchow 6- pompki na poręczach 12-14 7- wznosy hantli przodem 8 kg x 9-10rruchow 8- przysiad z krazkiem 20 kg x10 plus zabki (przysiad wyskok max 15 powtorzen) po takich 3 obwodach z przrwa 1,5 min do 2 min dobijam sie pojedynczymi cwiczeniami i pompkami w

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 1825 Data: 2011-10-07 15:07:13 Liczba szacunów: 0
  • Mono Vitalmax + Glutamina + Gainer

    Post
    Odżywki i suplementy

    oś w tych granicach, różnie w obliczeniach wychodzi 9 .TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIECIA (TYP BUDOWY): Chyba endo, bo kiedyś byłem przy kości 10 .WYNIKI SILOWE (tutaj możesz się POPISAĆ ile wyciskasz na ławce, ile bierzesz na przysiad a ile na MC) -Klata: 30 (wiem wiem, żal...) -Przysiad: nie robię -Mc: nie robię 11 . Czy masz dietę? TAK, to podstawa.

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1553 Data: 2008-06-10 20:43:28 Liczba szacunów: 0
  • FBW do sprawdzenia

    Post
    Trening w domu

    Zamiast przysiadów, można zrobić ciężkie wykroki, przysiad przedni, hack przysiad itp.

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 1288 Data: 2013-08-13 13:55:02 Liczba szacunów: 0
  • Split na mase bo FBW

    Post
    Trening dla początkujących

    2s 12-10 Barki 4.wyciskanie sztangielek siedząc 3s 10-8-8 5.unoszenie sztangielek lezac na lawce 2s 12-10 Triceps 6.wyciskanie francuskie sztangi siedząc 3s. 10-8-8 B: Nogi 7.przysiad ze sztangą na karku 3s 10-8-8 8.przysiad wykroczny 2s 10-8-8 9.wspięcia na palce w siadzie 3s 12-10-10 Plecy 10.wiosłowanie sztangą podchwytem 2s 10-8 11.Martwy Ciąg

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 981 Data: 2011-04-09 22:46:27 Liczba szacunów: 0
  • Split na mase bo FBW

    Post
    Trening dla początkujących

    10-8-8 5.unoszenie sztangielek lezac na lawce 2s 12-10 Triceps 6.wyciskanie francuskie sztangi siedząc 3s. 10-8-8 unoszenie nog w lezeniu na skosnej lawce 3s 12-10 B: Nogi 7.przysiad ze sztangą na karku 3s 10-8-8 8.rumunski martwy ciag 3s 10-8-8 9.przysiad wykroczny 2s 10-8-8 10.wspięcia na palce w siadzie 3s 12-10-10 Plecy 10.wiosłowanie sztangą

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 981 Data: 2011-04-09 23:09:34 Liczba szacunów: 0
  • fbw ?

    Post
    Trening dla początkujących

    malym,nie wiem co mam zrobic czy zwiekszyc ilosc na partie duze? czy zmiejszyc na partie male? plecy:wioslowanie sztanga 3 s 12.10.8 szrugsy 3s 12 10 8 nogi:przysiad 3 s klaTKA:WYCISKANIE NA PLASKO 3s 12.10.8 barki:wyciskanie sztangielek siedzac 3 s 12.10.8 biceps:uginanie w chwycie mlotkowym 3 s 12.10.8 triceps:wyciskanie francus

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1127 Data: 2011-01-20 21:43:02 Liczba szacunów: 0
  • Trening ogolnorozwojowy, rozszerzenie

    Post
    Trening dla początkujących

    Masz podana bazę na której budujesz trening. Co z tym zrobisz już twoja sprawa i możliwości Masz multum. Budujesz trening na głównym ćwiczeniu czyli przysiad, potem tylko dodajesz i zamieniasz. Po przysiadzie dobrze zrobić 2 wielka partię czyli plecy ( nie musi to być martwy ciąg) wybór też spory od wiosłowania po podciaganie. Dalej do odstrzału i

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 904 Data: 2014-01-21 12:05:03 Liczba szacunów: 0
  • Trening ogolnorozwojowy, rozszerzenie

    Post
    Trening dla początkujących

    Tak klasyczny dlatego żeby się nie przeciazac za bardzo możesz go robić zamiennie z przysiadami. Nie wiem też ich za bardzo ale ok. Jak dla mnie po prostu nie potrzebne te ćwiczenia. Przysiad Wioslowanie Dipsy Mc Podciaganie Military Press Przysiad Wyciskanie hantli na ławce skosnej Wioslowanie Masz gotowy plan. Możesz do każdego dodać po 1 ćwiczen

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 904 Data: 2014-01-21 14:51:48 Liczba szacunów: 0
  • Split partia 2x/tydz

    Post
    Trening dla początkujących

    zpiętki 2s wyciskanie sztangielek siedząc 3s unoszenie sztangielek w opadzie 2s wyciskanie francuskie sztangi siedząc 3s.-> to odpada, co zamiast? B: nogi, plecy, bicepsy. przysiad ze sztangą 3s przysiad wykroczny 2s (też nie znalazłem?) uginanie leząc 2s -> trzeba coś zamiast, nie mam sprzętu wspięcia na palce 3s do maxa (jakąś podkładę się

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 609 Data: 2010-01-10 17:28:44 Liczba szacunów: 0
  • Kwadratowy wita. Plan do sprawdzenia.

    Post
    Trening dla początkujących

    Kwadratowy hmm....bardzo ciekawe podejscie. jak czytalem pierwszy post i zobaczylem mc na pierwszym miejscu-zamiast przysiadu-to pomyslalem,ze istnieja jakies przeciwskazania natury medycznej(kolana),a tu... z mc w tym przypadku jest jeden problem-nie stymuluje w wystarczajacym stopniu ud. przysiad stymuluje swietnie uda+bardzo dobrze dolny grzbiet

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1272 Data: 2009-03-11 22:05:10 Liczba szacunów: 0