SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Ćwiczmy razem!-wyskok vol.4

    Post
    Inne dyscypliny

    ja obecnie 3x w tyg przysiad w tym wlasnie box squat i overhead squat.

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-28 00:47:33 Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczmy razem!-wyskok vol.4

    Post
    Inne dyscypliny

    em ostatnio sparing i miałem trzy razy akcje na pusty kosz bo wybierałem gościowi piłkę. Niestety nie kończyłem tych akcji wsadami. :( Mija rok od czasu jak zacząłem trenować przysiady z ciężarami,a wyskok wciąż stoi w miejscu - 90cm. Ważę 66kg, mam 178cm wzrostu i w styczniu 17 lat. Trenuję obecnie fbw 3x w tygodniu z naciskiem na przysiad i martw

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-30 01:07:49 Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczmy razem!-wyskok vol.4

    Post
    Inne dyscypliny

    Elegancko. :D Ja ważę podobnie (1/2kg mniej), ale takiej łapy nie mam. Przymierzam się do bicia rekordów w nadchodzącym tygodniu. Jutro przysiad, potem klata i martwy, odstęp jaki planuję między siadem, a mc to 3 dni więc myślę, że starczy.

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-01-04 22:51:45 Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczmy razem!-wyskok vol.4

    Post
    Inne dyscypliny

    ów w trójboju i mój łączny wynik to 356kg (waga 65/67kg, wzrost 178cm, zasięg ręki-228cm). Przysiad: 136kg Martwy ciąg: 138kg Wyciskanie: 82kg Szczególnie cieszy mnie wynik w przysiadzie (pełnym) bo jak rok temu zaczynałem ćwiczyć to było 80kg (a waga moja się zmieniła o jakieś 5kg). Martwy mógłby być lepszy, ale trenuję go krócej. Klata 82, a górę

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-01-09 20:31:49 Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczmy razem!-wyskok vol.4

    Post
    Inne dyscypliny

    Siemanko chłopaki. Mam pytanie. Aktualnie ważę 90 kg(jadę do 92 i zaczynam redukcję na bardzo mały % fatu, teraz też go nie ma zbyt dużo, jakieś 14 to maksimum). Wzrost 178 cm Przysiad - 160 kg, po treningu (8x80 ; 8x80 ; 6x90 ; 6x95 ; 4x110 ; 4x110 ; 1x 130 ; 1x160). MC - jeszcze nie próbowałem, w ostatnią biorę 120 kg x 4. Na siłowni zaczynam do

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-01-11 16:28:07 Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczmy razem!-wyskok vol.4

    Post
    Inne dyscypliny

    @Fizzy Rób porządną siłę statyczną + elementy dynamiczne na niej tj. Puss Press lub Rwanie. Przed przysiadem koniecznie rwanie - na nożyce lub do siadu, jak Ci lepiej. Jest to ćwiczenie aktywujące pozwalające na większe ciężary w kolejnym - nie męcz się z ciężarem, odpuść jak już czujesz mocne spowolnienie ruchu. Potem złote cwiczenie czyli przysia

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-01-15 06:33:25 Liczba szacunów: 0
  • Crytek - Poprawa sylwetki (redukcja) -> uwidocznienie mięśni

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam ponownie! Po wielu "burzliwych" dyskusjach doszedłem do wniosku, że trzeba jednak masować ;). Dieta została ułożona, plan również. Zaczynam od 2300kcal, stopniowo będę zwiększał. Mam nadzieje, że koledzy z większym stażem dadzą mi kilka ważnych wskazówek. Dieta/trening do wglądu: I posiłek: Płatki owsiane - 100g Mleko 0,5% - 200g/ml

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 5549 Data: 2009-08-07 14:08:17 Liczba szacunów: 0
  • PRODŻEKT DZIKA MASA - ELbodybuilder po DZIKĄ MASĘ

    Post
    PRODŻEKT DZIKA MASA / PRODŻEKT DZIKA PLAŻA

    Dzika masa by ELbodybuidler- Dzień 19- 31. 10. 14 r Dieta: 4 jajka+ 120 g pierś z kurczaka+ 2 bułki fitness+ 4 kromki chleba orkiszowego+ 200 g pomidor+ 100 g marchew+ 150 g jałbko 200 g wołowina+ 100 g ryż+ 10 ml olej rzepakowy ok. 300 g mieszanka warzyw 40 g wpc+ 40 g carbo 200 g indyk+ 100 g ryż+ 30 ml olej rzepakowy+ ok. 150 g mieszanka warzyw

    Odpowiedzi: 114 Ilość wyświetleń: 6596 Data: 2014-10-31 21:33:08 Liczba szacunów: 0
  • Zapasy, BJJ i judo -trenuj ciężko a na pewno Ci się udo ;-D

    Post
    Sztuki Walki

    oziom wytrenowania, ale przyznasz że brak progresu, koszmarne bóle w stawach i spadek szybkości mogą świadczyć tylko o jednym. Według mnie zrób sobie dobry split, czyli tak jak trenowałeś do tej pory. Brzucha nie trzeba koniecznie trenować, jak robisz mocny przysiad to brzuch sam się rzeźbi. Obwodówką teraz już nikt nie ćwiczy poza kontuzjowanymi.

    Odpowiedzi: 3005 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-12-03 00:17:55 Liczba szacunów: 0
  • chcę być fit

    Post
    Ladies SFD

    ngielek siedząc 2x4kg 4.wiosłowanie prostymi ramionami leząc na brzuchu 2x2kg (to jest dla mnie hardcore ;) 5.wznosy z opadu bez obciążenia (powinno być obciążenie tutaj?) 6.przysiad z piłką za plecami 2x4kg (tu bardzo lecę do tyłu, opieram się na piłce - tak powinno być?) 7.wznosy bioder leżąc na piłce 8.wznosy łydek siedząc na piłce 9.odwrotn

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 3003 Data: 2014-08-09 14:53:33 Liczba szacunów: 0
  • Test - SYNTRAX by Lara_Croft podsumowanie str.18

    Post
    Odżywki i suplementy

    talu przy kimś bliskim albo nie ma się czasu zjeść, z powodów, które są znacznie poważniejsze niż wymarzony wygląd tyłka. w czasie trwania tego testu nauczyłam się bycia silną w zupełnie innym kontekście niż przysiad ze sztangą. z drugiej strony treningi i test oraz dieta pozwoliły mi na przetrwanie trudnych chwil i wzmocniły również psychicznie.

    Odpowiedzi: 300 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-06-24 08:45:18 Liczba szacunów: 0
  • Test - SYNTRAX by Lara_Croft podsumowanie str.18

    Post
    Odżywki i suplementy

    miętki, dżizas...;) ciężaru,hm, ja miałam okropne problemy z kolanami. rozumiem że o ten ciężar głównie ci chodzi. bo inne to spoko, moge dodawać radośnie w miarę możliwośći. ale przysiad jakoś mnie stresuje, owa kontuzjogenność osławiona...

    Odpowiedzi: 300 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-06-27 09:19:34 Liczba szacunów: 0
  • Mam 57 lat i chciałbym poprawić sylwetkę

    Post
    Po 35 roku życia

    resie 70-80proc.CM.Wykonywany od 3 do 4 razy w tygodniu w systemie FBW czyli podstawowe wielostawowe ćwiczenia typu martwy ciąg,wyciskanie leżąc,wyciskanie żołnierskie stojąc,przysiad,wiosłowanie sztangi w opadzie.Jakie efekty znaczący wzrost siły,dobry wygląd(jeżeli będziesz pilnował diety) dobra wydolność serca i płuc jeżeli włączysz areoby .czas

    Odpowiedzi: 296 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-04-09 11:51:47 Liczba szacunów: 0
  • Krzysztof Wierzbicki dziennik treningowy - TS

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    Planowane 1 podejscia na zawodach : przysiad 245 wyciskanie 180 ciągi 340

    Odpowiedzi: 171 Ilość wyświetleń: 16685 Data: 2013-02-08 09:43:21 Liczba szacunów: 0
  • Mazik1993 / ciężka praca przynosi efekty

    Post
    Trening dla początkujących

    Zaczynasz dany cykl tak, żeby pierwsze 2-3 tygodnie szły w miarę lekko. W "cięższych" ćwiczeniach (MC, przysiad, wyciskanie leżąc) dodajesz po 2,5kg, w "lżejszych" (francuz, uginanie ramion) mniej - według uznania. Sog za to, że w końcu robisz coś rozsądnego! Powodzenia na nowej drodze życia, hehe :D

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 2705 Data: 2011-03-23 19:53:10 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] szymon12159 - 17 ya

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dziś Klata + Biceps ( bez asekuracji = były przygody 8-) ) - Wyciskanie sztangi płasko 4s. po 10-8-6-4powt. (103kg) -- > w I serii nie dałem rady10 do końca i musiałem turlać po brzuchu, haha .. :)) - Wyciskanie skos + 4s. po 10-8-8-7powt. (63-80kg) -- > w IV serii sztangę źle odłożyłem i prawa strona mi spadła, wszystko zleciało, ale nic się nie s

    Odpowiedzi: 521 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-01-20 23:19:52 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] szymon12159 - 17 ya

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    a no dzięki, siła idzie caly czas, taki gen i ciezka praca ;) a dzisiaj NOGI : - Przysiad 4s. po 10-8-6-3powt. (99-109-119-139kg) -- > bez asekuracji i bałem się 4repsy zrobić ;c - Prostowanie na maszynie 4s. po 12powt. (45kg) -- > nie ma więcej sztabek, a hantli nie chciało mi się nakladac .. - Zuraw 1s. po 10powt. - Uginanie stojąc 3s. po 10-10

    Odpowiedzi: 521 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-01-22 22:13:25 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] szymon12159 - 17 ya

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    https://www.youtube.com/watch?v=03RrCAJU4WY&feature=youtu.be Przysiad 180 kg - minimalnie brakowalo do kata prostego ;)

    Odpowiedzi: 521 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-04-20 00:30:43 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] szymon12159 - 17 ya

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    To poszły Nóżki ! : 1. Przysiad: - 5x121kg - 5x121kg - 5x121kg - 5x121kg - 5x121kg 2. Prostowanie nóg na maszynie: - 12x45kg - 12x45kg - 12x45kg - 12x45kg 3. Uginanie nóg na maszynie stojąc: - 10x36kg - 8x41kg - 8x45kg 4. Uginanie nóg na maszynie jednonóż: - 10x18kg - 8x23kg - 6x27kg 5. Wykroki ze sztangą: - 12x63kg - 12x63kg 6. Wspięcia na palce z

    Odpowiedzi: 521 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-08-08 21:47:51 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] szymon12159 - 17 ya

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Wczoraj trening w klubie.. 1. WL: --> 2 z zatrzymaniem 2 normalnie. - 4x120 - 4x120 - 4x125 - 4x120 - 4x120 - 4x90 - 4x90 2. Przysiad: - 3x120 - 3x130 - 3x140 - 4x130 - 4x130 - 4x130 - 4x120 - 4x120 Coś takiego, nie pamiętam dokładnie.. schodziłem głęboko do takiego specjalnego siedzenia.. nogi dostały w kość.. Dzisiaj walnę barki, tricka i bicka ;

    Odpowiedzi: 521 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-09-06 19:01:45 Liczba szacunów: 0