SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • plan do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    I dzień Podciąganie na drążku 3 serie (tutaj ilość w seri jest ograniczona do moich możliwośći wiec może być różnie nie bede pisał) Martwy ciąg 3 serie po 15 powtórzeń szrugsy 3 serie po 15 powtórzeń Wiosłowanie sztangą(lub hantlem) 3 serie po 15 powtórzeń Wyciskanie francuskie sztangi leżąc 3 serie po 15 powtórzeń Pompki w podporze tyłem 3 serie

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 948 Data: 2012-11-22 21:11:33 Liczba szacunów: 0
  • Trening FBW - brak efektów?

    Post
    Ladies SFD

    nie sa do tego ruchu przygotowani. Jezeli nie masz czegos z kregoslupem to po prostu jest to kwestia napiec/ slabosci poszczegolnych partii ciala. Nagraj nam te cwiczenia bo przysiad na bank lezy i przy braku mobilnosci i paru innych rzeczach podkladki nic nie daja i nie pomoga. Zmieniony przez - Tetiszeri w dniu 19/06/2016 16:12:18 Zmieniony prz

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 792 Data: 2016-06-19 16:09:30 Liczba szacunów: 0
  • Trening FBW - brak efektów?

    Post
    Ladies SFD

    robienie przysiadu na krążkach to tylko czasowe rozwiązanie, które nie poprawi Twojej mobilności. z nim przysiad tylko lepiej wygląda, a on ma zarówno wyglądać jak i być efektywny:-)

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 792 Data: 2016-06-19 17:34:58 Liczba szacunów: 0
  • Trening FBW - brak efektów?

    Post
    Ladies SFD

    Przy najblizszej wizycie na silowni, postaram sie nagrac przysiad oraz martwy ciag. :)

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 792 Data: 2016-06-19 18:01:04 Liczba szacunów: 0
  • Ocena treningu FBW na mase

    Post
    Trening dla początkujących

    ę że to jakaś przeróbka mojego planu cztery razy w tygodniu to za dużo, maks 3 razy w tygodniu jeśli masz 4 dni treningowe możesz zrobić split każda partia dwa razy w tygodniu poza tym jeśli na jednym treningu robisz przysiad ( A ) to wywal martwy na prostych a w treningu ( B ) zostaw martwy ciąg i od tych podstawowych ćwiczeń zaczynałbym trening

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 526 Data: 2010-01-24 19:45:32 Liczba szacunów: 0
  • Andrzej Wiatr - odpowiada na Wasze pytania.

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Plan treningowy: Poniedziałek: Klatka: - Pompki na poręczach 5s - Wyciskanie sztangi na skosie dodatnim 4s - Rozpiętki 3s Przednie i boczne aktony barków: - Wyciskanie sztangielek 4s - Unoszenie sztangielek bokiem 3s Wtorek: Plecy: - Martwy ciag 4s - Podciaganie na drążku szerokim nachwytem (faza negatywna) 4s - Wiosłowanie szerokim nach

    Odpowiedzi: 288 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-11-08 17:17:57 Liczba szacunów: 0
  • Pierwszy raz na siłowni

    Post
    Trening dla początkujących

    cić na koniec wiosłowanie sztangielkami Barki- wyciskanie sprzed głowy jest ok, potem arnoldki, na koniec unoszenie sztangielek w górę oburącz i tyle. Nogi które zgubiłeś- przysiad ze sztangą trzymaną z przodu, wykroki, uginanie nóg na maszynie leżąc na brzuchu(dwugłowe) na koniec wspięcia na palce-- tyle Trenujesz raz w tygodniu, zakres powtór

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 6293 Data: 2009-05-13 18:34:10 Liczba szacunów: 0
  • Debiuty 2010.03.20

    Post
    Galeria Zdjęć

    bardzo fajna sylwetka ale trzeba sie ostro pociac bo bedze ostra konkurencja;) co do nog skup sie bardziej na wykrokach niz na przysiadach (wykroki Ci bardziej podrzezbia nogi a przysiad sprawdza sie przy robieniu masy-to moja opinia) powodzenia:) ps. pewnie sie spotkamy tylko ze ja stratuje w fitnesie sylwetkowym :P a i zawody sa podobno 27.03.10

    Odpowiedzi: 151 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-02-06 10:29:08 Liczba szacunów: 0
  • PH na pierwszy cykl dopingowy.

    Post
    Doping

    L I ODSTEP CZASOWY OD JEGO ZAKONCZENIA: tylko odzywki 11. POZIOM BF%: - 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): tendencja do tycia 13. STAN ZDROWIA: bdb 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: brak 15. PPM (podstawowa przemiana materii): dobra 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: 140 -martwy ciąg: 170 -przysiad: brak maxow kontuzja kolana

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 673 Data: 2012-05-14 21:07:32 Liczba szacunów: 0
  • Split do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    WTOREK - nogi przysiad 5s wypychanie ciezaru na suwicy skosnej 4s uginanie nog lezac na brzuchu na maszenie ( dwuglowe ) 4s CZWARTEK - klatka, boczne i przednie aktony barkow wycisk na plaskiej 4s wycisk na skosie gornym 4s krzyzowanie linek na bramie 3s rozpietki 3s wycisk sztangi zolnierski 4s unoszenie hantli bokiem 3s SOBOTA - plecy, kaptury,

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1211 Data: 2010-08-17 23:45:17 Liczba szacunów: 0
  • Split do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    ch barki w barkach i klacie:D i do tego klate w klacie i 1 cwiczenie w tricu ;p ... takze 2 razy w tygodniu bedzie bodziec ... ok teraz po poprawkach: ---PONIEDZIALEK - nogi przysiad 5s wypychanie ciezaru na suwicy skosnej 4s uginanie nog lezac na brzuchu na maszenie ( dwuglowe ) 4s wspiecia na palce 4s ---WTOREK - klatka, biceps wycisk na plaskie

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1211 Data: 2010-08-18 11:50:23 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy do sprawdzenia

    Post
    Trening dla początkujących

    apisz plan ktorym ostatnio trenoweles(jesli trenowales splitem to nawet nie pisz) lub taki na ktory miales jakies efekty i ciezary na jakich pracujesz w takich bojach jak mc, przysiad ,wl co do diety to nie chodzi tylko o podaz bialek ale i weglowodanow i zdrowych tluszczy a takze o kalorycznosc diety, obowiazkowo masz za zadanie lekture dzialu odr

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 741 Data: 2011-06-08 22:46:55 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy do sprawdzenia

    Post
    Trening dla początkujących

    mc, barki, przysiad nie robię tego jeszcze, wyciskanie leżąc 90 kg, czytałem o diecie, przestudiowałem już to, wiem o co chodzi, pisze jak jest obecnie, bez diety przecież nie bralbym się za suple ; )

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 741 Data: 2011-06-08 22:59:50 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy do sprawdzenia

    Post
    Trening dla początkujących

    nie martw nic ci nie zablokuje wzrostu,jedz kilka tygodni tym planem(6--8) pozniej mozesz zaczac od zmiany cw ,liczby pow, np przysiad przedni na tylni, mc klasyk na mc sumo itd,ciezar dobierasz tak aby wykonac zalona liczbe pow. z kreatyna nie ma co szalec bedziesz mial widoczne postepy to wtedy pomyslisz, pierwsze suple jakie mozesz zakupic to w

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 741 Data: 2011-06-08 23:35:38 Liczba szacunów: 0
  • Ocena i pomoc w ułożeniu planu, diety

    Post
    Trening dla początkujących

    Wyniki siłowe: przysiad - 119kg 1RM Wyciskanie - 75kg 1RM Martwy - 70kg 1RM Zmieniony przez - Stylezzz w dniu 2013-01-12 09:55:46

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 691 Data: 2013-01-12 09:54:58 Liczba szacunów: 0
  • Mój plan na mase - coś zmienić??

    Post
    Trening dla początkujących

    Crone haha twoj staz to ok.6 m-cy. uwazasz,ze kim jestes? na jakich obciazeniach pracujesz w podstawowych bojach -konkretnie w kg?(przede wszystkim przysiad) pozdrawiam.

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1145 Data: 2009-04-03 14:09:55 Liczba szacunów: 0
  • Przetrenowanie? Zmiana planu

    Post
    Trening dla początkujących

    - wyciskanie na płaskiej - wyciskanie na skosie dodatnim - wyciskanie żołnierskie - pompki na poręczach Środa - Pull - podciąganie - wiosłowanie sztangą - szrugsy - uginanie ramion ze sztangą Piątek - Legs - przysiad - (tutaj wyrzuciłem ćwiczenie bo i tak nogi mam nieźle zmasakrowane, kilka dni zakwasów ostrych ;)) - rumuński martwy ciąg - łydki

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 1878 Data: 2013-02-06 21:05:23 Liczba szacunów: 0
  • SKENI trening zdrowego stylu życia

    Post
    Ladies SFD

    Kobietki ja jestem łakomca-głodować nie znoszę%-) póki co nie pracuję z wagą, ale być może przyda mi się skontrolować bilans oliwa-płaska łyżka ryż-ok 40g mięcho zazwyczaj ponad 100g 1,5 kg warzyw dziennie-szparagówka, bakłażan, cukinia, kalafior, czasem groszek....;-) nie zawsze zdążę się przygotować z wszystkimi posiłkami, albo nie mam czasu się

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 3191 Data: 2012-09-10 17:20:30 Liczba szacunów: 0
  • Jaki ćwiczenia w FBW dla ektomorfika

    Post
    Trening dla początkujących

    Przysiad 3s Wiosło 3s Wyciskanie leżąc 3s Wycisanie nad siebie 2s Wyciskanie wąsko/pompki na poręczach/francuz sztangą 2s Uginanie ze sztangą 2s Wspięcia na palce 2 + Brzuch I czego więcej do szczęścia Ci trzeba?

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 6894 Data: 2008-08-28 21:11:43 Liczba szacunów: 0
  • SUPER PLAN DO OCENY

    Post
    Trening dla początkujących

    większej ilości ćwiczeń, głupot mu nie wciskaj. Co do planu to bida, chcesz sie bawić w duperele i stać w miejscu? ćwicz tym planem treningowym. Chcesz coś zrobić konkretnego osiągnąć zamierzony cel? To jeśli tylko masz 3dni w tygodniu na trening to przysiad minimum 2x w tygodniu, małe partie na dalszy plan, a główna baza treningowa priorytetem.

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 1903 Data: 2009-04-23 19:30:45 Liczba szacunów: 0