SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Trening na mase do oceny + kilka pytań

    Post
    Trening dla początkujących

    w A" na barki daj wycisk z przed klaty na bica sztanga stojac na trica francus leżąc a B" przysiad przedni mc na barki unoszenie bokiem na bica młotek. zdr

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 613 Data: 2010-07-01 14:03:28 Liczba szacunów: 0
  • FBW - DO SPRAWDZENIA

    Post
    Trening dla początkujących

    podziel to pozadnie na dwie sejse np. mc podciaganiena na drazku plaska push press modlitewnik brzuch przysiad wioslo dipsy wyciskanie hantli bokiem(barki) francuz lydy Zmieniony przez - nowykk w dniu 2010-04-07 12:27:02

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 522 Data: 2010-04-07 12:25:17 Liczba szacunów: 0
  • wk33/Busido-Way of the Warrior czyli przygotowanie do sezonu

    Post
    Trening dla początkujących

    ść luźno,następnie worki 2x3min same ręce, 2x3min ręce plus nogi.Techniki 3min ok 5, powrót do worków 5x3min z przyśpieszanie na 15sek każdej minuty.Pod koniec brzuchy,pompki,przysiady.Spocony na maxa i musiałem przeleżeć ok 10min aby znowu wstać po treningu. Po treningu mnie dziewczyna wzieła na basen (jacuzzi i sauna). Na zmianę posiedziałem i do

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 3082 Data: 2009-09-03 16:13:44 Liczba szacunów: 0
  • plan

    Post
    Trening dla początkujących

    nie chodzi tylko o to że przysiad z rdl daje dobre połączenie ale o fakt że dwa ćwiczenia najbardziej napędzające masę masz w jednym dniu treningowym a ja mimo wszystko dołożyłbym coś do pleców, a rdl raczej w Twoim przypadku jest atakiem na tył uda i pośladki zwróć uwagę że Puma sam daje często dodatkowo w plecach racka co do długości treningu kla

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 904 Data: 2010-03-23 21:02:38 Liczba szacunów: 0
  • Co dalej? problem z klatą i barkami.

    Post
    Trening dla początkujących

    Z plecami mam o tyle dziwnie, że w trakcie ćwiczeń nic mnie nie boli. Dopiero następnego dnia zdarza mi się że pobolewają mnie plecy, przysiad (bo pewnie to jest u mnie najbardziej kontuzjogenne) wydaje mi się że wykonuję poprawnie. Może to dlatego, że nie ćwiczyłem do tej pory poważniej MC? No, ale generalnie po 2-3 seriach wznosów z opadu ból ple

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 662 Data: 2011-04-23 23:08:21 Liczba szacunów: 0
  • Faial / akcja 40stka/podsumoanie str.11

    Post
    Ladies SFD

    riceps) 3.wyciskanie sztangielek siedząc (barki) 4.wiosłowanie prostymi ramionami leząc na brzuchu (górna i dolna cześć pleców, barki) 5.wznosy z opadu (dolna czesc pleców) 6.przysiad z piłką za plecami (czworoglowy uda) 7.wznosy bioder leżąc na piłce (dwugłowy uda, mięśnie pośladków) 8.wznosy łydek siedząc na piłce (łydki) 9.odwrotne brzuszki z pi

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 8081 Data: 2012-05-17 23:19:20 Liczba szacunów: 0
  • Faial / akcja 40stka/podsumoanie str.11

    Post
    Ladies SFD

    riceps) 3.wyciskanie sztangielek siedząc (barki) 4.wiosłowanie prostymi ramionami leząc na brzuchu (górna i dolna cześć pleców, barki) 5.wznosy z opadu (dolna czesc pleców) 6.przysiad z piłką za plecami (czworoglowy uda) 7.wznosy bioder leżąc na piłce (dwugłowy uda, mięśnie pośladków) 8.wznosy łydek siedząc na piłce (łydki) 9.odwrotne brzuszki z pi

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 8081 Data: 2012-05-19 11:00:18 Liczba szacunów: 0
  • Faial / akcja 40stka/podsumoanie str.11

    Post
    Ladies SFD

    (barki) " 4.wiosłowanie prostymi ramionami leząc na brzuchu (górna i dolna cześć pleców, barki) 15 x3,25 na rękę 5.wznosy z opadu (dolna czesc pleców) 15x 4,5 na rękę 6.przysiad z piłką za plecami (czworoglowy uda) " 7.wznosy bioder leżąc na piłce (dwugłowy uda, mięśnie pośladków) 8.wznosy łydek siedząc na piłce (łydki) 9.odwrotne brzuszki z

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 8081 Data: 2012-05-24 09:17:37 Liczba szacunów: 0
  • Faial / akcja 40stka/podsumoanie str.11

    Post
    Ladies SFD

    k siedząc (barki)15x4,5; 14x5,75 4.wiosłowanie prostymi ramionami leząc na brzuchu (górna i dolna cześć pleców, barki)15x3,25; 15x3,25 5.wznosy z opadu (dolna czesc pleców) 6.przysiad z piłką za plecami (czworoglowy uda)15x4,5; 15x5,75 7.wznosy bioder leżąc na piłce (dwugłowy uda, mięśnie pośladków) 8.wznosy łydek siedząc na piłce (łydki) 9.odwrotn

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 8081 Data: 2012-05-25 11:25:28 Liczba szacunów: 0
  • Faial / akcja 40stka/podsumoanie str.11

    Post
    Ladies SFD

    elek siedząc (barki) " 4.wiosłowanie prostymi ramionami leząc na brzuchu (górna i dolna cześć pleców, barki)12x4,5 3 obw 5.wznosy z opadu (dolna czesc pleców)12x 3 obw 6.przysiad z piłką za plecami (czworoglowy uda)12x5,75:12x7kg 2obw 7.wznosy bioder leżąc na piłce (dwugłowy uda, mięśnie pośladków) 8.wznosy łydek siedząc na piłce (łydki)12x5,7

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 8081 Data: 2012-05-30 10:06:07 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Bykuuuuu - 17 lat, POWER BUILDING

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    01.02.2017 Waga:76.3 Push 1.Przysiad HB: 20kg x 10 x 10 60kg x 8 80kg x 5 100kg x 5 120kg x 5 x 5 x 3 x 3 100kg x 8 2.WL: 20kg x 10 x 10 60kg x 8 80kg x 5 100kg x 4 x 4 x 4 x 4 80kg x 5 3.OHP: 20kg x 10 x 10 50kg x 6 55kg x 5 x 5 52.5kg x 5 4.Dipy: CC x 12 12kg x 10 24kg x 8 x 8 5.Wznosy: 17.5kg x 8 15kg x 12 x 10 x 10

    Odpowiedzi: 112 Ilość wyświetleń: 10446 Data: 2017-02-01 21:57:07 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Bykuuuuu - 17 lat, POWER BUILDING

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    06.02.2017 Push 1.Przysiad: Rampa 5 80/100/115/117.5/120/122.5 2.WL: 100 x5, 102.5 x4 x4, 105 x3, 112.5 x1, 100 x3 +WL wąsko z pauza 80 x5 3.OHP: Rampa 5 52.5 / 55/ 57.5/ 60 +2 serię drop 4.Dipy: CC x 10, 12kg x10, 24kg x 8 x 8, 32kg x5 5.Wznosy: 15kg x10 x10 x10 Waga:77.0kg

    Odpowiedzi: 112 Ilość wyświetleń: 10446 Data: 2017-02-06 19:43:30 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Bykuuuuu - 17 lat, POWER BUILDING

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    09.02.2017 PUSH 1.Przysiad: Testowanie maxow Rozgrzewka 100kg x 3, 120kg x 1 140kg x 1 145kg x 1 150kg x 1 rekord! 100kg x5 x5 x5 2.WL: 20kg x10, 60kg x5, 80kg x5, 100kg x2 120kg x1 122.5kg x1 100kg x4 x4 x4 +WL wąsko z pauza: 80kg x5 x5 3.OHP: Rampa 5 40/52.5 /55 /57.5 / 60x4 4.Wznosy: 15kg x10 x10 x10 Waga:- Suplementacja: 2.5g cytruliny 8

    Odpowiedzi: 112 Ilość wyświetleń: 10446 Data: 2017-02-09 14:48:44 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Bykuuuuu - 17 lat, POWER BUILDING

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Będę zaglądać ;) Jak na wiek to wyniki konkret :D Dzięki :D 18.02.2017 Push 1.Przysiad (lekko): 100kg x8 107kg x6 115kg x5 117kg x4 120kg x2 100kg x5 2a.WL: Rampa 5 100kg / 100kg / 102.5kg / 105kg x 3 100kg x3 szybkie powt 2b.WL wąsko z pauza: 80kg x5 x5 100kg x1 3.Hip thrust: 80kg x10, 100kg x7, 110kg x5 4.OHP: Rampa 5 52.5kg / 55kg / 57.5kg

    Odpowiedzi: 112 Ilość wyświetleń: 10446 Data: 2017-02-18 17:24:15 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Bykuuuuu - 17 lat, POWER BUILDING

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    PUSH 1.Przysiad: 100kg x5

    Odpowiedzi: 112 Ilość wyświetleń: 10446 Data: 2017-03-13 17:44:11 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Bykuuuuu - 17 lat, POWER BUILDING

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    16.03.2017 Dzisiaj szybki pull 3x3 1a.Przysiad: 117.5kg x3 x3 x3 Na luzie bez pasa, dynamicznie +pause squat 100kg x5 x4 +suwnica 150kg x5, 100kg x12 2.WL: 100kg x3 102kg x3 105kg x3 +WL tym pauza 85kg x6

    Odpowiedzi: 112 Ilość wyświetleń: 10446 Data: 2017-03-16 20:55:53 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Bykuuuuu - 17 lat, POWER BUILDING

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    18.03 Miałem dziś zawody pływackie, znowu Więc po, zrobiłem szybki push 1.Przysiad: 120kg x3 125kg x5 130kg x5 :) 135kg x3 :) 140kg x1 +z pauza 3sekundy 100kg x5 2.WL: 100kg x3 110kg x2 tym pauza 102.5kg x5 100kg x3 Waga: 77.2kg Suplementacja: Mono i cytrulina

    Odpowiedzi: 112 Ilość wyświetleń: 10446 Data: 2017-03-18 18:52:23 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Bykuuuuu - 17 lat, POWER BUILDING

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dzisiaj trening dołu, wczoraj zrobilem więc dziś pora na nóżki :D nadal lekko bo deload i cały czas czuję ból w plecach 13.04.2017 Dół 1a.Przysiad bułgarski: 32kg x10 40kg x10 48kg x6 x6 1b.Front squat: 60kg x10 x8 80kg x5 90kg x3 100kg x3 105kg x3 2a.GHR: x10 x10 2b.Kettleball SLDL: 32kg x10 x10 x10 3a.Snatch / rwanie: 60kg x2 x2 65kg x1 x1 6

    Odpowiedzi: 112 Ilość wyświetleń: 10446 Data: 2017-04-13 22:20:02 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Bykuuuuu - 17 lat, POWER BUILDING

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    13.05.2017 1.Przysiad: 145kg x2 130kg x3 132kg x3 120kg x3 2.WL: 102kg x4 105kg x4 107kg x2 100kg x3 x3 3a.Wioslo w opadzie: 80kg x8 85kg x6 95kg x5 100kg x5 80kg x8 3b.Podciaganie: CC x10 x8 x8 4.Dipy: 24kg x6 32kg x5 38kg x5 CC x10 x10 x10 5.Wznosy bokiem.

    Odpowiedzi: 112 Ilość wyświetleń: 10446 Data: 2017-05-13 21:48:33 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Bykuuuuu - 17 lat, POWER BUILDING

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    20.05.2017 Push 0.Snatch/Rwanie. 1a.Przysiad: 120kg x4 x3 125kg x3 130kg x3 140kg x3 145kg x1 1b.Przysiady bulgarskie: 32kg x10 x10 x10 2.WL: 102kg x4 x4 x4 107kg x2 100kg x3 3.OHP: 50kg x6 x6 52kg x5 55kg x5 x5 57kg x3 4.Pompki z gumą oporową: X10 x8 x8 5a.Wznosy bokiem: 15kg x8 x8 12kg x10 5b.Trap T-raises: 3.5kg x8 x8 x8 Powolutku do przo

    Odpowiedzi: 112 Ilość wyświetleń: 10446 Data: 2017-05-20 15:41:26 Liczba szacunów: 0