SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • (P) Moninkaa - REDUKCJA

    Post
    Ladies SFD

    wyzwaniem, nigdy wcześniej nie ćwiczyłam z obciążeniem większym niż 5kg... Generalnie do pierwszych 5ciu powtórzeń idzie spoko, potem każde kolejne jest ciężkie. Próbowałam przysiad z 48kg... ekhm, zrobię półprzysiad i dalej nie ma mowy - na razie oczywiście :-> No i technika, staram się też zwracać na nią uwagę. Zmieniony przez - Moninkaaa w dni

    Odpowiedzi: 336 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-10-16 10:51:21 Liczba szacunów: 0
  • (P) Moninkaa - REDUKCJA

    Post
    Ladies SFD

    OK, czyli wychodzi, że nie bardzo skoro we wtorek mam żołnierskie (+przysiad i przenoszenie sztangielki na ławce) a w środę wyciskanie klatka płasko (+ inwert row, wiosło sztangielką i shoulder box) ? Przepraszam za naiwne pytania ale jestem jeszcze dość nieogarnięta w tych sprawach @@-) Zmieniony przez - Moninkaaa w dniu 2012-10-20 11:29:09

    Odpowiedzi: 336 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-10-20 11:24:10 Liczba szacunów: 0
  • (P) Moninkaa - REDUKCJA

    Post
    Ladies SFD

    Dziś w końcu trening :-D Rozgrzewka: ORBI 10min 1. MC /wg tabeli/ 5x 41/ 47/ 53,5 2. żuraw 5x max 5x 5/ 5/ 5/ 5/ 5 3. przysiad przedni 5x10 5x 20/ 20/ 20/ 20/ 20 4. brzuch 3x6-8 (obwód) woodchopper 8x 5/ 5/ 5 serratus crunches 8x 10/ 10/ 10/ (5na rękę) kolana do łokci 4/ 5/ 4 WRAŻENIA: 1.MC- w ostatniej serii już dość ciężko 2.Żuraw- czuję, że

    Odpowiedzi: 336 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-01-10 20:16:39 Liczba szacunów: 0
  • (P) Moninkaa - REDUKCJA

    Post
    Ladies SFD

    ZIEŃ 3/ 24.01.2013 Rozgrzewka: ORBI 10min 1. MC /wg tabeli/ było: 3x 44/ 50,5/ 57,50 jest: 5x 47/ 3x 53,5/ 3x 60 2. żuraw 5x max było: 4/ 5/ 4/ 3/ 2 jest: 5/ 4/ 5/ 3/ 3 3. przysiad przedni 5x10 było: 8x 25/ 10x 25/ 25/ 25/ 25/ jest: 10x 25,5/ 25,5/ 25,5/ 25,5/ 25,5/ 10x 28/ 28 4. brzuch 3x6-8 (obwód) woodchopper 10x 7,5/ 7,5/ 7,5 serratus cru

    Odpowiedzi: 336 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-01-24 18:49:36 Liczba szacunów: 0
  • (P) Moninkaa - REDUKCJA

    Post
    Ladies SFD

    Manz ale jak zarzut Ci wychodzi a podrzut już nie? Podrzut=zarzut+PP z wybiciem na nożyce lub przysiad. Chyba, że masz na myśli podrzut i rwanie ;-) Moni wybacz spam :-)

    Odpowiedzi: 336 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-02-19 20:26:37 Liczba szacunów: 0
  • (P) Moninkaa - REDUKCJA

    Post
    Ladies SFD

    / 94/ 94/ 94/ 94/ 94 Udo:57/ 56,5/ 56/ 56/ 56/ 56/ 56,5/ 56,5 Łydka:32/ 32/ 32/ 32/ 32/ 32/ 32/ 32 TRENING 23.02.2013 /TYDZIEŃ 8 DZIEŃ 1/ - REGE Rozgrzewka: Orbi 10min 1. przysiad /wg. tabeli MAX - 63 było: 5x 47/ 3x 53,5/ 3x 60 (2 s. rozgrz. 8x 30kg) jest: 5x 25/ 5x 32/ 5x 38 (2 s. rozgrz. 10x 14kg) 2. bułgarski 5x10 na noge - waga 1 sztan

    Odpowiedzi: 336 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-02-23 16:55:03 Liczba szacunów: 0
  • (P) Moninkaa - REDUKCJA

    Post
    Ladies SFD

    Moni ładny przysiad };-) Un dobrze gada, ważne jest aby słuchać swojego organizmu, jak potrzebuje regeneracji to trzeba mu to dać :-D

    Odpowiedzi: 336 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-24 15:15:14 Liczba szacunów: 0
  • CC kształtuje sylwetkę

    Post
    Ladies SFD

    Dzięki Fergi, zajrzę i do Ciebie :) Każde wsparcie mile widziane! Wczorajszy dzień był ciężki, michy nawet nie wklejam. Cały dzień na spotkaniach... Dziś obiad z klientem, też łatwo nie było ale bardziej pogrążyły mnie kiełbaski na śniadanie. Nie mogłam odmówić, bo mąż przyniósł śniadanie do łóżka...nie można narzekać bo się więcej nie przydarzy ;)

    Odpowiedzi: 77 Ilość wyświetleń: 5939 Data: 2013-08-23 20:03:49 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja ciąg dalszy? :)

    Post
    Ladies SFD

    i część października zostane przy drążkach i treningu na siłownu dolnych partii. 1a Hip Trust - 2 x sama sztanga olimpijska, 2 x dodatkowe 10 kg. Wszystko po 12 powtórzeń 1b przysiad z wyskokiem 2a Zakroki po skosie - 3 x 8 kg, 1 x 9 kg. Ostatnia seria po 10 powtórzeń na nogę. 2b Pulsowanie nogi w klęku podpartym. Po 30 powtórzeń na nogę. 3a Lifty

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 6483 Data: 2018-08-28 10:33:19 Liczba szacunów: 0
  • Trening Arnolda

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ****DANE PODSTAWOWE*************************************** NICK:undisputed307 PŁEĆ:mężczyzna WIEK:18 WZROST:175 NIEPRZERWANY STAŻ TRENINGOWY: 25miesiecy ****PARAMTERY OBWODÓW************************************* WAGA CIAŁA:72 OBWÓD PRZEDRAMIENIA:30 OBWÓD BICEPSU:37 OBWÓD ŁYDKI:- OBWÓD UDA:- OBWÓD BIODER:- OBWÓD WOKÓŁ PEMPKA:- OBWÓD KL

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1457 Data: 2013-08-31 20:52:26 Liczba szacunów: 0
  • Frani DT

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Dzięki, dzięki, wszystko notuję w głowie, żeby wykorzystać następnym razem ;-) Jeszcze takie pytanie przy okazji, przysiad w piątkowym treningu ma być do samej ziemi ? Jak jeszcze trenowałam kosza to nasz trener od przygotowania siłowego kazał robić tylko do momentu kiedy biodra są równolegle do ziemi albo kiedy plecy zaczynają się podwijać. Nie wi

    Odpowiedzi: 345 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-01-16 23:05:47 Liczba szacunów: 0
  • Frani DT

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    am w dziennikach dziewczyn ćwiczenia na tyłek i pomyślałam, że jak sobie zrobię to nic się nie stanie (chyba, że się mylę? @@-) ). MC romanian 15x19kg/12x29kg/12x29kg/12x29kg przysiad bułgarski 10x12kg/8x12kg/8x12kg unoszenie bioder ze sztangą 12x29kg/12x29kg/12x29kg wymachy ugiętą nogą w klęku z gumą 3 serie x 12 powtórzeń Nie wiem czy się to trzy

    Odpowiedzi: 345 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-01-27 19:34:57 Liczba szacunów: 0
  • Frani DT

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    ałam możliwości się podciągać, nic lepszego nie wymyśliłam +15min ślimaczego truchtu O ile MC mam nadzieję, że idzie mi co raz lepiej to thrustersy wiem, że cały czas są beznadziejne. filmy: MC: http://youtu.be/0BkIr0hmXmA obwody: http://youtu.be/jFrs0bs0YUQ I pytanie do piątkowego trening. Czy mogę robić przysiad przedni z powodu braku stojaków ?

    Odpowiedzi: 345 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-01-28 16:04:09 Liczba szacunów: 0
  • Frani DT

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Przysiad już lepiej, ale nadal zginasz się mocno w biodrach i tyłek idzie w tył zamiast w tył do dołu. Dalej mocno spłycone. Zasłaniasz stopy, nagraj następnym razem tak, aby cała sylwetka była widoczna. Ćwicz te zarzuty na sucho samym gryfem. Curtisy dużo lepiej. Staraj się nie lecieć tułowiem do przodu przy wykroku.

    Odpowiedzi: 345 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-02-03 23:24:46 Liczba szacunów: 0
  • Frani DT

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    otki będą pod koniec tego tygodnia. Ty Tomasz będziesz musiał poczekać, pokażę się, o ile będzie co pokazywać, jak skończę te 12 tygodni planu. A kozak to będę jak się nauczę przysiad robić w końcu %-) Faftaq, wszystkie wędliny, pasztety, które jem są zawsze domowej roboty, a mięso mielone to nie takie z paczki a mielone przy mnie ;-) A z warzywami

    Odpowiedzi: 345 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-02-04 10:54:41 Liczba szacunów: 0
  • Frani DT

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    akowało Ci pary. Przysiad bez zmian, czyli powielasz ten sam błąd. Dominuje u Ciebie praca bioder, podczas gdy to uda powinny mieć wyraźną przewagę. Nie schodzisz nawet do półprzysiadu czyli do równoległości, kładziesz za to tułów. MC - także powinnaś niżej zejść na nogach i zaczynać z półprzysiadu. Garbisz się praktycznie przec cały czas trwania ć

    Odpowiedzi: 345 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-02-19 18:49:28 Liczba szacunów: 0
  • Frani DT

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Damy RDL w takim razie i może przysiad przedni?

    Odpowiedzi: 345 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-02-26 18:39:46 Liczba szacunów: 0
  • [SPAM] Stare spamy zamykamy, o laseczkach wciąż gadamy! :D

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    ja miałem wczoraj fajnie - byłem z dwójką kolegów zapalonych trójboistów, jednym ćwiczącym 4fun ale z głową i z młodym wykurviaczem z maty - dwaj pierwsi martwy ciąg na rekordy, ja dipsy z obciążeniem, następny przysiad, ostatni drążek - TRUE GYM :-))

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-27 23:16:06 Liczba szacunów: 0
  • bikinggirl / budowa sylwetki

    Post
    Trening dla początkujących

    i w zwisie 3x max 4b. brzuszki bokiem 3x 20 na strone Trening B. 1. Martwy ciag 2a. Wyciskanie sztangielek na barki 2b. Sciaganie drazka wyciagu gornego do klatki 3a. wypady (przysiady wykroczne) ze sztangielkami 3b. wznosy lydek - bez obciazenie max ilosc powtorzen. 4a. brzuszki odwrotne 4b. plank - max czas jaki wytrzymasz. Oba programy na zmiane

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 2528 Data: 2010-01-10 17:05:04 Liczba szacunów: 0
  • kyokyo / BLOG / zamach na macka i nie tylko

    Post
    Trening dla początkujących

    znia ma ~200m) i musialem przejsc do marszo-biegu, czyli 1-2 okrazenia biegiem i 1/4 okrazenia marszem. Do tego sprawe utrudnialy naprawde nieziemskie zakwasy po wczorajszych przysiadach, widac ze dawno ich nie robilem W kazdym razie dalem rade, nastepnym razem bedzie juz tylko lepiej. Dzisiaj jakos zmeczony sie czulem, ciezka noc byla i wstalem d

    Odpowiedzi: 56 Ilość wyświetleń: 2417 Data: 2008-05-26 00:06:08 Liczba szacunów: 0