SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • HST- plany użytkowników + teoria

    Post
    Trening w domu

    Witam! Z góry sory jeśli robię śmietnik nie wiedziałem gdzie umieścić tego posta mam nadzieje że trafiłem i ktoś doświadczony mi pomoże:) Ogólnie jestem po cyklu treningowym HST trening ułożyłem według reguł (tak mi się wydaje przynajmniej:P ) tego systemu ale bardziej potraktowałem to jako trening "rozgrzewkowy" po dość długiej przerwie

    Odpowiedzi: 857 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-03-13 13:11:33 Liczba szacunów: 0
  • Santiago92/Zmiana priorytetów, masowy-recomp str. 9

    Post
    Trening dla początkujących

    stowniki bo MC właśnie w plecy głównie uderza. Ja tam efekty ćwiczenia czuję najmocniej na dwa dni po treningu, więc poczekaj do jutra bądź czwartku P.S. tak się dziwie, bo w przysiadzie 135kg poszło w miarę luźno, a MC tak Ci ciężko idzie... U mnie w drugą stronę MC poszło 10kg więcej w stosunku do rok wstecz a przysiad nie ruszył się (mimo że i

    Odpowiedzi: 113 Ilość wyświetleń: 6237 Data: 2011-01-11 23:41:49 Liczba szacunów: 0
  • Santiago92/Zmiana priorytetów, masowy-recomp str. 9

    Post
    Trening dla początkujących

    schodziłem poniżej kąta 90 stopni między łydkami a udami, przynajmniej tak mi się wydaje bo po skończonej serii z samą sztangą oglądałem się bokiem w lustrze Jeżeli chodzi o przysiad, to na tym cyklu siłowym podniosłem więcej niż zamierzałem . Najbliższy trening: 21.01. (piątek) albo 23.01. (niedziela). Zmieniony przez - Santiago92 w dniu 2011-01-

    Odpowiedzi: 113 Ilość wyświetleń: 6237 Data: 2011-01-20 13:04:47 Liczba szacunów: 0
  • Santiago92/Zmiana priorytetów, masowy-recomp str. 9

    Post
    Trening dla początkujących

    9 dzień treningu wytrzymałościowego, wtorek. Czas trwania treningu: ok. 55 minut. z prysznicem Przerwy między seriami: 60 sekund. Ciężary na poziomie: 50% CM Super seria: Pompki 15/15/15 Podciąganie 5/5/5 Pompki lepiej niż wcześniej, narzuciłem sobie bardzo duże tempo, rąk nie prostowałem do końca, podciąganie robiłem bardzo wolno, żeby plecy były

    Odpowiedzi: 113 Ilość wyświetleń: 6237 Data: 2011-02-08 18:59:10 Liczba szacunów: 0
  • Santiago92/Zmiana priorytetów, masowy-recomp str. 9

    Post
    Trening dla początkujących

    11 dzień treningu wytrzymałościowego, czwartek. Czas trwania treningu: ok. 35 minut. Przerwy między seriami: 60 sekund. Ciężary na poziomie: 50% CM Pompki 15/15 Spoko, schodzę dość głęboko, ponieważ robię je na uchwytach, narzuciłem sobie wysokie tempo. Wyciskanie sztangielek na skosie - 15/15 Zastosowałem chwyt młotkowy. Wszystko byłoby fajnie, a

    Odpowiedzi: 113 Ilość wyświetleń: 6237 Data: 2011-02-10 18:05:08 Liczba szacunów: 0
  • Santiago92/Zmiana priorytetów, masowy-recomp str. 9

    Post
    Trening dla początkujących

    13 dzień treningu wytrzymałościowego, sobota. Czas trwania treningu: ok. 45 minut. Przerwy między seriami: 60 sekund. Ciężary na poziomie: 50% CM Super seria: Wyciskanie sztangielek na skosie + 15/15/15 Martwy ciąg ze sztangielkami 15/15/15 Dość ciężko szło to wyciskanie w ostatniej serii, a podczas martwego już dłonie nie wytrzymywały, ponieważ n

    Odpowiedzi: 113 Ilość wyświetleń: 6237 Data: 2011-02-12 12:25:15 Liczba szacunów: 0
  • Dissonance DT/ redukcja

    Post
    Ladies SFD

    e, ręce wzdłuż tułowie. Uniesienie głowy nad podłogę i przyciągnięcie do ciała. Wytrzymać 6. Stanie proste. Ręce w pozycji „skrzydełek” Przejście do półprzysiadu (na całych stopach) i powrót do stania 7. Klęk podparty Wyginanie kręgosłupa w górę i w dół (koci grzbiet) 8. Siad na taborecie, stopy zaczepione pod szafę. Ręce

    Odpowiedzi: 161 Ilość wyświetleń: 10365 Data: 2012-08-30 18:38:37 Liczba szacunów: 0
  • Dissonance DT/ redukcja

    Post
    Ladies SFD

    Wczorajszy trening A = kompletna klapa. Po drugiej seri przysiadow nie moglam ruszyc noga a co dopiero w prostowaniu... okazalo sie, ze puste gryfy do WL waza dla mnie za duzo i musialam z podkulonym ogonem wrocic do sztangielek. Przysiad 15x17kg / 15x17kg WL sztangielki 15x5kg / 15x6kg linka wyciagu dolnego 15x14kg / 15x18kg prostowanie nog 15x18

    Odpowiedzi: 161 Ilość wyświetleń: 10365 Data: 2012-09-27 09:13:58 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja DT/beperfect!

    Post
    Ladies SFD

    Jezeli mozesz nagraj swoj przysiad ze sztanga i mc zobaczymy :-))

    Odpowiedzi: 285 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-10-12 19:34:11 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja DT/beperfect!

    Post
    Ladies SFD

    Ruda Twoje sugestie też mile widziane;-D Nagrywałam i wysłałam do Obli, napisała:Ty sie składasz jak scyzoryk a nie robisz przysiad. Twoja chęć sięgnięcia tyłkiem jak najdalej w tył skończyła sie poświeceniem ruchu tułowia który zwyczajnie kładziesz na udać. Absolutnie niedopuszczalne, przy większym ciężarze polecisz do przodu i dokonasz dekapitacj

    Odpowiedzi: 285 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-05 17:35:02 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja DT/beperfect!

    Post
    Ladies SFD

    To rób do momentu jak nie idą do góry i jeszcze łydki rozciągaj. Możesz robić przysiad z piłką do momentu ogarnięcia techniki. Tylko rób go z głowa nie byle zrobić ;-)

    Odpowiedzi: 285 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-05 19:29:06 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja DT/beperfect!

    Post
    Ladies SFD

    DT A. Przysiad z piłką 10 12*7kg sztangielka 12*7kg coś mnie kolana bolały w trakcie, mimo, że schodziłam poniżej kolan B1. wyciskanie sztangi skos góra 10*10 10*15 8*20 B2. wiosłowanie hantlem 10*7 10*8 12*9 C1. prostowanie nóg w siedzeniu 35*10 40*10 45*10 C2. wznosy tułowia z opadu15 15*5 15*10 D. plank 45s 20min aero streching Zmieniony przez

    Odpowiedzi: 285 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-10 16:31:17 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja DT/beperfect!

    Post
    Ladies SFD

    Jaki masz teraz rozklad? A przysiad musisz ze sztangiekami robic?

    Odpowiedzi: 285 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-17 19:38:33 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja DT/beperfect!

    Post
    Ladies SFD

    a z pilka? hmmm.. a co przezkadza ci robic klasyczny przysiad?

    Odpowiedzi: 285 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-17 19:58:26 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja DT/beperfect!

    Post
    Ladies SFD

    Goblet tak :-) przy ścianie o taki mi chodziło o przysiad z rękami w górę, ćwicz go w domu po 10 razy powoli właśnie przy ścianie, ale nei dalej niz stopa od ściany ;-)

    Odpowiedzi: 285 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-20 08:40:20 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja DT/beperfect!

    Post
    Ladies SFD

    Okey, będę ćwiczyć przysiad:)I w piątek powalczę z gobletem, juz nie mogę się doczekać8-)Będę musiała z ciężarem pokombinować. Dzięki za wskazówki Dziewczyny:-) DNT Miska - czysta /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/3b3dc15e632c4391a1bd4ca7d3f3af3b.png Zmieniony przez - beperfect! w dniu 2013-11-20 19:15:43 Zmieniony przez - beperfect! w dniu 2013-11-20 19:17

    Odpowiedzi: 285 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-20 19:14:33 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja DT/beperfect!

    Post
    Ladies SFD

    DT Rozgrzewka A. Przysiad GOBLET 8*20 8*20 6*20 próbowałąm podnieść 24kg ale było za cieżko B1. wyciskanie sztangi na skosnej góra 10*15kg 10*20kg 8*20kg B2. wiosłowanie hantlem 10*10kg 10*12 10*12 C1. prostowanie nóg w siedzeniu 50kg*10 50kg*10 55*8 C2. wznosy tułowia z opadu 12*5 12*10kg 12*10kg D. plank 41s plus brzuszki proste na skośnej 15*

    Odpowiedzi: 285 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-01-11 18:46:02 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja DT/beperfect!

    Post
    Ladies SFD

    po drodze z pracy,i postanowiłam nie jechać na siłownię.W zwiazku z tym trening zrobiłam w domu, niestety z mniejszym obciążeniem, bo większego w domu nie mam. Rozgrzewka 1. przysiad przedni z push press 3x 10 *18kg 2a. wejście na podwyższenie ze sztangą 3*10*12kg 2b.wiosłowanie hantlem w oparciu o krzesło 3*10*10kg 3a. wypady z sztangą 3*12*13kg

    Odpowiedzi: 285 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-01-24 18:57:39 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja DT/beperfect!

    Post
    Ladies SFD

    eń8 Picie:kawa czarna *3,woda z cytryną i imbirem, szałwia z czarnuszką,pokrzywa,zielona herbata Suple : omega 3, magnez, wit b, citrosept,nalewka Miska czysta Rozgrzewka 1. przysiad przedni z push press 3x 10 *20kg brak progresu 2a. wejście na podwyższenie ze sztangielkami 10*4 10*0 10*0 przesunęłam skrzynię przed lustro, zmniejszyłam obciązenie

    Odpowiedzi: 285 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-12 19:18:27 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja DT/beperfect!

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 31 19.02 DT Picie:kawa czarna *3,woda z cytryną i imbirem, szałwia z czarnuszką,pokrzywa,zielona herbata Suple : magnez Miska czysta Rozgrzewka 1. przysiad przedni z push press 3x 10 *20kg 2a. wejście na podwyższenie ze sztangielkami 10*7 10*7 10*7 tym razem wchodziłam na step - ok 40cm, już lepiej szło 2b.wiosłowanie hantlem w oparciu o ław

    Odpowiedzi: 285 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-23 13:43:49 Liczba szacunów: 0