SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • FBW do sprawdzenia

    Post
    Trening dla początkujących

    Gdzie przysiad, martwy ciąg?

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 412 Data: 2011-04-17 16:55:06 Liczba szacunów: 0
  • MIle widziana pomoc

    Post
    Doping

    I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE: 8. TRENING: 9. CEL CYKLU: 10. OSTATNI CYKL I ODSTEP CZASOWY OD JEGO ZAKONCZENIA: 11. POZIOM BF%: 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): 13. STAN ZDROWIA: 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: -martwy ciąg: -przysiad: PYTANIE:

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 7781 Data: 2010-12-22 21:54:37 Liczba szacunów: 0
  • Brak efektow na redukcji.

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Poniedzialek : Klatka biceps Wyciskanie skos gora 4x8 Plaska 4x10 Rozpiętki 3x12 Przenoszenie sztangielki w poprzek 4x10 Uginanie ramion(szeroko) 4x8 Uginanie na wyciagu 4x10 (wasko) Mlotki na modlitewniku 3x10 Wtorek Plecy triceps Sciaganie drazka wyciagu gornego do klatki siedzac 4x8 Przyciaganie linki 4x10 PIatek nogi- brzuch MAm tu super seri

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1266 Data: 2015-02-10 18:18:27 Liczba szacunów: 0
  • FbW na mase

    Post
    Trening dla początkujących

    Najpierw dałbym jeden zestaw Od największej do najmniejszej. łydki mogą iść na koniec treningu. Przysiad ze sztangą na barkach 3x1o RDL(Rumuński Martwy Ciąg3x10 Podciąganie pod chwytem 4xmax(max oznacza liczbę poprawny podkreślam poprawnych technicznie podciągnięć w danej serii). Wyciskanie leżąc 3x8 Wyciskanie sprzed głowy 3x8 Pompki na poręczach

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 3005 Data: 2011-08-09 15:14:43 Liczba szacunów: 0
  • Siła/Wytrzymałość

    Post
    Doping

    ps: 38 -klatka: 110 -talia: 86 STAŻ NA SIŁOWNI:4 lata ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE: Nie było żadnych TRENING: Ogólnorozwojowy CEL CYKLU: Siła TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): Raczej Endo. STAN ZDROWIA: Dobry SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: Niemam WYNIKI SIŁOWE: -klata: Obecnie 140 -martwy ciąg: 190 -przysiad: 140

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1039 Data: 2009-12-30 07:56:31 Liczba szacunów: 0
  • krav maga + silownia POMOC Z PLANEM

    Post
    Trening dla początkujących

    wiem tylko zastanawiam sie czy moze zrobic trening silowy, podobno przy odpowiedniej diecie daje rade. jesli chodzi o ciezary to wyciskanie 10x70kg ,mc 9x110, przysiad 10x83kg

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 534 Data: 2011-12-07 00:23:47 Liczba szacunów: 0
  • sprawdz mnie

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Cześć mam 125 cm w bicu i 7 metrów w klacie, na przysiad biorę 3 metry a na martwy ciąg 20 złotych. Ćwiczę 15 minut i nic nie brałem czy jestem za***isty?

    Odpowiedzi: 55 Ilość wyświetleń: 4663 Data: 2008-09-07 00:35:43 Liczba szacunów: 0
  • FBW

    Post
    Trening dla początkujących

    g Górny 4 MC 2 cwiczenia na nogi maszyny + brzuch II 1 Wyciskanie żołnierskie (barki sztanga) 2 Wiosło 3 Brama rozpiętki / poręcze - w sumie nie mam takiego dobrego pomysłu co tu dać i myśle czy może dać to samo co w 1. 4 przysiad 2 cwiczenia na nogi maszyny + brzuch Ronnie - wino. dzięki pany. Zmieniony przez - Qba877 w dniu 2016-04-04 16:35:28

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 613 Data: 2016-04-04 16:31:37 Liczba szacunów: 0
  • zejscie i mostek przed nastepnym cyklem

    Post
    Doping

    obry 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: niet 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: cos kolo 160 ale w zasadzie mi to wisi czuje klate tylko na suwnicy i sztangielkach i to na umiarkowanych ciezarach na lawie pracuje mi wszystko tylko nie klata -martwy ciąg:?cos kolo 185-190 -przysiad: 160 razy 4 siady

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 796 Data: 2009-04-30 03:05:18 Liczba szacunów: 0
  • Przysiady a plecy

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Być może zbyt gwałtownie zrobiłeś przysiad i mięśnie pleców mocno się napięły zeby ustabilizować sylwetkę. A czy masz teraz jakieś objawy kłucie, pieczenie, mrowienie w kręgosłupie, ból przy ruchu??

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1920 Data: 2010-11-10 21:50:18 Liczba szacunów: 0
  • Brzuch do oceny...

    Post
    Galeria Zdjęć

    ty kaszaman lepiej spojrz na swoj profil, a ta niekonstruktywna krytyke zostaw dla siebie.... Waga (kg) 51 Wzrost (cm) 172 Biceps (cm) 28 Klatka (cm) 84 Pas (cm) 72 Udo (cm) 48 Wyciskanie-Klatka (kg) 40 Wyciskanie-Barki (kg) ??? Przysiad (kg) 30 bez problemu a więcej nie patrzyłem

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 7369 Data: 2004-03-05 16:04:04 Liczba szacunów: 0
  • Proszę o pomoc przy doborze odpowiedniego planu treningowego

    Post
    Trening dla początkujących

    Rzeźba to redukcja. Podaj obciążenie robocze: Martwy Ciąg- Przysiad- Wyciskanie na płaskiej-

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 369 Data: 2013-11-25 15:31:07 Liczba szacunów: 0
  • Pierwszy cykl na kreatynie

    Post
    Odżywki i suplementy

    podstawa to przysiad+MC, do tego wykroki, MC na prostych tez spoko zamiennie...+ dynamiczne rzeczy jak power clean czy wyskoki ze sztanga z polprzysiadu...to taka podstawa do wszystkiego

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 1558 Data: 2009-08-17 11:25:42 Liczba szacunów: 0
  • początkujący - masa ?

    Post
    Trening dla początkujących

    te 6 miesięcy z przerwą, można powiedzieć że to takie machanie bo machanie wszystkim co pod ręką.. przysiad - 90kg martwy - nie sprawdzałem wycisk - 60 kg W kosza gram amatorsko w lidze raz w tygodniu, a na co dzień wygląda to tak że 2 razy w tygodniu mam treningi, w różne dni z reguły. Wadę postawy posiadam lecz nie dużą : skolioza kolan. Zmienion

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 552 Data: 2012-10-03 14:47:14 Liczba szacunów: 0
  • Brak erekcji! słaby odblok.

    Post
    Doping

    TRENING: 4/5 razy w tygodniu 9. CEL CYKLU: masa,siła 10. OSTATNI CYKL I ODSTĘP CZASOWY OD JEGO ProppZAKOŃCZENIA: 11. POZIOM BF%: 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): 13. STAN ZDROWIA: 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: -martwy ciąg: -przysiad:

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1727 Data: 2015-02-21 08:22:52 Liczba szacunów: 0
  • Problem z przyrostem.

    Post
    Trening dla początkujących

    Zawsze mozesz wkleic swoj plan tutaj, ale watpie zeby byl dobry :) pewnie sam go ukladales? i podaj odrazu wyniki w podstawowych cwiczeniach MC, przysiad, WL. Z ta kreatyna to nie wiem czy jak odlozysz to sei nic z nia nie stanie (data waznosci) ale ona Ci nic nie da... I co wazne ogranicz silownie do max 3 dni w tygodniu :) wiecej nie znaczy lepi

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 731 Data: 2013-03-29 12:44:51 Liczba szacunów: 0
  • Trening na mase do poprawy oraz dopiski

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    chcesz reszte czyli nogi z barkami no to ja moze cos zaproponuje: nogi: 1.przysiad ze sztanga trzymana z przodu barkow 4 serie 2.suwnica 4 serie 3.uginanie nog lezac 4 serie 4.wspiecia na lydki siedzac/stojac jak lubisz :> 4 serie barki: wyciskanie sztangi siedzac 4 serie unoszenie sztangielek bokiem 3 serie unoszenie sztangielek bokiem w opadz

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1110 Data: 2006-05-31 07:20:58 Liczba szacunów: 0
  • Jak stosować metanabol

    Post
    Doping

    masy 10. ODSTĘP CZASOWY PO OSTATNIM CYKLU: 0 11. POZIOM BF%: 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): Brak tendencji do tycia / SZCZUPŁY 13. STAN ZDROWIA: Całkowicie zdrowy 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: małe 15. PPM (podstawowa przemiana materii): duża 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: 50kg -martwy ciąg: 45kg -przysiad: 40kg

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 3280 Data: 2009-12-09 21:57:09 Liczba szacunów: 0
  • Jak stosować metanabol

    Post
    Doping

    16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: 50kg -martwy ciąg: 45kg -przysiad: 40kg Ty tak powaznie?

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 3280 Data: 2009-12-09 23:14:45 Liczba szacunów: 0
  • Nowy plan po paru zmianach ;)

    Post
    Trening dla początkujących

    z i trenuj , przeciesz ty nie ma problemu ( nie idziesz siłowo do przodu ) ty masz konkret marne jedzenie tym się zajmij . Podciąganie sztangi do brody wzdłuż tułowia - to kontuzjogenne ćwiczenie . możesz wykonywać ale nie wyżej niż mostek . " Wyciskanie nogami na suwnic" tu zamień nogi bym zrobił tak przysiad rdl wykroki uginanie lezac wspiecia

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 452 Data: 2012-03-25 12:18:31 Liczba szacunów: 0