SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Helss/Dziennik(TS)/Cel: 200kg DeadLift, 100kg WL / nowy plan str.28 &megakoks!

    Post
    Trening dla początkujących

    Student przysiad juz masz chyba mocniejszy wiec i dociag nadrobisz BAMF senkju Dawid dzięki Wuchta do Ciebie mi brakuje jedyne 160kg

    Odpowiedzi: 303 Ilość wyświetleń: 13698 Data: 2009-02-02 17:24:40 Liczba szacunów: 0
  • Helss/Dziennik(TS)/Cel: 200kg DeadLift, 100kg WL / nowy plan str.28 &megakoks!

    Post
    Trening dla początkujących

    przysiad spoko mc tez tak kiedys zrobilem ze nierowno nalozylem ciezarow, przy pierwszym w zyciu podejsciu na 160 okazalo sie ze mam 155 i to krzywo ponakladane. ps skad bierzesz moc ?

    Odpowiedzi: 303 Ilość wyświetleń: 13698 Data: 2009-02-17 17:58:18 Liczba szacunów: 0
  • [SPORT]gruszka85/for fun

    Post
    Ladies SFD

    MISKA /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/9a53ea25843f4e3eb21bdd690c4a9ce8.png TRENING przysiad 5*8 25kg*12/ 30kg*10/ 35kg*8/ 40kg*8/ 42.5kg*8 minusem tego że panowie już nie muszą podawać mi sztangi są problemy z asekuracją, ciężko kogoś znaleźć rano, przestraszyłam sie 45kg niepotrzebnie wiosło nachwyt 4*8 15kg*10/ 20kg*10/ 25kg*10/ 30kg*6 wyciskanie han

    Odpowiedzi: 187 Ilość wyświetleń: 16277 Data: 2013-06-12 13:39:09 Liczba szacunów: 0
  • [SPORT]gruszka85/for fun

    Post
    Ladies SFD

    Ten power, to nie chcę nic mówić, ale będzie tylko trudniejszy :-D nie strasz%-) *** 20/06/13 TRENING przysiad 5*8 27.5kg*12/ 32.5kg*10/ 37.5kg*7/ 42.5kg*6/ 45kg*5 +2.5kg ale ledwo ledwo wiosło nachwyt 4*8 17.5kg*10/ 22.5kg*10/ 25kg*8/ 30kg*6 ciężko wyciskanie hantli skos 3*10 6kg*10/ 8kg*8/ 9.5kg*6 dodałam w pierwszych seriach wyciskanie ha

    Odpowiedzi: 187 Ilość wyświetleń: 16277 Data: 2013-06-21 13:24:18 Liczba szacunów: 0
  • [SPORT]gruszka85/for fun

    Post
    Ladies SFD

    dziekuje UN, ja Cie śledzę non stop z partyzanta i nuk zazdraszczam:-) 1/61 24/06/13 TRENING przysiad 5*8 29kg*12/ 34kg*10/ 39kg*7/ 44kg*6/ 48kg*5#-P plus 3kg wiosło nachwyt 4*8 18kg*10/ 22kg*10/ 26kg*8/ 30kg*6 dalej niemoc wyciskanie hantli skos 3*10 7kg*8/ 8kg*6/ 10kg*3{{:-( wyciskanie hantli stojąc 3*12 4kg*12/ 5kg*10/ 7.5kg*6 plus 1powt w o

    Odpowiedzi: 187 Ilość wyświetleń: 16277 Data: 2013-06-24 17:24:38 Liczba szacunów: 0
  • [SPORT]gruszka85/for fun

    Post
    Ladies SFD

    mis, z ta zaj**istoscia to zobaczymy po treningu %-) Tydzien 2/ Dzien 13 16/01 Dzień 4 1. Ściąganie drązka szeroko do klatki 4x 6-8 (2 min) 18kg*8/24kg*8/32kg*6/38kg*4 18kg*8/24kg*8/32kg*5/38kg*1/32kg*4 2. Wiosłowanie sztangą w opadzie tułowia 4x 6-8 (2min) 22kg*8/26kg*8/30kg*8/35kg*5 20kg*8/25kg*8/30kg*6/35kg*4 3a wyciskanie sztangiełek na skosie

    Odpowiedzi: 187 Ilość wyświetleń: 16277 Data: 2014-01-20 09:52:48 Liczba szacunów: 0
  • [SPORT]gruszka85/for fun

    Post
    Ladies SFD

    dobra jednak nie wrzucam zaleglosci bo sie za duzo nazbieralo skonczylam wszystko bylo wg planu, raz tylko tluszcze w misce przekroczone bo byla kaczka ziemniaki z maslem i buraki z maslem %-) nowosci TRENING Jak dodatkowo trening interwałowy (2x tydz.), ewentualnie bieg, ale tylko i wyłącznie w terenie lub orbi Dzień 1. 1. MC chwyt rwaniowy 5x5

    Odpowiedzi: 187 Ilość wyświetleń: 16277 Data: 2014-02-19 19:49:02 Liczba szacunów: 0
  • Nasze jazdy: schizy, dżołki, spam

    Post
    Informator ŁÓDZKI

    ale na co to 100kg? na przysiad?

    Odpowiedzi: 3790 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-06-27 15:48:58 Liczba szacunów: 0
  • Nasze jazdy: schizy, dżołki, spam

    Post
    Informator ŁÓDZKI

    kurde to zle, ze rakim ciezarem robisz...bo trzeba Cie gonic w pn. pierwszy raz w zyciu robilem klasyczny martwy wczesniej tylko na prostych a dzis pierwsz raz tak powazniej zrobie klasyczny przysiad wczesniej tylko ze sztanga pr5zed soba

    Odpowiedzi: 3790 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-02-21 11:59:06 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]CiociaSamoZlo / DT / redukcja rok2

    Post
    Ladies SFD

    chyba się jeszcze przejdę... a po zajęciach zrobiłam zaplanowany trening, co nie było tak do końca chyba mądre, ale nie udało mi się inaczej czasowo zorganizować... Nogi 1. przysiad 3x 8-10 35kg x 12 35kgx10 35x10 35kg x 16 35kgx10 35x8 33kg x 14 33kgx11 33x10 2a. wejście na podwyższenie 2x 10-12 12x 2x8kg 12x 2x8kg 12x 2x8kg 12x 2x8kg 12x 2x5kg

    Odpowiedzi: 151 Ilość wyświetleń: 11973 Data: 2013-11-14 07:43:43 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]CiociaSamoZlo / DT / redukcja rok2

    Post
    Ladies SFD

    iadowskie, które mi zjeżdżały i się podwijały, z tego powodu zrezygnowałam z biegania po 2,8km zeszłam z bieżni żeby się przebrać, myślałam, że mnie juch jasny strzeli ) 1. przysiad 3x 8-10 R ( 20kgx12 ) 33kgx14 35kgx12 33x10 R ( 20kgx12 ) 33kg x 16 35kgx12 35x12 R ( 10kgx2x12 ) 30kg x 15 35kgx12 35x10 R ( 20kgx12 ) 30kg x 16 32kgx10 35x8 2a. wej

    Odpowiedzi: 151 Ilość wyświetleń: 11973 Data: 2014-03-25 07:40:48 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]CiociaSamoZlo / DT / redukcja rok2

    Post
    Ladies SFD

    wczorajszy trening: GPP1. 45sek odpoczynku miedzy ćwiczeniami 1a. Przysiad z obciążeniem ciała 3x25 25/25/25 1b. plank 3xmax 28/24/25 2a. Wznosy bioder 3x15 40/40/40 2b. pompka 3x15 15/15/12+3 2c. Wejście na ławkę 3x6 na nogę 8kgx2/10kgx2/8kgx2 2d. Invert row 3x12 (TRX) 12/12/12 2e. Niesienie ciezaru 3x 20metrów 20x2/20x2/20x2 ar

    Odpowiedzi: 151 Ilość wyświetleń: 11973 Data: 2014-07-08 09:44:31 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]CiociaSamoZlo / DT / redukcja rok2

    Post
    Ladies SFD

    okres urlopowy - to taki czas, kiedy jedni leżą na plaży z drinkiem a drudzy w tym czasie nie bardzo wiedzą w co w pracy ręce wsadzić, bo nie dość że robią swoje, to jeszcze robią cudze ( fajnie jak tylko za jedną osobę ) ja mam okres urlopowy - w tym drugim znaczeniu. Od ubiegłego tyg mój plan dnia wygląda miej więcej tak - office, tren, home, h

    Odpowiedzi: 151 Ilość wyświetleń: 11973 Data: 2014-07-15 07:36:21 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]CiociaSamoZlo / DT / redukcja rok2

    Post
    Ladies SFD

    wczorajszy trening Siła1. 1. MC 8x3 30/35/40/45/50/55/60/65 25/30/35/40/45/50/55/60 2. podciąganie/opuszczanie 8x3 Ox3/Ox3/PAx3/PGx3/Ox3/PGx3/PAx3/Ox3 Ox3/Ox3/PGx3/Ox3/PGx3/Ox3/PAx3/Ox3 3. RDL 3x 6-8 35x8 / 40x8 / 45x6 30x8 / 35x8 / 40x8 4. uginanie ramion ze skrętem 3x 10-12 5x12 / 6x12 / 7x10 4x12 / 5x12 / 6x10 5. serratus crunch 3x8-10 10x1

    Odpowiedzi: 151 Ilość wyświetleń: 11973 Data: 2014-07-16 07:18:32 Liczba szacunów: 0
  • DT Kika - ABD mowimy NIE!

    Post
    Ladies SFD

    tkowo dobrze Albo uczyłyśmy się z innych podręczników, albo w ciągu 15 lat świat pognał tak do przodu, że zmieniono podejście całkowicie %-) "Za naszych czasów" bratem MC był przysiad (patrz: tzw. leg drive niezbędne do wykonania prawidłowego MC). Więc jak już tak niezdrowo rozdzielać, to MC bardziej pasuje do nóg. I faktycznie - wariant sumo widu

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 987 Data: 2014-12-19 08:46:44 Liczba szacunów: 0
  • Ani wódka ani dropsy nie smakują tak jak koksy/SPAM Sqad

    Post
    Trening dla początkujących

    Gringo, nic nie ćwiczę prawie, ostatnio lekką seryjkę na przysiad 50kg x3 bez rozgrzewki, bo kolega robił na chacie to sobie też pocisnąłem Zajmuję się bieganiem, ostatnio doznałem dziwnego olśnienia z koleżanką, że dobiegniemy do mieściny obok nas, do której jest koło 10km, ale nie dobiegliśmy, bo siły straciła

    Odpowiedzi: 3003 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-03-14 19:18:44 Liczba szacunów: 0
  • Ani wódka ani dropsy nie smakują tak jak koksy/SPAM Sqad

    Post
    Trening dla początkujących

    A ja hvjowy trenink Przysiad, ławka i odcięcie zapłonu

    Odpowiedzi: 3003 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-03-17 12:47:59 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja z 90 do trzydziestki

    Post
    Ladies SFD

    kie uginanie rak siedząc 8-5 kg/10-4kg 3.wyciskanie sztangielek siedząc 8-5 kg/10-4kg 4.wiosłowanie prostymi ramionami leząc na brzuchu 15-2kg/15-2kg 5.wznosy z opadu 15/15 6.przysiad 8-5kg/10-4kg 7.wznosy bioder leżąc na piłce 15/15 8.wznosy łydek siedząc na piłce 15/15 9.odwrotne brzuszki z piłką 15/15 10.brzuszki skośne na piłce 15/15 11.brzuszk

    Odpowiedzi: 254 Ilość wyświetleń: 17268 Data: 2015-03-03 18:24:51 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja z 90 do trzydziestki

    Post
    Ladies SFD

    Trening wczorajszy miska: ogórki, mrożonka, pomidory woda, 1 kawa, rooibos wit. d i multiwitamina z żeń szeniem Przez ostatnie tygodnie nie brałam wit. d (nie po drodze było mi po receptę) i przez ostatni tydzień odczuwam jej brak - jestem nie do życia, przez co zaniedbałam trening }:-({{:-(. Na szczęści od wczoraj już mam i zażywam. Dorzucam inne

    Odpowiedzi: 254 Ilość wyświetleń: 17268 Data: 2015-05-22 14:03:24 Liczba szacunów: 0
  • Andrzej Kołodziejczyk-dziennik treningowy v-ce Mistrza Świata

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    ardzo dobre i niedoceniane cwiczenie.Ja osobiscie nie stosuje dodatkowego obciążenia i mogę poprawnie wykonac najwyżej 15powt.:-)Dobrze nadaje się do uzupełnienia treningu po przysiadach i prostowaniu na ostateczne "dobicie"i rozciągnięcie czworogłowych. Tomek tak jak napisalem wczesniej staram się trzymac jakąś "formę plazową";-) Dzisiaj nogi Przy

    Odpowiedzi: 788 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-12-22 22:26:00 Liczba szacunów: 0