SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Stronger Runner - Dziennik Treningowy

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    *30kg 1*60kg 1*80kg 1*100kg 1*120kg 1*140kg 1*160kg /SFD/Images/2016/6/28/c72494844b5c4b63b384acd04baab2d0.png Bieg 4,7km /SFD/Images/2016/6/28/7421a8388cbf4d22926a0a5ad570ea0f.png Komentarz: Ze wzgledu na jeszcze zblokowonay staw biodrowo krzyzowy w zamian za przysiad robilismy sanki. Pozdro Zmieniony przez - FighterX w dniu 2016-06-28 06:14:04

    Odpowiedzi: 4180 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-06-28 06:13:13 Liczba szacunów: 0
  • Stronger Runner - Dziennik Treningowy

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Przysiad ogólnie niszczy system :-)) ale jak się jeszcze zwolni sensownie którąś fazę to potrafi dać w kość.

    Odpowiedzi: 4180 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-07-20 08:11:42 Liczba szacunów: 0
  • Stronger Runner - Dziennik Treningowy

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    1/8/2016 1. Siła Przysiad tylni 5*50kg 5*70kg 4*100kg 3*120kg z pauzą z 5 sekundową pauzą na dole (kumpel pomaga wstawać) 1*130kg 1*140kg 5*1*150kg 2. Kondycja 10 rund Sprint 100m Spacer 100m 3. Akcesoria 3 rundy nie na czas 17 spacer z sankami 70kg 10 bulgarian split squat na nogę 24kg Komentarz: Luźniejszy trening. Siady dały w kość :) reszta w n

    Odpowiedzi: 4180 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-08-02 20:13:16 Liczba szacunów: 0
  • Stronger Runner - Dziennik Treningowy

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Metod na poprawę ostatniej fazy ruchu jest sporo-chociażby przysiad ze sztangą i przymocowanymi łańcuchami lub gumami. Ale do tych 200-220kg może bez problemu dojśc bez ćwiczeń wspomagających. A po co komu więcej %-)

    Odpowiedzi: 4180 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-08-05 21:13:16 Liczba szacunów: 1
  • Stronger Runner - Dziennik Treningowy

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    8/8/2016 1. Siła Przysiad tylni 5*50kg 5*70kg 4*100kg 3*120kg 1*130kg 1*140kg 0*150kg z pauzą z 5 sekundową pauzą na dole (kumpel pomaga wstawać) 5*1*160kg 2. Kondycja 6 rund Co 3:30 Bieg 400m każda w 1:35 3. Akcesoria 10' AMRAP 17m spacer z sankami 70kg 22 jumping lunges 5 rund Komentarz: Biegi szły super, mimo zmęczonych nóg, pewnie dlatego, że

    Odpowiedzi: 4180 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-08-09 18:15:02 Liczba szacunów: 0
  • Stronger Runner - Dziennik Treningowy

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Teraz panie kolego to ja robię 4 treningi w tygodniu oparte na 5 ćwiczeniach martwy, przysiad, push press, wl, drążek + mobilizacje + rehaby. Niestety miałem niedawno złamaną nogę i wracam do aktywności po ponad 8 tygodniach bez treningów. Więc jak widzisz trening bez szał ale podstawy na kilka tygodni wystarczą w zupełności. A jak już wrócę do se

    Odpowiedzi: 4180 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-08-12 13:09:42 Liczba szacunów: 0
  • Stronger Runner - Dziennik Treningowy

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Moje podstawy tak sam nie zmieniaja sie od lat, przysiad, forma martwego/oly lifting, wyciskanie i przyciaganie na gore ciala, a reszta wedle samopoczucia. No zapomnialem, ze teraz jest rowniez bieganie :)

    Odpowiedzi: 4180 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-08-12 13:36:42 Liczba szacunów: 0
  • Stronger Runner - Dziennik Treningowy

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    22/8/2016 1. Siła Przysiad tylni 5*50kg 5*70kg 4*100kg 3*120kg 1*130kg 1*140kg Z gumą podczepioną pod rack 1*150kg 1*160kg 0*170kg 5*1*160kg 2. Kondycja 5 rund Co 3:00 Sprint 400m Każda w 1:30 3. Akcesoria 6 rund 17m spacer z sankami 120kg Komentarz: Siad nie podszedł, 170 jeszcze nie dla mnie :-( za to 400ki wchodziły jak złe ;) powoli zbliża si

    Odpowiedzi: 4180 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-08-24 06:24:22 Liczba szacunów: 0
  • Stronger Runner - Dziennik Treningowy

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    1/9/2016 1. Siła Power Clean + Squat Clean 1*20kg 1*40kg 1*60kg 1*70kg 1*80kg 1*90kg 1*100kg 1*105kg 3*1*100kg 1*90kg 2. Kondycja 5 rund 800m bieg 3' przerwy każde w 3:50 3. Siła na zmęczeniu Przysiad tylni z pauzą 5*60kg 5*90kg 5*5*110kg Komentarz: Siady na koniec już dały popalić :) Pozdro

    Odpowiedzi: 4180 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-09-02 18:10:13 Liczba szacunów: 0
  • Stronger Runner - Dziennik Treningowy

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Do dwuwagi w przysiadzie nie daleko ;-) Prawda :-) ale zanim będę testował przysiad na 1, to spokojnie będę pracował na zakresie 70-90% maksa :)

    Odpowiedzi: 4180 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-12-23 15:53:08 Liczba szacunów: 0
  • Stronger Runner - Dziennik Treningowy

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    27/3/2017 1. Rozgrzewka 3 rundy 10 Ab wheel 10 skater squats 1 Inch worm + 5 air squats 2. Sila Przysiad tylni 10*20kg 5*40kg 5*60kg 5*80kg 5*100kg 5*5*120kg 3. Kondycja Luz Komentarz: Nogi sztywne po polmaratonie, ale silowo poszlo 5*5. Trening w sumie zajal 40 minut :) Pozdro

    Odpowiedzi: 4180 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-03-27 08:42:23 Liczba szacunów: 0
  • Stronger Runner - Dziennik Treningowy

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    3*3*100kg 3. Kondycja 7 rund na czas 100m sprint 5 left hand deadlift 40kg 5 right hand deadlift 40kg 12 ring push ups Wynik: 9:35 Komentarz: Dzisiaj nie czułem mocy dlatego przysiad tylko 100kg, pomimo, że bardzo lubię przysiady zerchera. Zmęczony po wczorajszym nagrywaniu filmików, udało się nagrać około 120 dobrych filmików z demonstracją ćwicz

    Odpowiedzi: 4180 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-07-03 08:31:55 Liczba szacunów: 0
  • Stronger Runner - Dziennik Treningowy

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    ups 2*16kg lewa 7 step ups 2*16kg prawa Wynik: 5 Komentarz: Dzisiaj pierwszy dzień nowego planu. Nogi ciężkie po półmaratonie, ale udało się parę razy wstać. Wyciskanie też poszło całkiem sympatycznie. Na akcesoriach musiałem zmienić przysiad bułgarski na wejście, bo naderwany przyczep prostego brzucha nie pozwala mi na takie wygibasy %-) Pozdro

    Odpowiedzi: 4180 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-10-02 08:25:00 Liczba szacunów: 0
  • Stronger Runner - Dziennik Treningowy

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    2/3/2018 Warm up: 3min Wiosło (7) 20 x alternating TGU 24kg 4 serii 7 x 1 ¼ SQUAT – przysiad z podwójnym dnem @80kg 7 x Push Press eccentric @70kg Rest 90sek 4 serie @ 28kg (ostatnia na 24kg) 5x SWING 5x SNATCH 5x CLEAN & PRESS 5 x FSQ 1 x TGU z góry do dołu i do góry Zmiana ręki https://youtu.be/klISlG6KU-g Komentarz: Plan na dzisiaj otrzymałe

    Odpowiedzi: 4180 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-03-05 08:51:36 Liczba szacunów: 0
  • Stronger Runner - Dziennik Treningowy

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Ogólnie i tak są nieco łatwiejsze niż pełny przysiad ale muszę wrócić do siadów bo kolano mi się rozpadnie %-) To czas żeby nagrać film z box squat i wrzucić :-)) Zmieniony przez - rion10 w dniu 2018-03-19 10:33:38

    Odpowiedzi: 4180 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-03-19 10:30:41 Liczba szacunów: 0
  • Stronger Runner - Dziennik Treningowy

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    małe problemy z ogarnięciem jak je zrobić, ale się udało. Od dawna nie robiłem leg press na maszynie i widzę, bardzo dużo zalet tego ćwiczenia, zwlaszcza gdy chcemy zwiększyć przysiad, czy generalnie siłę nóg. Wyciskanie z KB na gumie jak zawsze dobrze aktywowało klatkę piersiową jako stabilizator barku. Na rowerku wyplułem płuca, także trening uda

    Odpowiedzi: 4180 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-03-22 08:26:00 Liczba szacunów: 0
  • Stronger Runner - Dziennik Treningowy

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    No ładnie przysiad, a widzę, że i klatkę trochę machnąłeś:-)) Pracujesz w korpo z taką przerwą na lancz? Tak. Dzisiaj przyszedłem wcześniej na 7, a nie na 8 jak zwykle, więc mogłem wziąć nie 30, a 60-75minut przerwy. Mamy też wporządku szefową.

    Odpowiedzi: 4180 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-06-04 12:58:34 Liczba szacunów: 0
  • Stronger Runner - Dziennik Treningowy

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Ja teraz stosuje od jakiegoś czasu przysiad kolarski i jakby z kolanami lepiej, ale mam też z treca jakiś kompleks na stawy więc muszę stestować.

    Odpowiedzi: 4180 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-10-02 09:42:38 Liczba szacunów: 0
  • Stronger Runner - Dziennik Treningowy

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    kładu ruchu i robi się nieciekawie bo biegnąc x km powtarzamy ruch tysiące razy, chociaż bieg powinien być jednym z najbardziej dla człowieka naturalnych ruchów, podobnie jak przysiad, to obecne czasy siedzenia na doopie robią z nas niepełnosprawnych. Zgadzam się w 100%. Przykładem tego jest event Breaking2, gdzie największe szanse złamania 2h na

    Odpowiedzi: 4180 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-11-08 08:41:16 Liczba szacunów: 0
  • Rzeźba

    Post
    Odżywki i suplementy

    .POZIOM BF% (mniej więcej jeśli naprawdę nie wiesz umieść fotkę) 9 .TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIECIA (TYP BUDOWY): szczupły 10 .WYNIKI SILOWE (tutaj możesz się POPISAĆ ile wyciskasz na ławce, ile bierzesz na przysiad a ile na MC) -Klata: -Przysiad: -Mc: 11 . Czy masz dietę? jem jak zawsze i jestem zadowolony oczywiscie dla zdrowia to warzywa owoce

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1390 Data: 2008-05-07 23:02:06 Liczba szacunów: 0