SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • TEST *** FITMAX *** by Piotrek90 pods.str. 17 !!

    Post
    Odżywki i suplementy

    yt, z zapasem, ale ciezar sie skonczyl, trzeba bedzie jakos dowiesic B1 - coś mnie staw barkowy bolał od sobotniego treningu, w którym ciężko mi było podrzucać i potem zrobić przysiad przedni i potem jeszcze push press od razu, ciezko mi bylo ze wzgledu na chwyt przy przysiadach, sztanga troche latała i coś z barkami złego zrobiła; bolały bary w ty

    Odpowiedzi: 170 Ilość wyświetleń: 13725 Data: 2009-06-01 23:25:02 Liczba szacunów: 0
  • złamana ręka a doping

    Post
    Doping

    : b.dobry Skłonność do łysienia lub porostu owłosienia : bujna czupryna xD PPM (podstawowa przemiana materii) : Wyniki siłowe w 3 głównych ćwiczeniach (klatka, martwy ciąg, przysiad ze sztangą) : złamana ręka także niewiem na przysiad full nie biore przed złamaniem było klata 140 martwy 160 chodzi mi o to czy na cyklu nie zaleję góry i potem będ

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 957 Data: 2014-09-28 10:19:09 Liczba szacunów: 0
  • Tsubame33 dziennik motywacyjny

    Post
    Ladies SFD

    Dlaczego tak mieszasz: przysiady, MC, HT (?), podciąganie na drążku, Face Pull (?) a później WL? Zwykle na początku robi się ćwiczenia energetyczne (przysiad, MC itd). Poza tym np nie zaleca się ćwiczyć małych grup (barki) przed np. większymi (klatka piersiowa). U Ciebie jest to wszystko wymieszane. ;-)

    Odpowiedzi: 2598 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-01-19 12:05:45 Liczba szacunów: 0
  • Tsubame33 dziennik motywacyjny

    Post
    Ladies SFD

    Dziś trening B: Mc: na prostych 12x20 kg, 12x40 kg, RDL 10x50 kg, klasyczny 12x60 kg, RDL 8x60 kg, na prostych 15x40 kg, Przysiad bułgarski: 4x12 16kg/14kg/12kg/12kg (czwórki paliły jak nigdy dotąd, chyba wciągnę do planu :-) ) Ławka rzymska z obniżonym podporem 4x12cc Invert row 4x12/10/8/8 (podoba mi się to ćwiczenie) + wiosłowanie hantlami na s

    Odpowiedzi: 2598 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-01-22 12:35:11 Liczba szacunów: 0
  • Tsubame33 dziennik motywacyjny

    Post
    Ladies SFD

    Jako, że ćwiczę swoim planem już 2m-ce, to chciałam wprowadzić drobną korektę: W planie A: Przysiady 5 serii Mc na prostych 5 serii Hipp thrust+ prostowanie nóg na maszynie (bo czwórki za mało dostają w kość)3 serie Podciąganie na drążku + przyciąganie drążka do brzucha 4 serie Ściąganie linek wyciągu w bramie. 3 serie WL 5 serii Facepull+ Unoszeni

    Odpowiedzi: 2598 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-01-27 12:20:36 Liczba szacunów: 0
  • Tsubame33 dziennik motywacyjny

    Post
    Ladies SFD

    Sam zostawiłem tylko przysiad i uważam, że to wystarcza na czwórki.

    Odpowiedzi: 2598 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-01-27 17:09:42 Liczba szacunów: 0
  • Tsubame33 dziennik motywacyjny

    Post
    Ladies SFD

    A to już można fajnie podyskutować z takim małym mężczyzną :) Oj można, zaczyna zadawać trudne pytania i trzeba się dobrze zastanowić nad odpowiedzią :-) Dziś się udało zrobić trening B: MC: Rdl12x50 kg, klasyczny: 12x60, 10x65, 8x65, 5x70, RDL:12x50 kg, (jest postęp w chwycie :-D) Przysiad bułgarski: 4x10p10lx12kg + Uginanie nóg na maszynie: 4x

    Odpowiedzi: 2598 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-02-04 13:20:01 Liczba szacunów: 0
  • Tsubame33 dziennik motywacyjny

    Post
    Ladies SFD

    Dziś trening C: zrobiłam w domu, bo syn mój zdrowieć nie chce i jeszcze w przyszłym tyg w domu zostaniemy... Rozgrzewka 10 min, RDL z taśmą 17-26 kg podwójnie złożoną i na sztangę załadowałam wszystko co miałam, czyli wyszło jakieś 35 kg. 5x15 Lekko nie było, ale ćwiczenie z taśmą trochę zmienia charakter i bardziej angażuje stawy biodrowe.

    Odpowiedzi: 2598 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-02-17 11:15:52 Liczba szacunów: 0
  • Tsubame33 dziennik motywacyjny

    Post
    Ladies SFD

    Trening C: MC klasyczny: 5x5 50/60/65/70/75kg + 2x15x50 kg Przysiad bułgarski: 4x10p10l Podciąganie podchwytem: 9/7/6/5 + Wiosłowanie hantlami: 4x12x(2x8 kg) Zastanawiam się, czy nie rozdzielić tej superserii, bo strasznie mi przedramiona pompuje... WL: 5x5 40/40/45/50/55x2,5 Tu progres zwolnił, ale kiedyś musiał... na 60 będę musiała trochę poczek

    Odpowiedzi: 2598 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-03-17 11:42:17 Liczba szacunów: 1
  • Tsubame33 dziennik motywacyjny

    Post
    Ladies SFD

    Trening C MC klasyczny 5x5 +2x 15 RDL: 60/65/70/75/75 + 2x15x60 kg Przysiad bułgarski: 4x10p10l x(2x8kg) Podciąganie nachwytem: 4x5 + Wiosłowanie sztangą w opadzie: 4x10x25 kg WL 5x5 40/40/45/50/3x55kg Dipsy: 4x10cc + Unoszenie hantli do boku: 4x12x(2x3kg) + Abwhell z klęku: 4x12 Trening Ok :-) Zmieniony przez - Tsubame33 w dniu 2018-03-23 10:11:4

    Odpowiedzi: 2598 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-03-23 10:03:36 Liczba szacunów: 0
  • Tsubame33 dziennik motywacyjny

    Post
    Ladies SFD

    Dzis plan C: MC klasyczny: 5x5+2x15 60/60/65/70/75+2x60kg Ponagrywałam prawie wszystkie serie, chyba trochę lepiej, jak o tym myślałam... żeby tego „striptizu” nie robić, ale jeszcze nie całkiem. :-) Wzięłam też trochę większe talerze i na podkładkach... zawsze to krótsza droga do pokonania i wygodniej. https://youtu.be/qM6WtkLc0Dw https://youtu.b

    Odpowiedzi: 2598 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-03-30 10:22:30 Liczba szacunów: 0
  • Tsubame33 dziennik motywacyjny

    Post
    Ladies SFD

    Tsubame, dopiero teraz zobaczyłam twoje ostatnie zdjęcia kilka stron wcześniej i...szczęka mi opadła i potoczyły się aż do łazienki..normalnie jaką zmiana!!! Jestem mega zafascynowana jaką przemianę zrobiłaś! Bardzo mi się podoba. A za wyniki siłowe nienawidzę cie:)) Dzięki :-D miło mi się zrobiło z rana... Dziś trening C: MC klasyczny: 5x5+3x12

    Odpowiedzi: 2598 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-04-07 08:29:12 Liczba szacunów: 1
  • Tsubame33 dziennik motywacyjny

    Post
    Ladies SFD

    Ht nie widać a Przysiad głębokość ok. Wydaje mi się że przy większym ciężarze problem może wynikać z napięcia brzucha. Jak będzie miednica ustawiona neutralnie i mocno napięty core to będzie lepiej. I nie czwórkami się przejmuj tylko bardziej aktywacja tyłu. Jak wykorzystasz posłać i dwójki to nie będzie za ciężko. Tylko żeby to zrobić to trzeba

    Odpowiedzi: 2598 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-04-10 13:24:11 Liczba szacunów: 1
  • Tsubame33 dziennik motywacyjny

    Post
    Ladies SFD

    Dziś trening C: MC klasyczny: 5x5+3x12 60/65/70/75/80/80 + 3x12x60kg 60/60/65/70/75 +3x12x60kg https://youtu.be/zS9dj2eDC6U https://youtu.be/o7YxQHLFAVA Przysiad bułgarski: 4x10p10lx(2x8kg) 4x10p10lx(2x9kg) Podciąganie nachwytem: 5/5/5/4 podchwyt: 10/6+2/5+2+1/5+2 + Wiosło sztangą: 4x5+5x30 kg 4x5+5x30 kg WL: 5x5 40/45/50/55/60x2,5 Do trzecieg

    Odpowiedzi: 2598 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-04-13 11:00:30 Liczba szacunów: 0
  • Tsubame33 dziennik motywacyjny

    Post
    Ladies SFD

    Dziś trening C: MC klasyczny: 5x5+3x12 60/65/70/75/80/+ 3x12x60kg 60/65/70/75/80/80 + 3x12x60kg 60/60/65/70/75 +3x12x60kg Przysiad bułgarski: 4x10p10lx(2x9kg) 4x10p10lx(2x8kg) 4x10p10lx(2x9kg) Podciąganie nachwytem: 6/5/5/5 5/5/5/4 podchwyt: 10/6+2/5+2+1/5+2 + Wiosło sztangą: 4x6+6x30kg 4x5+5x30 kg 4x5+5x30 kg WL: 5x5 40/45/50/55x4/60x1 Dodałam

    Odpowiedzi: 2598 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-04-20 10:45:47 Liczba szacunów: 0
  • Tsubame33 dziennik motywacyjny

    Post
    Ladies SFD

    Dziś trening C: MC klasyczny: 5x5+5 ,3x12 60/65/70/75/80/85kg + RDL 3x60kg Nagrałam 85 i wrzucę z domu, ale nie jestem pewna, czy przy tym ciężarze dostatecznie kontroluję plecy, może następnym razem do ostatniej serii założę pas. 60/65/70/75/80/+ 3x12x60kg 60/65/70/75/80/80 + 3x12x60kg 60/60/65/70/75 +3x12x60kg Przysiad bułgarski: 3x10x(2x10kg)

    Odpowiedzi: 2598 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-04-27 10:49:36 Liczba szacunów: 0
  • Tsubame33 dziennik motywacyjny

    Post
    Ladies SFD

    Ja po ponad roku treningów, schodzę z ciężarów i uczę się techniki, ciągle coś do poprawy jest. Mniejsze ciężary a zakwasy takie, że hej. Marty i przysiad to chyba ćwiczenia których uczymy się do końca życia

    Odpowiedzi: 2598 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-04-28 18:02:11 Liczba szacunów: 0
  • Tsubame33 dziennik motywacyjny

    Post
    Ladies SFD

    Dziś trening C: MC klasyczny: 5x5, 3x12 60/65/70/75/80 +RDL 3x12x60 kg https://youtu.be/DlIilZB3too https://youtu.be/6j1ABV5u0l4 https://youtu.be/2mjDpLq46lw 60/65/70/75/80/85kg + RDL 3x60kg 60/65/70/75/80/+ 3x12x60kg 60/65/70/75/80/80 + 3x12x60kg 60/60/65/70/75 +3x12x60kg Przysiad bułgarski: 3x10x(2x10kg) 3x10x(2x10kg) 4x10p10lx(2x9kg) 4x10p10l

    Odpowiedzi: 2598 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-05-05 10:27:51 Liczba szacunów: 2
  • Tsubame33 dziennik motywacyjny

    Post
    Ladies SFD

    Dziś trening C: MC klasyczny: 5x5, 3x12 60/65/70/75/80 + 3x85 +RDL 3x12x60 kg https://youtu.be/dbQh62SrwWs Sama widzę, ze przy 80 już znów tyłek pierwszy w górę idzie i kąty do kitu... i ciężko dziś było o jogurcie }:-( 60/65/70/75/80/85kg + RDL 3x60kg 60/65/70/75/80/+ 3x12x60kg 60/65/70/75/80/+ 3x12x60kg 60/65/70/75/80/80 + 3x12x60kg Przysiad b

    Odpowiedzi: 2598 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-05-11 10:50:22 Liczba szacunów: 0
  • Tsubame33 dziennik motywacyjny

    Post
    Ladies SFD

    Ja ostatnio odkryłam przysiad bułgarski na nowo :-D nie mogłam zrozumieć, dlaczego wszyscy tak chwalą jego działanie na tyły (ja po nim czułam głównie czwórki, chociaż starałam się myśleć dwójkami :-D ) dopóki nie dołożyłam przypadkiem obciążenia znacznie i poczułam...

    Odpowiedzi: 2598 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-05-17 11:28:26 Liczba szacunów: 0