SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • [ELITE Ladies] DT Arphiel 2013/2014 str34; str60

    Post
    Ladies SFD

    ltiwitamina, BCAA, cynamon napoje: woda 3l, kawa, czerwona, zielona, czarna, biała, pokrzywa, liść maliny, czarna z imbirem, zielona z melisą, lipa, melisa trening dzień4 1a. przysiad nogi wąsko 4x15 (cc/ 15kg) 25kg/ 27,5kg/ 30kg/ 32,5kg (10kg/ 10kg) 20kg/ 22,5kg/ 25kg/ 27,5kg 1b. goblet 4x15 (cc/ 5kg) 4s 12kg (cc/ 2,5kg) 4s 10kg 2a. hip thrust 4x1

    Odpowiedzi: 945 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-04-05 12:52:53 Liczba szacunów: 0
  • [ELITE Ladies] DT Arphiel 2013/2014 str34; str60

    Post
    Ladies SFD

    mieściło mi się na sztandze}:-( dłuższą sztangę muszę brać do wznosów tam się mieści 95kg. 4. Już nie dokładałam. Ciężko. 5. Poszło. Wrażenia ogóle: Lepiej niż ostatnio, choć przysiad mnie nadal stresuje @-| Trochę płytko schodziłam w ostatniej serii ale te minimum równoległości ud do podłoża było. W RDLu pocisnęła bym więcej ale już zmęczenie spra

    Odpowiedzi: 945 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-05-22 19:35:06 Liczba szacunów: 0
  • [ELITE Ladies] DT Arphiel 2013/2014 str34; str60

    Post
    Ladies SFD

    Naucz faceta poprawnie asekurować siadacza. Ma stać za Tobą dość blisko i robić przysiad (nie koniecznie pełny) razem z Tobą trzymając ręce pod Twoimi pachami ale ich nie dotykając. A w razie załamania chwyta Cię ramionami pod pachami i ciągnie w górę i na siebie. Taka pomoc jak ta z filmiku bywa bardzo niebezpieczna i w ogóle nie daje psychicznego

    Odpowiedzi: 945 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-05-28 22:18:30 Liczba szacunów: 0
  • [ELITE Ladies] DT Arphiel 2013/2014 str34; str60

    Post
    Ladies SFD

    a z jabłkiem II - sałatka z łososiem, wasa III - spaghetti napoli + indyk trening (whey+jabłko, dakyl po) IV - ziemniaki z indykiem, masło, wiórki kokosowe trening Dzień1 1a. przysiad 3x 10-12 (22,5kg/ 37,5kg) 50kg/ 50kg/ 50kg (20kg/ 35kg) 50kg x11/ 50kg x10/ 50kg x7+3 1b goblet 3x 6-8 24kg/ 24kg/ 24kg x7 23kg/ 23kg x7/ 23kg x6 2. wznosy z opadu

    Odpowiedzi: 945 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-07-30 13:26:30 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc , Split 4x w tygodniu

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Na 4 dni: Upper body 1 1.Wyciskanie sztangi leżąc 5x10p 2.Podciąganie na drążku 5x10p 3.Military press 5x10 4.Wyciskanie sztangielek na skosie 4x12p 5.Cable row siedząc-wąski neutral 4x12p 6a Wyciskanie wąsko flarowo 6b Uginanie ze sztangą Upper body 2 1.Wyciskanie sztangielek na skosie 5x10p 2.Wiosłowanie w pełnym opadzie 5x10p 3.Pompki na poręcza

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 824 Data: 2012-10-25 16:00:17 Liczba szacunów: 0
  • Witam mam plan do oceny.Prosiłbym o pomoc.

    Post
    Trening dla początkujących

    . Martwy Ciąg3x B2. PODCIĄGANIE KOŃCA SZTANGI W OPADZIE 3x C1. Unoszenie hatnli w opadzie 2x C2. Unoszenie hantli na boki 2x D1. Uginanie hantli na ławce skośnej 3x D2. Francuskie sztangą leżąc 3x Pt Hack przysiad 3x Mc na prostych nogach 2x Przysiad ze sztangą trzymaną z przodu 3x Sissy squat 3x Tutaj jest góra/dól. Prosze o poprawkę błedów.

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 1232 Data: 2012-10-19 12:31:53 Liczba szacunów: 0
  • syla33 na redukcji - wygrywam zdrowie i figurę

    Post
    Ladies SFD

    m tułowia w miejscu 30sek 1min przerwy D3. w podparciu przeskoki nogami w tyl i przod (mountain climbers) 30sek D4. polozenie sie na plecach , kolyska i wstac 30sek Dzien2 1. przysiad 3x 12-15 zawsze bez obciazenia, technika 60sek przerwy 2. wznosy tulowia z opadu 3x max wolno kontrolujac ruch sciskajac w szczycie 60 sek przerwy 2min na rowerku 3.

    Odpowiedzi: 260 Ilość wyświetleń: 15049 Data: 2012-04-12 16:37:20 Liczba szacunów: 0
  • AL3ktra DT - Hard Work Start (pods.:19, 33)

    Post
    Ladies SFD

    __ Komentarz: Nie było lipy, trening dobijający, mimo że przy kolejnych obwodach upraszczałam. 1. ok. 2. nie robiłam na ilość tylko na technikę, pompki męskie do samej ziemi, przysiad porządny. 3. ok. 4. najtrudniejsze ćwiczenie, strasznie było ciężko - brzuch palił Poza tym, głowa jest leniwa, strasznie. Ciało może, ale ona krzyczy: nie, już dość.

    Odpowiedzi: 347 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-10 17:51:29 Liczba szacunów: 0
  • AL3ktra DT - Hard Work Start (pods.:19, 33)

    Post
    Ladies SFD

    Przysiad w burpees?

    Odpowiedzi: 347 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-10 22:24:07 Liczba szacunów: 0
  • AL3ktra DT - Hard Work Start (pods.:19, 33)

    Post
    Ladies SFD

    Dzień #58 - 25.11.2013r DT, trening siłowy + aeroby -suple: tran islandzki, enzymy trawienne, probiotyk. -płyny: woda, herbata czarna, kawa. 1. Trening. Trening A: 3X10 A. Przysiad ze sztanga na plecach 22,5kg/10X 25kg/10X 27,5kg/6X 20kg/12X 22,5kg/12X w ostatniej serii nie mogłam już wstać, jakiś chłopak mi pomagał... o żesz! Najgorsze ćwicz

    Odpowiedzi: 347 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-26 17:17:09 Liczba szacunów: 0
  • AL3ktra DT - Hard Work Start (pods.:19, 33)

    Post
    Ladies SFD

    wny stan obrzydzenia przejdzie. @-) PLAN: -3X/tydz. trening siłowy+aeroby TRENING NR 2 by Obliques Idealna kontynuacja treningu nr 1 Trening A. wszystkie ćwiczenia 3x10 1. przysiad przedni z push press 3x 10 60sek przerwy 2a. wejście na ławkę ze sztanga lub sztangielkami (10xnogą słabszą + 10xmocniejszą) 2b. wiosłowanie sztangielka w oparciu o

    Odpowiedzi: 347 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-01-06 22:15:04 Liczba szacunów: 0
  • AL3ktra DT - Hard Work Start (pods.:19, 33)

    Post
    Ladies SFD

    +aeroby -suple: wit.C, olej z wątroby rekina, drożdże piwowarskie -rozkład: 1800-120B-180W-Rt _______________________________________________ trening Trening A. (3x10) 1. przysiad przedni z push press 3x 10 60sek przerwy R: 10Xprzysiad z cc 2) 12,5kg/15kg/17,5kg 1) 12,5kg/10X, 12,5kg/10X, 15kg/10X ostatnią serię na razie nie będę zwiększać, os

    Odpowiedzi: 347 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-01-11 21:51:54 Liczba szacunów: 0
  • AL3ktra DT - Hard Work Start (pods.:19, 33)

    Post
    Ladies SFD

    wątroba wieprz. + smalec + kasza jęczm. + czekolada gorzk. 4) jajecznica + masło + czekolada gorzk. ____________________________________________ trening Trening A. (3x10) 1. przysiad przedni z push press 3x 10 60sek przerwy R: 10Xprzysiad z cc + 10*10kg 7) 10*20kg/20kg/20kg(9X) 6) 10*17,5kg/17,5kg/17,5kg Viki zerknęła na mnie: mam nie schodzić tak

    Odpowiedzi: 347 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-04 22:38:57 Liczba szacunów: 0
  • AL3ktra DT - Hard Work Start (pods.:19, 33)

    Post
    Ladies SFD

    -suple: Mg+B6 -rozkład: 1800-120B-180W-Rt -napoje: woda mineralna, kawa, herbata czarna. ____________________________________________________ trening Trening A. (3x10) 1. przysiad przedni z push press 3x 10 60sek przerwy R: 10Xprzysiad z cc + 10*10kg 8) 10*22,5kg(6X)/20kg(10X)/22,5kg(5+2) 7) 10*20kg/20kg/20kg(9X) 22,5kg diabelnie ciężkie, mimo

    Odpowiedzi: 347 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-09 20:01:57 Liczba szacunów: 0
  • AL3ktra DT - Hard Work Start (pods.:19, 33)

    Post
    Ladies SFD

    -rozkład: 1800-120B-180W-Rt -napoje: woda mineralna, kawa, herbata czarna, rooibois _________________________________________________________ trening Trening A. (3x10) 1. przysiad przedni z push press 3x 10 60sek przerwy R: 10Xprzysiad z cc + 10*10kg + 5*15kg 10) 10*20kg/22,5kg/25kg(6X) 9) 10*20kg/22,5kg(6X)/22,5kg(5X) :)) jak sobie uświadomiła

    Odpowiedzi: 347 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-19 20:04:25 Liczba szacunów: 0
  • AL3ktra DT - Hard Work Start (pods.:19, 33)

    Post
    Ladies SFD

    woda mineralna, kawa z mlekiem, herbata czarna, rooibois _____________________________________________________________________ OSTATNI!!!!! ;-D trening: Trening A. (3x8) 1. przysiad przedni z push press 3x 10 60sek przerwy R: 8*10kg + 4*15kg 14) 8*20kg/22,5kg(7X)/22,5kg(6X) 13) 8*22,5kg/22,5kg/25kg(5X) już na rozgrzewce czułam, że to nie jest mój

    Odpowiedzi: 347 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-12 18:27:38 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy na mase ? Do oceny.

    Post
    Trening dla początkujących

    http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=7625 nie masz bazy przysiad martwy ciag itp nie robisz nie wiesz nie umiesz nie wazne przez 4-6 tyg stosuj ten plan naucz sie techniki i wróć po tym czasie dostaniesz bardziej rozbudowany plan. a teraz: PROSTE FBW 3X W TYGODNIU, WG TRAKTORA (SFD): 3 x tyg. (co najmniej 1 dz przerwy pomiedzy sesjami),czyl

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 617 Data: 2013-08-28 13:09:24 Liczba szacunów: 0
  • 5x5 texas methos - reaktywacja pod przetrenowaniu

    Post
    Trening dla początkujących

    thod-t407378.html przez _IvErSoN_ Przykład treningu Środa: (okolo 70-80% poniedzialkowego ciezaru) Przysiad 2 x 5 Wyciskanie stojąc 3 x 5 Martwy Ciąg 1 x 5 Ale dalej: B) -przysiad 5 x 5 -wyciskanie w staniu 5 x 5 -martwy ciag 5 x 5 -lydki 3 x max 1.Tak więc w środy mam robić przysiad 1x5 (aż do swojego maxa) czy 5x5(ale niska objętość)? 2. Jak

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 827 Data: 2013-08-22 20:14:46 Liczba szacunów: 0
  • (DT) 8 tygodniowy plan malej glodzilli na pupsona

    Post
    Ladies SFD

    Można spamować :) Wczoraj zrobiłam trening "miękkie nogi" (1 przysiad+15burpee, 2 przysiady+14burpee...), bo cały dzień przesiedziałam w domu i musiałam się trochę rozruszać, a pogoda nie zachęcała do biegania. Ogólnie flak ze mnie. Cały trening zajął mi około 21 minut. Będę się starać raz w tygodniu go wykonywać i mam nadzieję, że będzie jakiś pos

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1895 Data: 2015-07-28 17:25:20 Liczba szacunów: 0
  • radosuaf/BLOG/dlaczego bez diety i treningu nie wychodzi :-D

    Post
    Trening dla początkujących

    moderowane i odpowiedź zamieszczą po akceptacji. _Knife_, no dobra, dorzucam . Ale łydki to robię jak mi się chce . SS polega na tym, że robisz tylko podstawowe ćwiczenia: A przysiad wyciskanie stojąc martwy ciąg B przysiad wyciskanie leżąc podrzut (nie umiem, zamieniłem na wiosłowanie) +ewentualne ćwiczenia dodatkowe - ja mam w A podciąganie na d

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-07-17 11:56:37 Liczba szacunów: 0