SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • trening wytrzymałościowy?

    Post
    Trening dla początkujących

    hmm. przeczytałem o tym treningu. Jedno co mnie zastanawia to fakt że robi się wszystko jednym ciężarem (podciąganie sztangi wzdłuż tułowia i przysiad itd). ale myślisz że to jest to czego mi potrzeba by osiągnąć to czego chcę ? :)

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 986 Data: 2012-01-18 12:13:17 Liczba szacunów: 0
  • Poczatkujacy,co kupic ,jak cwiczyc...help

    Post
    Trening dla początkujących

    nogi masz ok? a ile weźmiesz na pełen przysiad?

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1526 Data: 2004-11-07 22:54:14 Liczba szacunów: 0
  • FBW redukcja do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Siady na suwnicy odpadają. Możliwe, że była zła technika choć i tak wybrałbym się do lekarza. Mozna by zastąpić przysiad cięzkimi wykrokami, nie boli przy mc ciebie kregosłup ? Zmieniony przez - Viren w dniu 2011-03-09 17:33:20

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 980 Data: 2011-03-09 17:33:01 Liczba szacunów: 0
  • metka +wino - małe dawki

    Post
    Doping

    siła rzeźba 10. OSTATNI CYKL I ODSTĘP CZASOWY OD JEGO ZAKOŃCZENIA: pół roku temu 11. POZIOM BF%: ok 18 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): tędęcja do tycia 13. STAN ZDROWIA: bd 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: nie 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: 110 -martwy ciąg: 150 -przysiad: 100

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 600 Data: 2016-04-17 09:33:01 Liczba szacunów: 0
  • Cykl na m-drolu

    Post
    Doping

    OM BF%: 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): 13. STAN ZDROWIA: 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: na raz to nie wiem narazie serie robie największym ciężarem 90kg -martwy ciąg: - -przysiad: max też nie robie tak dla siebie to zakładam 50kg po 12 razy

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 1475 Data: 2016-04-29 08:23:14 Liczba szacunów: 0
  • Nowy miesiąc nowy plan. Opinie

    Post
    Trening dla początkujących

    Wzrost : Cel treningowy : Staż treningowy na siłowni : Uprawiane inne sporty : Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : Dieta : Przeciwskazania medyczne : Zażywane suplementy : Ostatnio przerabiany plan: Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc):

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 759 Data: 2013-07-22 16:33:37 Liczba szacunów: 0
  • 4x w tyg, 2x kazdy miesien.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    z przed glowy 4x6-8p power wznosy hantli na boki 3x6-8p A Docisk lezac 3x5-7p B Uginanie z gryfem prostym 3x6-9p A francuzy oszukane 2x6-8p B Ciezkie mlotki 2x6-8p DOL CIEZKO przysiady 4x4-8p Rumunski ciag 4x6-9p A wykroki 3x6-10p B Uginanie lezac 3x8-10p A wspiecia stojac 3x15/20p B wspiecia odwrotne 3x 15/20p A/B sa to superserie. GORA LEKKO wy

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 919 Data: 2010-05-06 12:40:59 Liczba szacunów: 0
  • Enan+Npp+Meta cyklon

    Post
    Doping

    CZENIA: puł roku 11. POZIOM BF%: 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): tendencja średnia 13. STAN ZDROWIA: dobry 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: do lysienia nie 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: -martwy ciąg: nie robie maxów -przysiad: PYTANIE: pomoc w ułożeniu cyklu z odblockiem

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 2119 Data: 2012-04-12 21:39:08 Liczba szacunów: 0
  • Rzeżba + Sila Potrzebna pomoc !!

    Post
    Doping

    TLUSZCZ: 7.ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE: 8.TRENING: 9.CEL CYKLU: 10.ODSTEP CZASOWY PO OSTATNIM CYKLU: 11.POZIOM BF% 12.TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIECIA (TYP BUDOWY): 13.STAN ZDROWIA: 14.SKLONNOSC DO LYSIENIA LUB POROSTU OWLOSIENIA: 15.WYNIKI SILOWE 16.PPM podstawowa przemiana materii: klata : martwy ciag : przysiad : PYTANIE:

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1568 Data: 2007-12-25 01:02:53 Liczba szacunów: 0
  • Rzeżba + Sila Potrzebna pomoc !!

    Post
    Doping

    IA (TYP BUDOWY): 13.STAN ZDROWIA: Zdrowy 14.SKLONNOSC DO LYSIENIA LUB POROSTU OWLOSIENIA: 15.WYNIKI SILOWE 16.PPM podstawowa przemiana materii: klata : 100 kg martwy ciag : przysiad : Po przeczytaniu kilku artykulow mysle ze najlepszy bedzie winstrol tylko niewiem czy sam czy polaczyc go z czyms ?? Zmieniony przez - Piter19488 w dniu 2007-12-25

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1568 Data: 2007-12-25 12:52:25 Liczba szacunów: 0
  • Czy ćwiczycie poza siłką inny sport?

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Wzorek to jak wyciskam na klate 105kg przy wadze 73 kg (odkąd ćwicze judo to masa i siłą prawie niepodrosła bo wciaż mam treningi) to jakim cięzarem robić tych 5 seri po 15 powtórzeń na klate? a jakim cieżarem na przysiad skoro biore około 110kg na maksa ?

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 2092 Data: 2004-11-29 20:25:49 Liczba szacunów: 0
  • TRENING DLA THAI BOXERA

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    bardzo dużo tego było, poszukaj w archiwum.ogólnie zasada jest taka że musisz wybrać sobie "nadrzędny cel". podejrzewam, że u Ciebie jest nim thai box, więc znalazłem coś dla Ciebie- napisał to ułan "Dużo osób pyta jak trenować na siłowni do sztuk walki, nie jest to takie skomplikowane, postanowiłem rozpisać mini trening na siłce na

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1056 Data: 2003-06-30 14:31:04 Liczba szacunów: 0
  • Trening na nogi małe cienżary.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    niewiem ile zarzucasz na ten przysiad...ale mozesz sprubować z podniesieniem sztangi i zarzuceniem z przodu przed głowe... na jedno w sumie chyba wychodzi...najw. jak ci poleci to odskoczysz... ps. widziałem tez jakieś cwiczonko ze sie rece sklada razem <dłonie zamiast " pod pache" to naprzemian "pod łokcie" <prawa dłoń po

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1051 Data: 2006-07-05 02:05:29 Liczba szacunów: 0
  • Trening na nogi małe cienżary.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Czyli tzw. przysiad ciezarowy - ale ja nie polecam CI takiego cwiczenia jak przysiady gdy cwiczysz sam i nie ma nikogo w poblizu w razie czego. Wiec albo wyjdz na dwor(pole?) sie poruszac, poskakac albo przerwa wakacyjna .

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1051 Data: 2006-07-05 09:47:55 Liczba szacunów: 0
  • jakie odżywki na masę i siłę~!

    Post
    Odżywki i suplementy

    1 .WIEK: 18 2 .WAGA: 80-81 3 .WZROST: 185 4 .WYMIARY: -Biceps: 38,5 -Klata: 104 -Udo: 60 -Talia: 85 5 .STAZ NA SILOWNI: 15 miesięcy 6 .CEL SUPLEMENTACJI: siła i masa 7 .DOTYCHCZAS STOSOWANE SUPLEMENTY/ODŻYWKI: raz cm3 , raz nitroobolon 8 .KWOTA KTÓRA MOGE PRZEZNACZYĆ NA SUPLEMENTY/ODŻYWKI: nie ograniczona 9 .POZIOM BF% (mniej więcej jeśli naprawdę

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 6856 Data: 2010-08-30 18:41:42 Liczba szacunów: 0
  • Problem z estro i erekcja

    Post
    Doping

    y 8. TRENING: splot 9. CEL CYKLU: masa 10. OSTATNI CYKL I ODSTĘP CZASOWY OD JEGO ZAKOŃCZENIA: 11. POZIOM BF%: 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): endo 13. STAN ZDROWIA: dobry 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: brak 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: 130 -martwy ciąg: 180 -przysiad: 140

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1273 Data: 2017-11-14 17:20:37 Liczba szacunów: 0
  • Klatka

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    wzrost 180 waga 82 supple : zakonczona Saw + mono, teraz Beta-alanina, potem znow saw + mono+leucyna dieta od niedawana ale jest. full silownia kontuzje: brak MC 130 przysiad bez maxow ale ze 100 siadam ;) na klate 80 kg ;/ na barki 65 kg interesuje mnie masa miesniowa + sila Cwicze planem PUSH/PULL

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 938 Data: 2012-01-07 10:30:03 Liczba szacunów: 0
  • plan 3dniowy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ki plan, jesli chcesz cos w nim zmienic to smiealo zmieniaj :D DZIEŃ 1: 3-5 minut ćwiczeń angażujących stawy i ścięgna- wymachy, krążenia, skrętu skłony NOGI+BARKI+BRZUCH 1.przysiad z obciążeniem-sztanga 3x12 2.prostowanie nóg na maszynie siedząc 3x12 3.zginanie nóg na maszynie leżąc 3x12 4.wyciskanie sztangielek w górę,siedząc 3x12 5.unoszenie r

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 737 Data: 2006-04-11 21:57:28 Liczba szacunów: 0
  • plan 3dniowy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    PONIEDZIAŁEK Uda - Przysiad ze sztangą na gónej części mięśni czworobocznych-nogi w szerokim rozkroku,stopy skierowane na zewnątrz 5x 6-12 - (przyżąd przy ławce) 5x 6-12 Łydki -stojąc ze sztangą ba barkach, wspięcia na palce 5x 10-15 -siedząc - wspięcia na palce ze sztangą na udach 5x 10-15 Barki -stojąc, wyciskanie sztangi zza karku(sztanga trzyma

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 737 Data: 2006-04-12 20:19:35 Liczba szacunów: 0
  • Trening FBW

    Post
    Trening dla początkujących

    MessiaaH Podstawowe 2 pytania ?? 1. ostatnio przerabiany plan ? 2. Podaj obciążenie robocze dla przysiad - ? martwy - ? wyciskanie - ? Jednak kilka poprawek by pasowało nanieść ;-)

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 547 Data: 2012-02-28 11:39:24 Liczba szacunów: 0