SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • siłownia,sztuki walki jaka odzywka?

    Post
    Odżywki i suplementy

    awienia swoich osiagów. poważne cieżary i poważna walka - nie ) Widzisz czy to bedzie kulturysta, ciezarowiec , zawodnik SW wszedzie i tak beda musiały być ćwiczenia bazowe (przysiad, martwy, wyciskanie). Kwestia umiejetnego doboru cwiczen systemu treningowego ITD no traktowanie treningu siłowego jak środek a nie cel. Jak wyżej już pisałem każda t

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1632 Data: 2011-08-14 10:44:21 Liczba szacunów: 0
  • Białko i Kreatyna dobre ??

    Post
    Odżywki i suplementy

    sprzet siłownia Dieta : brak Przeciwskazania medyczne : brak Zażywane suplementy : Białko Trec Nutrition Magnum 8000 Kreatyna Olimp TCM Mega Kaps Ostatnio przerabiany plan: Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): przysiad: ? martwy ciag 90 kg wyciskanie na ławce leżąc 85 pozdrawiam Kamil

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 2072 Data: 2011-08-01 17:49:19 Liczba szacunów: 0
  • Jaki plan dalej?

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    a jaki plan treningowy zastosowac,do pozostalych bojów? Może byc takie cos: Poniedzialek: klatka- 10 tygodniowy plan wyciskania Sroda: Plecy: Martwy ciąg: 8,8,6,4,4,4, Martwy ciag z podstawek: 6,6,6 Dzien dobry: 6,6,6 Piatek: Klatka - 10 tygodniowy plan wyciskania, Nogi: Przysiad trójbojowy: 8,8,6,6,4,4,4 Przysiad wolny z zatrzymaniem: 6,6,6

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 929 Data: 2010-01-28 18:44:38 Liczba szacunów: 0
  • DT Merigold

    Post
    Ladies SFD

    zalozeniu mial byc robiony trening B z tego planu, który dostalam od trenerki, w praktyce wyszlo sprawdzenie techniki cwiczen z treningu nr 2 by Obli...podobno jest ok i moj przysiad przedni jest lepszy od tylniego. Plan na nastepne 8-12 tyg pon-silownia wt-taekwondo sr- silownia czw- wolne/areo/callanetics pt- silownia sob- wolne/areo/callanetics

    Odpowiedzi: 224 Ilość wyświetleń: 18875 Data: 2015-05-27 11:50:08 Liczba szacunów: 0
  • DT Merigold

    Post
    Ladies SFD

    , kwas foliowy Trening; Trening Nr 2B Podkręcam cardio, po przeprowadzce mam do pracy 30 minut na pieszo. Trening Nr 2B 3x10 (14) Rozgrzewka ( 6 min orbi+ rozruch stawow, przysiad) 1. Martwy ciąg sumo R20x20kg/ 10x40kg/ 10x50kg/ 9x52.5kg/7x52.5kg/ 6x52,5kg R20x20kg/ 10x30kg/ 10x40kg/ 7x50kg/7x50kg/ 8x50kg R20x20kg/ 10x40kg/ 5x50kg/ 5x50kg/15x

    Odpowiedzi: 224 Ilość wyświetleń: 18875 Data: 2015-06-30 08:36:15 Liczba szacunów: 0
  • DT Merigold

    Post
    Ladies SFD

    a (kapsulki), magnez+wapno+D3, ziola, selen+cynk, kwas foiliowy, kurkuma, vitC, Trening;] Trening 2A by Obli (15) Trening A 3x10 Rozgrzewka (7 min orbi + rozruch stawow, przysiady z kijem + HIM HAM z polamancow) 1. przysiad przedni R10x15kg/10x20kg/10x20kg/9x22,5kg/5x25kg/3x25kg R10x15kg/10x20kg/8x20kg/7x20kg/6x20kg R10x10kg/10x15kg/10x20kg

    Odpowiedzi: 224 Ilość wyświetleń: 18875 Data: 2015-07-01 22:44:07 Liczba szacunów: 0
  • DT Merigold

    Post
    Ladies SFD

    wiesiolka (kapsulki), selen +cynk, ziola, vitC, kwas foliowy, wapn+magnez, Trening; Trening Nr 2B (16) Trening Nr 2B 3x10 (16) Rozgrzewka ( 6 min orbi+ rozruch stawow, przysiad) 1. Martwy ciąg sumo R20x20kg/ 10x40kg/ 10x50kg/ 8x55kg/2x60kg/ 0x65kg 60kg to na razie moj maks /-)_ R20x20kg/ 10x40kg/ 10x50kg/ 9x52.5kg/7x52.5kg/ 6x52,5kg R20x20

    Odpowiedzi: 224 Ilość wyświetleń: 18875 Data: 2015-07-05 09:48:55 Liczba szacunów: 0
  • DT Merigold

    Post
    Ladies SFD

    B (20) Mam zakwasy w kapturach. Poobijany kark i obojczyk, ale Bear complex trenio fajny, do powtórzenia %-) Trening Nr 2B 3x10 Rozgrzewka ( 6 min orbi+ rozruch stawow, przysiad) 1. Martwy ciąg sumo R20x20kg/ 10x40kg/ 10x50kg/ 7x55kg/6x52.5kg/ 5x52.5kg/3x52.5kg R20x20kg/ 10x40kg/ 10x50kg/ 10x50kg/8x50kg/6x50kg na więcej mnie dziś stać nie b

    Odpowiedzi: 224 Ilość wyświetleń: 18875 Data: 2015-07-16 13:00:14 Liczba szacunów: 0
  • DT Merigold

    Post
    Ladies SFD

    em sily \-) Zle wyliczylam ww w 2,3 i 4tym posilku, probowalam nadrobic po treningu w 5tym stad prawie 90g. Trening Nr 2B 3x10 Rozgrzewka ( 6 min bieznia+ rozruch stawow, przysiad) 1. Martwy ciąg sumo R20x20kg/10x50kg/ 6x55kg/4x55kg/4x55kg/3x60kg maly progres R20x20kg/ 10x40kg/ 10x50kg/ 5x55kg/5x52.5kg/ 9x50kg coraz gorzej mi tu idzie :-{ R

    Odpowiedzi: 224 Ilość wyświetleń: 18875 Data: 2015-07-28 12:29:56 Liczba szacunów: 0
  • Pierwsze kroki - przygotowanie do startu

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    hów 50kg - 12 ruchów - zginanie w siadzie obie nogi 3 x 12 ruchów (połowa stosu) CZWOROGŁOWY: - wyprosty 80kg - 12 ruchów 85kg - 12 ruchów 90kg - 12 ruchów 95kg - 12 ruchów - przysiad głęboki 60kg - 12 ruchów 100kg - 12 ruchów 120kg - 12 ruchów 140kg - 12 ruchów - suwnica 200kg - 12 ruchów - 2 serie Na koniec łydki na śmiesznej drżącej maszynie, a

    Odpowiedzi: 921 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-11-14 10:36:34 Liczba szacunów: 0
  • Pierwsze kroki - przygotowanie do startu

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    e po 12 ruchów W ostatniej serii połowa ciężaru i dobicie - 20 ruchów CZWOROGŁOWY: - wyprosty na maszynie 85kg - 12 ruchów 95kg - 12 ruchów 100kg - 2 serie po 12 ruchów ;-) - przysiad ze sztangą 60kg - 15 ruchów 100kg - 12 ruchów 140kg - 12 ruchów 100kg - 12 ruchów Zastanawiam się ile w obecnej chwili mógłbym usiąść w swoim maxie... Może koło 200 d

    Odpowiedzi: 921 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-11-21 09:38:00 Liczba szacunów: 0
  • Pierwsze kroki - przygotowanie do startu

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    15.01.13. NOGI Moc na dobre wróciła :-D Wczoraj moje siły zostały zweryfikowane na siadzie. Z taśmami ćwiczenia to sama przyjemność, kolano nie boli przy przysiadzie, ale po rozwiązaniu niestety ból jest ogromny. Musze chyba ogarnąć jakąś blokadę w staw w zastrzyku, znajdę jakiegoś doktora pewnie prywatnie, który mi to zrobi i na jakiś czas powinie

    Odpowiedzi: 921 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-01-16 09:29:36 Liczba szacunów: 0
  • trening na siłe przy kreatynie

    Post
    Trening dla początkujących

    a o czym on pisze jak nie o krecie?? do iversona a tym planem mozna jechac to jest chyba juz gotowy A) -przysiad 5 x 5 -wyciskanie na plaskiej 5 x 5 -wioslowanie w opadzie 5 x 5 -pompki na poreczach 3 x max + brzuch/lydki B) -przysiad 5 x 5 -wyciskanie w staniu 5 x 5 -klasyczny MC 5 x 5 -drazek podchwytem 3 x max + brzuch/lydki to jest chyba twoj

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 2402 Data: 2008-06-28 11:31:29 Liczba szacunów: 0
  • @@@@@@@@DORADCY CZEKAJĄ NA TWOJE PYTANIA vol.2

    Post
    Trening dla początkujących

    Wrzucam kolejny film z nauki przysiadu. Ostatnia seria Rozpoczynam przysiad wycofaniem bioder, na razie nie schodzę niżej bo zaokrąglają mi się plecy. Regularnie rozciągam dwugłowe ud więc z czasem przysiady będą głębsze. Nie potrafię nie wychodzić kolanami za linię palców u stóp. Kiedy próbuję to automatycznie za bardzo się składam plecami a jeśli

    Odpowiedzi: 3748 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-30 20:07:46 Liczba szacunów: 0
  • @@@@@@@@DORADCY CZEKAJĄ NA TWOJE PYTANIA vol.2

    Post
    Trening dla początkujących

    ale zalezy mi na progresie. http://www.youtube.com/watch?v=ogOT2ZKl-Is MC 90kg http://www.youtube.com/watch?v=dTzZn9AyaxQ MC 70kg http://www.youtube.com/watch?v=4cqDDBEW5UA przysiad 60 kg zenujace powtórzenia, bo mam kostke podkręconą http://www.youtube.com/watch?v=hF2HrBARw8g http://www.youtube.com/watch?v=MrJcVKrL51c http://www.youtube.com/watc

    Odpowiedzi: 3748 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-04-07 19:48:24 Liczba szacunów: 0
  • @@@@@@@@DORADCY CZEKAJĄ NA TWOJE PYTANIA vol.2

    Post
    Trening dla początkujących

    ale zalezy mi na progresie. http://www.youtube.com/watch?v=ogOT2ZKl-Is MC 90kg http://www.youtube.com/watch?v=dTzZn9AyaxQ MC 70kg http://www.youtube.com/watch?v=4cqDDBEW5UA przysiad 60 kg zenujace powtórzenia, bo mam kostke podkręconą http://www.youtube.com/watch?v=hF2HrBARw8g http://www.youtube.com/watch?v=MrJcVKrL51c http://www.youtube.com/watc

    Odpowiedzi: 3748 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-04-07 20:22:18 Liczba szacunów: 0
  • @@@@@@@@DORADCY CZEKAJĄ NA TWOJE PYTANIA vol.2

    Post
    Trening dla początkujących

    Ok a więc zacząłem przygodę z siłowniom 8 miesięcy temu . - Waga startowa 76 kg - Wzrost 188 cm - Biceps 36 cm - Klata 99 cm - WL 65 kg , MC 75 kg , Przysiad 60 kg Obecnie : - Waga 88,6 kg

    Odpowiedzi: 3748 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-04-13 15:56:09 Liczba szacunów: 0
  • @@@@@@@@DORADCY CZEKAJĄ NA TWOJE PYTANIA vol.2

    Post
    Trening dla początkujących

    możesz dać tak przysiad ze sztangą prostowanie wykroki średnie martwy ciąg na prostych nogach lub żuraw uginanie leżąc

    Odpowiedzi: 3748 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-05-10 18:49:24 Liczba szacunów: 0
  • @@@@@@@@DORADCY CZEKAJĄ NA TWOJE PYTANIA vol.2

    Post
    Trening dla początkujących

    Po pierwsze i najważniejsze masz przysiadać nie kucać zaczynasz od ruchu biodrami w tył a Ty po prostu kucasz a zmienia się zaangażowanie mięśni. Po drugi tempo musisz pilnować bo nie różnicujesz ani fazy negatywnej ani pozytywnej. Poza tym przydałby się przysiad nieco głębszy i widać, że w czwartej serii gubisz dół grzbietu wchodzisz w płaski grzb

    Odpowiedzi: 3748 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-05-15 13:26:41 Liczba szacunów: 0
  • @@@@@@@@DORADCY CZEKAJĄ NA TWOJE PYTANIA vol.2

    Post
    Trening dla początkujących

    1. Military Push Press z wybiciem nóg: http://www.youtube.com/watch?v=cgG74Bw08SI&feature=youtu.be 2. Przysiad ze sztangą z przodu: http://www.youtube.com/watch?v=bs7cATMPo08&feature=youtu.be 3. RDL (Nagrałem inny, bo z tamtym był problem w obróceniu): http://www.youtube.com/watch?v=D9CFQN1qlh8&feature=youtu.be Lepiej nie będzie z jakością. Dostrze

    Odpowiedzi: 3748 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-06-10 17:29:07 Liczba szacunów: 0