SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Grubasek00, Dziennik treningowy.

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Dzisiaj był pierwszy trening metodą crossfit. Tak jak pisałem zestaw Cindy: 5x podciąganie 10x pompki 15x przysiad 14 minut, 7 obwodów. Pozytywne zaskoczenie, że tyle dałem rade. 7 obwód poszedł bez problemu, dałbym rade jeszcze kilka ale wolałem nie przeginać na początku. Jutro w planach bieg. Nastawiony jestem na 20km+. Zobaczymy co z tego wyjdzi

    Odpowiedzi: 72 Ilość wyświetleń: 12631 Data: 2014-10-11 20:48:21 Liczba szacunów: 0
  • Grubasek00, Dziennik treningowy.

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Dzisiejszy WOD: Podciąganie 5powt Pompki 10powt Przysiad 15powt 10 obwodów. Dałbym rade jeszcze dwa ale technika kulała strasznie przy 10:D

    Odpowiedzi: 72 Ilość wyświetleń: 12631 Data: 2014-10-29 18:19:17 Liczba szacunów: 0
  • Grubasek00, Dziennik treningowy.

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    owt - wyciskanie sztangielek na ławce siedząc 3x12powt - unoszenie ramion bokiem ze sztangielkami siedząc 3x12powt - jakieś dwa ćwiczenia na bica Dzień Crossfit: 1burpree - 15przysiadów 2 burpree - 14przysiadów 3 burpree - 13 przysiadów ..... 15burpree - 1 przysiad Zobaczymy czy dam radę zrobić cały na początek:D Mam nadzieję, że do końca roku zaop

    Odpowiedzi: 72 Ilość wyświetleń: 12631 Data: 2014-11-10 19:29:20 Liczba szacunów: 0
  • Grubasek00, Dziennik treningowy.

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    01.09. Dzisiaj lekko nadprogramowo poszło :D ale od 50kcal jeszcze nikt nie umarł. Przed trenem dużo węgli wjechało. Jakoś tak wyszło. Trening: Przysiad 3x10 MC na prostych nogach 3x10 Wykroki ze sztangielkami 3x10 Martwy Ciąg 3x10 Drążek nachwytem 3x max Szrugsy 3x10 Uginanie ramion stojąc ze sztangą 3x10 Nogi jeszcze czuję ;D zobaczymy co będzie

    Odpowiedzi: 72 Ilość wyświetleń: 12631 Data: 2015-09-01 23:05:40 Liczba szacunów: 0
  • Anneke[blog]w drodze do celu-redukcja

    Post
    Trening dla początkujących

    Och juz to wpisywalam ale nie pamietam komu, wiec wpisze jeszcze raz.Trening rozruchowy Robisz na zmiane trening A. i trening B. Zawsze 60sek przerwy miedzy seriami, z kazdego treningu: 1,2 -gi po 2 serie 15 powtorzen 3,4 -ty po 2 serie 12 powtorzen 5,6-ty 3 serie 10 powtorzen 7,8- my 3 serie 8 powtorzen Cwiczenia oznaczone B1B2 itd wykonujesz para

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 3548 Data: 2008-12-30 22:43:36 Liczba szacunów: 0
  • Anneke[blog]w drodze do celu-redukcja

    Post
    Trening dla początkujących

    A. Przysiad 52 kg B1. wyciskanie sztangi skos gora 25 a później połowa 25 i 20 - bardzo mało siły dzisiaj w rekach miałam B2 przyciaganie drazka dolnego siedzac do klatki 30 kg C1. prostowanie nog w siedzeniu 37,5 C2 wznosy z opadu 10 kg D. plank 20 min orbitreka. dzisiaj ogólnie jakos dziwnie sie czułam w nogach siła , w rekach juz mniej, Zmie

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 3548 Data: 2009-02-04 22:19:32 Liczba szacunów: 0
  • Jak rozpocząć trening na siłe zaraz po rzeźbie...

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    golnorozwojowy wykonujesz obiegi na maszynach badz wolnych ciezarach tylko ze w krotkich odstepach czasu a seria jest krztaltowana czasem a nie iloscia powtorzen przykladowo- przysiad seria trwa 30 sek. dobierasz ciezar tak aby wykonywac powtorzenia energicznie w czasie owych 30 sek., jednak nie do upadku miesni, zostawiasz sobie zapas energi na na

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1428 Data: 2004-07-15 17:01:14 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs/Corum/podsumowanie str16

    Post
    Ladies SFD

    Kasia wiesz ten zarzut, ten krzyż to wynik ze chronisz kolano, chroniąc jedną część ciała przenosisz siłę i usztywniasz inne części. Rozluźniaj sie, a przysiad, rób lekko, mozesz robić więcej serii ale na gównianych cięzarach po 5 ruchów idac w góre by to było bardziej rozgrzewkowe niz siłowe cały czas.

    Odpowiedzi: 195 Ilość wyświetleń: 13402 Data: 2014-04-16 10:15:41 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs/Corum/podsumowanie str16

    Post
    Ladies SFD

    o 60min: zrobione (orbi) 2a. wyciskanie suwnicy 4x15: 60/60/60/60 2b. prostowanie nóg 4x15: 5/5/7,5/7,5 2c. uginanie nóg 4x15: 5/5/7,5/7,5 3a. wypady 4x15: hantle 2x5 kg. 3b. przysiad z wyskokiem 4x15: zrobione 4a. wypady chodzone 4x15: hantle 2x6 kg. 4b. RDL 4x15: 50/50/50/50 5a. odwrotne wypady 4x15: cc/cc/cc/cc 5b. wejście na stopień 4x15: cc/cc

    Odpowiedzi: 195 Ilość wyświetleń: 13401 Data: 2014-05-05 12:43:52 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs/Corum/podsumowanie str16

    Post
    Ladies SFD

    /15/15. 2d. Wiosło jednorącz 3x12-15: 11/13/13 2e. Duck walk 3x 20metrów: pokracznie ale zrobione. Próba maxa na płaskiej nieudana - stanęłam na 47,5. Cukierek na koniec: 190 przysiadów z 25kg, 190 hipów cc. Miska: wg zaleceń/wysoka. Poidło: woda, kawa, mniszek na noc, pokrzywa. FarmacjaL wit. C, magnez, arginina, ZMA na noc, wapno. Pomiary: /Obraz

    Odpowiedzi: 195 Ilość wyświetleń: 13401 Data: 2014-06-15 09:07:40 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs/Corum/podsumowanie str16

    Post
    Ladies SFD

    o popadłam w niedoczas. Przysiadów 220 plus hipów 220 i od jutra dokładam po 20 żeby na 300 się wyrobić. Wszystko przez Porando i Szefową! Nie będzie Vitalia pluć nam w twarz przysiadami %-). Miska: wg zaleceń na płukanie. Cysterna: woda, woda, woda, woda, woda....., woda z cytryną, woda z pokrzywą, woda w sokach warzywnych.. Ilości tego mój mózg n

    Odpowiedzi: 195 Ilość wyświetleń: 13401 Data: 2014-06-15 21:54:30 Liczba szacunów: 0
  • Sezonowcy nadciągaja, a po lecie białe flagi wywieszają%-)

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    czął gadac mongolskie opowieści ze jego kolega to robi a jest jak szafa & } A ten drugi chciał wziewa na klate 50kg ale nie dal rady i musiałem go asekurować to poszedł na przysiad ja mowie "dziś nogi ?" a on "tak" tak patrze na niego a on zrobił 2serie po 6powtorzen przysiadów {40kg pierwsza seria druga 50kg} i mówi do mnie

    Odpowiedzi: 221 Ilość wyświetleń: 19785 Data: 2009-04-10 20:52:23 Liczba szacunów: 0
  • Trening na wycinke

    Post
    Trening dla początkujących

    A Nogi całość I. - Przysiad ze sztangą na plecach 3x10p - Martwy ciąg na prostych nogach 3x10p II. - Wykroki 3x18p (po 9 na noge) - Żuraw 3x10p III. - Wspięcia stojąc 3x15p - Wspięcia siedząc 3x15p B Mięśnie klatki piersiowej i mięsień najszerszy grzbietu I. - Wyciskanie sztangą na ławce prostej 3x10p - Wiosłowanie sztangą w pełnym op

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1494 Data: 2017-02-21 14:20:38 Liczba szacunów: 0
  • SUPER DUNKS III - full version

    Post
    Inne dyscypliny

    i, które powinny być wykonywane w podanej kolejności: 1. rozgrzewka 2. rozciąganie 3. ćwierćskok 4. wznoszenie łydek 5. wstępowanie 6. skoki na łydkach 7. skip 8.krzesełko 9. przysiady 10. rozciąganie Podane wyżej ćwiczenia jak ćwierćskok , wznoszenie łydek , wstępowanie, skoki na łydkach, podskoki, krzesełko są to ćwiczenia podstawowe, których zad

    Odpowiedzi: 124 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2002-12-22 07:19:52 Liczba szacunów: 0
  • aeroby po treningu FBW na cyjlu masowym

    Post
    Trening w domu

    m codziennie 2-3 razy po conajmniej 33minuty każdy bieg. Na redukcji/masie nie odczułem spadków siły, chęci do treningów. Spadek jest wtedy gdy biegam przed - MC muszę zrobić tak z 10-15% MNIEJSZYM KG. - Czasami męczy przysiad. Oprócz tego trenuję Vo quyen a tam już wycisk jest konkretny. Jak masz zdrowie to biegaj. Suplementacja -BCAA -A-AKG

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 2980 Data: 2011-06-07 00:03:45 Liczba szacunów: 0
  • FBW inna wersja(podana przez instruktora) ocena i zmiany.

    Post
    Trening dla początkujących

    Ja jadę nejprostszym ale skutecznym ( na mnie ) FBW 3x8 1.Wyciskanie na płaskiej 2.Wyciskanie Klasyczne 3.Wiosłowanie szt 4.Unoszenie szt podchwytem (Biceps) 5.wyciskanie wąsko szt (Triceps) 6.Przysiad 7.Martwy ciąg 8.wspięcia na palce 9.Brzuszki z obciązeniem

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1039 Data: 2009-04-04 23:04:12 Liczba szacunów: 0
  • Czy dobrze ćwicze brzuch, dobrze jem, i czy dobrze suplementuje?

    Post
    Trening dla początkujących

    1. juz ci napisałem żebys sobie odpuscił takie programy, jak bedziesz mial porzadny plan gdzie beda zamieszczone cwiczenia podstawowe, martwy przysiad to dodatkowo jedno cwiczenie specjalistyczne na brzuch z obciazeniem wystarczy 2.mleko pij litrami , jedna szklanka to mało. na takie tematy znajdziesz odpowiedz w dziale odzywianie pisz w jednym tem

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1207 Data: 2011-06-10 10:50:32 Liczba szacunów: 0
  • Czy dobrze ćwicze brzuch, dobrze jem, i czy dobrze suplementuje?

    Post
    Trening dla początkujących

    eje ze zrozumiales to co chcialem ci wytumaczyc!! miesnie trzeba karmic dlatego tak wazna jest dieta, to twoje paliwo!!! 1.DIETA 2.TRENING 3. REGENERACJA twoj plan na teraz 1.przysiad z sztanga na barkach -3 2.wioslowanie sztanga -3 3.wyciskanie sztangi na ławce płaskiej-3 4.wyciskanie zolnierskie -2 5.uginanie ramion z sztanga stojac-2 6.pompki na

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1207 Data: 2011-06-10 23:10:50 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc z dokończeniem/Oceną Rozpiski na rzeźbe

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    nogi na wolnych cieżarach albo przysiad albo wykroki barki wyciskanie sprzd głowy mniej kontuzjogenne , biceps daj uginanie ramion ze sztanga i bedzie ok

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 672 Data: 2013-01-02 18:18:27 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Przygotowania do zawodów cel 500kg TS

    Post
    Trening dla początkujących

    15.02.17 waga 79,7kg Przysiad 80-1 90-1 100-1 Wl 80-1 90-1 95-0 Mc 110-1 130-1 150-0 150-1 TS 340kg-wstyd po 6tyg treningow postanowilem slrawdzic maxy, lipa troche liczylem ze na lawce bd powyzej 100 a tu 95kg wydawalo sie lekkie w dol kontrolowanie zatrzymanie na klatce i gora ruszylo i zatrzymalo sie 5cm nad klatka. jeden za cienki jestem na

    Odpowiedzi: 57 Ilość wyświetleń: 3792 Data: 2017-02-15 17:00:07 Liczba szacunów: 0