SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Małolata/AL3ktra

    Post
    Ladies SFD

    Tak jest, Obliques! ;-] Z fizjo jestem umówiona albo w pn, albo w czw, ma jeszcze do mnie zadzwonić. W takim razie wracam do tego treningu, żeby się wzmocnić: Dzień1. 1. przysiad 5x 4-6 2min przerwy 2. Wyciskanie na ławie płaskiej 5x4-6 3. MC Rumuński 5x4-6 Dzień2. Bułgarski 3x8-10 na noge 1min przerwy 2. uginanie nóg leząc 3x10-12 3. wiosł

    Odpowiedzi: 354 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-09-19 01:27:15 Liczba szacunów: 0
  • Kilka pytań odnośnie treningu

    Post
    Trening dla początkujących

    i) : sztanga sztangielki Dieta : jest Przeciwskazania medyczne : Zażywane suplementy : narazie nic Ostatnio przerabiany plan: push pull Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): martwy 120 kg, wyciskanie 90 kg Ocen FBW A Przysiad przedni 3s 10-10-10 progresja liniowa 2,5 kg co 2 treningi

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 783 Data: 2016-11-03 16:15:37 Liczba szacunów: 2
  • Trudno mi przytyć, czy cykl metanabolu to rozwiązanie?

    Post
    Trening dla początkujących

    A: hip thrust na 1 nodze (lekko, aktywacja) przysiad tył 8x4 (8 serii po 4 powtórzenia) martwy ciąg z deficytu/szerokim chwytem 5x5 wiosło pendlaya lub hantlem 6x8 poręcze 5x max B: przysiad wykroczny (lekko, aktywacja) przysiad przód 6x6 martwy ciąg 8x3 drążek 5x max wyciskanie leżąc 5x5

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 897 Data: 2016-04-20 22:30:36 Liczba szacunów: 0
  • TEMAT PORZĄDKOWY- kasowanie, zamykanie, zamiana nazwy tematu

    Post
    Trening dla początkujących

    rtwy ciąg na prostych nogach jest ćwiczeniem na hamstringi, a cepami są ludzie, którzy w tym wątku powielają moje zdanie. O co mu chodzi z tym skinnyfat? Nie mam pojęcia. (O przysiad domyślam się- kiedyś raczyłem uświadomić go, że przysiad lowbar nie jest ćwiczeniem dynamicznym i duma gościa została urażona- do teraz ma jakieś problemy i pieni się

    Odpowiedzi: 375 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-09-10 21:44:55 Liczba szacunów: 0
  • Zastój, co robić?

    Post
    Trening dla początkujących

    ku 4x5-7 4. facepull 3x12-15 5. Wznosy bokiem na bramie 3x12-15 6. Biceps (najczęściej modlitewnik) 4x8-10 LEGS 1. Przysiad ze sztangą 4x5-7 2. Martwy ciąg rumuński 4x3-5 3. przysiad bułgarski z hantami 3x8-10 4. Uginanie nóg na maszynie 3x10-12 pod koniec do treningu zawsze dodaje 3 serie na łydki + raz w tyg allahy i plank dieta: 3000kcal, 150b

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1544 Data: 2017-12-31 00:24:19 Liczba szacunów: 0
  • --> Pain Is So Close to Pleasure <-- Szaunima

    Post
    Trening dla początkujących

    25.03.11 czas trwania; 80min Przysiad tylni z wysokiem 15kgx10 19kgx10 23kgx10 27kgx10 - nie wiedzialem od ilu zacząć lajtoowo Przysiad tylni 55kgx5 65kgx5 75kgx5 - tu beda zawsze tylko 3 serie. w miare bo nogi zmeczone Wiosłowanie sztangą 42kgx5 48kgx5 54kgx5 60kgx5 66kgx5 - duuzy zapas Push Press 34kgx5 38kgx5 42kgx8 46kgx3 50kgx5 - z zapase

    Odpowiedzi: 439 Ilość wyświetleń: 18216 Data: 2011-03-25 17:35:47 Liczba szacunów: 0
  • --> Pain Is So Close to Pleasure <-- Szaunima

    Post
    Trening dla początkujących

    29.03.11 pobiegałem 10 min - kondycja w skali 1-10... 1 ? trudno rozkulać takiego dzika, ale powoli do przodu ;] 30.03.11 czas trwania; 80min Przysiad tylni 59kgx10 69kgx10 79kgx10 - zapas Przysiad tylni z wyskokiem 19kgx10 23kgx10 27kgx10 31kgx10 - sie zmachałem troszke Wiosłowanie sztangą 44kgx10 52kgx10 56kgx5 60kgx10 - lajtowo Push Press

    Odpowiedzi: 439 Ilość wyświetleń: 18216 Data: 2011-03-30 17:15:26 Liczba szacunów: 0
  • --> Pain Is So Close to Pleasure <-- Szaunima

    Post
    Trening dla początkujących

    08.04.11 czas trwania: 90min Przysiad tylni 67kgx5 77kgx5 87kgx5 - nie za ciezko, nie za lekko Przysiad tylni z wysokiem 23kgx10 27kgx10 31kgx10 35kgx10 - męczące Wiosłowanie sztangą 46kgx5 52kgx5 58kgx5 64kgx5 70kgx5 - znowu za duzy zapas... mocne plecki Push Press 34kgx5 38kgx5 42kgx8 48kgx5 54kgx5 - przy opuszczaniu kluje mnie lewy bark :/

    Odpowiedzi: 439 Ilość wyświetleń: 18216 Data: 2011-04-08 17:26:58 Liczba szacunów: 0
  • --> Pain Is So Close to Pleasure <-- Szaunima

    Post
    Trening dla początkujących

    13.04.11 czas trwania; 80min Przysiad tylni 71kgx5 81kgx5 91kgx5 - ostatnie powt juz z plecow troche Przysiad tylni z wyskokiem 27kgx8 31kgx8 35kgx8 39kgx8 - no juz ciezko, nie powiem Wiosłowanie sztangą 46kgx10 52kgx10 58kgx6 64kgx10 - zaapaas Push Press 34kgx10 40kgx10 44kgx5 48kgx10 - nie za cięzko - szał Pompki na poręczach 4x8 - jako

    Odpowiedzi: 439 Ilość wyświetleń: 18216 Data: 2011-04-13 17:35:54 Liczba szacunów: 0
  • --> Pain Is So Close to Pleasure <-- Szaunima

    Post
    Trening dla początkujących

    20.05.11 A: 1.przysiad 40x6/50x6/60x6/70x6/80x6 50x6/60x6/70x6/80x6/90x5 2.drążek CCx6/CCx6/CCx6/CCx6/CCx6 CCx6/CCx6/CCx6/CCx6/CCx6 3.wyciskanie sztangi +30st 30x6/40x6/45x6/50x6/55x6 30x6/40x6/50x6/55x6/55x6 4.Wyciskanie sztangi siedzac 26x6/30x6/34x6/38x6/42x6/ 27x6/32x6/37x6/42x6/47x2 5A.uginanie sztangi prostej 22x12/26x12/30x12 2

    Odpowiedzi: 439 Ilość wyświetleń: 18216 Data: 2011-05-20 12:53:55 Liczba szacunów: 0
  • --> Pain Is So Close to Pleasure <-- Szaunima

    Post
    Trening dla początkujących

    26.05.11 A: 1.przysiad 40x6/50x6/60x6/70x6/80x6 50x6/60x6/70x6/80x6/90x5 55x6/65x6/75x6/85x3/brak :/ 2.drążek CCx6/CCx6/CCx6/CCx6/CCx6 CCx6/CCx6/CCx6/CCx6/CCx6 CCx6/CCx6/CCx6/CCx6/CCx6 3.wyciskanie sztangi +30st 30x6/40x6/45x6/50x6/55x6 30x6/40x6/50x6/55x6/55x6 40x6/45x6/50x6/55x6/60x5 4.Wyciskanie sztangi siedzac 26x6/30x6/34x6/38x6/4

    Odpowiedzi: 439 Ilość wyświetleń: 18216 Data: 2011-05-26 14:38:07 Liczba szacunów: 0
  • --> Pain Is So Close to Pleasure <-- Szaunima

    Post
    Trening dla początkujących

    liczam gryfu) 30x8 40x8 50x8 60x8 4. Wyciskanie leżąc lekki skos + (30-45st) 32x8 42x8 52x8 62x8 zarzuty wyjatkowo bez polotu, pewnie przez wczorajsza impreze przysiad ladnie, był pas ale zero garba wiosło malinowo wyciskanie - ostatnie powtorzenie na styk co do filmikow - NIE NAGRYWANE TOSTEREM, tylko oswietlenie slabe, jakby ktos

    Odpowiedzi: 439 Ilość wyświetleń: 18216 Data: 2011-11-11 19:01:43 Liczba szacunów: 0
  • --> Pain Is So Close to Pleasure <-- Szaunima

    Post
    Trening dla początkujących

    29.11.11 Nogi 1. Przysiad 3x3 30kgx10 40kgx8 50kgx6 75kgx3 75kgx3 75kgx3 2. a . Zuraw 8xcc, 8xcc, 8xcc, 7xcc b Przysiad przedni wąski 30kgx8, 35kgx8, 40kgx8, 45kgx8 3. Wykroki 40kgx6 40kgx6 40kgx6 40kgx6 4.a Uginanie na maszynie (dwójki) 30kgx10, 32,5kgx10, 35kgx10 b prostowanie na maszynie leżąc (czwórki) 30kgx15, 32,5kgx15, 35kgx15 5.

    Odpowiedzi: 439 Ilość wyświetleń: 18216 Data: 2011-11-29 19:24:47 Liczba szacunów: 0
  • --> Pain Is So Close to Pleasure <-- Szaunima

    Post
    Trening dla początkujących

    28.12.11 Nogi 1. Przysiad 40kgx3 50kgx3 60kgx3 70kgx3 80kgx3 95kgx3 95kgx3 95kgx3 2. a Zuraw 8xcc 8xcc 8xcc 8xcc b Przysiad przedni wąski 30kgx8 40kgx8 50kgx8 60kgx8 3. Wykroki 35kgx6 40kgx6 45kgx6 50kgx6 4.a Uginanie na maszynie (dwójki) 2x15powt jedna nogą 20kg b prostowanie na maszynie leżąc

    Odpowiedzi: 439 Ilość wyświetleń: 18216 Data: 2011-12-28 18:19:45 Liczba szacunów: 0
  • --> Pain Is So Close to Pleasure <-- Szaunima

    Post
    Trening dla początkujących

    5/40x5/45x5/50x5 Przysiad 30x5/40x5/50x5/60x5/70x5 Płaska 36x5/42x5/48x5/54x5/60x5 Docisk 10-15cm 60x5/60x5 Wyciskanie hantli siedzac 16x10/16x10/16x8 pp - lajtowo przysiad - lekko płaska - nawet z zatrzymaniem %-) docisk - musze sobie wykombinować coś do podkladania bo butelka spadała, a byłem sam hantle - z zapasem Trening na wielkim l

    Odpowiedzi: 439 Ilość wyświetleń: 18216 Data: 2012-01-24 11:28:00 Liczba szacunów: 0
  • --> Pain Is So Close to Pleasure <-- Szaunima

    Post
    Trening dla początkujących

    0 7 ss Uginanie nadgarstkow podchwytem sztanga + podciąganie hantli wzdłuż tulowia rampa 12 1 Pull Throughs rampa 5 eksplozywnie 2.Przysiad klasyczny rampa 8 3. żuraw 4x8 4. przysiad przedni 90st 4x8 5 ss syzyfki 4xMAX + uginanie leząc rampa 12 + 2 dropy 6. łydki w 3 płaszczyznach MAX 7. Hip roll 3x12 8 ss opad na boki z hantlami 3x10 + spięcia b

    Odpowiedzi: 439 Ilość wyświetleń: 18216 Data: 2012-03-05 11:03:27 Liczba szacunów: 0
  • --> Pain Is So Close to Pleasure <-- Szaunima

    Post
    Trening dla początkujących

    1.Przysiad klasyczny 30x8/40x8/50x8/60x8/70x8 2 Pull Throughs 4x8 18x8/18x8/18x8/18x8 3A. żuraw ccx6/ccx6/ccx6/ccx6 3B. przysiad przedni 90st 50x8/50x8/50x8/50x8 4A Syzyfki ccx8/ccx7/ccx6 4B Martwy na prostych hantlami 32x8/32kgx8/32kgx8/32kgx8 5A. łydki w 3 płaszczyznach; zew, neutr, wew 15+15+15/15+15+15/10+10+10 5B. Hip roll 12/12/

    Odpowiedzi: 439 Ilość wyświetleń: 18216 Data: 2012-03-13 17:09:12 Liczba szacunów: 0
  • --> Pain Is So Close to Pleasure <-- Szaunima

    Post
    Trening dla początkujących

    moze :) 20.4.12 Nogi 1A. przysiad 90x6/80x6/ - 1B. wykroki tylne z hantlami 14x12/12x12/ - 1C. przysiad przedni wąski 20x25/15x8/ - 2A. żuraw BRAK 2b. mcnpn BRAK 2C. wspięcia na lydki BRAK Do tego co odj**alem dzisiaj nie mam komentarza. Trening mnie zmiótł, jest za ciężki. Do tego narobilem sobie chyba cos z prostowanikami... W dr

    Odpowiedzi: 439 Ilość wyświetleń: 18216 Data: 2012-04-20 11:10:28 Liczba szacunów: 0
  • Do hardgainerulubieniec w sprawie treningu

    Post
    Trening dla początkujących

    heh no spoko locco;) Cel: Wyciskanie, Przysiad, Martwy ciąg w seri 100%mc powrót do dawnej formy 1 Trening A przysiad ze sztanga na barkach 50kg martwy ciag zwykły szeroki uchwyt50kg wyciskanie sztangi na ławie skos50kg wiosłowanie nachwytem szeroko40kg wycisknaie na barki zza kraku40kg podciaganie na drążku pdchwytem 8,5 razy B przysiad 50kg mar

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1182 Data: 2008-06-07 19:40:44 Liczba szacunów: 0
  • FBW proszę o poprawki :)

    Post
    Trening dla początkujących

    Fbw 5x5 może być ale proponuje zrobić skrócona wersje, i odbij od suwnicy chcesz robic przysiad przedni to rob normalnie. a. przysiad 5x5 wyciskanie 5x5 wioslowanie 5x5 pompki na poreczach 3xmaxx twoj triceps b. przysiad wyciskanie zolnierskie martwy podciaganie podchwytem 3xmaxx twoj biceps w A BRZUCH w B ŁYDKI 2-3 serie po 20 powtorzen i bedzie g

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 540 Data: 2011-06-23 20:22:21 Liczba szacunów: 0