SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Plan treningowy do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ch z linkami wyciągu 3s x 20 5. russiantwsit 3s x po 20 na strone Brak ciężkiego ćwiczenia na dwugłowe. Brzuch w dniu nóg radzę odpuścić - swoje dostanie. Moja propozycja: 1. przysiad 5 x 5 2. rdl/mc na prostych 5 x 5 3. wykroki 4 x 8-10 4. prostowanie 4 x 10-12 5. uginanie 4 x 10-12 6. wspięcia stojąc 3 x 20 Klatka + biceps 1. Wyciskanie płasko 5x

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 695 Data: 2009-12-18 18:56:13 Liczba szacunów: 0
  • Projekt :podnoszenie cięzarów-poprawa wyników

    Post
    Po 35 roku życia

    padł bynajmniej:) Zalecenia i problemy jakie zauważył trener u mnie -- do poprawy bezwzględnie 1) elastyczność kręgosłupa 2) rozciągnięcie ramion Te dwa punkty powodowały, że przysiad frontrack ze sztangą był średni, do tego przysiad ze sztangą nad głową był mało możliwy w poprawnym ustawieniu. Przepracowałem dwa miesiące mocno i udało mi się cofn

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 8330 Data: 2017-08-26 12:12:26 Liczba szacunów: 2
  • Pierwszy raz na siłce, wcześniej tajski. Masa i sylwetka.

    Post
    Trening dla początkujących

    Siema Co sądzicie o zmianie planu na taki, plan Tomasz1405 : A. przysiad wyciskanie wiosłowanie ---> zamieniam z drązkiem w b bo po MC mam problem z podciąganiem wycisk żołnierski uginanie ramion z sztangą stojąc B. MC wyciskanie skos hantle drążek wycisk hantli/lub/unoszenie na boki porecze/lub/francuz powt. 10-12, 3 serie. Be

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 574 Data: 2011-11-30 14:31:30 Liczba szacunów: 0
  • Tichu Dziennik Treningowy Strongman/Podnoszenie ciężarów

    Post
    Trening dla początkujących

    Czwartek: Podoszenie Podrzut na proste na unik 60-110 (4-1) 2 podejscia do ciężaru podrzut od kolan z podsiadem 60-110 1x 2 podejscia brzuchy 3x20 + wznosy Piątek Nogi + Klata Przysiad tył 120-145 5x6-2 Przysiad przód 100-110 4x6-4 Wykroki 40-60 5x5 Łydki na maszynie 5x5 Wyciskanie na płaskiej 70-105 5x6-2 Wyciskanie Poziome na maszynie 60-110 5

    Odpowiedzi: 110 Ilość wyświetleń: 6251 Data: 2013-01-14 22:10:11 Liczba szacunów: 0
  • masa

    Post
    Trening dla początkujących

    sztangielek skos w górę 3s rozpiętki 3s podciąganie sztangi do brody 3s wyciskanie żolnierskie 3s wyciskanie francuskie sztangi siedząc 4s. WTOREK: nogi, plecy, bicepsy. przysiad ze sztangą 3s przysiad wykroczny 2s martwy ciąg na prostych nogach 2s wspięcia na palce 3s sciaganie drazka wyciagu do karku/klaty 3s wiosło sztangą podchwytem 2s

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 727 Data: 2010-08-25 14:51:26 Liczba szacunów: 0
  • Trening split treningi lekkie/ciezkie sprawdzenie od art. Adzika

    Post
    Trening dla początkujących

    Przysiad przedni Wykroki Żuraw Wspięcia MC Podciąganie na drażku Wiosłowanie sztangą podchwytem Możesz zrobić tak, przysiad przedni i klasyk mc. Musisz zobaczyc czy będziesz dawał rade, szczególnie chodzi o prostowniki. Pzdro Zmieniony przez - Viren w dniu 2010-06-28 20:51:08

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 2251 Data: 2010-06-28 20:43:48 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy ocena

    Post
    Trening dla początkujących

    y boczne sztangielek 3x max wznosy przednie sztangi 2 X 10 - triceps wyciąg 4 X 12 dropset ostatnia seria WT pull PLECY NOGI BICEPS ŁYDKI - podciąganie na drążku 4 x max - przysiad sztangą 5s - martwy ciąg 4 s - suwnica 5 s - uginanie z sztangą łamaną 4 X 12 dropset - wspięcia stojąc 4 X max CZW push KLATKA BARKI TRICEPS - wyciskanie sztang

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 281 Data: 2016-04-24 21:21:08 Liczba szacunów: 0
  • Plan 4 dniowy na masę w domu

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    OK zaznaczam że nie wiem jakie ćwiczenia są dla ciebie dobre a jakie ci nie wchodzą. Rozkład ćwiczeń jest ustalony tak by pobudzić do wzrostu te partie mieśniowe które sa zazwyczaj zaniedbywane, także nie wszytko muissz kupować. 1. Klata + bic Skos dodatni hantle Dipsy z obciążeniem Płaska hantle Uginanie hantli w stójce z supinacją lub podciągan

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1182 Data: 2010-05-16 18:24:02 Liczba szacunów: 0
  • DUDEK /A New Beginning ...

    Post
    Trening dla początkujących

    Hej, Nogi skatowane !! G: Przysiad ATG 2 x 80kg x 10 - warm - up 3 x 100kg x 5 A: Hack przysiad 3 x 60kg x 10 A: Prostowanie nóg na maszynie siedząc 3x10 5 sztab A: Martwy ciąg na prostych nogach 2x100kg x 10 - warm-up 3x120kg x 7 A: Uginanie nóg leżąc 3x10 - 4 sztaby P: Wspięcia na place stojąc 4x20 P: Wspięcia na place siedząc 2x20 Trenin

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 4236 Data: 2014-07-29 21:07:40 Liczba szacunów: 0
  • Po angielsku

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    "Bottom position squat - jaki to przysiad? " według tego co pisze FairDo na 2giej str tematu to bedzie to taki przysiad gdzie robisz tylko dolna (ok 1/3) czesc ruchu i wracasz do pozycji wyjsciowej "Parallel squat - po prostu chodzi o ułożenie poziome sztangi na barkach? To jaka jest różnica w stosunku do Bottom position squat?&quo

    Odpowiedzi: 89 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-04-15 01:12:28 Liczba szacunów: 0
  • Plan zmiana !

    Post
    Trening dla początkujących

    ły nogi. Podobny plan do tego wyżej troche mniej ćwiczeń zamiast 8 serii max 7 było. Tylko że Poniedziałek miałem mięsień czworogłowy Środa łydki i piątek dwugłowy. Z 60kg na przysiad wszedłem na 100kg. W ciagu 5tyg ćwiczeń. Łydka z jednej kulki mięśnia podzieliła się na 2 części.(taka fajna zmiana) Pare dni przed obozem skręciłem kostke. Pojechałe

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 477 Data: 2011-12-22 13:29:39 Liczba szacunów: 0
  • Cykl na sile do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    sy 5x5 z obciązeniem Rozpietki 5x5 wywal Francuz w lezeniu 5x5 Prostowanie ramion z linami 3x5 Pt. Nogi + barki Przysiad 5x5 Prostowanie 5x5 hack przysiady Uginanie 5x5 (ewentualnie zamienil bym prostowanie uginanie na jakis przysiad wykroczny czy hack przysiady bo nie czuje tych cwiczen na atlasie) - co doradzacie ? ż

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 531 Data: 2010-04-08 08:33:43 Liczba szacunów: 0
  • Dlaczego trenuje nogi?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Nienawidze cwiczyc nog na maszynach ;) Nie ma to jak dobry przysiad. Od czasu kiedy zaczalem cwiczyc przysiady i martwe poczulem moc

    Odpowiedzi: 107 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-12-27 15:31:53 Liczba szacunów: 0
  • FBW czy zmiana? Znów start :). Siłownia + Biegi?

    Post
    Trening dla początkujących

    Więc postaram się zmniejszyć ilość treningów biegów.. a z siłką to tak myśle 3x w tyg będzie dobre. Wcześniej ćwiczylem przysiad i mc przez 2 miechy czy wiecej i dawalem rade :).. Tylko teraz czy wywalic przysiad i wspiecia na palce ze wzgledu na to ze biegam?

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1203 Data: 2009-12-28 14:55:06 Liczba szacunów: 0
  • moje foto do ocenki (nowe str. 10, 11)

    Post
    Galeria Zdjęć

    Spróbuj zszokować mięsień, zrób nogi 3x w tygodniu 5X5 sam przysiad na początku treningu (ciężki przysiad). Zmieniony przez - madagascar w dniu 2011-04-24 16:55:41

    Odpowiedzi: 103 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-04-24 16:53:19 Liczba szacunów: 0
  • Rozpiska-Moglby ktos ocenic?

    Post
    Trening dla początkujących

    serie) x 15p 1 seria na 75% CD x 15p serie docelowe(zasadnicze;robocze); 1 seria na 100% CD x 12-15p Czyli teoretycznie razem z rozgrzewka sa to 4 serie. Rodzaje cwiczen: 1. przysiad 2. rdl (rumunski martwy ciag) Czy to to samo co zwykly MC tylko, ze stajemy na jakims podwyzszeniu? 3. wyciskanie na lawce 4. wioslowanie 5. wyciskanie w staniu 6. po

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1238 Data: 2011-12-13 17:01:52 Liczba szacunów: 0
  • FBW do sprawdzenia

    Post
    Trening w domu

    Ćwiczenia główne (przysiad, wiosło i wyciskanie płasko), najpierw 2 serie rozgrzewkowe, potem serie właściwe. Jeżeli przysiad w serii/seriach właściwej/ych robisz np. 60k x12 to wszystkie serie powinny wyglądać mniej więcej tak: 20kg x6

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 1233 Data: 2013-08-13 01:24:58 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy do sprawdzenia

    Post
    Trening dla początkujących

    Czyli jechać według tego planu rampą: A - przysiad 5x5 - wyciskanie na lawce 5x5 - wioslowanie 5x5 - pompki na poreczach (lub zwykle pompki-lokcie blisko tulowia) 3x max ilosc powt. + lydki lub brzuch 2-3x15-20p B - przysiad 5x5 - wyciskanie skos 5x5 - mc(klasyk) 1x5(5x5) - drazek (podchwytem) 3 x max ilosc powt. - uginanie ramion ze sztangą +brzuc

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 633 Data: 2012-07-24 23:13:51 Liczba szacunów: 0
  • REWOLUCJA! - powrót do podstaw? ;]

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Taki plan to żadna nowśćć, dla kogoś kto nie boi się porzucić splita i skorzystać z jakiejś odmiany FBW. Kiedyś jak miałem 3x w tygodniu SW, nie mogłem zdobyć masy. Zastosowałem wtedy taki plan: 1. wyciskanie sztangi na skosie 2. Przysiad 3. wyciskanie żołnierskie 4. wiosłowanie sztanga w opadzie (nachwyt szeroko) 5. uginanie sztangi prostej, bice

    Odpowiedzi: 95 Ilość wyświetleń: 7244 Data: 2009-11-08 14:03:02 Liczba szacunów: 0
  • REWOLUCJA! - powrót do podstaw? ;]

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Arms: 19.5" (49.53 cm) 19.5 "(49,53 cm) Uda 30" (76.20 cm) 30 "(76,20 cm) rekordy :) Ława: 644 lb (292.7 kg) 644 funtów (292.7 kg) ja pie$*#le Squat: przysiad chyba 620 lb (281.8 kg) 620 funtów (281,8 kg) Martwy: 584 lb (265.5 kg) 584 funtów (265,5 kg Bicep Curl: 137 lb (62.3 kg) 137 funtów (62.3 kg) Overhead Press:

    Odpowiedzi: 95 Ilość wyświetleń: 7244 Data: 2009-11-15 11:46:40 Liczba szacunów: 0