SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Hey Girls, Hey Boys - Supermass Az - There we go!! - podsumowanie str.39!

    Post
    Odżywki i suplementy

    SZALONY Trening na ostatni tydzien: WTOREK A. Podciaganie na drążku podchwytem waga ciala x 3 +5kg x2 +10kg x2 +15kg x6, odpoczynek 10 sek, +15kg x3 B. Wyciskanie sztangi stojac pelnozakresowe: 40kg x3 50kg x2 60kg x2 65kg x6, odpoczynek 10 sek, 65kgx2,5 C. Przysiad ATG 60kg x3 70kg x2 80kg x2 92,5kg x15, odpoczynek 10 sek, 92,5kg x3 D. Pompki

    Odpowiedzi: 477 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-12-21 12:48:09 Liczba szacunów: 0
  • Hey Girls, Hey Boys - Supermass Az - There we go!! - podsumowanie str.39!

    Post
    Odżywki i suplementy

    SZALONY Trening na ostatni tydzien: ŚRODA A. Podciaganie na drążku podchwytem waga ciala x 3 +5kg x2 +10kg x10, odpoczynek 10 sek, +10kg x1,5 B. Wyciskanie sztangi stojac pelnozakresowe: 40kg x3 50kg x2 55kg x2 60kg x8, odpoczynek 10 sek, 65kgx0 C. Przysiad ATG 60kg x3 70kg x2 85kg x18, odpoczynek 10 sek, 85kg x6 D. Pompki na poreczach waga c

    Odpowiedzi: 477 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-12-21 12:49:39 Liczba szacunów: 0
  • Hey Girls, Hey Boys - Supermass Az - There we go!! - podsumowanie str.39!

    Post
    Odżywki i suplementy

    SZALONY Trening na ostatni tydzien: CZWARTEK A. Podciaganie na drążku podchwytem waga ciala x 3 +5kg x12, odpoczynek 10 sek, +5kg x3,5 B. Wyciskanie sztangielek stojac pelnozakresowe: 20kg x3 24kg x2 26kg x6 , odpoczynek 10 sek, 26kgx2 C. Przysiad ATG 60kg x3 70kg x2 80kg x2 90kg x2 87,5kg x21 D. Pompki na poreczach waga ciala x 3 +5kg x12,

    Odpowiedzi: 477 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-12-22 15:51:47 Liczba szacunów: 0
  • Hey Girls, Hey Boys - Supermass Az - There we go!! - podsumowanie str.39!

    Post
    Odżywki i suplementy

    Dane: Wzrost: 176 cm / 176 cm Waga ciała: 80,8 kg / 83,9kg +3,1kg Obwody: Brzuch (na wysokości pępka): 84 / 86 +2cm Klatka: 113 / 118 +5cm Obręcz barkowa: 127 / 132 +5cm Biceps (napięty) lewy/prawy: 37,5/39 / 40/41,5 +2,5cm Udo (środek)lewe/prawe: 54/54 / 59/59 +5cm Fotki: -Mięśnie dwugłowe ramion przodem /SFD/Images/2015/12/31/a9761a35e

    Odpowiedzi: 477 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-12-28 13:18:10 Liczba szacunów: 0
  • Kociszcze- koniec wykrętów!

    Post
    Ladies SFD

    cja i siła, to każda przerwa jest krokiem wstecz:-( Słaba się czułam jak mysz (inna kwestia, że może na zbyt małych kaloriach poszłam ćwiczyć). TRENING: rozgrzewka- bieżnia i przysiady. 1. przysiad z podwójnym dnem 6x 10 kg 6x 10 kg 6x 15 kg 6 x 15kg4 2. przysiad na jednej nodze 3x4 na noge 3. Mc 10x 20 kg 10x 25 kg 10x 30 kg 4. uginanie nóg, po

    Odpowiedzi: 462 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-03-12 18:09:01 Liczba szacunów: 0
  • [M]malgorzatap/DT(pods.54,58)

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 3 totalny brak sił Jako pierwsza czesc rozgrzewki - dojazd rowerem na trening (4,5km) TRENING A: Dół ciała Ćwiczenia po 20 powtórzeń każde, tempo 2120 2 obwody I. Obwód no. 1 1. Suwnica (nogi wysoko i szeroko) 20x40kg,20x40kg ledwo dociagniete do konca 20x40kg,20x40kg 2. Przysiad plie 20x20kg,20x20kg w planach mialam zwiekszenie ciezaru

    Odpowiedzi: 795 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-22 19:01:26 Liczba szacunów: 0
  • [M]malgorzatap/DT(pods.54,58)

    Post
    Ladies SFD

    Wczorajszy chit to byl mus z lososia, kawalek pieczonej poledwicy wolowej,kawalek pieczonego schabu, kilka pieczonych ziemniaczkow, mix salat na deser nalesnik z owocami lesnymi i bita smietana (bez cukru) no i kilka lampek wina bialego i czerwonego.Mnostwo tanca. Z satysfakcja melduje,ze furore wzbudzilam:-D miesnie nie budzily obrzydzenia ale o d

    Odpowiedzi: 795 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-02 21:33:45 Liczba szacunów: 0
  • [M]malgorzatap/DT(pods.54,58)

    Post
    Ladies SFD

    wpis bedzie dlugi;-) rano udalam sie do naszych fizjo po porady wioslarskie - popatrzono, stwierdzono co nastepuje: postawa dobra,plecy proste, nie ma wychylania do tylu przy ruchu, tempo OK chociaz odrobine przydaloby sie wydluzyc faze bierna. Do poprawy praca rak - caly czas byly mniej wiecej na tej samej wysokosci (tzn opuszczalam je ale nie tak

    Odpowiedzi: 795 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-05 14:40:57 Liczba szacunów: 0
  • [M]malgorzatap/DT(pods.54,58)

    Post
    Ladies SFD

    Dzien 28 TRENING A: Dół ciała Ćwiczenia po 20 powtórzeń każde, tempo 2120 2 obwody I. Obwód no. 1 1. Suwnica (nogi wysoko i szeroko) 2x20x70kg suwnica lezaca zajeta wiec wiecej bo na siedzaco 20x50kg/20x50kg ciezko 2. Przysiad plie 2x20x30kgmoc w nogach po nartach 20x25kg/20x25kg w drugiej serii ladniej 3. Uginanie nóg leżąc 28x7kg/30x7kg bra

    Odpowiedzi: 795 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-20 00:02:48 Liczba szacunów: 0
  • [M]malgorzatap/DT(pods.54,58)

    Post
    Ladies SFD

    80kgx10/80kgx10 nie dało sie zablokować maszyny przy 70kg ani 90kg}:-( 10x40kg/10x50kg/10x60kg/10x60kg siedząca, plyteczka malutka wiec nogi tylko dało sie wąsko :-D 3. Hack przysiad 30kgx14/30kgx13/30kgx12/30kgx10 ponieważ myślałam,ze ostatnio robiłam z 30 kg wiec walczyłam z tym ciężarem, ciezko było ale poszło a potem sie okazało,ze ostatnio b

    Odpowiedzi: 795 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-07-23 20:43:54 Liczba szacunów: 0
  • [M]malgorzatap/DT(pods.54,58)

    Post
    Ladies SFD

    uster) 5 x 5 x 1; 2 min przerwy; 5powt. 10s przerwy między kazdym powtórzeniem 80kgx5/90kgx5/100kgx5/110kgx5/120kgx5 ciezko zaczęło być przy 110kg, 120 kg na granicy C. Hack przysiady 3 x 4-6 + max+max; 2 min przerwy; 4-6powt, 10s przerwy, max powt, 10s przerwy, max powt; zamienione na przysiad przedni 35kgx6/37,5kgx6/40kgx6+3+2 D. Wykroki z hantl

    Odpowiedzi: 795 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-11-24 22:06:12 Liczba szacunów: 0
  • [M]malgorzatap/DT(pods.54,58)

    Post
    Ladies SFD

    nie ale i tak bylo ledwo - pod koniec ledwo wyrabialam nawet 8 powtorzen, teraz laze z bolem B. Wypychanie na suwnicy 3 x 12 - 15; 1 min przerwy; szeroki rozstaw stóp, stopy odwrócone o 45stopni na zewnątrz 50kgx12x3 nogi zmasakrowalam juz przysiadami wiec nie bylo co szalec C. Wyprosty nóg 1 x 30-45s; Utrzymac w napięcie przez 30-45s 15kg-30s

    Odpowiedzi: 795 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-07 00:44:11 Liczba szacunów: 0
  • Madzianna DT2

    Post
    Ladies SFD

    Ejpi, dziekuje Ty tez niczego sobie %-) };-) 23.08 obwod na dupsko, o brzuchu oczywiscie po wszystkim zapomnialam @@-) 1. Wejście na podwyższenie bokiem + odwodzenie wyprostowanej nogi dochodzącej w tył 25 - 20 - 18 powt. na nogę 4-5-6kg 2. Przysiad bułgarski na piłce 25 - 20 - 18 powt. na nogę - jestem beznadziejna w utrzymywaniu rownowagi #-P

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 3874 Data: 2015-08-24 22:13:40 Liczba szacunów: 0
  • Madzianna DT2

    Post
    Ladies SFD

    Ejpi lato w skandynawii to kilka naprawde cudownych dni %-) 1.09 zapomnialam ze dzis piewrszy dzien szkoly, wszyscy powracali z urlopow, jeszcze pogoda sie zepsula i na silce ciezko bylo sie nie potykac o innych a c0 dopiero zrobic dobry trening. LOWER B 1. Przysiad 3x 6-8 + 3 serie rozgrzewkowe wszystko zajete, zamienilam na plie ccx10 16kg

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 3874 Data: 2015-09-01 21:22:38 Liczba szacunów: 0
  • Spam***Troche Efki Troche Trenu i W******lisz Słoik Dzemu***Spam

    Post
    Doping

    martwy nie jest tylko na plecy, to chyba najlepsze cwiczenie ksztaltujace sile ogolna, przysiad moze rywalizowac, ale przysiad jest dosc techniczny. martwy ciag, przysiad i wyciskanie stojac to 3 podstawowe cwiczenia do rozwoju sily ogolnej. uzupelnic to jakims wioslowaniem, podciaganiem na drazku i pompkami na poreczach i jestemy urzadzeni

    Odpowiedzi: 2897 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-08-24 12:47:06 Liczba szacunów: 0
  • Adam Suker - Alternatywna droga w kulturystyce

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    e wiem na ktorej wpisce stanelo :p Ale piatek nogi -odpychanie od platformy, noga po skosie(na poslad) 4s 15p -uginanie lezac 5s 15,12,8, 6, 6 -uginanie stojac 4s 15,12,10,8 -przysiad 60,100,140,160,180 8p -wyciskanie jednonoz na suwnicy 5s 15p -wyprosty 3s 15p + 3s z rest pause 10+5+3 -lyda 10s Wczoraj Barki I bicepsy - wyciskanie na hammerze 5s 1

    Odpowiedzi: 375 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-07-03 20:32:31 Liczba szacunów: 0
  • Adam Suker - Alternatywna droga w kulturystyce

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    aj leciały giry - odpychanie na platformie na poślad, noga po skosie 5s 15p na nogę - uginanie leżąc 4s 12,10,8,8 - uginanie stojąc 4s 15p z przytrzymaniem w pełnym spięciu - przysiad rampa 6powt 60/100/130/150/190/200(tu lipa bo płytko siadałem)/12x 150/12x 150 - wszystko bez pasa, którego prawie nie używam i zalecam tylko to maksymalnie wielkich

    Odpowiedzi: 375 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-07-08 01:13:00 Liczba szacunów: 0
  • Adam Suker - Alternatywna droga w kulturystyce

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Olympia czy też Diamond Cup nie ma kontroli. Jako że to jednak dziennik to napiszę co tam u mnie %-) Przedwczoraj robiłem nogi wyprosty 4s 20-15p uginanie siedząc 4s 15-10p przysiad ze sztangą z tyłu 4s robocze 140,160,180,200kg 12-6p MC na prostych nogach 4s do 180kg w ostatniej na 10x Wyciskanie na suwnicy jednonóż 4s 20-12p wyprosty jednonóz

    Odpowiedzi: 375 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-03-01 10:32:35 Liczba szacunów: 5
  • Ćwiczmy razem!-wyskok vol.2

    Post
    Inne dyscypliny

    Witam, czy przysiad na jednej nodze przeklada sie bezposrednio na zwykly? Waze 65 kg i na max zrobie przysiad na jednej nodze z obciazeniem ok 20kg. Jesli dobrze licze to wychodzi ze powinienem na przysiad brac ok. 105kg (20x2+65). Konkretnie chodzi mi o to czy moge juz robic depth jump. Czy mozna wykonywac depth jump na jednej nodze z mniejszego

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-05-02 15:08:26 Liczba szacunów: 0
  • TEST: Syntrax Swole V.3 & Biogenix Cell Pump by emilooos

    Post
    Odżywki i suplementy

    g. Nie ze względu na ciężary, choć co założyłem, pozaliczałem, ale na okoliczności . Przeprowadzony w domowym zaciszu. Ale wróćmy do wypiski. Skos raczej luźno, aby zaliczyc przysiad potrzebowałem dwóch głębszych wdechów przy dwóch ostatnich powtórzeniach, ostatniej serii, ale gładko. Barki b.fajnie. Dobra pompa, i ogólnie szło jak z płatka, przy

    Odpowiedzi: 84 Ilość wyświetleń: 15368 Data: 2007-04-04 22:33:43 Liczba szacunów: 0