SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • od początku do teraz :-))Turysta 18 lat juz..:-P

    Post
    Galeria Zdjęć

    Jest kozak masa,zacznij rzeźbić,niski jesteś,nogi pokaż jak 155 przysiad to muszą już być dobre.

    Odpowiedzi: 57 Ilość wyświetleń: 9243 Data: 2007-11-29 19:21:01 Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny...

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ic nie ma na bok barku. a na bic sztangielka znam duuuzo cwiczen pompki nie sa na plecy jak pamietam to ten 'ledzwiiowy ' jt na priostownik wiec po co 2 cwiczenia ? w az 3 dni treningu pracuje rticeps.... przysiad nie jest na czworglowy ??? co to za kolejnosc ? 4glowy , 2glowy , 4glowy ? Zmieniony przez - ****master w dniu 2004-05-07 16:37:40

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 877 Data: 2004-05-07 16:33:22 Liczba szacunów: 0
  • Plan na rzeźbę (do sprawdzenia)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    y sztangą1 16-14-14-12-10 Nogi 1. Przysiady 14-14-12-12 2. wykroki 14-14-12-12 To mógłbyś zamienić własnie na martwy ciąg na prostych nogach. Albo dodać to ewentualnie po przysiadach i ciągu na prostych nogach... 3. wspięcia na palce 16-14-14-12-10 4. wysoki step 4 x max (na dobicie)na dobicie Piątek; Barki 1. wyciskanie zza głowy 14-14-12-

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 597 Data: 2009-11-05 00:13:02 Liczba szacunów: 0
  • Wejście na cykl - wyniki badań

    Post
    Doping

    10. OSTATNI CYKL I ODSTĘP CZASOWY OD JEGO ZAKOŃCZENIA: 9-10 miesięcy 11. POZIOM BF%: 15% 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): tycia / endo-mezo 13. STAN ZDROWIA: dobry 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: brak 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: 130kg -martwy ciąg: 220 kg -przysiad: 140kg

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 517 Data: 2017-03-29 22:49:22 Liczba szacunów: 0
  • Tylko dla Czytelników Perfect Body - Bryan Haycock odpowiada na Wasze pytania !

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    ok skoro mozna nadal zadawac pytania to: 1. Wiadomo ze jednym z zalozen HST jest stala progresja ale zakladajac ze ktos cwiczy wylacznie z obciazeniem wlasnego ciala (przysiad, podciaganie na drazku, pompki, brzuszki) co zrobic aby w regularnych odstepach czasu zmuszac miesien do wiekszego wysilku - wzrostu? Kilobb zadal podobne pytanie ale w PB t

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 3560 Data: 2011-05-16 15:19:44 Liczba szacunów: 0
  • Pytania laika

    Post
    Trening dla początkujących

    ane inne sporty : basen Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : silownia full Dieta : yes redukcyjna Przeciwskazania medyczne : odradza sie ćw obciazajacych kregoslup Zażywane suplementy : brak Ostatnio przerabiany plan: Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc):

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 610 Data: 2011-07-31 18:40:54 Liczba szacunów: 0
  • Klatka piersowa-problem

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ****DANE PODSTAWOWE*************************************** NICK: fifi93 PŁEĆ: meżczyzna WIEK: 18 WZROST: 176 NIEPRZERWANY STAŻ TRENINGOWY: 2l 1m. ****PARAMTERY OBWODÓW************************************* WAGA CIAŁA: 78 OBWÓD PRZEDRAMIENIA: OBWÓD BICEPSU: 40 OBWÓD ŁYDKI: OBWÓD UDA: OBWÓD BIODER: OBWÓD WOKÓŁ PEMPKA: 76 OBWÓD KLATKI PIE

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1125 Data: 2012-05-26 21:40:54 Liczba szacunów: 0
  • meta + cypio/susta + deca 1 raz

    Post
    Doping

    dieta jest powoli dopinana, na kuracje będzie w 100% Wyniki jakies są martwy 200 klata 120 przysiad 160 przy wadze 92 kg ciśnienia nie badam wole sie nie denerwować :) to jak z moją kuracją rozpisze mi ktoś meta/cypio/deka ??

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 624 Data: 2013-10-06 12:50:18 Liczba szacunów: 0
  • Gotowy plan

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Poniedziałek : klatka+bic KLATKA : 1) Pompki w rozstawie szerokości 5-10cm szerzej od barków 3x ile potrafię 2) Pompki z nogami na taborecie 3x ile potrafię 3) Pompki w wąskim rozstawie 3 x ile potrafię Te ile potrafię to na ogół 15 bo pompki robię z pełną kontrolom ciała opuszczam je bardzo powoli i szybko wyciskam bez żadnego lewego oszukiwa

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 9489 Data: 2006-05-21 21:16:56 Liczba szacunów: 0
  • Co i jak xD

    Post
    Trening dla początkujących

    do SW polecam taki trening : A(Pull) *Ściąganie drążka *Wznosy sztangielek bokiem *Wiosłowanie hantla *Szrugsy Hantlami *Wznosy handelek w opadzie *Biceps:unoszenie hantelek na zmiane *Modlitewnik *Przedramie sztangą podchwytem *-------- II -------------- nachwytem B(push) *Wyciskanie sztangi płasko *Wyciskanie hantli skos dodatni *Rozpętki *Arno

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 627 Data: 2009-02-24 11:10:11 Liczba szacunów: 0
  • Prośba o porady i wskazówki

    Post
    Trening w domu

    nogi: przysiady przednie lub tylne, wykroki,przysiad bulgarski, step średni/wysoki, ciągi(klasyk,sumo,rumuński,na prostych nogach), żuraw... grzbiet: podciąganie na drążku, wiosłowanie, przyciąganie, ciągi(jeśli robisz klasyka i nie robisz go w dniu nóg), dzień-dobry, unoszenie tułowia z opadu troche tego jest jak widzisz.

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 847 Data: 2015-08-24 12:02:18 Liczba szacunów: 0
  • Pełne przysiady...

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Przy robieniu przysiadów rozkrok powinien być nie co większy niż szerokość barków. Robienie pełnych przysiadów dodatkowo rozwija mięśnie pośladkowe, jeśli tego nie chcesz to rób przysiad do momentu kiedy łydki z udami tworzą kąt prosty. Co do twojego pytania: może nie rozgrzałeś się wyystarczająco.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1701 Data: 2007-01-02 22:43:06 Liczba szacunów: 0
  • Trening/Łączenie partii mięśni/pomoc

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    gi 2x w tyg, glownie silowo . Trening ogolnie wygladal tak, ze jeden trening byl ciezki, a drugi lzejszy. Na pierwszym treningu robilem siady, i siady bulgarskie, a na drugim przysiad do lawki, rwanie, i czasem lydki . Teraz robie raz siady, wykroki i lydki, a na drugim treningu wyskoki ze sztanga i podrzut. Ok, ja proponowalbym to ulozyc w ten spo

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 4196 Data: 2007-08-22 11:28:24 Liczba szacunów: 0
  • stepper jest sens?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    morales, przysiad to naturalny ruch, ale z duzymi ciezarami (bez pasków na kolana) można bardzo ładnie sobie stawy kolanowe rozwalić... co to tego wchodzenia i schodzenia to jest typowo wzięte z fitness :) robi to sie tak: - bierzesz sobie krzeslo (nie wysokie, takie zebys bez problemu postawil na nim noge) - stajesz przed nim - stawiasz na nim jed

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 2991 Data: 2010-01-24 10:38:40 Liczba szacunów: 0
  • Trening push pull do poprawki oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    POmyliłeś treinnigi. Push - cwiczenia 'pchajace', pull 'ciagnione'. Przysiad czy suwnica to cwiczenia push, nie pull. Moze skorzystaj z gotowca?

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 401 Data: 2015-05-07 22:39:00 Liczba szacunów: 0
  • TEST BLACK DEVIL REKRUTACJA

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    am zobaczyc ile osiągnąłem do tej pory od lipca. Teraz naprawdę ostatnimi czasy siła mi skacze, wystarczy obejrzec kilka/nascie ostatnich stron. Z marnych kilkadziesiąt kg w przysiadzie i MC(w serii normalnej jak cwicze) doszedłem do: Przysiad: 100kgx15 oraz MC 110x15, robie po 2 serie docelowe tego, a jeszcze jestem w stanie dodawac na patyk, w m

    Odpowiedzi: 88 Ilość wyświetleń: 7940 Data: 2011-11-02 11:05:02 Liczba szacunów: 0
  • Plan na siłe

    Post
    Trening dla początkujących

    MC 150kg WL 90kg Przysiad 120kg A ty jakie połączenie bys proponował np. Poniedizałek Plecy i biceps sroda Klata Triceps piatek Nogi i Barki Mysle ze lepiej by bylo 4 dni treningowe a nie wiem jak połaczyc dzieki za poprawe.

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1008 Data: 2009-05-14 22:18:19 Liczba szacunów: 0
  • Proszę o pomoc w Ułożeniu planu na MASE.!

    Post
    Trening dla początkujących

    Przysiad(nogi)3x12 Rumuński martwy ciąg(plecy) Wiosłowanie sztangą (nachwyt)(najszersze)3x12 Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej(klata)3x12 Wyciskanie sztangi z klatki (barki)3x12 Podciąganie na drążku (podchwyt) 3x12 stosujesz co tygodniową progresje zaczynasz z mniejszym ciężarem i dokładasz co tydzień ciężar lepiej mniej a dłużej dokładać krążk

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 653 Data: 2009-06-17 13:16:47 Liczba szacunów: 0
  • masa na malych obciazeniach

    Post
    Trening dla początkujących

    To na razie zastąp przysiad wyprostami na prasie, nie wyciskaj w staniu itp. generalnie nie obciążaj kręga. MC można zastąpić unoszeniem tułowia z opadu, ale niewiem jak to tam obciąża bo nigdy nie robiłem. pzdr

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1023 Data: 2011-11-19 22:34:23 Liczba szacunów: 0
  • Trening ogólnorozwojowy.

    Post
    Trening dla początkujących

    przysiad : ok 30

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 2603 Data: 2012-11-08 19:33:55 Liczba szacunów: 0