SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • TEMAT DO TESTóW DO KONKURSU

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    za ostre treningi. 3. Savickas http://www. strongman.pl/modules.php?name=News&file=article&sid=123 4. Ja uprawiam cos pomiedzy kulturystyka, a trojbojem. Bardzo lubie przysiad i martwy ciag, wielka frajde sprawia mi podnoszenie w tych bojach jak najwiekszych ciezarow. Kulturystycznie trenuje posrednio, bo zalezy mi na sylwetce rownie jak na

    Odpowiedzi: 122 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-01-13 16:23:20 Liczba szacunów: 0
  • TEMAT DO TESTóW DO KONKURSU

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    3. Savickas http://www. strongman.pl/modules.php?name=News&file=article&sid=123 4. Ja uprawiam cos pomiedzy kulturystyka, a trojbojem. Bardzo lubie przysiad i martwy ciag, wielka frajde sprawia mi podnoszenie w tych bojach jak najwiekszych ciezarow. Kulturystycznie trenuje posrednio, bo zalezy mi na sylwetce rownie jak na sile w bojach, kto

    Odpowiedzi: 122 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-01-13 16:26:26 Liczba szacunów: 0
  • TEMAT DO TESTóW DO KONKURSU

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    za ostre treningi. 3. SAVICKAS http://www. strongman.pl/modules.php?name=News&file=article&sid=123 4. Ja uprawiam cos pomiedzy kulturystyka, a trojbojem. Bardzo lubie przysiad i martwy ciag, wielka frajde sprawia mi podnoszenie w tych bojach jak najwiekszych ciezarow. Kulturystycznie trenuje posrednio, bo zalezy mi na sylwetce rownie jak na

    Odpowiedzi: 122 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-01-13 21:48:49 Liczba szacunów: 0
  • TEMAT DO TESTóW DO KONKURSU

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    sie za ostre treningi. 3. SAVICKAS http:// strongman.pl/modules.php?name=News&file=article&sid=123 4. Ja uprawiam cos pomiedzy kulturystyka, a trojbojem. Bardzo lubie przysiad i martwy ciag, wielka frajde sprawia mi podnoszenie w tych bojach jak najwiekszych ciezarow. Kulturystycznie trenuje posrednio, bo zalezy mi na sylwetce rownie jak na

    Odpowiedzi: 122 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-01-13 22:02:47 Liczba szacunów: 0
  • TEMAT DO TESTóW DO KONKURSU

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    tek troszkę statystyki O.Haugena Rok ur: 1950 Waga: 136 kg Wzrost: 193 cm biceps 52 cm obwód uda 76 cm obwód klatki piersiowej 142 cm Własne rekordy: - wyciskanie 220 kg - przysiad 320 kg - martwy ciąg 360 kg Najważniejsze osiągnięcia: - 3 krotny Mistrz SM Hawajów 2000 - 2002 - uczestnik Indywidualnych Mistrzostw Świata 2001 - 2002, 2005 - VI mi

    Odpowiedzi: 122 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-01-30 13:40:56 Liczba szacunów: 0
  • Pomożcie mi ułożyć plan

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    gielek bokiem w górę w opadzie tułowia - 3 serie 8-12 - podciąganie sztangi wzdłuż tułowia stojac - 3 serie 12/10/8 - szrugsy sztangielkami - 3 serie po 8-12 powtorzen Nogi - przysiad ze sztangą - 3 serie 8-12 - wspięcia na palce stojąc - 4 serie 8-12 - hack przysiady - 3 serie 8-12 - martwy ciag na prostych nogach - 3 serie 8-12 Tak wlasnie wyglo

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 724 Data: 2006-04-07 15:38:57 Liczba szacunów: 0
  • Po angielsku

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    ss -Chest supported Rows (wioslowanie sztanga ??) -One Arm Dumbbell Extensions (francuski z sztangielka ??) -Front Plate Raises -Glute Ham Raise -Good Morning Squats (cos jak przysiad tylko z plecami bardziej rownoleglymi do ziemi ??) -face Pulls -Reverse Grip Push Downs -Front - Side - Rear Delt Combo Raise ???????? Tutaj jest strona z treningiem

    Odpowiedzi: 89 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-03-18 13:28:18 Liczba szacunów: 0
  • Po angielsku

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    tals" - historycznie odmiana zarzutu sztangi na barki z krótkim przytrzymaniem na udach. W tym programie mówiąc właśnie o tym "bottom position squat" chodzi o przysiad w którym schodzimy maksymalnie nisko - jak to się tutaj czasami powiada między trenerami i zawodnikami "ass to the grass" http://www.cbass.com/IMAGES/Squat

    Odpowiedzi: 89 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-05-06 14:21:02 Liczba szacunów: 0
  • 17 lat, pare miesięcy...

    Post
    Galeria Zdjęć

    mógł by ktoś wreszcie napisać rekord na brki albo przysiad.....ale każdy woli co innegoco do sylwetki:masuj

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 11521 Data: 2009-09-23 20:36:11 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs\ Moninkaaa

    Post
    Ladies SFD

    48. NIEDZIELA - 19.05.2013 - TYDZIEŃ 7 - CYKL 3 - TRENING 5 CYKL 3 - Dzień 2. Rozgrzewka: Orbi 15min przysiad 10x cc, 10 x 18,5, 10x 28,5 1a przysiady x 6 tempo 40X0 6x 53.5/ 53.5/ 53.5/ 53.5 6x 51/ 51/ 51 6x 48.5/ 48.5/ 48.5 * bardzo ciężko, ale następnym razem dokładamy 55, no może 56 1b. wypady x 12 tempo 20X0 12 x 30.5/ 29.5/ 29.5/ 28.5 12 x 28

    Odpowiedzi: 125 Ilość wyświetleń: 9445 Data: 2013-05-20 15:37:11 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs\ Moninkaaa

    Post
    Ladies SFD

    chylenie0) WRAŻENIA: - obwód 1 - OK, choć dość ciężko RDL i woodi w ostatnim obwodzie też - obwód 2 - najgorzej to MC mi szedł i utrzymanie równowagi, najciężej wiosło. Przy przysiadach pod koniec paliło. Wyciskanie jednorącz fajnie. Duck walk - pies myślał, że się z nim bawić będę %-) - aero - czas naglił więc było szybko i wyczerpująco. W sumie,

    Odpowiedzi: 125 Ilość wyświetleń: 9445 Data: 2013-06-01 13:05:58 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs\ Moninkaaa

    Post
    Ladies SFD

    62. NIEDZIELA - 02.06.2013 - TYDZIEŃ 9 - CYKL 4 - TRENING 6 SIŁA 2. 1. Przysiad przedni 8x3 3x 28.5/ 33/ 37/ 40/ 42/ 44/ 45/ 46 * od 40tu to już dość ciężko szło, 45 i 46 bardzo ciężko. 2. wyciskanie sztangi na płaskiej 8x3 3x 28.5/ 31/ 33.5/ 36/ 38/ 38.5x 2/ 38x 3/ 38x 2 * liczyłam, że do 40 dojdę, no ale 38.5 mnie przygniotło... }:-( Wróciłam do

    Odpowiedzi: 125 Ilość wyświetleń: 9445 Data: 2013-06-03 11:15:25 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs\ Moninkaaa

    Post
    Ladies SFD

    64. WTOREK - 04.06.2013 - TYDZIEŃ 10 - CYKL 4 - TRENING 1 Rozgrzewka: Orbi 10min GPP1. 45sek odpoczynku miedzy ćwiczeniami 1a. Przysiad z obciążeniem ciała 3x25 25x cc/ cc/ cc 1b. plank 3xmax 42s/ 36s/ 35s 33s/ 35s/ 34s CZAS: 6min2sek CZAS: około 5min 2a. Wznosy bioder 3x15 15x 51/ 51/ 51 15x 48.5/ 48.5/ 48.5 * ciężko, powyżej 10ciu repsów

    Odpowiedzi: 125 Ilość wyświetleń: 9445 Data: 2013-06-04 19:32:07 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs\ Moninkaaa

    Post
    Ladies SFD

    69. NIEDZIELA - 09.06.2013 - TYDZIEŃ 10 - CYKL 4 - TRENING 6 SIŁA 2. Rozgrzewka: Orbi 5min 1. Przysiad przedni 8x3 3x 31/ 34/ 37.5/ 40.5/ 42.5/ 44.5/ 46/ 48 3x 28.5/ 33/ 37/ 40/ 42/ 44/ 45/ 46 * ciężko, ale 50 coraz bliżej 8-) 2. wyciskanie sztangi na płaskiej 8x3 3x 30/ 31.5/ 34.5/ 36.5/ 38.5/ 39/ 39.5/ 40 3x 28.5/ 31/ 33.5/ 36/ 38/ 38.5x 2/ 38x 3

    Odpowiedzi: 125 Ilość wyświetleń: 9445 Data: 2013-06-11 12:37:31 Liczba szacunów: 0
  • plan masa, pomoc

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    -10 Na czterogłowe za mało,na dwugłowe brak jakichkolwiek ćw./na łydki za mało-upraszczając. Dodaj asystę na czwórki,heavy+izolacje na dwójki-i jakąś inną formę wspięć. Więc: przysiad 4s wykroki 4s wyprosty 3s żuraw 4s uginanie leżąc 3s wspięcia stojąc 4x25/30p wspięcia siedząc 4x25/30p Klata 1.Wyciskanie sztangi 3 serie 12-10-8 2.Wyciskanie sztang

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 2129 Data: 2010-12-04 18:22:15 Liczba szacunów: 0
  • Ann/redukcja start str 16

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzień 14 Trening: Trening A 3x10 powtórzeńA. przysiad przedni z wyciskaniem na barki 28/28/28kg B1.uginanie nóg leżac 45/45/45kg B2 wioslowanie T-Bar 10/12,5/15kg C1. wypady 47/52/55kg C2 podciąganie się z powolnym opuszczaniem. D1. planka 50s/50s/50s D2. brzuszki skośne 25kg/25/30kg po treningu : 10 min interwały 1 min wolno 8 km/h 1 min szyb

    Odpowiedzi: 162 Ilość wyświetleń: 9625 Data: 2009-06-23 11:41:39 Liczba szacunów: 0
  • Ann/redukcja start str 16

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzien 16 Dieta: kcal : 1800 = 100% Trening : Trening B 3x10 powtórzeń A. martwy ciag na prostych 57/62/62kg B1. przysiad bułgarski 12,5/12,5/12,5kg(w rece czyli 2x12,5) B2. sciaganie drazka gornago podchwytem 40/45/50kg C1. wypady w tyl 50/55/60kg C2. snach 10/10/12,5kg D1. brzuszki na podlodze 3x15 powtórzeń D2. odwrotne brzuszki 3x15 powtórze

    Odpowiedzi: 162 Ilość wyświetleń: 9625 Data: 2009-06-25 14:59:50 Liczba szacunów: 0
  • Ann/redukcja start str 16

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzien 17 dieta: kcal:1700 Trening: Wytrzymałosciowy : 6 obowdow bez przerwy -100 skoków na skakance -10 burpee -10 push up - 10 przysiadow (takich bez obciazenia) 1 min odpoczynku 1)skok z kolanami 1 min 2)wejscie na stopień 1 min 3)skoki dwoma nogami z boku na bok 1min 4) rowerek 1 min 5)skip A 1 min 6)rowerek 1 min 7) skok dwoma nogami prze

    Odpowiedzi: 162 Ilość wyświetleń: 9625 Data: 2009-06-26 18:01:12 Liczba szacunów: 0
  • Ann/redukcja start str 16

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzien 21 Trening : Trening B 3x10 powtórzeń A. martwy ciag na prostych 57/62/62kg B1. przysiad bułgarski 12,5/12,5/12,5kg(w rece czyli 2x12,5) B2. sciaganie drazka gornago podchwytem 40/45/45kg C1. wypachy noga w tył(taka maszyna pozycja na czworaka i noga w tył)55/60/65kg C2. snach 12,5/12,5/12,5 kg D1. brzuszki na podlodze 3x15 powtórzeń

    Odpowiedzi: 162 Ilość wyświetleń: 9625 Data: 2009-06-30 19:17:11 Liczba szacunów: 0
  • Ann/redukcja start str 16

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzien 23. Trening A 3x10 powtórzeń A. przysiad przedni z wyciskaniem na barki 28/28/28kg B1.uginanie nóg leżac 47kg/52,5kg/52,5kg B2 wioslowanie sztanga w opadzie 15/17,5/17,5kg C1. wypady 57/57/57kg C2 pompki 10/10/10 D1. planka 50s/50s/50s Po treningu 10 min interwały + 5 min biegu 1 min wolno 7km/h = pod górkę 1 min szybko 14km/h Dieta :1800

    Odpowiedzi: 162 Ilość wyświetleń: 9625 Data: 2009-07-03 19:23:15 Liczba szacunów: 0