SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Masa FBW 3x w tygodniu regresja do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Spokojnie, jesli o mnie chodzi to nie bylo mnie caly dzien ale juz jestem to postaram sie cos doradzic na miare mozliwosci Od poczatku: Regresja to dosyc ciezka metoda i proponuje pozanizac ciezary, ale tez na tyle zeby miec z czego sciagac...dam Ci przyklad: Przysiad ze sztanga na barkach 100kgx6 85kgx12 70kgx18 55kgx24 Dla srednio wytrenowanej o

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1709 Data: 2011-05-09 22:18:38 Liczba szacunów: 0
  • METODA 15-10-5 : ALTERNATYWNE PROGRESJE

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Wodyn jaki bys proponowal FBW z uzyciem tej metody?? cos ala: przysiad wyciskanie lezac wyciskanie siedzac MC sciaganie drazka ujdzie??

    Odpowiedzi: 369 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-10-31 14:15:01 Liczba szacunów: 0
  • METODA 15-10-5 : ALTERNATYWNE PROGRESJE

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    za sobą już 2 mikrocykle. Maksów narazie nie chce sprawdzać, i tak w martwym i siadzie nie sprawdze bo mam tylko jakieś 120kg obciężenia. Jednak w siadzie widze największą poprawę, może z tego względu, że zawsze robiłem nie schodząc praktycznie poniżej 15pow. Czuje że do końca cyklu w treningu na 5pow zabraknie obciążenia na przysiad i na martwy.

    Odpowiedzi: 369 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-11-24 21:08:46 Liczba szacunów: 0
  • METODA 15-10-5 : ALTERNATYWNE PROGRESJE

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Witam. Czy cos takiego bedzie ok ? wyciskanie plasko martwy ciag / przysiad wioslowanie sztanga wyciskanie sztangi z klatki uginanie ze sztanga francuskie i teraz : w poniedzialek 15 powt. w srode 10 powt. w piat 5 powt. ciezar zwiekszany w przypadku osiagniecia pelnych 15 lub 10 lub 5. czyli przy poniedzialku jak wyciskam 15x60 k

    Odpowiedzi: 369 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-12-11 13:17:40 Liczba szacunów: 0
  • METODA 15-10-5 : ALTERNATYWNE PROGRESJE

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Witam. Czy cos takiego bedzie ok ? wyciskanie plasko martwy ciag / przysiad wioslowanie sztanga wyciskanie sztangi z klatki uginanie ze sztanga francuskie OPRACUJ 2 UZUPELNIAJACE SIE ZESTAWY I PRZEPLATAJ JE CO TRENING. PRZYKLADOWO A: -PRZYSIADY -WIOSLOWANIE -UGINANIE NOG B: -MARTWY -DRAZEK -PROSTOWANIE NOG W TEN SPOSOB MASZ PON 15P SCHEMAT A S

    Odpowiedzi: 369 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-12-11 14:58:56 Liczba szacunów: 0
  • METODA 15-10-5 : ALTERNATYWNE PROGRESJE

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    SCHEMAT B teraz takie pytanko : czy moze byc plan a : wycisk poziom martwy drazek wyciskanie z klatki uginanie nog uginanie ramion ze sztanga plan b wycisk poziom lub skos przysiad wioslowanie wyciskanie zza karku prostowanie nog prostowanie ramion te serie rozgrzewkowe to rozumiem , ze malym ciezarem i z iloscia powt. jaka przypada na dany dzi

    Odpowiedzi: 369 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-12-11 16:21:53 Liczba szacunów: 0
  • METODA 15-10-5 : ALTERNATYWNE PROGRESJE

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    INNE SUGESTIE: http://www.sfd.pl/temat307722/ A TAK PRZY OKAZJI.. DLUGO CZEKALEM ALE SIE DOCZEKALEM: Wyc. zza karku rozwija tylko prz. barki 3% (8) Przysiad rozwija tylko czworoglowy 0% (1) Wyc. lez. rozwija tylko dol i sr. klaty 5% (14) M. ciag rozwija tylko "dolny grzbiet" 4% (10) Prawda nie jest tak banalna! 88% (233) HIP HIP HURRA

    Odpowiedzi: 369 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-01-18 00:04:36 Liczba szacunów: 0
  • METODA 15-10-5 : ALTERNATYWNE PROGRESJE

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ty ?? przypadkowo zajrzalem bo powiadomek nie mialem liczyłem na farta upewnij sie czy to nie jest przykurcz ja tak mialem niedawno zrobilem maly blad w czasie rozgrzewki do przysiadow stanąłem za wąsko iprzez to pochylilem sie za bardzo do przodu rozgrzewka rozgrzewka ale bylo tam 150 kg i nagle zupelnie odebralo mi siły nie moglem pozniej podnie

    Odpowiedzi: 369 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-07-09 12:41:35 Liczba szacunów: 0
  • Spamuj z nami, mutantami%-)

    Post
    Ladies SFD

    podobny fajny był też 4ann też z takim założeniem : Trening A: A. Przysiad ze sztanga na plecach B. RDL C. wyciskanie sztangi skos góra D. wiosło sztangą   E. wznosy z opadu F. plank 24sek  + K2E 2x5  Trening B A. przysiad przedni: B. MC: C. WL: D. Push Press: Zmieniony przez - katlak w dniu 2012-08-10 19:41:04

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-08-10 19:40:12 Liczba szacunów: 0
  • TRENING FBW pod MMA

    Post
    Scena MMA i K-1

    ze zrozumieniem post to wszystko powinno być jasne. Jakbyś czasem nie wyrabiał z regeneracją nóg przez te dodatkowe 2 treningi SW, to zamiast dwóch ćwiczeń na początku czyli przysiadu i RDL, możesz robić sam przysiad na zmiane z martwym ciągiem klasycznym, czyli wtedy by plan wyglądał tak: -Przysiad/Martwy ciąg klasyk -Wyciskanie leżąc -Wiosłowani

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 2477 Data: 2012-06-28 10:48:10 Liczba szacunów: 0
  • 2 razy w tygodniu :(

    Post
    Trening dla początkujących

    o pare kilogramow zwiekszyc mase naszego ciala.biceps sam z siebie nie urosnie! dochodzimy do starego tekstu mojego guru BILLA STARRA:"chcesz miec wiekszy biceps,to rob przysiady!". podsumowujac: mamy 3(nasza BAZA-te zawsze musimy zrobic!) + 2 + 2 = 7(SIEDEM) to jest max cwiczen! w praktyce to bedzie wlasnie 5-6,czyli BAZA +1-2 pomocnicz

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 3225 Data: 2007-11-14 00:29:18 Liczba szacunów: 0
  • Dla melonów i rodzynek nowy spam to wypoczynek !!!

    Post
    Ladies SFD

    co robie to jakas padaka a nawet nie wiem co jest do poprawki. Wrzucam tutaj swoj filmik bo moze szybciej sie wypowie jakas obeznana lejdi niz w moim dzienniku. W planie mam przysiad przedni i PP, ale poniewaz morduje sie z tym cwiczeniem to robilam dzis osobno przysiad i osobno PP zeby cwiczyc technike. Podpowiedzcie plis co tu mozna poprawic :-

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-01-18 18:58:59 Liczba szacunów: 0
  • DT - cma04

    Post
    Dzienniki Treningowe

    ok. 69kg Trening Nóg - przysiad (back squat) - 15x 40kg ; 12x 50 ; 10x 60 ; 8x 70kg ; 6x 80kg ; 4x 90kg - wykroki w miejscu - 3 serie po 20 powtórzeń - przysiad suwnica (nogi mocno do przodu-krzesełko) - 15,12,10,8 - martwy ciąg proste nogi - 4 serie po 10 powtórzeń Biceps - uginanie ramion siedząc ławeczka skośna 15,12,10,8 - uginanie ramion sied

    Odpowiedzi: 455 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-08 21:15:51 Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania Juniora vol. 6

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Tomq wiec jakby to mialo wygladac?? 2x week trening silowy i 1x week kompleks?? Oczywiscie mowie tu o ciezkim kompleksie a nie rozgrzewce. 6x przysiad ze sztanga na barkach, 6x wioslo, 6x zolnierskie, 6x dzien dobry, 6x przysiad z wyciskiem, 6x martwy na prostych nogach. Lacznie 6 serii, 90s odpoczynku i za kazdym razem ciezar +2kg.

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-07-03 19:41:27 Liczba szacunów: 0
  • TEST : NOZ IV siła w górę By StiX - pods. str.12!

    Post
    Odżywki i suplementy

    Stix w ogóle nie trzymasz się założeń długofalowego schematu.... Przysiad 30kg/10 54/8 67kg/6 73/6 79kg/6 83kg/5 86kg/5 - co to ma być? Jesteś na szóstkach czy na piątkach? W planie są 4 serie zasadnicze na stałym ciężarze po 6 ruchów a potem ewentualnie schodzisz na 5 i mniej ale zawsze 4 serie na stałym ciężarze a nie jakąś progresję sobie wymyśl

    Odpowiedzi: 128 Ilość wyświetleń: 13730 Data: 2009-11-17 15:55:01 Liczba szacunów: 0
  • trening wybor

    Post
    Trening dla początkujących

    a moze dolozyc cos na biceps? albo zlozyc z tych dwoch jeden powiedzmy : poniedziałek 1. przysiad 3 x 5 2. wyciskanie na ławce/w staniu 3 x 5 3. drążek podchwytem 3 x max -pompki na poreczach 3 x max 4. Bary 3 x 5 środa 1. przysiad 3 x 5 2. wyciskanie w staniu/na ławce 3 x 5 3. martwy ciag 1 x 5 (5x5 plaska piramida) biceps 2x10 piątek 1.

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 841 Data: 2011-04-02 13:48:58 Liczba szacunów: 0
  • [DT] Artur lat 20

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Podniosłem do 2700 kcal kaloryczność, na okres matur podniosę sobie jeszcze stopniowo do 2900kcal. Myśle ze najadanie sie pomoże w douczaniu się na ostatnia chwile i lepiej pojda egzaminy :) Trening wrzucam pod hipertrofię zeby zobaczyć co się bedzie działo z sylwetka, kalorie tylko troszkę wyższe ZMIANA TRENINGU na 4-6 tygodni 4 serie 3-5 powtorze

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1009 Data: 2017-04-24 16:24:43 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w odbudowaniu formy - dziwny przypadek./ronie, apo, hubert.../

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    tym znacznie przeszkodzić, bo na przekładnie ciężarów z gryfu na gryf najwięcej czasu się traci. Co najbardziej mnie przeraża w planie, który mi proponujesz to ilość powtórzeń. Chociaż by przysiad 5x12, nie padnę na ryj po takiej intensywności? Nie chcę się znowu wypalić po 2 tygodniach... Zmieniony przez - Piter_1988 w dniu 2013-01-10 20:39:13

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 786 Data: 2013-01-10 20:35:53 Liczba szacunów: 0
  • DUDEK / BLOG - Droga w męce i znoju do bycia w dobrym nastroju %)

    Post
    Trening dla początkujących

    oręczach z obciążeniem P: Wyciskanie siedząc ( sztanga lub hantle) P: Uginanie ramion ze sztangą łamaną P: Czachołamacze DZIEN 2 : DÓŁ CIAŁA>> SIŁA<< G: Przysiad A: Hack przysiad A: Prostowanie nóg na maszynie siedząc A: Martwy ciąg na prostych nogach A: Uginanie nóg leżąc P: Wspięcia na place stojąc P: Wspięcia na place siedząc Dzień 3

    Odpowiedzi: 435 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-07-23 18:05:40 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] gładkizab - dziennik

    Post
    Trening dla początkujących

    eniu B2. Martwy ciąg na prostych nogach 4 x 12 - 15; 15s przerwy; Bez pełnego wyprostu C1. Wyciskanie hantli siedząc 4 x 12 - 15; 15s przerwy; Bez pełnego wyprostu C2. Hack przysiady 4 x 12 - 15 ; 15s przerwy; Bez pełnego wyprostu D1. Uginanie ramion ze sztangą wzdłóż ciała 4 x 12 - 15; 15s przerwy; 3s w dół, 3s w górę D2. Wycisk wąsko 4 x 12 -

    Odpowiedzi: 332 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-05-07 17:38:24 Liczba szacunów: 0