SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Progresja ciężaru

    Post
    Trening dla początkujących

    html To przenoszenie z klaty bym wywalił. Na biceps całkiem ok choć mozna by dać za tą supinacje na koniec jakąś typową izolacje. W nogach to mc na prostych bym wywalił, hack przysiady jesli chcesz to zostaw ale muszą dobrze tobie wchodzić choć 2x przysiad na jednym treningu to dość sporo szczególnie, że nic o tobie nie wiadomo więc trudno coś dora

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 630 Data: 2011-04-05 20:32:46 Liczba szacunów: 0
  • Progresja ciężaru

    Post
    Trening dla początkujących

    Płeć : Mężczyzna Wiek : 16 lat Waga : 73kg Wzrost : 181cm Cel treningowy : masa Staż treningowy na siłowni : rok*********e inne sporty : 2x w tygodniu orliki Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : domowa siłownia, czyli bez żadnych maszyn itp. Dieta : jest Przeciwskazania medyczne : brak Zażywane suplementy : przymierz

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 630 Data: 2011-04-06 14:29:47 Liczba szacunów: 0
  • Progresja ciężaru

    Post
    Trening dla początkujących

    ze sztangą 4s uginanie ramion chwytem młotkowym 3s uginanie ramion ze sztangielkami z supinacją 3s /// uginanie hantli w podporze o kolano młotek?? ŚRODA(nogi+barki) nogi: przysiad ze sztangą 4s hack przysiady 4s ?? syzyfki 3s wspięcia na palce 3s MAX barki: wyciskanie sztangi sprzed głowy 4s unoszenie sztangielek stojąc bokiem 3s unoszenie szta

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 630 Data: 2011-04-06 14:36:03 Liczba szacunów: 0
  • trening na mase do syzbkiej oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Mało na przysiad, duza dysproporcja między mc a przysiadem. Zrób sobie FBW na samych podstawach, ładnie cię zbuduje jak przypilnujesz diety, techniki i regeneracji, nie ma sensu pchać się w splity na takim etapie.

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 569 Data: 2011-01-13 21:54:58 Liczba szacunów: 0
  • ! Proszę o pomoc !

    Post
    Trening dla początkujących

    uczuleń itd. Zażywane suplementy : Nigdy nic nie brałem. Ostatnio przerabiany plan: Jedynie w domu ćwiczyłem z powodu krzywego kręgosłupa. Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): Na siłowni na klatkę brałem około 70-80kg. Ręce mam mocno umięśnione i to jest mój atut. Czy wstawić zdjęcie ciała

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 779 Data: 2013-01-06 17:49:33 Liczba szacunów: 0
  • Poprawka planu prosze o pomoc

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ****DANE PODSTAWOWE*************************************** NICK:bartez324 PŁEĆ:mezczyzna WIEK:18 WZROST:181 NIEPRZERWANY STAŻ TRENINGOWY: 2 ogolnie 3 ****PARAMTERY OBWODÓW************************************* WAGA CIAŁA:92 OBWÓD PRZEDRAMIENIA:33 OBWÓD BICEPSU:39 OBWÓD ŁYDKI:41 OBWÓD UDA:65 OBWÓD BIODER:- OBWÓD WOKÓŁ PEMPKA:92 OBWÓD KLATKI PIERSIOWE

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 423 Data: 2012-06-25 21:00:39 Liczba szacunów: 0
  • Nowy trening - siłowy

    Post
    Trening w domu

    Mam już plan FBW: 1. Przysiad na jednej nodze 3serie max powt. w serii łączonej z wykrokiem z hantlami 3s8p 2. Martwy ciąg na prostych nogach 3s8p 3. Wspięcia na palce 3s8p 4. Podciąganie na drążku 3s 5. Wyciskanie sztangielek na ławce płaskiej 3s8p 7. Wyciskanie sztangielek w staniu 3s8p 8. Wyciskanie francuskie sztangielek 3s8p 9. Unoszenie przed

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1977 Data: 2009-10-13 16:50:14 Liczba szacunów: 0
  • zmiana splittu na Push & pull potrzebna pomoc

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    potrzebne np. w pierwszym treningu nie powiny znalezc sie wznosy a w drugim przysiad, ogolnie spojrz na to z innej strony np. podczas wyciskania sprzed głowy pracujesz na przednimi aktonami barków a gdzie tył ? powinien byc w drugim treningu, czyli przenosimy unoszenia do drugiego, kapujesz trzeba tak ułożyc trening zeby atakowac wszystkie partie r

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 672 Data: 2012-08-30 18:07:10 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc przy odbloku : prop+tren

    Post
    Doping

    Ty na poważnie ? waga 118 i qrwa 100 na przysiad ? Po półrocznym cyklu ?! Biłeś propa i trena i jednocześnie przestałeś bić oby dwa środki ? Skonczyłeś cykl na trenie nie mając hcg i zaczynając pct od cloma ? Pół roku na bombie a ten pisze ' w poniedziałek będe miał 5000iu hcg to pomoze ?' }:-( Przybij 10tke propa, 15000-20000 iu hcg , pozniej clo

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 2019 Data: 2015-03-01 09:26:45 Liczba szacunów: 0
  • Przerwa,wypalenie czas odpoczac

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    o grubo mylisz!!!Przeciez on w wakacje wyglada najgorzej a najlepiej wygladal w zime.Jak by chcial szpanowac w lato to by cpal w zime a cwiczyl latem a nie odwrotnie.Nie jest typowym sezonowcem gdyz typowy sezonowiec nie wyciska na lawce 160kg albo wyciska na barki 130kg lub martwy ciagf 215kg badz przysiad 230kg,(on tak duzo nie pije wiecej cpa)

    Odpowiedzi: 102 Ilość wyświetleń: 6353 Data: 2005-07-16 08:30:32 Liczba szacunów: 0
  • Trening uzupełniający

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ****DANE PODSTAWOWE*************************************** NICK: microdot PŁEĆ: M WIEK: 24 WZROST: 186 NIEPRZERWANY STAŻ TRENINGOWY: 5 miesiecy ****PARAMTERY OBWODÓW************************************* WAGA CIAŁA: 110 OBWÓD PRZEDRAMIENIA:32 OBWÓD BICEPSU: 44 OBWÓD ŁYDKI:44 OBWÓD UDA: 67 OBWÓD BIODER:107 OBWÓD WOKÓŁ PEMPKA:95 OBWÓD KLATKI PIERSIOW

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 473 Data: 2012-05-05 21:54:05 Liczba szacunów: 0
  • 1 plan za soba , co teraz??

    Post
    Trening dla początkujących

    Bazą skróconego planu fbw jest: Cos na dół wyciskanie góra ciąg góra przykładowo przysiad wl mc

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 786 Data: 2009-05-24 11:45:04 Liczba szacunów: 0
  • Rampa i Push/Pull

    Post
    Trening dla początkujących

    Ok. Znajomi ćwiczą takim planem FBW. W takim razie mogą bez przeszkód stosować rampę w przysiadach,wyciskaniu,wiośle itd. czyli zamiast np 3s przysiadów dowolną? Plan A 1. Przysiad ze sztangą na barkach 3s 2. Wios³owanie sztanga w opadzie 3s 3. Wyciskanie sztangi na skosie 3s 4. Wyciskanie żołnierskie 2s 5. Uginanie ramion ze sztanga 2s 6.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1495 Data: 2011-08-31 14:09:44 Liczba szacunów: 0
  • Trening do poprawy po kontuzji

    Post
    Trening dla początkujących

    przysiad - 50kg ze względu na to że odpuściłem nogi... martwy ciąg - odpuszczam to ćwiczenie ponieważ jak przed kontuzją ćwiczyłem to mnie plecy bolał i wolałem je odpuścić ale jak podnosiłem to 70kg wyciskanie - 60kg chciał bym zmienić plan bo mam za dużo ćwiczeń i chciałbym parę ćwiczeń odpuścić i zamienić innymi. Zmieniony przez - bloker18 w

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 670 Data: 2012-10-09 18:28:24 Liczba szacunów: 0
  • Klata i plecy - jak ćwiczyć w domu?

    Post
    Trening w domu

    Hehe dobry byl ten temat qatrro. Do autora: mozesz tez robic przysiad z wersalka na barkach, albo wyciskanie fotela na barki... A tak na serio to rob tak jak ci misiowit poradzil.

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 8144 Data: 2009-05-24 13:03:22 Liczba szacunów: 0
  • Po kontuzji

    Post
    Po 35 roku życia

    Tak pomyślałem, może sie ktoś wypowie.. Po wyleczeniu 6 tyg. HST, potem A: WP 3x10,8,6 Wiosłowanie 3x10,8,6 Przysiad 3x10,8,6 Drążek i pompki szwedzkie 3x max B: Przenoszenie hantli za głowę leżąc 3x12,10,8 Zarzut siłowy 3x5 wyciskanie żołnierskie 3x10,8,6 MC 3x10,8,6 I treningi A-B-A, B-A-B itd... ( Brzuch-unoszenie nóg w zwisie

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1697 Data: 2013-11-30 20:30:06 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy do oceny/poprawki

    Post
    Trening dla początkujących

    Ćwicz pon, sr i pt Na początek takie coś, kup drążek koszt 20-30zł Przysiad 3x10 Wyciskanie poziomo 3x10 Wiosłowanie w opadzie 3x10 Military press 2x10 3x w tyg Każde pow wykonane 100% technicznie Zapas 1-2pow w serii Przerwy pomiędzy seriami 1,30-2min Pomiędzy ćw do uregulowania tętna

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 430 Data: 2011-08-08 19:32:39 Liczba szacunów: 0
  • SPLIT x3

    Post
    Trening dla początkujących

    w A" wywal mc daj drążek w B" na nogi pdaj przysiad przedni i 2s uginania mc wywal podciaganie, daj unoszenie bokiem na triceps daj coś złożonego. 3s wystarcza.

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1166 Data: 2010-08-05 20:21:54 Liczba szacunów: 0
  • Trening a praca

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Poniedziałek klatka wyciskanie na ławce biceps uginanie ze sztangą Środa nogi przysiad barki wyciskanie zza karku Piątek plecy Martwy ciąg triceps wyciskanie wąsko Brzuch 2 razy w tyg pn i pt. Trening chyba okrojony do minimum , proszę o ocenę i propozycję ilości serii oraz zakres powtórzeń dla danego ćwiczenia.

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 2096 Data: 2011-06-25 13:58:36 Liczba szacunów: 0
  • push& pull do oceny połączony z 5x5

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    dy 3x 12-8 unoszenie hantli na boki 3x 12-8 sciaganie drązka triceps 3x 12-8 pull 1.siła martwy ciąg 5x5 wioslowanie sztanga 5x5 uginanie ramino gryfem 5x5 pull 2.hypertrofia przysiad 3x 12-8 wykroki 3x 12-8 sciaganie drązka na wyciagu poziomo 3x 12-8 sciaganie drążka poziomo 3x 12-8 uginanie z suplinacja 3x 12-8 młoty 3x 12-8 zwijanie nadgarstkow

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 685 Data: 2013-12-09 17:43:34 Liczba szacunów: 0