SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • trenig co zmienic paln ćwiczony od 6 miesięcy

    Post
    Trening dla początkujących

    może by dało rade tyle że stojaki są polączone z ławką i częsc na głowe wystaje poza nie sprubuje...ale póki co zrobiłem sobie plan FBW oto on Nogi:Przysiady z sztangą na barkach 4s 10.10.8.8 Plecy:Przenoszenie sztangi 3s 12.10.8 Klatka:Wyciskanie Sztangi ławka poziom 4s 12.10.8.6 Barki:Wyciskanie sztangi zza karku 3s 12.10.8 Triceps:Pompki od

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 628 Data: 2010-01-25 11:57:06 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy wstep do treningu trójboju

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    ła Biceps : 1.wyciskanie sztangi łamanej wąski chwyt 3x8-10 2.biceps ze skrętem nadgarstka 3x8-10 Czwartek: Nogi : 1.Przysiad 6x2/1 2.Zginanie nóg tyłem 4x8-10 3.suwnica/hack przysiady 3x8 4.łydki 3x16 suwnicę bym wyrzuciła,a dała lepiej prostowanie na maszynie Triceps: 1.francuskie hantlami leząc 3x8-10 2.pompki na poręczach z obciązeniem 3x8 a p

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 1882 Data: 2010-08-28 20:47:26 Liczba szacunów: 0
  • Ocena treningu

    Post
    Trening dla początkujących

    treningowy na siłowni : 2 tygodnie Uprawiane inne sporty : Brak Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : Siłownia Dieta : Brak Przeciwskazania medyczne : Brak Zażywane suplementy : Brak Ostatnio przerabiany plan: ww Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): 50/80/60

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 441 Data: 2016-05-22 21:37:39 Liczba szacunów: 0
  • Masa/siła

    Post
    Trening dla początkujących

    lepiej sie porzadnie zastanow jaki jest sens cwiczenie tak malych parti jak bic czy tric na osobnym treningu,nastepnie zastanow sie nad liczba seri w twoim planie 10 seri na bic 12 na tric(wiecej niz na nogi) nie mowiac o tym ze te miesni mocno pracuja w innych cwiczeniach,pozatym brakuje ci takich cw jak MC, przysiad.

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 519 Data: 2011-06-09 23:54:11 Liczba szacunów: 0
  • Masa/siła

    Post
    Trening dla początkujących

    A 1 Przysiad 3s 2 Wioslo sztanga 3s 3 Wyc. lezac 3s 4 Wyc. sztangi z przed glowy 2s 5 Uginanie ramion ze sztanga 2s 6 Brzuch 3s B 1 Martwy ciag 3s 2 Podciaganie na drazku 3s 3 Wyc. lezac skos gora 3s 4 wyc. sztangielek 2s 5 Pompki na poreczach 2s 6 Brzuch 3s Ok. A teraz rozpisze ci z czym mam problem, ćwicze w domu i nie posiadam sprzętu typu porę

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 519 Data: 2011-06-10 00:06:21 Liczba szacunów: 0
  • Co sądzicie o tym planie

    Post
    Trening dla początkujących

    Jak słodko wypowiadasz się o siostrze Na początek, nie dla Ciebie, zapomnij o nim Mit 4 i 18 http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=7862 FBW, przez długie lata Przysiad 3x10 RDL 2x10 Wyciskanie poziomo 3x10 Wiosłowanie w opadzie 3x10 Military press 2x10 Podciąganie podchwytem 3x10 3x w tyg Każde pow wykonane 100% technicznie Zapas 1-2pow w s

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 464 Data: 2011-07-23 15:37:06 Liczba szacunów: 0
  • FBW ocena.

    Post
    Trening dla początkujących

    Czyli coś takiego wychodzi ; Pon ; Push ; (ciężko) 1. Przysiad tylny rampa 12 2. Wyciskanie leżąc rampa 12 3. Military press rampa 12 4. Syzyfki 4x15 5. wyciskanie skos neutralny chwyt 4x15 6. Dipsy triceps 4x15 SR ; Pull ; (ciężko) 1. Martwy ciąg rampa 12 2. Drążek - tu możesz zrobić 3x max lub progresja z ciężarem 3. Wiosłowanie ramp

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 2019 Data: 2012-12-02 17:41:10 Liczba szacunów: 0
  • Trening FBW początkującego na mase - ocena

    Post
    Trening dla początkujących

    Jeśli tak to: A: Przysiad wiosłowanie wyciskanie leżąc uginanie na biceps + łydki B: MC wyciskanie stojąc sztangi podciąganie na drążku wyciskanie wąsko albo pompki na poręczach + 1-2 ćwiczenia na brzuch po 2-3 serie Wszędzie 4/5 serii po 10 powtórzeń. Zmieniony przez - Viren w dniu 2016-01-10 22:33:31

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 372 Data: 2016-01-10 22:27:06 Liczba szacunów: 1
  • pomoc do metanabolu

    Post
    Doping

    Wyciskanie leżąc (MAX) : 82 Martwy ciąg (MAX) : 110 Przysiad (MAX) : 40 nie no korwa to są jakieś jaja za wcześnie na doping od diety zacznij z powietrza ci nic nie urośnie

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 981 Data: 2009-06-03 19:55:33 Liczba szacunów: 0
  • pomoc do metanabolu

    Post
    Doping

    Przysiad (MAX) : 40

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 981 Data: 2009-06-04 11:55:37 Liczba szacunów: 0
  • [technika do oceny] martwy ciąg na prostych nogach [VIDEO]

    Post
    Trening dla początkujących

    maj głowę w neutralnej pozycji i nie blokuj kolan na końcu ruchu. Martwy bardzo fajnie, ale trzymaj rdzeń bo to istotne. Wyciskanie leżąc jest w porządku tylko podobnie jak w przysiadzie bez blokady łokcia na końcu ruchu i wprowadź jakieś sensowne tempo. W wyciskaniu stojąc nie wiem czy nie trzymasz za szeroko ale jeśli Ci wygodniej to ok ale tu zn

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 4166 Data: 2017-12-08 19:30:57 Liczba szacunów: 1
  • 3 Którkie cykle tren+meta, prop+tren, tren+prop+oxa

    Post
    Doping

    ięcho 10. OSTATNI CYKL I ODSTĘP CZASOWY OD JEGO ZAKOŃCZENIA: tren e+enan+wino 2 lata 11. POZIOM BF%: ~22% 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): mezo 13. STAN ZDROWIA: bez zastrzeżeń 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: - 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 2287kcal 16. WYNIKI SIŁOWE:  -klata:  -martwy ciąg:  -przysiad

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1275 Data: 2017-12-19 18:24:18 Liczba szacunów: 0
  • 3 dni w tyg / opcje połaczeń partii

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    a sprzed karku juz luz ?przysiad tez ? robisz siedzac czy stojąć?

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1978 Data: 2007-10-27 12:57:19 Liczba szacunów: 0
  • 3 dni w tyg / opcje połaczeń partii

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    cznie 12 serii) -Przysiady ze sztangą na barkach (suwnica)- 4s -Wypychanie ciężaru na suwnicy (maszynie)- 4s -Prostowanie nóg w siadzie - 4s poki co moze dac suwnice albo przysiad i wyprosty (2 cwiczenia) poki nie zaadoptujesz sie do treningow (dół-łydki) (łacznie 7 serii) -Wspięcia na palce w staniu - 4s -Wspięcia na palce w siadzie - 3s j

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1978 Data: 2007-10-28 11:15:51 Liczba szacunów: 0
  • Prośba na Koniu i innych o pomoc w zrzuceniu tkanki

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    (Dzień 3) Dieta: posiłek I: płatki, mleko (0,5l) posiłek II: 2 kanapki z kiełbasą, ogórkiem/papryką/pomidorem/sałatom posiłek III: 1 kanapka z szynką, ogórkiem/papryką/pomidorem/sałatom posiłek IV: ryba, warzywa posiłek V: jajecznica z 4 jajek lub omlet, mleko (0,5l) Trening: -AEROBY: Przysiad z wyskokiem (15 razy w 3 seriach) i krzesełko (3

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 1773 Data: 2012-03-18 13:30:55 Liczba szacunów: 0
  • Prośba na Koniu i innych o pomoc w zrzuceniu tkanki

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    (Dzień 5) Dieta: posiłek I: płatki, mleko (0,5l) posiłek II: 2 kanapki z kiełbasą krakowską, ogórkiem/papryką/pomidorem/sałatom III: ryż, mięso, sałatka posiłek IV: jajecznica z 4 jajek lub omlet posiłek V: grysik, dżem niesłodzony Trening: -AEROBY: Przysiad z wyskokiem (15 razy w 3 seriach) i krzesełko (3 razy po 30 sekund) Marsz w miejscu (

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 1773 Data: 2012-03-18 13:31:14 Liczba szacunów: 0
  • Proszę o poprawienie planu.

    Post
    Trening dla początkujących

    skanie francuskie leżąc 3x8 Brzuch TRENING B Martwy ciąg 5x5 Wyciskanie siedząc 5x5 Wiosłowanie sztanga 3x8 Wyciskanie leżąc 5x5 Uginanie ramion ze sztangą stojąc 3x8 Wyciskanie francuskie leżąc 3x8 Brzuch Podciąganie podchwytem 3x5-8 martwy/przysiad +5kg co tydzień inne +2.5kg przy stagnacji -10% ciężaru i na nowo dokładamy Pozdrawiam Turndown.

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1118 Data: 2015-12-03 15:16:49 Liczba szacunów: 0
  • Ile mieśnie lubią powtórzeń ??

    Post
    Trening dla początkujących

    Z tego co zrozumiałem to na początku każdej serii powinny być przysiady czyli trening na nogi bo dzięki temu ćwiczeniu rozwijamy siłę oraz masę a poza tym gdy robimy przysiad na końcu nie mamy do końca siły by go poprawnie zrobić więc ważne jest aby go robić na początku. W skład treningu FBW wchodzą ćwiczenia można powiedzieć że ciężkie na które po

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 4127 Data: 2011-06-18 12:09:30 Liczba szacunów: 0
  • fbw czy spilt

    Post
    Trening dla początkujących

    , szczerze mowiąc na nogach najmniej mi zależy, chociaz nei pozostają mi obojętne. Mimo 17 lat jestem dosc niski ale jeszczę rosnę(chyba) i niechciałbym obciążać pleców (MC i przysiad).Za pare lat przyjdzie czas na te ćwiczenia, kiedy będe spokojny o to, że rozwój szkieletu juz stoi w miejscu. No więc wyłączając te przysiady nie mam prawie ćwiczeń

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 1567 Data: 2009-02-08 15:23:36 Liczba szacunów: 0
  • fbw czy spilt

    Post
    Trening dla początkujących

    ecko unltd niezly jestes. kazde cwiczenie w tym planie bedzie mialo na to wplyw-a przysiad w szczegolnosci. pozdrawiam.

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 1567 Data: 2009-02-16 22:03:23 Liczba szacunów: 0