SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Przejaxie na redukcje

    Post
    Doping

    BF%: bd nie maly 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): endo 13. STAN ZDROWIA: bardzo dobry 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: brak 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: 140 -martwy ciąg: 160 -przysiad: nie orzedadzam, serie koncze 100 Zmieniony przez - Pickeros w dniu 2016-05-20 01:42:44

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 662 Data: 2016-05-20 01:41:41 Liczba szacunów: 0
  • Cykl prolongatum

    Post
    Doping

    O ZAKOŃCZENIA: ok. 5 m-cy 11. POZIOM BF%: 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): między ekto a mezo 13. STAN ZDROWIA: dobry 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: - lekkie zakola 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 16. WYNIKI SIŁOWE: (najwieksze cięzary robione w seriach) -klata: 95 - 100 -martwy ciąg: 130 -przysiad: 100

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 766 Data: 2015-03-17 20:27:38 Liczba szacunów: 0
  • popieprzone proporcje

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Jak wiadomo niedużo ludzi lub ćwiczyć nogi i chociaż je ćwiczy to robi to niedbale i dlatego wychodzi, że przykładowo gdy bierze się na klate po roku ćwiczeń 100kg to na przysiad 150. Ty może ćwiczyłeś poprawnie nogi i dlatego może prawidłowo bieżesz ten swój duży ciężar na nogi i proporcjonalny na klate. To tylko takie moje odczucia - moge się my

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 2721 Data: 2006-12-19 15:18:37 Liczba szacunów: 0
  • popieprzone proporcje

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    6x170 to jakieś 190 w maksie. Po roku ćwiczeń i to przy wadze 77 kilo? Dla mnie to niespotykany talent - nawet jeśli to nie jest pełny przysiad. Zmieniony przez - krzych666 w dniu 2006-12-19 19:30:29

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 2721 Data: 2006-12-19 19:28:26 Liczba szacunów: 0
  • popieprzone proporcje

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Sprawdź ten pełny przysiad, ja typuję 140-150 na raz - na miękko

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 2721 Data: 2006-12-19 21:13:38 Liczba szacunów: 0
  • popieprzone proporcje

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ontur gornego uda zejdzie ponizej wysokosci gornego konturu kolan. Oczywiscie ten ktos musi patrzec z boku i z pozycji kucajacej. Wez tez kogos INNEGO do asekuracji, bo pelny przysiad moze zaskoczyc juz na malych ciezarach.. 2: podloz sobie jakies ok 2cm podwyzszenia pod piety by zejsc bez przesilen.. 3: Rozgrzewka, ktora nie meczy a dodaje sil, n

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 2721 Data: 2006-12-19 22:01:49 Liczba szacunów: 0
  • cwiczenia na prostowniki

    Post
    Trening dla początkujących

    zień dobry 2x8 Barki: - Wyciskanie sztangi z przed głowy 2x8 Triceps: - pompki w podporze tyłem 2x max Biceps: - Uginanie ramion ze sztanga łamaną (modlitewnik) 2x8 B Nogi: - przysiad wykroczny 3x8 - uginanie nóg naprzemiennie stojąc 3x8 Klatka piersiowa: - Wyciskanie sztangi płasko 3x8 Plecy: - Wiosłowanie sztangą 2x8 - Martwy ciąg 3x8 Barki: - wy

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 4386 Data: 2009-02-08 01:26:22 Liczba szacunów: 0
  • Bjj+silownia

    Post
    Trening dla początkujących

    tyg - to dużo i dokładanie tu treningu siłowego moze wprowadzic niekorzystne zmiany i kierowac cie ku przetrenowaniu. Staż treningowy na słowni : 3lata z licznymi przerwami 1.podaj ciezary w podstawowych ćwiczneiach (przysiad,martwy,wyciskanie)?? tutaj masz lekture która powinna cie zainteresowac. http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=3568

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 526 Data: 2011-09-11 15:48:29 Liczba szacunów: 0
  • Bjj+silownia

    Post
    Trening dla początkujących

    Wiem ze to duzo ale co jakis czas robie sobie mala przerwe+ staram sie dbac o odnowe. Silke z rana czy w dzien wolny tez traktuje bardzo rekreacyjnie nie cisne nigdy na maksa. moje "rekordy" przysiad 80kg plaska 76kg mc 65kg(ale nigdy nie probowalem wiecej)

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 526 Data: 2011-09-11 17:26:09 Liczba szacunów: 0
  • Bjj+silownia

    Post
    Trening dla początkujących

    druith szczerze ja niewidze tutaj opcji dodatkowych treningów siłowych tym bardziej przy twoim stopniu wytrenowania, opcjonalnie mozesz BJJ 4 x i 2 x trening silowy. i cos prostego bym zrobił wtedy typu przysiad 5x5 MC 5X5 porecze 3 x max drazek 3 x max pozdrawiam

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 526 Data: 2011-09-12 11:09:47 Liczba szacunów: 0
  • Trening na mase!@

    Post
    Trening w domu

    a teraz? xD Poniedziałek klata: -Wyciskanie na płaskiej 4s -Rozpietki 4s -Pompki w rozstawie szerokości 5-10cm szerzej od barków 4s Triceps: -Wyciskanie francuskie sztangi leżąc 4s -Prostowanie przedramion ze sztangielkami w opadzie 4s Sroda Plecy: -Martwy ciąg 4s -Wiosłowanie sztangą 4s -Szrugsy 4s Biceps: -Uginanie ramion ze sztangą podchwytem 4

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1050 Data: 2010-01-30 18:14:25 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Wyniki w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): WL 85 nie max nas nie interesuję , podaj obciążenie robocze dla tych ćwiczeń ?

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 620 Data: 2013-01-12 14:52:25 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    WL robie 70kg przysiad niewiem bo nie robiłem teraz martwy z 90 kg

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 620 Data: 2013-01-12 15:05:23 Liczba szacunów: 0
  • FBW pod SW oceńcie!

    Post
    Trening dla początkujących

    sam zobaczysz jak będzie szybko rosnąć. Samym power cleanem nie zrobisz nóg, właśnie dlatego Knife w tym "http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=3568") artykule dodaje przysiad przedni, co pomoże w budowaniu bezpośredniej siły dolnej części ciała. Obciążenie - masz dwie opcje - albo zwiększasz co serie, albo przez cały czas tym samym ciężar

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 530 Data: 2013-04-10 20:54:38 Liczba szacunów: 0
  • FBW pod SW oceńcie!

    Post
    Trening dla początkujących

    dlatego ja robie full power clean. niee z zrozumiałeś. w full robisz jeszcze przysiad ze sztangą na klacie... P.S ale mgs 3 subs. jest najlepszy. przeszedłem z 10 razy... Zmieniony przez - A/D w dniu 2013-04-10 22:43:11

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 530 Data: 2013-04-10 22:42:15 Liczba szacunów: 0
  • Plan FBW dla znajomego

    Post
    Trening dla początkujących

    A/B MC/przysiad 3s Drązek/wiosło 3s Reszta jak podałeś. Zmieniony przez - Viren w dniu 2010-11-03 14:45:55

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 455 Data: 2010-11-03 14:45:40 Liczba szacunów: 0
  • dobre dobranie srodkow

    Post
    Doping

    o tycia 13.STAN ZDROWIA: bardzo dobry 14.SKLONNOSC DO LYSIENIA LUB POROSTU OWLOSIENIA: brak 15.WYNIKI SILOWE 16.PPM podstawowa przemiana materii: klata : 155 martwy ciag :190 przysiad : 180 PYTANIE: no pytanie jak wyzej zakupilem i napoczalem juz opakowanie tej omy( ale nie bralem jeszcze) i cche poleciec takim oto cyklem. Kase na diete bede mial,

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1833 Data: 2008-04-16 15:23:29 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy-poprawki

    Post
    Trening dla początkujących

    : Waga : Wzrost : Cel treningowy : Staż treningowy na siłowni : Uprawiane inne sporty : Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : Dieta : Przeciwskazania medyczne : Zażywane suplementy : Ostatnio przerabiany plan: Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc):

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 328 Data: 2014-01-16 21:37:10 Liczba szacunów: 0
  • Winstrol i niedobór kolagenu

    Post
    Doping

    L CYKLU: masa, siła 10.ODSTEP CZASOWY PO OSTATNIM CYKLU: 8 miesiace 11.POZIOM BF% 12.TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIECIA (TYP BUDOWY): dobrze zbudowany 13.STAN ZDROWIA: bardzo dobry 14.SKLONNOSC DO LYSIENIA LUB POROSTU OWLOSIENIA:brak 15.WYNIKI SILOWE 16.PPM podstawowa przemiana materii: klata : granice 100 martwy ciag : ponad 110 przysiad : nie robiłem

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 3667 Data: 2009-01-11 21:47:44 Liczba szacunów: 0
  • EjTejKej/Dziennik/Lepiej paść ze zmęczenia, niż z nudów…

    Post
    Trening dla początkujących

    10.10.2011 (poniedziałek) Dieta: 1 posiłek: Płatki oswiane (70 g), łyżeczka masła czekoladowego, 3 jaja, 15 ml olej z pestek winogron. 2 posiłek: Kromka chleba razowego, plaster szynki, plaster sera żółtego, pomidor. 3 posiłek: Kromka chleba razowego, plaster szynki, plaster sera żółtego, pomidor. 4 posiłek: Ryż biały (50 g), pierś z kurczaka (1

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 2837 Data: 2011-10-10 23:42:45 Liczba szacunów: 0