SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • oceńcie plan Superseria

    Post
    Trening dla początkujących

    Nie napisałem, że bym wywalił, napisałem, że są źle dobrane. Co to za kontuzja była w MC ? Co podwiedział lekarz odnośnie tych więzadeł i ćwiczenia na siłowni , to dość istotna kwestia.

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1328 Data: 2011-03-06 21:38:23 Liczba szacunów: 0
  • oceńcie plan Superseria

    Post
    Trening dla początkujących

    Powoli... Połączenie dałbym np. Plecy + klata off Barki + bic + tric off Nogi + prostowniki off off Nogi: Nie ma nic u ciebie na dwugłowy uda, zrobiłbym *przysiad tylni 4s *RDL 4s *wykroki 3s *uginanie lezac 2-3s *łydki Plecy + klata: Zrobiłbym na zmiane cwiczenie na plecy i klate... *Wyciskanie poziomo 3s *Wiosłowanie sztangą 3s *Wyciskanie sztang

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1328 Data: 2011-03-07 19:36:57 Liczba szacunów: 0
  • Split po 8 miesięcznym FBW

    Post
    Trening dla początkujących

    Prowadzę sobie zeszyt treningowy więc z takimi informacjami nie będzie problemu :) Zeszyt prowadzę od 2 miesiąca treningów więc mam zapisane rezultaty z 6 miesięcy. Obciążenia robocze z 2 miesiąca treningów: -Płasko to 42,5 -Przysiad zaczynałem z mniejszymi obciążeniami ponieważ obawiałem się o kolana. 35 z małą piramidką do 40. -Plecy również zac

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1012 Data: 2013-07-25 19:25:13 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na redukcje i plan do oceny

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Napisałem unikaj ćwiczeń izolowanych to po co ten modlitewnik. W FBW skup się na wiolostawach, przysiad, wiosłowanie, martwy ciąg, zarzut, wyciskanie stojąc itp.

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1642 Data: 2015-05-09 21:51:13 Liczba szacunów: 0
  • Zmiana planu

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ****DANE PODSTAWOWE*************************************** NICK:Skibeks PŁEĆ:M WIEK:20 WZROST:175 NIEPRZERWANY STAŻ TRENINGOWY:Ponad 2lata ****PARAMTERY OBWODÓW************************************* WAGA CIAŁA:76 OBWÓD PRZEDRAMIENIA: OBWÓD BICEPSU:~37 OBWÓD ŁYDKI: OBWÓD UDA: OBWÓD BIODER: OBWÓD WOKÓŁ PEMPKA:83 OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ: OBWÓD BARKÓW:

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 996 Data: 2012-01-09 20:58:35 Liczba szacunów: 0
  • Zmiana planu

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Nowy plan Pon Klata 1.Wyciskanie płaska 5s 2.Wyciskanie skos hantle 4s 3.Rozpietki poziomo 3s 4.Brama high to low 3s Wt Plecy 1.Drazek 4s 2.Sciaganie drazka wyciagu gornego do klatki szeroko 4s 3.Wioslo 4s 4.Unoszenie hantelek na boki w opadzie tłowia 3s 5.MC 4s Sr off Czw Barki i Łapy 1.High pull dynamicznie 4s 2.Wyciskanie hantli 4s 3.Unoszenie

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 996 Data: 2012-01-12 22:27:02 Liczba szacunów: 0
  • FBW 5x5 z priorytetem + aeroby ( trening siła/wytrzymałość )

    Post
    Trening dla początkujących

    - Przysiad ze sztangą z przodu 5x5 - Wyciskanie hantli na skosie 5x5 - Wyciskanie w staniu sprzed głowy 5x5 Tutaj również po 10. Plan będzie ok.Weź poprawkę na to,że przećwiczyłeś już parę ładnych miesięcy.3 podstawowe ćwiczenia są ok dla totalnych świeżaków.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 2331 Data: 2012-12-31 11:41:32 Liczba szacunów: 0
  • Jak oceniacie mój plan treningowy?

    Post
    Trening dla początkujących

    A więc na prośbę kolegi rozpisuje plan czytelnie. Każde ćwiczenie wykonuje w 4 seriach po 12/10/10/8 powtórzeń, zwiększając obciążenie po każdej serii. Przerwy między seriami 40-60 sekund, między ćwiczeniami 2-4 minuty. Poniedziałek: klatka Wyciskanie sztangi leżąc na lawce prostej Wyciskanie sztangi leżąc na lawce skosnej(jeden tydzień skos do go

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 356 Data: 2019-03-01 12:09:05 Liczba szacunów: 0
  • Jak oceniacie mój plan treningowy?

    Post
    Trening dla początkujących

    ztanga lamana stojac Uginanie ramion z hantlami w oparciu o kolano Plecy- wiosłowanie że sztanga w opadzie tułowia Martwy ciag Wiosłowanie hantla przy oparciu o lawke Nogi- przysiad ze sztanga Przydiad z wykrokiem Prostowanie nóg na urządzeniu Barki wyciskanie żołnierskie Unoszenie ramion na boki Unoszenie ramion przed siebie A na piątek coś na

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 356 Data: 2019-03-03 18:25:17 Liczba szacunów: 0
  • Jak oceniacie mój plan treningowy?

    Post
    Trening dla początkujących

    Taki podział grup mięsniowych moze być, lekko pasuje dobrać ćwiczenia i odpowiednie dni treningowe bo torche kicha na trica nie potrzebujesz wyciskania wąsko bo masz juz na klatce 2x to zrobione, wyciskanie zza karku to nie jest najlepsze cwiczenie na triceps do bicepsa dorzuć przedramie po 2 serie łączone na prostowniki i zginacze plecy : mart

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 356 Data: 2019-03-03 22:34:07 Liczba szacunów: 0
  • Siła/Masa i sporty walki

    Post
    Trening dla początkujących

    Przysiad 70kg Martwy 45 Wyciskanie 50 Mam zamiar brać udział w zawodach, po to trenuje :) Wcześniej wykonywałem standardowe FBW, wcześniej czyli przed wakacjami. Zmieniony przez - mat3uszx w dniu 2012-10-10 13:36:32

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 443 Data: 2012-10-10 13:33:53 Liczba szacunów: 0
  • Siła/Masa i sporty walki

    Post
    Trening dla początkujących

    "Wcześniej wykonywałem standardowe FBW, wcześniej czyli przed wakacjami. " pokaż to FBW ? Przysiad 70kg Martwy 45 Wyciskanie 50 Musisz zbudować bazę siłową .

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 443 Data: 2012-10-10 14:16:40 Liczba szacunów: 0
  • FBW do oceny i poprawy

    Post
    Trening dla początkujących

    sorry ze wbijam w temat... potrzebuje ocene treningu: Przysiad 2s (czworogłowe) i MC (dwugłowe) 2s/ MC (prostowniki) 2s i prostowanie nog na maszynie (czworogłowe) 2s Wiosło 3s / Drążek 3s Sztanga płasko 3s / Dipsy 3s Hantle w siadzie 3s/ Sztanga w siadzie 3s ABS po każdym treningu Trening ze wskazaniem na mięśnie nóg ps. odrazu mowie, ze nie daje

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 437 Data: 2009-07-11 07:30:27 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy by Fuck

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    ile siłowo tam idzie ? Kilo ile na MC/przysiad/wyciskania ?

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 5192 Data: 2012-06-13 22:51:58 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy by Fuck

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Szczerze mówiąc nie ma się czym chwalić. - martwy ciąg - 12/10/8 (35kg/39kg/48kg) - wiosłowanie sztanga w opadzie tułowia - 12/10/8 (30kg/35kg/39kg) - przysiad ze sztangą - 12/10/8 (39kg/44kg/48kg) - wyciskanie sztangi płasko - 12/10/8 (35kg/39kg/44kg) - wyciskanie sztangi sprzed głowy siedząc - 12/10/8 (25kg/27,5kg/30kg) - uginanie ramion ze szt

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 5192 Data: 2012-06-13 23:14:18 Liczba szacunów: 0
  • Fbw do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    lko, czym mógłbym w planie b zastąpić unoszenie na boki? Czy póki co robić tylko plan a? To zależy jak się czujesz na siłach robić jeden zestaw to też możesz tylko zamieniać przysiad z martwym co trening, ale możesz też spokojnie zrobić dwa zestawy bo nie masz tam zbędnych ćwiczeń same podstawy. Pilnować techniki i progresować z ciężarem. Aha i ja

    Odpowiedzi: 95 Ilość wyświetleń: 5080 Data: 2018-10-18 15:38:56 Liczba szacunów: 0
  • trening na mase

    Post
    Trening dla początkujących

    osprzęt Dieta : mam Przeciwskazania medyczne : nie ma Zażywane suplementy : na razie żadne Ostatnio przerabiany plan: pon - plecy , wtorek - klatka , czwartek - biceps,triceps , piątek - barki,nogi Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): martwego ciągu nie robiłem , wyciskanie ok 90kg

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 474 Data: 2012-09-09 08:24:02 Liczba szacunów: 0
  • trening na mase

    Post
    Trening dla początkujących

    damjano90 "Staż treningowy na siłowni : ok 18 miesięcy" z czego startowałeś , jak progres ? wyciskanie - 90 martwego - przez tyle czasu nie wykonywałeś ? przysiad - ? też nie ?

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 474 Data: 2012-09-09 10:17:18 Liczba szacunów: 0
  • clenbuterol 40mcg+granat+hmb na redukcje

    Post
    Doping

    y 11. POZIOM BF%: ookolo 30% 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): endomorfik 13. STAN ZDROWIA: bardzo dobry 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: brak 15. PPM (podstawowa przemiana materii): dosc wolna 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: 140kgx4 -martwy ciąg: 180kgx4, przywiazany paskami do sztangi, bez maks 140kg -przysiad: 120kgx4

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 874 Data: 2013-07-03 19:23:04 Liczba szacunów: 0
  • pomoc przy planie

    Post
    Trening dla początkujących

    Co do rowera dobrze wiedzieć, zostawie to na po treningu. Co do treningu widziałem ten temat ale nie byłem pewien czy ten plan nada sie podemnie a jednak... . 1. przysiad 2. rdl (rumunski martwy ciag) 3. wyciskanie na lawce 4. wioslowanie 5. wyciskanie w staniu 6. podciaganie na drazku (nachwyt) Ale pojawiło mi się kilka pytań 1.czy wyciskan

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1142 Data: 2011-08-30 14:52:00 Liczba szacunów: 0