SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Pomoc w treningu

    Post
    Trening dla początkujących

    Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje):szmery w sercu Zażywane suplementy:nic Ostatnio przerabiany plan:podany wyżej Wyniki w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc):2x50 , nie robię MC, 30kg-35kg 2x40kg lub 1x 40kg 1x45kg (łącznie ze sztangą) Zmieniony przez - Gremo96 w dniu 2013

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 551 Data: 2013-10-15 19:55:47 Liczba szacunów: 0
  • Nie wiem kiedy trenować brzuch proszę o POMOC !!!

    Post
    Trening dla początkujących

    Plan całkowicie się nie nadaję . Staż treningowy na siłowni: 2 miesiące przysiad - ? martwy - ? wyciskanie - ? podaj obciążenie robocze Dieta: nie mam - to na czym chcesz masę budować ? Ostatnio przerabiany plan: ogolnorozwojowka - pokaż

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 639 Data: 2012-04-16 09:26:15 Liczba szacunów: 0
  • Plan trainigowy

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    plan ok, na triceps na koncu dajj pompki w podporze tyłem, na barki na 1 daj wyciskanie sztangi/sztangielek z przodu. Na plecy podciągaj się, podłóż krzesło i próbuj więcej/niech Ci ktoś nogi trzyma, dlaczego martwy odpada?na nogi na 1 daj przysiad, 2 wykroki, potem reszta

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 807 Data: 2013-02-17 15:15:26 Liczba szacunów: 0
  • Plan trainigowy

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    0 powt. prostowanie przedramion w opadzie tułowia, 3 x 10 powt. ściąganie tego czegoś na maszynie w dół ;D 3 x 10 powt. pompki w podporze tyłem Sobota Na nogi 3 x 10 powt. przysiad z obciążeniem 3 x 10 powt. wykroki ze sztangielkami. 3 x 10 powt. prostowanie nóg na maszynie, 3 x 10 powt. zginanie nóg na maszynie, 3 x 10 powt. łydki z obciążen

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 807 Data: 2013-02-19 16:23:39 Liczba szacunów: 0
  • Plan

    Post
    Trening dla początkujących

    ki) : Hantla x2, sztanga, obciążenie 27 kg, ściskacz, drążek, ekspander, duża motywacja Dieta : brak Przeciwskazania medyczne : brak Zażywane suplementy : brak Ostatnio przerabiany plan: Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): brak danych Zmieniony przez - gaska w dniu 2013-07-16 00:02:47

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 407 Data: 2013-07-16 00:02:25 Liczba szacunów: 0
  • Moja rozpiska Oceń

    Post
    Trening dla początkujących

    Staż treningowy na siłowni: 4 Miesiące Wyniki w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): Wyciskanie na ławce 69 kg ,reszta na małych obciążeniach wyżej to argumenty tego że to nei jest plan dla ciebie.

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 824 Data: 2012-10-06 21:29:23 Liczba szacunów: 0
  • Split do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    zanim sie ustosunkuje do Twojego , dam to co sam wymyslilem: A: -przysiad tylni 4s -lawka plaska 4s ( nie chcialbym tego usuwac bo mialem caly czas niezly progres ) -wiosla hantlami 4s -wyciskanie sztangi zza glosy 3s ( jak w lawce wolalbym nie zmieniac bo przez 3/4 fbw mialem zolnierskie ) -francuz lamana w lezeniu w poleczeniu z uginaniem ramion

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 1192 Data: 2011-01-29 22:09:46 Liczba szacunów: 0
  • Split do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Wiec to bedzie tak: A: -przysiad tylni 4s -lawka plaska 4s -wiosla hantlami 4s - wyciskanie sztangi zolnierskie 3s - francuz lamana 2s - uginanie ramion z hantlami 2s B: -MC 4s -drazek szeroko nadchwytem 4s -wyciskanie sztangielek na skosie gornym 4s -wyciskanie sztangielek 3s -pompki na poreczach 2s / pompki na plecach z obciazeniem 2s

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 1192 Data: 2011-01-30 00:43:21 Liczba szacunów: 0
  • Split do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    em albo na trica nie bylem w stanie zrobic francuza sztanga 30kg 8 powtorzen ;/ to jeszcze jakbys mogl na koniec potwierdzic i ewentualnie jakies male poprawki naniesc: A: - przysiad tylni 4s - lawka plaska 4s - wiosla hantlami 4s - wyciskanie sztangi zolnierskie 3s - francuz lamana 2s B: - MC 4s - drazek szeroko nadchwytem 4s - wyciskanie

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 1192 Data: 2011-01-30 16:22:28 Liczba szacunów: 0
  • Split do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    ok SOG poszedl traktor .. podsumowujac: A : - przysiad - wyciskanie (klatka) - wioslowanie - biceps (sztanga) 4x10 - lydki 4x20 B: -MC -wyciskanie ( barki ) -drazek -triceps ( francuz lamana) 4x10 -lydki 4x20 reszta to 5x5 i do tego a6w ... Mam jeszcze pytanie co do wioslowania ( sztanga czy hantlami ) i co do wyciskania na barki ( zolnierskie c

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 1192 Data: 2011-01-31 13:37:37 Liczba szacunów: 0
  • potrzebny trening na masę nóg

    Post
    Trening w domu

    Dopóki robisz masę, na brzuchu będzie trochę tłuszczu :) Możesz robić pistolety z trochę mniejszym obciążeniem ( przysiad na 1 nodze) i zamiast 3 serii to 5, bo trzema to moim zdaniem zbytnio tych mięśni nie zmęczysz

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 846 Data: 2014-01-16 15:39:44 Liczba szacunów: 0
  • SPLIT DO OCENY

    Post
    Trening dla początkujących

    przysiad 3s, wykroki 2s. reszta ok.

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1469 Data: 2008-07-09 16:44:02 Liczba szacunów: 0
  • FBW 5x5 + hipertrofia

    Post
    Trening dla początkujących

    c czysto siłowo mięśnie tez bedą rosły jednak trening hipertroficzny (zakres powtórzeń od 15 w dół) w piątek miałby na celu zmaksymalizowanie efektów. Poza tym, jeśli wywale przysiad a MC wrzucę w środę to nie trochę za mało te 3 ćwiczenia w trakcie całej sesji treningowej? Jestem po prostu przyzwyczajony do splitu, gdzie była masa ćwiczeń, serii

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1094 Data: 2016-12-06 08:00:45 Liczba szacunów: 0
  • Duże zmęczenie po FBW (Wcześniej na push-pull Radka S tryskałem energią).

    Post
    Trening dla początkujących

    Full Body workout - I Tydzień Ćwiczenie Ilość seri / powtórzeń Ciężar Dodatkowy komentarz Poniedziałek - Klatka, barki, plecy, biceps, triceps, brzuch, nogi, łydki Klatka - Wyciskanie sztangi ławka płaska 3 x 6-8 (8-10) Barki - Wyciskanie żołnierskie 3 x 6-8 Plecy - Wiosłowanie 3 x 6-8 Biceps - Uginanie ramion ze sztangą stojąc 3 x 6-8

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 2099 Data: 2018-02-01 17:44:56 Liczba szacunów: 0
  • 17lat (Do Oceny+prośba;) )

    Post
    Galeria Zdjęć

    A ja powiem, że lipa, bo to dla mnie jest niesłychane, by przy wycisku 115kg, robić taki ch**owy przysiad czy MC... ZACZNIJ ĆWICZYĆ NOGI, BO ZARÓWNO WYGLĄD JAK I WYNIKI SIŁOWE POZOSTAWIAJĄ WIELE DO ŻYCZENIA!!! Zanim się hejty zlecą: nie mówię, że sam jestem lepszy, ale te wyniki są co najmniej jednoznaczne - kolega olewa nogi!

    Odpowiedzi: 86 Ilość wyświetleń: 9001 Data: 2013-06-10 22:39:10 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Schnapik/ Wycinka na IF

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    DZIEŃ 6 Treningowy. Nogi + pare innych lużnych cwiczen bo nie chcialo mi sie iśc na chate. Waga dziś jak wspominalem wczesniej 90.5 i nie mam pojecia co sie z nia dzieje, że tak wariuje. Od przyszlego tygodnia zmieniam plan na 5 dni w tygodni. Tak mi będzie wygodniej. Zamówiłem Oxyelite pro. Plan to 40 dni na tym spalaczu i ostrej diecie, obnize p

    Odpowiedzi: 163 Ilość wyświetleń: 7444 Data: 2013-11-02 21:10:33 Liczba szacunów: 0
  • Trening lollolowi

    Post
    Trening dla początkujących

    Hahaha ile byś wykonywał taki trening? chyba dnia by nie starczyło :D Poza tym jeszcze tak z***anego(przepraszam, inne słowo tu nie pasuje) planu nigdy nie widziałem. Zlituje się i Ci dam plan najprostszy z możliwych...: Przysiad ze sztangą 3s Wyciskanie na płaskiej 3s Martwy ciąg 3s Wiosłowanie sztanga w opadzie 3s Wyciskanie żołnierskie 3s Podcią

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 629 Data: 2009-03-16 20:04:34 Liczba szacunów: 0
  • Trening lollolowi

    Post
    Trening dla początkujących

    1. przysiad ze sztanga 3s po 10p. 2. martwy ciag 3s po 10p. 3. wyciskanie na klate 3s po 10p. 4. wioslowanie 3s po 10p. 5. military press 3s po 8p. 6. uginanie ramion ze sztanga 2s po 10p. 7. francuskie wyciskanie 2s po 10p. 8.UGINANIE RAMION ZE SZTANGIELKAMI STOJĄC PODCHWYTEM 3s po 10p. 9.UGINANIE RAMIENIA ZE SZTANGIELKĄ W SIADZIE-W PODPORZE O KOL

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 629 Data: 2009-03-18 18:53:27 Liczba szacunów: 0
  • Matoshi1994 / Walka o Mase

    Post
    Trening dla początkujących

    To właśnie jest fbw, tyle że nie ma w nim żadnych ćwiczeń wielostawowych typu przysiad, wyciskanie leżąc, martwy ciąg, podciąganie. @Matoshi1994 Mam dla Ciebie kryterium oceny treningów: jeżeli może robić to Twoja matka, nie rób tego.

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 929 Data: 2012-01-08 18:30:59 Liczba szacunów: 0
  • Pomożecie z planem?

    Post
    Trening dla początkujących

    do pompek i dziś robie drążek Dieta : Przeciwskazania medyczne : Zażywane suplementy : Brak Ostatnio przerabiany plan: Spilit 5 dniowy Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, wyciskanie na ławce leżąc, podciaganie na drazku)- kg x powt.: Staż treningowy (lata) 4 miesiące co robiles przez ten okres?(podakj plan lub plany ze szczegolami)

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 532 Data: 2012-08-13 11:05:16 Liczba szacunów: 0