SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Nowy trening - ocena/poprawa

    Post
    Trening dla początkujących

    Staż treningowy na siłowni: Regularnie 1 rok ostatnio przerabiany plan podaj obciążenie robocze w podstawowych ćwiczeniach przysiad- ? martwy - ? wyciskanie - ? przeczytaj jeszcze MIT 4 http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=7862

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 549 Data: 2012-04-05 16:27:31 Liczba szacunów: 0
  • Nowy trening - ocena/poprawa

    Post
    Trening dla początkujących

    przysiad- do tej pory nie wykonywalem martwy - martwy robilem bardzo zadko ale z tego co pamietam to cos okolo 100kg . wyciskanie - seria 8 powtorzen 75-80 kg , do teraz mialem plan taki : Pon - Plecy + przedramie Sroda - barki + brzuch Piatek - biceps + triceps Sobota - Klatka

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 549 Data: 2012-04-05 17:03:33 Liczba szacunów: 0
  • Trening do oceny(masa)

    Post
    Trening dla początkujących

    Waga : Wzrost : Cel treningowy : Staż treningowy na siłowni : Uprawiane inne sporty : Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : Dieta : Przeciwskazania medyczne : Zażywane suplementy : Ostatnio przerabiany plan: Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc):

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 443 Data: 2011-11-03 19:48:43 Liczba szacunów: 0
  • 16latek galeria

    Post
    Galeria Zdjęć

    srednio na jerza, barki słabo, plecy mało szczegółów, ręce troche podlane, wyniki siłowe oile prawdziwe to jako tako, chociaz przysiad słabo

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 14581 Data: 2009-03-08 17:50:44 Liczba szacunów: 0
  • 16latek galeria

    Post
    Galeria Zdjęć

    przysiad słabo wiem. Mam dopiero 16 lat i boje sie go trenowac. Mialem problemy z kregoslupem ale juz jest ok. Wracam po przerwie do przysiadow na razie 5-6 treningow z bardzo malymi ciezarami zeby stawy sie przyzwyczaiły i co chwile bede zwiekszał tak do 80-90kg

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 14581 Data: 2009-03-08 20:16:33 Liczba szacunów: 0
  • prośba o ocene planu

    Post
    Trening dla początkujących

    o powinna być Twoja podstawa treningu (oczywiście jeśli nie masz przeciwwskazań medycznych) trudno je zastąpić ale jeśli juz Przysiad wyciskanie ciężaru na suwnicy wyskoki z przysiadu prostowanie na maszynie wykroki (marne zamienniki ) Przy treningu treningu pleców poza wiosłem , podciąganiem, dobrze dac jakieś ćwiczenie na prostowniki grzbietu

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 951 Data: 2009-05-29 11:29:40 Liczba szacunów: 0
  • SIEMANO FBW

    Post
    Trening dla początkujących

    Czemu tak ćwiczysz ? ćwicz pon,sr,pt lub wt,cz,sob musi być 1 dzień przerwy Napisz ciężary w podstawowych ćw(przysiad, martwy i wyciskanie) 3 zestaw zbędny nie ma co kombinować. Plan mocno przeładowany. Zmieniony przez - spaiter w dniu 2011-07-12 19:43:08

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 565 Data: 2011-07-12 19:42:06 Liczba szacunów: 0
  • SIEMANO FBW

    Post
    Trening dla początkujących

    np 1 zestaw Przysiad 4s Podciąganie 3s Wyciskanie poziomo 3s Military press 3s pompki na poręczach 2s zdr

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 565 Data: 2011-07-12 23:05:15 Liczba szacunów: 0
  • Trening na siłę dynamiczną

    Post
    Sztuki Walki

    trening A jest ok,kompleks to ćwiczenie wytrzymałościowe więc daj je pod koniec treningu, co do nóg to lepiej robić 2 razy w tyg tzn raz przysiad przedni raz tylni i do tego wspięcia 1-2 razy w tyg jak robisz przysiady to maszyny są zbędne.w twoim planie brakuje MC,ćwiczeń na barki, Zmieniony przez - kondek w dniu 2010-03-22 21:46:20

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 9039 Data: 2010-03-22 21:43:35 Liczba szacunów: 0
  • kalistenika PLAN TRENINGOWY

    Post
    Trening w domu

    Gruby nie jestem ale co nie co mam tłuszczyku. Mój wcześniejszy trening wygladał tak PONIEDZIAŁEK: (KLATKA+TRICEPS) Pompki z rękoma szeroko 14/16/18 Pompki diamentowe 14/16/18 Pompki z nogami na podniesieniu 12/12/14 Dipsy 8/10/10 Pompki z klaśnięciem 15/15/15 Wtorek: (PLECY+BICEPS) Podciąganie nachwytem szeroko 6/8/8 Krótkie pompki z rękoma wąsko

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 15444 Data: 2013-08-05 22:53:33 Liczba szacunów: 1
  • Mawashi, Michail? 6 Weidera a przepuklina

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ępująca opinia: Zagrożeniem powstania przepukliny jest zwiększone ciśnienie w jamie brzusznej spowodowane dużymi obciążeniami przy treningach siłowych takich jak martwy ciąg, przysiad zesztanga itp. Przyczyną zwiększenia ciśnienia w jamie brzusznej może być także uporczywy kaszel, kichanie lub śpiewanie zawodowo. Nie widzę jednak związku wystąpieni

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 6032 Data: 2005-07-25 12:18:50 Liczba szacunów: 0
  • FULL Body Workout do sprawdzenia

    Post
    Trening dla początkujących

    A: Przysiad przedni albo tylni 3x10 Wiosłowanie półsztangą 3x10 Wyciskanie poziom 3x10 Unoszenie na boki sztangielek 2x10 Uginanie na modlitewniku 3x10 +łydki B: MC 3x10 Drązek 3x10 Wyciskanie skos sztangielek 3x10 Wyciskanie sztangi stojąc 3x10 Poręcze/wyciskanie wąsko/francuz 3x10 +szrugsy albo brzuch

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 537 Data: 2011-11-26 22:49:35 Liczba szacunów: 0
  • FBW -> korekta i ocena

    Post
    Trening dla początkujących

    plan na mase dla poczatkujacego, hmmm... moim zdaniem 6 podst cwiczen : 1. quad dominant (np:rozne formy przysiadu;klasyczny mc) 2. hip dominant (np: pozostale formy mc; "dzien dobry";unoszenie tulowia z opadu), 3. wyciskanie w plaszczyznie horyzontalnej(np.: rozne formy wyciskania "na klatke";pompki na poreczach) 4. ciag w p

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 641 Data: 2009-03-23 15:52:23 Liczba szacunów: 0
  • Ocena FBW - powrót na siłownię, utrata masy.

    Post
    Trening dla początkujących

    Jak wracasz po dwóch latach to nie rób od razu 3 zestawów ćwiczeń dwa w zupełności wystarczą. Podstawowych ćwiczeń jak przysiad czy martwy ciąg dałbym spokojnie po 4-5 serii. Ten zestaw C usuń i skup się na podstawowych ćwiczeniach. W barkach w jednym masz wyciskanie hantli to w drugim sztangę.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 2035 Data: 2018-07-12 11:55:20 Liczba szacunów: 3
  • Ocena FBW - powrót na siłownię, utrata masy.

    Post
    Trening dla początkujących

    Zamienić je na podstawowe ćwiczenia "A" 1. Przysiad ze sztangą - 12, 10, 8 2. Wiosłowanie sztangą - 12, 10, 8 3. Wyciskanie hantli skos - 12, 10, 8 4. Wyciskanie hantli barki - 12, 10, 8 5. Uginanie ramion sztanga - 10, 10 6. Brzuch "B" 1. Martwy ciąg - 12, 10, 8 2. Wykroki z workiem - x 3 3. Podciąganie na drążku 4. wyciskanie skos 5. press ze sz

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 2035 Data: 2018-07-12 13:00:03 Liczba szacunów: 2
  • Cykl na prohormonie z głowa

    Post
    Doping

    : duza masa 10. OSTATNI CYKL I ODSTĘP CZASOWY OD JEGO ZAKOŃCZENIA: met 6 tyg 30 ed kwiecien 11. POZIOM BF%: 12 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): ekto 13. STAN ZDROWIA: dobry 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: brak 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: 108 -martwy ciąg: 160 -przysiad: 110

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 1569 Data: 2017-08-01 14:23:14 Liczba szacunów: 0
  • Raz w tygodniu silowy na wyskok do poprawy

    Post
    Inne dyscypliny

    DLACZEGO?...DLATEGO ŻE KIEDYŚ MOŻ SIĘ WAM ZDARZYĆ "DŹWIGNĄĆ COŚ BEZ PASA...I CO WTEDY? BRAK NAWYKU UTRZYMYWANIA BRZUCHA, OSŁABIONE MIĘŚNIE STABILIZUJĄCE. Żeby rozpocząć przysiady trzeba mieć idelaną technikę, bo może nam to wyjści "bokiem". Ja w dalszym ciągu na razie robię tylko z samym gryfem, żeby technikę miec opanowaną do perfe

    Odpowiedzi: 121 Ilość wyświetleń: 7283 Data: 2006-03-28 18:46:07 Liczba szacunów: 0
  • Raz w tygodniu silowy na wyskok do poprawy

    Post
    Inne dyscypliny

    00 skokow w jednostce treningowej czyli okolo 500-1000 tygodniowo nie ma co wiecej skakac ja bym obcial cos z tej twojej koszykowki, bo robisz za duzo poniewaz grasz tyle, to przysiad i martwy ciag tylko raz w tygodniu po paru tygodniach jak jestes bliski maksa w obu cwiczeniach, zrob dynamike z ciezarami - podrzut, rwanie, skok z przysiadu ze szt

    Odpowiedzi: 121 Ilość wyświetleń: 7283 Data: 2006-05-29 20:17:18 Liczba szacunów: 0
  • Raz w tygodniu silowy na wyskok do poprawy

    Post
    Inne dyscypliny

    dobry kozak. ja to taki przysiad to moge walnac z max 110 kg.

    Odpowiedzi: 121 Ilość wyświetleń: 7283 Data: 2006-06-15 23:24:18 Liczba szacunów: 0
  • co byście poprawili w tym treningu? FBW

    Post
    Trening dla początkujących

    leo221 GDZIE NAJWAZNIEJSZE BOJE: PRZYSIAD I MC?! dobra.juz wszystko wiadomo. ciagle jestes na samym poczatku drogi. zajrzyj co napisalem tutaj i zastosuj. http://www.sfd.pl/Staz_1_rok%2Fpierwszy_powazny_split%2C_PROBLEM_%3A_-t467038-s2.html pozdrawiam.

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 688 Data: 2011-04-21 00:44:10 Liczba szacunów: 0