SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Hernal | DZIENNIK | Zaczynamy powoli, aby do przodu

    Post
    Trening dla początkujących

    ziny przed treningiem zjadłem płatki owsiane. Gdy przyszedłem na trening, było mi ciężko na żołądku, ale o dziwo nie byłem senny. W ramach rozgrzewki zrobiłem krótki trucht + przysiady na małym ciężarze. 1. Przysiady ze sztangą na barkach do poziomu kąta prostego w zgięciu kolana |20|25|30|35|40|45|50|55|60|62,5| Przy ostatnich dwóch seriach czuję

    Odpowiedzi: 69 Ilość wyświetleń: 5554 Data: 2013-10-25 18:25:33 Liczba szacunów: 0
  • Trening, parę dylematów, proszę o pomoc.

    Post
    Trening dla początkujących

    Jak wygląda u Ciebie możliwość wykonywania ćwiczeń:? - Martwy ciąg - Przysiad ze sztangą (na barkach/na klatce), przysiad+podrzut (thruster) - Wiosłowanie (sztanga poziomo szeroko, pionowo razem) - Podrzucanie sztangi (cały clean and jerk oraz same push press) - Wyciskanie na klatkę - Uginanie ramion ze sztangą (bic) - Wykroki ze sztangą - Podciąga

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 518 Data: 2012-09-09 21:12:30 Liczba szacunów: 0
  • Kamil Akielaszek [IF+IIFYM] alternatywne podejście do kształtowania sylwetki(masa od str. 23)

    Post
    ActivLab

    HSPU 8x (pompki w staniu na rekach) 2) Hang power clean 8x (zarzut znad kolan) 3) T2B - 10x (unoszenie nog w zwisie na drazku - dotykamy palcami drazka ) 4) Wall ball - 10x (przysiad z wyrzuceniem pilki do gory - trafiamy w tarcze) DIETA 1. Tosty z serem, pieczarkami, szynka z indyka TRENING PO treningu kreatyna + Whey 95 2. Spaghetti z udzca indy

    Odpowiedzi: 582 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-02-25 19:55:15 Liczba szacunów: 0
  • PLAN NA MASĘ , Proszę o ocenę

    Post
    Trening dla początkujących

    OK,troche uporządkowałem ten plan,i wygląda on tak : A) Nogi-przysiad 5 x 5 Klata-wyciskanie na plaskiej 5 x 5 Plecy-wioslowanie w opadzie 5 x 5 Triceps-pompki na poreczach 3 x max brzuch- spięcia 3 x 15-20 B) Nogi-przysiad 5 x 5 Barki-wyciskanie w staniu 5 x 5 Plecy-klasyczny MC 5 x 5 biceps/plecy-drazek podchwytem 3 x max lydki-wspię

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 879 Data: 2012-02-06 21:10:55 Liczba szacunów: 0
  • Trening 3x w tygodniu, domowy

    Post
    Trening dla początkujących

    A: Daj przysiad przedni i MC. Dałbym wyciskanie na skosie hantli/sztangi w klacie. B: Tutaj daj przysiad ze sztangą trzymaną na karku. Na plecy podciąganie na drazku 3s. Na barki daj coś innego, podciąganie sztangi wzdłuz tułowia jest kontuzjogenne, możesz dać wyciskanie hantli w siadzie. Bic i tric ujdą jeśli koniecznie chcesz choć to izolacja. Pz

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 623 Data: 2010-06-27 01:33:41 Liczba szacunów: 0
  • Rozbudowa mięśni, 21 lat ;)

    Post
    Trening dla początkujących

    Na filmiku robiłam siady nie takie jak zwykle, tylko starałam się utrzymać prosty tułów (gdzies słyszałam, że tak powinien wyglądać poprawny przysiad). Wczoraj na trójboju pokazałam, jak zawsze robiłam i powiedzieli mi, że tak ma wyglądac przysiad, że jest bardzo dobrze. Jedyne korekty dotyczyły trzymania sztangi właśnie. Jak będę miała chwilę pok

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 4203 Data: 2013-01-30 08:13:53 Liczba szacunów: 0
  • FBW - Trening do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    ąganie drążka wyciągu dolnego do brzucha 2s tutaj dalbym cos na prostowniki jednak - MC, dzien dobry, unoszenie z opadu 2s Nogi: - Uginanie nóg w leżeniu 2s ok, ale najpierw przysiad - Przysiady wykroczne 2s daj przysiad 3s Bicepsy: - Uginanie ramion ze sztangielkami w chwycie młotkowym 2s ok 1. Czy ilość serii/ćwiczeń się zgadza tak jak poprawi

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 682 Data: 2008-04-23 19:54:42 Liczba szacunów: 0
  • Trening na mase do oceny / korekty

    Post
    Trening dla początkujących

    1.Poniedziałek Klatka piersiowa + Triceps --Klatka piersiowa-- 1.Wyciskanie sztangi na ławce poziomej serie: 3 / Powtórzenia:10-12 2.Wyciskanie sztangi skos górny serie: 3 / Powtórzenia:10-12 3.Wyciskanie sztangielek na ławce poziomej serie: 3 / Powtórzenia:10-12 4.Rozpiętki na ławce poziomej

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 569 Data: 2012-04-24 00:07:54 Liczba szacunów: 0
  • Przygotowania do Mistrzostw Polski w Pchnięciu Kulą by lwp3

    Post
    ActivLab

    Dzień 1 ! Dzisiaj zacząłem redukcję . Przez dwadzieścia dni będę brał Body Fire na spalanie tłuszczyku przy maksymalnym treningu :) Cel jaki przede mną stoi to 9kg ubytku przy najmniejszej stracie siły. Siła Wariant * Siła 1.Rozgrzewka z talerzami ( 5kg ,10kg )-krążenia RP,RL i T w różnych płaszczyznach 4x10 2.Skręty T z gryfem lub wahadłowo z

    Odpowiedzi: 1029 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-04-05 21:20:07 Liczba szacunów: 0
  • Przygotowania do Mistrzostw Polski w Pchnięciu Kulą by lwp3

    Post
    ActivLab

    12.05.2010 Środa Trening rzutowy + Siłowy 1 x 10 pchnięć z miejsca 2 x 10 z doślizgu 2 x 10 doślizg bez kuli SIŁOWNIA Wariant * Siła 1.Rozgrzewka z talerzami ( 5kg ,10kg )-krążenia RP,RL i T w różnych płaszczyznach 4x10 2.Skręty T z gryfem lub wahadłowo z tyłu 4x10 3.M.brz. z obciążeniem 4x25 4.Zarzut 60kg x 10 70kg x 8 80kg x 6 90kg x 5 115kg x 5

    Odpowiedzi: 1029 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-05-12 20:01:10 Liczba szacunów: 0
  • Przygotowania do Mistrzostw Polski w Pchnięciu Kulą by lwp3

    Post
    ActivLab

    3 140kg x 3 7.Wyciskanie 60kg x 8 70kg x 7 80kg x 6 100kg x 5 110kg x 4 118kg x 3 118kg x 3 118kg x 3 8.Wstępowanie na ławkę z wybiciami 4x10 20kg x 15 30kg x 10 40kg x 10 Półprzysiady dynamiczne 40kg x 10 40kg x 10 40kg x 10 Triceps Wyciskanie wąsko 60kg x 10 75kg x 8 80kg x 6 90kg x 4 100kg x 3 102kg x 1 Francuz jednoręki 20kg x 10 20kg x 10 20kg

    Odpowiedzi: 1029 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-05-17 20:15:36 Liczba szacunów: 0
  • Przygotowania do Mistrzostw Polski w Pchnięciu Kulą by lwp3

    Post
    ActivLab

    No w dysku ladnie, jakby mnie od poczatku dobrze prowadzili to by 50 peklo, bo bylam slaba jak barszcz, na lawce 65kg, rwanie z 60, przysiad to chyba zero, technika kulawa...No ale wtedy jeszcze Olszewski nie prowadzil tej grupy na AWF, a ja co chwila musialam trenera zmieniac. No i wiesz jak u bab jest, sily nie, bo sie rozrosnie, dobrze zjesc nie

    Odpowiedzi: 1029 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-05-24 20:04:17 Liczba szacunów: 0
  • Przygotowania do Mistrzostw Polski w Pchnięciu Kulą by lwp3

    Post
    ActivLab

    3 140kg x 3 7.Wyciskanie 60kg x 8 70kg x 7 80kg x 6 100kg x 5 110kg x 4 118kg x 3 118kg x 3 118kg x 3 8.Wstępowanie na ławkę z wybiciami 4x10 20kg x 15 30kg x 10 40kg x 10 Półprzysiady dynamiczne 40kg x 10 40kg x 10 40kg x 10 Triceps Wyciskanie wąsko 60kg x 10 75kg x 8 80kg x 6 90kg x 4 100kg x 3 102kg x 1 Francuz jednoręki 20kg x 10 20kg x 10 20kg

    Odpowiedzi: 1029 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-05-26 20:43:29 Liczba szacunów: 0
  • Przygotowania do Mistrzostw Polski w Pchnięciu Kulą by lwp3

    Post
    ActivLab

    3 140kg x 3 7.Wyciskanie 60kg x 8 70kg x 7 80kg x 6 100kg x 5 110kg x 4 120kg x 3 120kg x 3 120kg x 3 8.Wstępowanie na ławkę z wybiciami 4x10 20kg x 15 30kg x 10 40kg x 10 Półprzysiady dynamiczne 40kg x 10 40kg x 10 40kg x 10 Triceps Wyciskanie wąsko 60kg x 10 75kg x 8 80kg x 6 90kg x 4 100kg x 3 102kg x 1 Francuz jednoręki 20kg x 10 20kg x 10 20kg

    Odpowiedzi: 1029 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-05-30 18:42:29 Liczba szacunów: 0
  • Przygotowania do Mistrzostw Polski w Pchnięciu Kulą by lwp3

    Post
    ActivLab

    3 143kg x 3 7.Wyciskanie 60kg x 8 70kg x 7 80kg x 6 100kg x 5 110kg x 4 123kg x 3 123kg x 3 123kg x 3 8.Wstępowanie na ławkę z wybiciami 4x10 20kg x 15 30kg x 10 40kg x 10 Półprzysiady dynamiczne 40kg x 10 40kg x 10 40kg x 10 Triceps Wyciskanie wąsko 60kg x 10 75kg x 8 80kg x 6 90kg x 4 100kg x 3 102kg x 1 Francuz jednoręki 20kg x 10 20kg x 10 20kg

    Odpowiedzi: 1029 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-06-08 21:38:41 Liczba szacunów: 0
  • Przygotowania do Mistrzostw Polski w Pchnięciu Kulą by lwp3

    Post
    ActivLab

    19.12.2010 Niedziela Klatka 60kgx10 70kgx8 90kgx6 100kgx5 110kgx4 115kgx2 120kgx1 Rwanie 20kgx10 40kgx10 60kgx10 60kgx10 60kgx10 Przysiad 60kgx10 80kgx10 100kgx5 110kgx4 125kgx2 130kgx1 Wyciąg na plecy 60kgx10 60kgx10 60kgx10 Przedramię 30kgx10 35kgx10 40kgx10 Brzuch Skręty z gryfem-siedząc 40kgx10 40kgx10 40kgx10 Unoszenie nóg w leżeniu na ławce

    Odpowiedzi: 1029 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-12-19 17:54:58 Liczba szacunów: 0
  • Przygotowania do Mistrzostw Polski w Pchnięciu Kulą by lwp3

    Post
    ActivLab

    27.12.2010 Poniedziałek Klatka 60kgx10 70kgx8 90kgx6 100kgx5 110kgx4 116kgx2 126kgx1 Pomyłka w liczeniu i powiedziałem 116kg ale zapomniałem doliczyć 10kg gryfu . Więc 126kg :) Rwanie 20kgx10 40kgx10 60kgx6 60kgx6 60kgx5 i przy 6 wywrotka Przysiad 60kgx10 80kgx10 100kgx5 110kgx4 125kgx2 125kgx1 Wyciąg na plecy 70kgx10 70kgx10 70kgx8 Przedramię 3

    Odpowiedzi: 1029 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-12-27 20:05:12 Liczba szacunów: 0
  • Przygotowania do Mistrzostw Polski w Pchnięciu Kulą by lwp3

    Post
    ActivLab

    Jutro zaczynam trzeci tydzień siłowy :) Na razie pamięć mięśniowa jest bardzo dobra i szybko zbieram siły :) . Cel na ten tydzień to 132kg w wyciskaniu leżąc,140-150 na przysiad i 110kg w zarzut + podrzut :) Od jutra będę na nowej siłowni więc będę miał więcej ciężaru i ćwiczeń :) . Może na suwienicy pęknie 200kg ? Zmieniony przez - lwp3 w dniu 20

    Odpowiedzi: 1029 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-01-02 20:04:33 Liczba szacunów: 0
  • Przygotowania do Mistrzostw Polski w Pchnięciu Kulą by lwp3

    Post
    ActivLab

    ap TCM Jod Muscle Up Protein 40g Południe Muscle Up Protein 40g Przed treningiem Crea shot 1sasz Podczas treningu CarboMax Po treningu Bcaa 30g Muscle Up Protein 30g Przed snem Protein Night Mix 40g ZMA KOMENTARZ Siłownia była otwarta więc poszedłem zrobić nogi :) . SIŁA coraz większa i coś czuję ,że pod koniec stycznia poleci 190kg na przysiad!

    Odpowiedzi: 1029 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-01-06 18:20:45 Liczba szacunów: 0
  • Przygotowania do Mistrzostw Polski w Pchnięciu Kulą by lwp3

    Post
    ActivLab

    17.01.2011 Poniedziałek Przysiad 60kgx10 80kgx8 100kgx5 110kgx4 130kgx4 140kgx4 157kgx2 Wykroki ze sztangą 60kg x 10 60kg x 10 60kg x 10 Wyciąg na plecy 40kgx10 40kgx10 40kgx8 Przedramię 30kgx10 35kgx10 40kgx10 Brzuch Skręty z gryfem-siedząc 40kgx10 40kgx10 40kgx10 Unoszenie nóg w leżeniu na ławce skośnej 3x20 Grzbiet Dzień Dobry 20kgx10 30kgx10 4

    Odpowiedzi: 1029 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-01-17 22:50:29 Liczba szacunów: 0