SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Początki treningu

    Post
    Trening dla początkujących

    Przepraszam nie chciałem olać ale jestem zielony w tych tematach i mimo że czytam nie wszystko od razu kapuje. Dobrze zauważyłeś że nie bardzo łapie o co chodzi niestety ;/ Dlatego przepraszam za takie pytania. Niektórym mogą się wydawać głupie ale dla mnie są bardzo ważne. Czyli po lekturze twoich postów i tematów doszedłem do wniosku, że należy w

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1255 Data: 2011-02-23 12:12:55 Liczba szacunów: 0
  • push pull 4x do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    elki) :full Dieta : jest Przeciwskazania medyczne : brak Zażywane suplementy : odżywki SFD WPC protein plus, carbo z leucyną SFD (tylko okołotreningowo, białko czasami jako uzupełnienie diety) Ostatnio przerabiany plan: split 4x Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): 100kgx8, 90kgx8, 80x8

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 625 Data: 2012-06-11 11:45:00 Liczba szacunów: 0
  • Prośba o ocenę FBW ;)

    Post
    Trening dla początkujących

    Po pierwsze zrób coś z tym barkiem bo może być nie ciekawie jak będziesz miał sztangę nad głową i coś Ci wtedy wyskoczy. Po drugie, jeżeli chcesz zbudować masę mięśniową to przyłóż się do odżywiania. Mówi się że masę robi się w kuchni i ja się z tym zgadzam. Jeżeli chodzi o trening to już wyżej zostało wspomniane, że jest tam trochę niepotrzebnych

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1250 Data: 2016-02-03 13:39:14 Liczba szacunów: 0
  • T3 dla kobiety przy zastoju wagi

    Post
    Odżywki i suplementy

    -60min.x 5/tydz. 9. CEL CYKLU: redukcja 10. OSTATNI CYKL I ODSTĘP CZASOWY OD JEGO ZAKOŃCZENIA: 11. POZIOM BF%: 26% 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): do tycia 13. STAN ZDROWIA: dobry 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 1600 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: -martwy ciąg: -przysiad:

    Odpowiedzi: 55 Ilość wyświetleń: 4757 Data: 2018-06-26 16:37:12 Liczba szacunów: 0
  • CKD upgrade

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    eszcze wczoraj se zrobiłem wypad nad jeziorko, czyli ostre aeroby zanim dopedałowałem, no i dzisiaj ledwo stoję na nogach-, przy czym nie jest to taki ból jak przy zakwasach, przysiad mogę zrobić normalnie, ale jak idę to mi udo niecącą się stabilnie trzymać, tak jakby rzucało nim -normalne to jest przed ładowaniem (znaczy spadek wydajności spowodo

    Odpowiedzi: 388 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-08-11 09:22:40 Liczba szacunów: 0
  • Trening Domatora

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Poniedziałek : klatka + biceps KLATKA : 1) Pompki NA TABORETACH 5x15><20 2) Pompki z nogami na taborecie 4x15><20 1) Uginanie ramion ze sztangielkami stojąc podchwytem z suplinacją 4x15><12 2)Uginanie ramion ze sztangielkami stojąc chwytem młotkowym 4x15><12 Środa : plecy + triceps PLECY 1) Podciąganie 4x~8 2) Podciągani

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 764 Data: 2006-12-21 12:57:47 Liczba szacunów: 0
  • Jakim planem ćwiczyć po 12 dniowej przerwie ?

    Post
    Trening dla początkujących

    ce poziomej 3s TRICEPS: - wyciskanie "Francuskie" sztangielki w siadzie 2s - prostowanie ramion na wyciągu stojąc 3s - pompki w podporze tyłem 4s Piątek: Nogi: - przysiad ze sztanga na barkach 4s - hack przysiady 4s - wspięcia na palce stojąc ze sztanga na barkach 4s BARKI: - wyciskanie sztangi zza karku 4s - unoszenie sztangielek w

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 864 Data: 2010-01-29 09:04:53 Liczba szacunów: 0
  • Jakim planem ćwiczyć po 12 dniowej przerwie ?

    Post
    Trening dla początkujących

    gielkami w leżeniu na ławce poziomej 4s TRICEPS: - pompki na poreczach 3 s max - prostowanie ramion na wyciągu stojąc 3s - francus w siadzie sztanga łamaną 2s Piątek: Nogi: - przysiad ze sztanga na barkach 4s -prostowanie nóg 4s - uginanie nóg 4s - wspięcia na palce stojąc ze sztanga na barkach 3s BARKI: - wyciskanie sztangi zza karku 4s - unoszen

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 864 Data: 2010-01-29 09:29:06 Liczba szacunów: 0
  • Rekordowy wyskok?

    Post
    Inne dyscypliny

    ość rozwoju siły). Skaczesz wystarczajaco na treningach i meczach wiec nic wiecej bym nie polecił . Za jakiś czas powinny wejsć ćwiczenia siłowe z prawdziwego zdazenia , typu przysiad i wysokie podciaganie z podloza. Następnie( przy odpowiednim poziomie sily) przyjdzie czas na intensywne cwiczenia rozwijajace predkosc rozwoju sily( w tym moje najle

    Odpowiedzi: 83 Ilość wyświetleń: 15623 Data: 2005-12-30 23:08:48 Liczba szacunów: 0
  • Trening na masę a bieganie

    Post
    Trening dla początkujących

    FBW 2 zestawy Przysiad - wykroki Podciąganie na drążku - wiosło sztangą Wyciskanie na płaskiej - pompki na poręczach Military press - push press Młotkowe uginanie ramion - uginanie ramion ze sztangą Pompki w podporze tyłem - wyciskanie francuskie + ćwiczenia na brzuch A co do biegania to po siłowni 30 min spokojnego biegu W dnie bez siłowni, 2 raz

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1533 Data: 2011-05-26 11:59:09 Liczba szacunów: 0
  • Kamizelka z obciazeniem a stawy

    Post
    Trening dla początkujących

    BratPitt a dasz autograf Praca na baza tlenowa - biegi na długi dystans praca na baza beztlenowa - interwały ekspozywnosc- trening siłowy - dynamika, ale co i jak to wypełnij punkt 1.ciezary w podstawowych cwiczeniach (przysiad, martwy, wyciskanie) 2.ostatnio przerabiany plan.

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 15122 Data: 2011-07-26 10:09:53 Liczba szacunów: 0
  • Proszę o ocenę planu dzielonego :)

    Post
    Trening dla początkujących

    a Dieta : Dieta na każdą kieszeń (czas chyba podbić kcal o jakieś 300 :p Przeciwskazania medyczne : brak Zażywane suplementy : na razie brak, ale niedługo białko po treningu i kreatyna Ostatnio przerabiany plan: Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): Nie sprawdzałem maxów na 1 powtórzenie

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 462 Data: 2014-09-07 10:53:10 Liczba szacunów: 0
  • Split 4 dniowy ocena

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    możesz próbować- choć jak da mnie przysiad i mc w zbyt skąpej ilości. natomiast jeśli chodzi o takie zmienianie ćwiczeń co trening, to ja nie jestem raczej tego zwolennikiem, co pewien czas jak najbardziej, ew. zmiana kolejności na poszczególnych treningach już prędzej...

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 775 Data: 2014-06-16 19:46:40 Liczba szacunów: 0
  • Grubasek00, Dziennik treningowy.

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Nogi dalej bolą %-) Ale dzisiaj WOD weszło 9 obwodów 5x drazek 10x pompka 15x przysiad.

    Odpowiedzi: 72 Ilość wyświetleń: 12345 Data: 2014-10-31 18:09:05 Liczba szacunów: 0
  • Grubasek00, Dziennik treningowy.

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Tak jak mówiłem dzisiaj trening:D 5x podciaganie nachwytem 10x pompki 10x przysiad Po 7 obwodzie odcięło mi prąd. Tak to jest jak się nie śpi po nocce%-)

    Odpowiedzi: 72 Ilość wyświetleń: 12345 Data: 2014-11-08 08:52:30 Liczba szacunów: 0
  • Zwykły split czy split x2?

    Post
    Trening dla początkujących

    ngielki) : full Dieta : brak systematycznej, ale jem produkty bogate w bialo i wegle 5-6 razy dziennie, jak narazie wystarcza Przeciwskazania medyczne : brak Zażywane suplementy : brak, być może gainer Ostatnio przerabiany plan: jw Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): ławka ok 110 kg

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 421 Data: 2013-11-27 15:14:22 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy do oceny, kazda rada, poprawa sie przyda

    Post
    Trening dla początkujących

    Plecy i Nogi - łączysz dwie największe i najważniejsze partie mięśniowe to niewybaczalny błąd . Uprawiane inne sporty: K1 (SW) jak to wygląda na przestrzeni tygodnia ? Podaj obciążenie robocze w podstawowych ćwiczeniach przysiad - ? martwy - ? wyciskanie - ?

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 514 Data: 2013-01-28 08:54:27 Liczba szacunów: 0
  • Prośba o pomoc w ułożeniu diety i treningu

    Post
    Ladies SFD

    m, które mimo wzmocnienia mięśni nadal leci mi do przodu... nie wiem co robić? Może pomożecie? Ponadto chwalę się - wczoraj w ramach rozciągania się udało mi się zrobić pełny przysiad trzymając się lin!!! Kurde!! Od wielu lat mi się nie udawało!!! co za radość!!!!! :-D :-D Zmieniony przez - Adziszcze w dniu 2012-10-19 09:54:21 Zmieniony przez - Ad

    Odpowiedzi: 203 Ilość wyświetleń: 9203 Data: 2012-10-19 09:51:55 Liczba szacunów: 0
  • Takie male pytanko.

    Post
    Trening dla początkujących

    na drazku dobrze , przysiad z 60kg wyciskanie siedzac z 30 , wioslo tez z 30 nie dawalem wiecej , zebys sb cos nie narobic :)

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 635 Data: 2012-12-01 15:54:21 Liczba szacunów: 0
  • SPLIT na masę do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Trening góra/dół mnie zainteresował i ułożyłem coś takiego: Poniedziałek: Góra -Wiosłowanie 3x12-10-10 -Podciąganie na drążku 3x12-10-10 -Wyciskanie płasko sztangi 4x12-10-10-8 -Wyciskanie skos sztangielkami 3x12-10-10 -Wyciskanie żołnierskie 3x12-10-10 -Wyciskanie francuskie 3x12-10-10 -Uginanie ramion stojąc 3x12-10-10 Wtorek Dół -Przysiad ze szt

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 410 Data: 2016-10-17 19:17:08 Liczba szacunów: 0