SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • pomysly na trening funkcjonalny

    Post
    Ladies SFD

    sobie aerobik z cięzarkami @-) Takich, którzy trenują wytrzymałościowo do porządku jest bardzo, bardzo niewiele. Jedną z takich osób jest bziubzius. Jej treningi są efektywne, przekładają sie m.in. na siłę. Kalandra, zajrzyj do jej dziennika, zobacz z jakim ciężarem robi MC, przysiad, WL :-) Zmieniony przez - Martucca w dniu 2013-01-10 15:17:49

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1253 Data: 2013-01-10 15:15:41 Liczba szacunów: 0
  • HST do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    A jak zdarzy się, że np. trening wypadnie, albo będę ćwiczył sam i nie będe w stanie wziąć na przysiad tyle ile powinienem ? mam powtórzyć trening, czy lece dalej wg. rozpiski, jakby trening był ?

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 2085 Data: 2012-05-27 14:42:57 Liczba szacunów: 0
  • HST do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    już na dniach będę zaczynał HST. mam jeszcze pytanko ;) czy bez strat mogę zastąpić przysiad ze sztangą na klacie, Hackiem - ze sztangą z tyłu ? znacznie by mnie to uniezależniło do tego czy będę ćwiczył sam czy nie.

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 2085 Data: 2012-06-26 22:27:03 Liczba szacunów: 0
  • FBW Masa do oceny - 65kg, 171cm, dieta

    Post
    Trening dla początkujących

    Możesz Śmiało biegać 2 x w tygodniu (w dni nietreningowe), ale wtedy skoryguj plan tak, aby nogi ćwiczyć tylko raz w tygodniu. Np. Poniedziałek - góra Środa - nogi Piątek - góra I trenig nóg mógłby wyglądać następująco: Przysiad - 4 serie Uginanie nóg - 4 serie (ewentualnie jeśli dałbyś radę to żuraw) I jeśli nie chcesz narazie robić martwego ciągu

    Odpowiedzi: 76 Ilość wyświetleń: 4903 Data: 2010-05-27 18:56:26 Liczba szacunów: 0
  • Najlepsze ćwiczenia-trójbój

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Bravo Kingeri. Niezłe ćwiczonka. To ja zapodam ćwiczenia wspomagające przysiad. 1. Przysiady 1/3 - duży ciężar, nawet do 150 % maxa ( przyzwyczajenie się do dużych ciężarów i wzmocnienie ostatniej fazy przysiadu ), 2. Przysiady od łydki do kąta prostego ( KOSZMAR - zdecydowanie wzmacnia siłę odbicia ), 3. Przysiady ze sztangą trzymana z przodu ( wz

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 12475 Data: 2003-04-07 21:31:19 Liczba szacunów: 0
  • FBW na masę !PLAN DO OCENY! hantle, obciążenie

    Post
    Trening w domu

    na poczatek zrob jeden plan, pozniej mozesz dodac do tego druga opcje. Nogi: przysiad bulgarski 4x15 na kazda noge Plecy: podciaganie 4x15 - tutaj mozesz robic pierw negatywy, pozniej negatywy z obciazeniem. a po cyklu w drugim planie mozesz dac wioslowanie hantla na kazda strone.

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2114 Data: 2012-03-11 13:36:16 Liczba szacunów: 0
  • FBW na masę !PLAN DO OCENY! hantle, obciążenie

    Post
    Trening w domu

    kolano, a rękę trzymam luźno i napinam sam biceps. Jeśli są to dokładnie te same ćwiczenia co w linkach to plan wygląda następująco: 3x w tygodniu trenuję samym planem A: A: przysiad bułgarski (nogi) 4x15 wiosłowanie sztangielkami (plecy) 4x15 pompki na trzech krzesłach (klatka) 4x15 wyciskanie sztangielek w górę siedząc (barki) 3x15 uginanie prz

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2114 Data: 2012-03-11 14:51:16 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja z dobrym podejściem.

    Post
    Trening dla początkujących

    W takim razie pozostane przy 2500 przez tydzień dwa. Jak będzie za mało/za dużo to utnę/dodam kcal. ;) Trening Dzisiaj nie było źle, aczkolwiek słabo poszło z klatą. Tutaj co i jak.. Przysiad ze sztangą: 1. 12 x 35 kg 2. 12 x 45 kg 3. 12 x 50 kg 4. 12 x 55 kg 5. 10 x 65 kg Przy ostatniej serii to był max, nie zdołałem zrobić kolejnych dwóch. Martwy

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 708 Data: 2014-02-17 22:47:42 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja z dobrym podejściem.

    Post
    Trening dla początkujących

    Nadrabiam zaległości. W czwartek micha trzymana w 80%. W piątek dobry trening, mianowicie: Przysiad 1. 12 x 35kg 2. 12 x 45kg 3. 12 x 50kg 4. 12 x 55kg 5. 10 x 70kg Troche mi się pomyliły ciężary w 3 i 4 serii, 5 już ok :) Martwy ciąg 1. 12 x 25kg 2. 10 x 30kg 3. 10 x 35kg 4. 10 x 40kg 5. 10 x 42,5 kg Kilka rad od 'koksow' i w końcu wykon

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 708 Data: 2014-02-22 21:53:01 Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczenia na nogi - nieobciązające kręgosłupa.

    Post
    Trening dla początkujących

    bym to zobrazował. Rano wstaje i jest spoko. Znalazłem parę ćwiczeń, czy mógłbyś mi doradzić czy jest sens je wykonywać czy będzie powtórka z rozrywki? Przysiady bułgarskie, przysiad z podparciem o ścianę z piłką za plecami, wykroki( różne wariacje). Trener zaoferował mi pas, więc jakby co, to go używam. To tyle, dziękuję Ci, choćby za samą uwagę

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1467 Data: 2013-06-14 09:16:07 Liczba szacunów: 0
  • Plan do sprawdzenia

    Post
    Trening dla początkujących

    W plecaqch zamiast tych ściągań drążka to daj mc, podciąganie się na drązku i jedno sciąganie po 4 s do tego szrugsy, w nogach proponuje przysiad jako podstawa treningu nóg, w barkach 3 ćwiczenia po 3s

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 961 Data: 2010-01-14 09:23:37 Liczba szacunów: 0
  • Własnoręcznie układany plan w 100% :) - masa, prosze o ocene,cenne uwagi i poprawki

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Wrzucam ostatni raz plan i jeszcze mam pytanie jak wykonac uginanie z hantla miedzy nogami, czy potrzebne jest robienie odwrotnych wspięć i czy nie za duzo 26 serii na nogi... oto plan prosiłbym abyś zerknął ostatni w kazde miejsce dokładnie i nawet glupie drobnostki mi pozmieniał (pogrubiajac zebym mial to jasne): Niedziela: barki,triceps Barki:

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 1830 Data: 2010-09-24 21:14:28 Liczba szacunów: 0
  • Własnoręcznie układany plan w 100% :) - masa, prosze o ocene,cenne uwagi i poprawki

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    jak wykonac uginanie z hantla miedzy nogami Jestem prawie pewien, ze kiedys ktos pisal jak przymocowac hantle do stop. Sprobuj poszukac w wyszukiwarce. czy potrzebne jest robienie odwrotnych wspięć Owszem, a jeszcze wspięcia siedząc by się przydaly. Stojac oddzialywuja glownie na brzuchaty lydki, a to zawsze będzie za malo. i czy nie za duzo 26 s

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 1830 Data: 2010-09-25 17:35:30 Liczba szacunów: 0
  • Własnoręcznie układany plan w 100% :) - masa, prosze o ocene,cenne uwagi i poprawki

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Niedziela: barki,triceps Barki: 1. Wyciskanie sztangi z klatki 4x 8,8,6,6 2. Unoszenie hantli w bok stojąc 4x 12,12,10,10 3. Unoszenie hantli w opadzie tułowia 4x 12,12,10,10 Triceps: 1. Wyciskanie sztangi wąskim chwytem 4x 8,8,6,6 2. Wyciskanie francuskie 3x 8,8,6 3. Prostowanie ramienia w tyl w oparciu o ławke 2x 10,10 Wtorek: plecy Plecy

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 1830 Data: 2010-09-25 21:26:28 Liczba szacunów: 0
  • trening pod TS do oceny

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    eśli chcesz poprawić tylko TS jest trochę przeładowany jeśli chcesz zrobić "bazę" jak napisałeś skup się na ćwiczeniach siłowych z "utrudnieniem" np martwy ciąg z niższego punktu, wyciskanie z zatrzymaniem czy przysiad z zatrzymaniem na dole, zacznij około 70-80% i co trening dokładaj kg, rób serie na maxa (to tylko moje zdanie zrobiz jak uważasz)

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1290 Data: 2015-12-19 05:13:20 Liczba szacunów: 0
  • Pomocy!!! Kilka pytań dla znających sie na rzeczy

    Post
    Trening dla początkujących

    Ja bym dał taką kolejność: 1. Przysiad. 2. Martwy ciąg. 3. Wyciskanie na klatę. 4. Wiosłowanie półsztangą. - rób wiosłowanie sztangą. 5. Wyciskanie na barki. 6. Francuskie wyciskanie. 7. Młotki. 8. Brzuch. 9. Wspięcia na palce (2serie). Czyli najpierw ciężkie ćwiczenia złożone. Potem małe grupy mięśniowe. Jak bedzie za ciężko to rozbij to

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1114 Data: 2007-12-19 17:38:24 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja - Gregu (by Koniu151)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dzień 1 – 20.02.2012 No to ruszamy :-) Trening: 6:30-7:45 Wróciłem na siłownię po długiej przerwie, więc na razie forma tragicznie słaba. Nie przejmuję się tym zbytnio, za parę miesięcy będzie lepiej :-D Przed i po treningu wrzuciłem po 10g BCAA w prochu. Ćwiczenia: 1.Przysiad ze sztangą z przodu 2.Wiosłowanie sztangą nachwytem 3.Pompki na poręc

    Odpowiedzi: 81 Ilość wyświetleń: 8845 Data: 2012-02-20 22:30:06 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja - Gregu (by Koniu151)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    na redukcji u mnie koszta będą pewnie sięgały ~30-40zł, ale to jeszcze trochę czasu. :-D dopiero co masę zacząłeś, a już myślisz o redukcji? :-D Dzień 11 – 01.03.2012 - czwartek Coś mi się dni pomieszały w dzienniku %-) Dzisiaj, czwartek – trening siłowy. Aerobów nie zdążyłem bo zaspałem. Trening ok. Noga jeszcze trochę boli, ale jest lepiej. Tren

    Odpowiedzi: 81 Ilość wyświetleń: 8845 Data: 2012-03-01 22:41:44 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja - Gregu (by Koniu151)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ni ... treningu środowego nie miałem, bo wybiłem palec. Ten co napisałem, że był w środę to był w czwartek, a ten jest piątkowy %-) Trening Bardzo ładnie mi trening wszedł. Z przysiadami dochodzę już po mału do 100kg w ostatniej serii … wiem, że to żenująco mało %-) ale ćwiczę dopiero miesiąc. Poza tym wszystko do przodu. No i nareszcie udaje mi si

    Odpowiedzi: 81 Ilość wyświetleń: 8845 Data: 2012-03-24 09:25:04 Liczba szacunów: 0
  • Trening do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    ęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : sztanga,sztangielki,ławeczka płaska-skos,obciązenie Dieta : jest-próbuje przestrzegac Przeciwskazania medyczne : brak Zażywane suplementy : mass up activlab Ostatnio przerabiany plan: Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc):

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 518 Data: 2016-01-26 20:46:40 Liczba szacunów: 0