SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Trening FBW

    Post
    Trening dla początkujących

    A Przysiady 2s. 12-10 Podciąganie się na drążku 2s. 10-10 Wycisk plaska - 3s Wycisk hantli na barki - 2s Francuz - 2s Uginanie mlotkowe 2s B Przysiad 2s Martwy ciąg 2s. 12-10 Wycisk skos sztanga 3s Arnoldki 2s. 10-10 Prostowanie ramion na wyciagu (tricepsowe) Uginanie na modlitewniku 2s Tyle.

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 624 Data: 2010-10-07 21:22:29 Liczba szacunów: 0
  • Plan na masę do oceny.

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    rzed głowy 4s (8-10 powtórzeń) wyciskanie zza głowy 4s (8-10 powtórzeń) podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 3s (8-10 powtórzeń) szrugsy sztangą 4s (8-10 powtórzeń) Piątek nogi przysiad 5s (10-12 powtórzeń) prostowanie nóg 3s (10-12 powtórzeń) uginanie 3 wykroki 4 tak bym to widzial, dodatkowo dorzuc cos na lydki i brzuch nie trenuj drugi raz ramion,

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 534 Data: 2012-03-19 20:34:52 Liczba szacunów: 0
  • Porada odnośnie testosteronu - ciągnąć dalej czy przerwa?

    Post
    Doping

    KLU: masa 10. OSTATNI CYKL I ODSTĘP CZASOWY OD JEGO ZAKOŃCZENIA: 11. POZIOM BF%: 15 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): 13. STAN ZDROWIA: bdb 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: nie 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 1910kcal 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: 95 -martwy ciąg: nie sprawdzałem -przysiad: nie sprawdzałem

    Odpowiedzi: 87 Ilość wyświetleń: 5009 Data: 2017-03-20 11:11:07 Liczba szacunów: 0
  • [tren] push pull 4 x w tygodniu

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    A co proponujesz za przysiad przedni? I ci to jest wyciag gorny kierownica(jaki to uchwyt)

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 5197 Data: 2016-04-25 07:19:24 Liczba szacunów: 0
  • Problem z przybraniem masy.

    Post
    Trening dla początkujących

    przysiad - ~27-30kg martwy- ~25kg wyciskanie- ~50 kg Pon: plecy + biceps podciąganie na drążku szerokim nachwytem 4x 12-8 wiosłowanie sztanga podchwytem 4x 12-8 szrugsy 3x 15 uginanie ze sztanga podchwytem 4x 12-8 uginanie hantlami chwytem neutralnym 4x 12-8 Śr: barki + nogi wznos boczny 3x 12-8 podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 4x 12-8 wyciskanie

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 510 Data: 2012-12-04 14:06:33 Liczba szacunów: 0
  • Chce zacząć cykl

    Post
    Doping

    16. WYNIKI SIŁOWE:  -klata:65 kg w 3 powtórzeniach w 4 serii -martwy ciąg: 100 kg w 3 powtórzeniach w 4 serii -przysiad: 90kg 5 powtórzeń w 4 serii

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 2630 Data: 2018-09-24 10:34:30 Liczba szacunów: 0
  • Pytanie, pomoc, porada

    Post
    Trening dla początkujących

    Problem jest następujący - to siłownia bardziej domowa nie mam stojaków by przysiad mocno zaatakować a rwanie sztangi +70 z ziemi akurat jest zbyt niibezpeiczne :p - ciężaru mam około hmm 108 max - pytanie czy dobrze to idzie? - coś doradzicie?

    Odpowiedzi: 54 Ilość wyświetleń: 1440 Data: 2018-10-23 09:53:42 Liczba szacunów: 0
  • Pytanie, pomoc, porada

    Post
    Trening dla początkujących

    Przysiad max 68-72 wyrwe z ziemi nie uszkadzajac sie, podobnie OHP

    Odpowiedzi: 54 Ilość wyświetleń: 1440 Data: 2018-10-23 19:07:38 Liczba szacunów: 0
  • Pytanie, pomoc, porada

    Post
    Trening dla początkujących

    Wykroki z hantlami robię cały czas, A bułgarski chyba trzeba będzie zacząć A tydzień dwa jak skończę maksymalna możliwość rwania sztangi z ziemi na przysiad No zebys przy tym rwaniu sobie nic nie uszkodził.

    Odpowiedzi: 54 Ilość wyświetleń: 1440 Data: 2018-10-24 17:41:46 Liczba szacunów: 0
  • Nowe bodzce

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    moj obecny plan: cwicze systemem 4 razy w tyg i co tydzien sie to zmienia Pull push leg pull | push legs pull push | leg pull push leg i od nowa dni treningowe to poniedzialek sroda piatek sobota. Pull: 1. Wiosłowanie sztanga nachwyt RAMPA 7 2. Podciąganie na drążku anchwytem 4x8 3. Martwy ciąg RAMPA 6 4. Wznosy barkow 3x max 5. Face pull 3x10

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 777 Data: 2012-02-15 16:03:25 Liczba szacunów: 0
  • Split po przerwie

    Post
    Trening dla początkujących

    ok. 2 lat Uprawiane inne sporty : kick-boxing Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : full Dieta : staram się Przeciwskazania medyczne : brak Zażywane suplementy : brak Ostatnio przerabiany plan: FBW Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): ok. 90 kg,-,ok. 70 kg

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 686 Data: 2011-12-08 16:50:28 Liczba szacunów: 0
  • Split po przerwie

    Post
    Trening dla początkujących

    PONIEDZIAŁEK Klatka + Biceps Dipsy 8-8-8-6-6 WYCISKANIE SZTANGIELEK W LEŻENIU NA ŁAWCE SKOŚNEJ-GŁOWĄ W GÓRĘ 10-10-8-6 ROZPIĘTKI ZE SZTANGIELKAMI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ 12-10-8 UGINANIE RAMION ZE SZTANGĄ STOJAC PODCHWYTEM 10-10-8-8 UGINANIE RAMIENIA ZE SZTANGIELKĄ NA ŁAWECZCE 45 10-10-8-8 ŚRODA Plecy + Triceps PODCIĄGANIE NA DRĄŻKU SZEROKIM UC

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 686 Data: 2011-12-10 15:39:17 Liczba szacunów: 0
  • Plan na masę do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    12-12-12-12 Unoszenie w opadzie z klatką opartą o ławke 12-12-12-12 pompki na poręczach 12<10<8<8 PROG wyciskanie francuskie sztangi leżąc 12-12-12-12 nogi, plecy, bicepsy przysiad ze sztangą 15<12<10<8 PROG prostowanie nóg siedząc 12-12-12-12 uginanie leżąc 12-12-12-12 wspięcia na palce 25-25-25-25-25 podciąganie na drążku 3s max wiosłowan

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 961 Data: 2012-07-18 12:35:08 Liczba szacunów: 0
  • Pierwszy cykl

    Post
    Doping

    13. STAN ZDROWIA: dobry 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: nie 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: 120 -martwy ciąg:140 -przysiad: - Witam, zdecydowałem się na mój pierwszy cykl SAA, po przeczytaniu paru artykułów zdecydowałem się na enan. Planuje dokonywać iniekcji co 5dni po 250mg (jedna amp

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 1461 Data: 2012-09-01 11:18:36 Liczba szacunów: 0
  • Split do oceny :))

    Post
    Trening dla początkujących

    sa Staż treningowy na siłowni : 1,5 roku Uprawiane inne sporty : Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : full Dieta : jest Przeciwskazania medyczne : Zażywane suplementy : Ostatnio przerabiany plan: Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): P-110 MC-140 WL-100

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 546 Data: 2012-12-10 14:58:45 Liczba szacunów: 0
  • FBW do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Wersja A: Przysiad ze sztangą na barkach 12 9 6 Podciąganie na drążku (szer. barków lub szerzej, nachwyt) MAX MAX MAX daj normalny zakres powtórzeń Wyciskanie sztangi płasko 12 9 6 Wyciskanie żołnierskie 12 9 6 Pompki w podporze tyłem 12 8 Uginanie ramion ze sztangą (prostą) stojąc 12 8 Wersja B: Step ze sztangą 12 9 6 to zamień na mc Wio

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 991 Data: 2015-06-07 22:05:55 Liczba szacunów: 0
  • Zaczynam moją przygodę z siłownią

    Post
    Trening dla początkujących

    W martwym ciągu startowałem od ok nie pamiętam dokładnie z 25 a teraz 40, przysiad podobnie tylko teraz biorę ok 40 kg nie zawsze dam rade to nad siebie wyrzucić 40 jak ćwiczę z kumplem to on mi pomaga to na barki wyłożyć

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1145 Data: 2012-10-09 16:12:16 Liczba szacunów: 0
  • Co na spadek siły na redukcji?

    Post
    Odżywki i suplementy

    bilem takie cykle) sklanialbym sie ku skromnemu objetosciowo treningowi silowemu typu split, albo jakiejs zmodyfikowanej formie FBW opartym tylko na podstawowych cwiczeniach (przysiad, martwy, wyciskania, wioslowania, drazek) w srednim i niskim zakresie powtorzen (10 - 4), koncentrujac sie na tym by trening silowy nie trwal zbyt dlugo. umiejetnie

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 3580 Data: 2007-11-14 22:52:06 Liczba szacunów: 0
  • Split 3 dniowy do oceny. Otwarty na krytykę

    Post
    Trening dla początkujących

    w plenerze. Dlaczego wznosy barków? Na tzw ,, Kapturki ''. Przysiady nie wchodzą w grę ponieważ mam kolana w bardzo kiepskiej formie, ze sztangą na barkach ( 50kg) jak robię przysiad to czuję jak by mi miały się rozlecieć. Prawe kolano starta chrząstka i problemy z łękotką, lewe kolano starta chrząstka, dużo wygodniej wykonywać mi wykroki poniewa

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 449 Data: 2014-04-20 17:17:04 Liczba szacunów: 0
  • Stagnacja na redukcji

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    I 1)Przysiady 5x 2)wiosłowanie + wycisk płasko 5x 3)wycisk hantli w siadzie 5x 4)uginanie sztangą łamaną 5x II 1)MC 5x 2)wycisk żołnierski 5x 3)podciąganie sztangi do brody 5x 4)wyciskanie francuskie 5x III 1)Przysiad 5x 2)wiosłowanie + wycisk skos 5x 3)uginanie sztangą łamaną 5x 4)szrugsy hantlami 5x IV 1)wyciskanie żołnie

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 5323 Data: 2012-08-09 15:14:12 Liczba szacunów: 0