SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • DT Porandojin byle do przodu - after acl str. 17

    Post
    Ladies SFD

    w ramach rehabilitacji i nie sprawia mi większych trudności. Oczywiście redukcja obciążenia musiała być. Na zakończenie poszły swingi 16kg kettelkiem. Zdaję sobie sprawę, że przysiad dla większości z ćwiczących nie sprawia może już trudności, ale dla mnie od początku niestety jest największą zmorą. Najpierw wyszła sprawa z przykurczonymi zginacza

    Odpowiedzi: 362 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-07-19 23:06:13 Liczba szacunów: 0
  • esortodox - Masa na Experiment II

    Post
    Trening dla początkujących

    22.10.2012 PUSH I 1. przysiad przedni ze sztangą rampa 2+3, 10 powtórzeń, 4010 40, 40, 40, 50, 60, 70 40, 40, 50, 60, 70, 80 40, 50, 60, 70, 80, 85 2. press sztangą stojąc rampa 2+3, 10 powtórzeń, 4010 40, 40, 35, 35 ,30 20, 30, 30, 30, 35 20, 25, 30, 35, 40 3. wycisk sztangi na płaskiej rampa 2+3, 10 powtórzeń, 4010 50, 50, 60, 65, 70 40

    Odpowiedzi: 84 Ilość wyświetleń: 4425 Data: 2012-10-22 15:36:51 Liczba szacunów: 0
  • Ogry Ogrzyce i Ogratka a jak! %-) - vol. 8

    Post
    Odżywki i suplementy

    Poniedzia³ek ? Barki • Siedz¹c, wyciskanie sztangi w œrednim uchwycie z klatki piersiowej 3x 6 - 12 • Stoj¹c, unoszenie sztangielek bokiem w górê 4x 6- 12 • Stoj¹c, unoszenie sztangi przodem w górê w szerokim uchwycie 3x 6- 12 • Unoszenie szt

    Odpowiedzi: 3005 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-03-08 16:32:29 Liczba szacunów: 0
  • akneraj/redukcja-str.73/rekompozycja-str.100/bieg5km-str.117

    Post
    Trening dla początkujących

    i na lawce skosnej x20 - brzuszki z nogami lezacymi na podlodze rozlozonymi i podgietymi w pozycji “zaby” x20 Dzien 3 Nogi tydzien 1,2 60 sek przerwy 1. przysiad ze sztanga superseria ugiananie nog lezac 3x10-12 2. prostowanie nog superseria MC na prostych 3x 10-12 3. przysiad plie superseria wypady 3x 10-12 4. wznosy lydek

    Odpowiedzi: 1653 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-04-22 12:53:07 Liczba szacunów: 0
  • akneraj/redukcja-str.73/rekompozycja-str.100/bieg5km-str.117

    Post
    Trening dla początkujących

    w do boku? - rowerek x15 na strone - brzuszki na lawce skosnej x20 - brzuszki z nogami lezacymi na podlodze rozlozonymi i podgietymi w pozycji "zaby" x20 Dzien3. 1. przysiad ze sztanga & ugiananie nog lezac 3x10-12 2. prostowanie nog & MC na prostych 3x 10-12 3. przysiad plie & wypady 3x 10-12 4. wznosy lydek stojac 3x 20-25 (

    Odpowiedzi: 1653 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-04-24 22:02:54 Liczba szacunów: 0
  • akneraj/redukcja-str.73/rekompozycja-str.100/bieg5km-str.117

    Post
    Trening dla początkujących

    ami i ćwiczenia robisz parami na zmianę zawsze to 15sek, jedno dam z ciężarem drugie ze sztangielkami to dasz rade je laczyc. Trening1. 1a wyciskanie plaska 2 serie 15-20 1b. przysiad ze sztangielkami 2x15-20 2a. wioslowanie sztanga w opadzie 2x15-20 2b. martwy na prostych 3a. wyciskanie sztangi na barki stojac 3b. wyciskanie nog na suwnicy 4a. ugi

    Odpowiedzi: 1653 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-05-18 08:47:42 Liczba szacunów: 0
  • akneraj/redukcja-str.73/rekompozycja-str.100/bieg5km-str.117

    Post
    Trening dla początkujących

    c PS: Będę dawać wypiski bez tabelki, będzie bardiziej czytelnie ....................................................... 'Beztabelkowa' wypiska z dzisiejszego treningu: 1. przysiad 5 x 6-8 (2 min) - seria rozgrzewkowa: 7x30kg / 6x35kg - seria właściwa: 10x40kg / 9x45kg / 6x50kg / 4x52.5kg / 2x55kg 2. hack przysiad clusters 5x (5x1) (2 min) - se

    Odpowiedzi: 1653 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-06-08 23:52:36 Liczba szacunów: 0
  • akneraj/redukcja-str.73/rekompozycja-str.100/bieg5km-str.117

    Post
    Trening dla początkujących

    ................... Aeroby na czczo: BIEG - 25minut + streching 3min; - tętno: 140 - 150; Trening wytrzymałościowy (str.49) - 2 obwody; - chyba poprawiła mi się 'skoczność' w przysiadach z wyskokiem, burpee, a takze przy skokach z kolanami do klatki; nogi nie sa już takie ciężkie i łatwiej je podnosze; - po wczorajszym treningu dziś czuje NAJBARDZ

    Odpowiedzi: 1653 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-06-09 18:37:30 Liczba szacunów: 0
  • DT Merigold

    Post
    Ladies SFD

    cytryna, herbata imbirowo cytrynowa, mieta, kawa, Earl Grey Suple: tran z watroby dorsza (plyn), olej z wiesiolka (kapsulki), magnez, Trening; bylo cardio w polu .... duzo przysiadow i schylania %-) 10/04/2015 DT MIska + warzywa: pomidor, koncentrat pomidorowy papryka zielona i czerwona, jarmuz Plyny: woda, woda z cytryna, herbata imbirowo cy

    Odpowiedzi: 224 Ilość wyświetleń: 18662 Data: 2015-04-10 21:29:09 Liczba szacunów: 0
  • DT Merigold

    Post
    Ladies SFD

    być, w pracy mam nowy nickname STRONG POLISH LADY :)) Trening A 3x10 17/06 duzo ludzi, było troche czekania na maszyny i hantle Rozgrzewka (7 min orbi + rozruch stawow, przysiad + HIM HAM z polamancow) + przysiad ze sztangą na plecach (10x10kg/10x20kg/10x30kg/5x37,5kg/5x37.5kg) 1a. przysiad przedni 10x15kg/10x20kg/10x20kg 10x15kg/10x17,5kg

    Odpowiedzi: 224 Ilość wyświetleń: 18662 Data: 2015-06-18 20:24:55 Liczba szacunów: 0
  • Agnieszka DT

    Post
    Ladies SFD

    12.06.2014 TRENING A 1. Martwy ciąg 5x8-10 60sek przerwy 47,5kg/50kg/52,5kg/55kg/57,5kgx10 45kgx10, 47,5kgx10, 50kgx10, 52,5kgx10, 55kgx10 2a. przysiad sumo 3x12-15 bez przerwy 37,5kgx15, 40kgx12, 40kgx12 35kgx15, 37,5kgx15, 40kgx12 2b. wyciskanie suwnicy 3x 12-15 90sek przerwy 80kgx15, 82,5kgx15, 85kgx12 75kgx15, 80kgx15, 82,5kgx12 3. wyciskanie s

    Odpowiedzi: 119 Ilość wyświetleń: 9355 Data: 2014-06-14 12:12:25 Liczba szacunów: 0
  • P/RR/S

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    obciążeniem - 2x4-6 Prostowanie oburącz na wyciągu (podchwyt) - 2x4-6 czw: Barki: Arnoldki 4x4-6 Partial HP 3x 4-6 Unoszenie sztangielek w opadzie 2x12-15 -Pt Nogi: TABATA - przysiad. TYDZIEŃ 2 REP RANGE Przerwy między seriami: 2-3 minuty Tempo : 2/1/2 Cwiczenia: złożone, izolowane, maszyna lub linki pn: Plecy: Ściąganie drążka wyciągu wąsko do ka

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 13993 Data: 2008-03-22 23:23:09 Liczba szacunów: 0
  • DT maria1209- rekompozycja na luzie

    Post
    Ladies SFD

    Tydzien w plecy jestem z wypiskami- znowu trzeba podkrecic tempo w pracy, zrobilo sie cieplej, zblizaja sie tez majowe swieta i sezon, a to oznacza wiecej roboty. Gdyby nie zblizajacy sie wyjazd pewnie byloby ciezej, a tak wiem za za 3 tygodnie bedzie chociaz chwila pauzy. Uzupelnie tylko treningi, miska byla wg zalozen, od czwartku zmiany w diecie

    Odpowiedzi: 833 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-04-30 11:53:53 Liczba szacunów: 1
  • DT maria1209- rekompozycja na luzie

    Post
    Ladies SFD

    No i znowu tygodniowe zaleglosci mi sie zrobily. Mialam mega stresujacy czas teraz, pierwszy raz musialam zalatwic sama rozliczenie roczne firmy, a ja sie na ksiegowosci w ogole nie znam, obcy jezyk tez nie pomaga... no ale wyslalam, zobaczymy co bedzie dalej. Jeszcze formalnosci zwiazane z wynajmem mieszkania trzeba bylo zalatwic, wszystko jakos t

    Odpowiedzi: 833 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-06-01 15:49:36 Liczba szacunów: 1
  • DT maria1209- rekompozycja na luzie

    Post
    Ladies SFD

    2.06.18 DNT Miska: 1. Budyn z owocami i odzywka 2. Salatka z tunczykiem, ziemniaczki mlode 3. Salatka z kurczakiem, ziemniaczki mlode + ciasto z galaretka i owocami na deser 4. Salatka z serrano Rolowanie/rozciaganie: jako takie rozciaganie tylow- plecow, ledzwi Z wpisywaniem krokow chyba moge dac sobie spokoj narazie, bo te 10tys raczej zawsz

    Odpowiedzi: 833 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-06-03 15:46:33 Liczba szacunów: 0
  • kathy78- zyje sie tylko raz ;)

    Post
    Trening dla początkujących

    fajnie, ze masz 5 dni w tygodniu to sie ladnie da wprowadzic. Pierw stawiamy na nogi 3x w tygodniu w roznym stylu Dzien1. 1. przysiad 5x4-6 2min przerwy 2. martwy rzymski (na prostych)5x4-6 2min przerwy 3. przysiad przedni 4x8-10 90ske przerwy 4. suwnica z nogami wyskok na podstawce 4x8-10 90ske przerwy Dzien2. 1. wyciskanie na plaskiej 5x8-10 2

    Odpowiedzi: 1117 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-07-18 08:43:43 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] lavavajillas - walka z własnymi słabościami

    Post
    Trening dla początkujących

    an, fajnie wchodzi, więc jest dobrze Żuraw - robiłem przy innych drabinkach - trochę wyższe i inaczej się zaparłem, było ciężej (dobrze), ledwo się podniosłem :D Wiosło - jak przysiad, bez zmian Wyciskanie hantli - wobec obłożenia hantli poleciałem trochę wyżej i dobrze wyszło - 24 wpadło, więc progress jest OHP - teraz na bank było na sztandze 20

    Odpowiedzi: 234 Ilość wyświetleń: 12549 Data: 2016-10-12 21:18:39 Liczba szacunów: 0
  • Marikka/DT - podsumowanie s. 11

    Post
    Ladies SFD

    itreku... Pierwsze treningi były takie bardzo wyczuciowe, brałam sobie trenera i mi pokazywał jak się robi poszczególne rzeczy. Ponieważ nie byłam w stanie zrobić porządnego przysiadu z samą sztangą (kolana mi do środka uciekały) bo jestem za słaba jeszcze, to robię go na "szmicie" (no wiecie, taka suwana sztanga na prowadnicach) i idzie mi lepiej

    Odpowiedzi: 193 Ilość wyświetleń: 12703 Data: 2012-11-06 20:13:54 Liczba szacunów: 0
  • TRENING TYGODNIA - zebrane treningi wytrzymalosciowe

    Post
    Ladies SFD

    Trening 28 po 15sek przysiad z wyskokiem przysiad z rekami w gorze przysiad z rekami na klatce polprzysiad pompka plyo pompka pompka ze zgietym kolanem pompka damska * star jump pajacyk pajacyk z rakami do poziomu step touch - odstawienie nogi w bok burpee burpee z rekami w gore bez wyskoku burpee z rekami na klatce mountain climbers 1min przerwy

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-12-03 21:11:13 Liczba szacunów: 0
  • PavloJ - Dziennik Treningowy - Lekkoatletyka

    Post
    Inne dyscypliny

    ał, że nie ma sensu w takim razie. Po tym treningu czułem się fatalnie... ----------------------------- Czwartek - 9 IX -10 minut truchtu -sztanga (pajacyki, i baaardzo lekki przysiad) Uwagi Pajacyki z ok. 10kg a lekki przysiad 20kg. A lekki przysiad bo tylko lekkie zgięcie kolan i wyprost. Zalecił trener, bo mówiłem, że nie mam takiego ciągu itp.

    Odpowiedzi: 688 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-09-13 15:04:40 Liczba szacunów: 0