SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • @@@@@@@@DORADCY CZEKAJĄ NA TWOJE PYTANIA vol.2

    Post
    Trening dla początkujących

    anie żołnierskie 3s podciąganie sztangi pod brodę stojąc 2s pompki odwrotne 3s wyciskanie francuskie leżąc za głowę 2s brzuszki leżąc 2s leżąc podciąganie nóg do klatki 2s B: przysiad ze sztangą 3s przysiad wykroczny 2s wspięcia na palce 3s MC 3s wiosło sztangą podchwytem 3s uginanie ramion ze sztangą 3s uginanie ramion ze sztangielkami chwyt

    Odpowiedzi: 3748 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-19 14:35:09 Liczba szacunów: 0
  • @@@@@@@@DORADCY CZEKAJĄ NA TWOJE PYTANIA vol.2

    Post
    Trening dla początkujących

    Do oceny RDL. Cos pierwsza seria x 10 Jaa druga x12. Ciężar 102 Kg. Po 2 godzinach zabawy z obracaniem obrazu nie podołałem mam nadzieje że to nie stanowi większego problemu. W późniejszym czasie załatwie to inaczej ( w dodatku kamerzysta kaleka ale też i swiatło niestety na stryszku nie jest najlepsze i ciezko sie ustawic by cos bylo widac.:P ). K

    Odpowiedzi: 3748 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-06-25 21:54:20 Liczba szacunów: 0
  • @@@@@@@@DORADCY CZEKAJĄ NA TWOJE PYTANIA vol.2

    Post
    Trening dla początkujących

    nie dotyczy ćwiczeń z wątku roniego - I rok treningów. Front squat nogi wąsko. jak nisko schodzimy tyłkiem? jak ustawiamy stopy (też na zewnątrz) i jaka szerokość? czy w tych przysiadach jest istotne czy kolana wychodzą poza linię stóp? w przysiadach ze sztangą trzymaną z tyłu to nie ma znaczenia. Do tej pory wykonuję to ćwiczenie z dość szerokim

    Odpowiedzi: 3748 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-06-30 20:23:16 Liczba szacunów: 0
  • @@@@@@@@DORADCY CZEKAJĄ NA TWOJE PYTANIA vol.2

    Post
    Trening dla początkujących

    1. Przysiad, a MC na 1 treningu ? Rozwijam.. Na treningu mam 2 serię przysiadów i następnie przechodzę do 2 serii MC tylko po przysiadach po wyprostowaniu czuję napięte mięśnie grzbietu w odcinku lędźwiowym (nie jest to żaden ból) i teraz mogę zabierać się za MC czy w związku z przemęczeneniem tego odcinka poprzez przysiad rozłożyć to na 2 różne dn

    Odpowiedzi: 3748 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-08-19 11:00:10 Liczba szacunów: 0
  • DT Porandojin byle do przodu - after acl str. 17

    Post
    Ladies SFD

    nie nóg leżą 1x40 10 10 3. Uginanie nóg leżąc z opuszczaniem jedną nogą 1x20 5 5 4. Wspięcia na palce 1x40 22 20 5. Wspięcia na palce jednonóż 1x20 13 12 6. Przysiad goblet + przysiad plie 3x20 13/13/13 12/12/12 7. Wykroki z uniesieniem nogi wykrocznej 1x20 8 5 8. Wykroi z uniesieniem nogi zakrocznej 1x20 8 5 9. Prostowanie nóg + prostowanie nóg sz

    Odpowiedzi: 362 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-07-06 14:33:43 Liczba szacunów: 0
  • DT Porandojin byle do przodu - after acl str. 17

    Post
    Ladies SFD

    10 10 3. Uginanie nóg leżąc z opuszczaniem jedną nogą 1x20 7,5 7 5 5 4. Wspięcia na palce 1x40 25 23 22 20 5. Wspięcia na palce jednonóż 1x20 13 13 13 12 6. Przysiad goblet + przysiad plie 3x20 16/16/16 16/16/16 13/13/13 12/12/12 7. Wykroki z uniesieniem nogi wykrocznej 1x20 10 9 8 5 8. Wykroki z uniesieniem nogi zakrocznej 1x20 10 9 8 5 9. Prostow

    Odpowiedzi: 362 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-07-20 17:09:41 Liczba szacunów: 0
  • DT Porandojin byle do przodu - after acl str. 17

    Post
    Ladies SFD

    ginanie nóg leżąc z opuszczaniem jedną nogą 1x20 7,5 7,5 7 5 5 4. Wspięcia na palce 1x40 27 25 23 22 20 5. Wspięcia na palce jednonóż 1x20 14 13 13 13 12 6. Przysiad goblet + przysiad plie 3x20 16/16/16 16/16/16 16/16/16 13/13/13 12/12/12 7. Wykroki z uniesieniem nogi wykrocznej 1x20 10 10 9 8 5 8. Wykroki z uniesieniem nogi zakrocznej 1x20 10 10 9

    Odpowiedzi: 362 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-07-27 16:47:42 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik pokonać własne słabości.....

    Post
    Iron Horse Series

    Np. Nogi przysiad przedni 10 s przerwy przysiad tylni 10 s przerwy uginanie ---to jest jeden obwód.

    Odpowiedzi: 339 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-10-11 14:48:46 Liczba szacunów: 0
  • Alexxa/Blog/MyBody-2nd

    Post
    Trening dla początkujących

    ymajac pilke miedzy nogami robisz swiece w gore x10 2d. trzymajac pilke miedzy nogami podajesz sobie do rak w te z powrotem x10 Dzien3. 1a. rzysiad z pilka za plecami x20 1b. przysiad izometryczny z pilka za plecami max 1d. przysiad na jednej nodze z druga na pilce x10 na noge 1c. wznosy z opadu x20 2a. brzuszki odwrotne z pilka x20 2b. brzuszki uk

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-08-06 13:19:30 Liczba szacunów: 0
  • PIERWSZY PLAN TRENINGOWY 5x - prosze o opinie

    Post
    Trening dla początkujących

    suplementy : obecnie brak, w przeszłości białka, mono, staki kreatynowe Ostatnio przerabiany plan: hst rok temu, 2miesiące temu armageddon Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): nie robiłem rekordów na przysiad i martwy ciąg, bo za krótko robię te ćwiczenia, przyzwyczajam mięśnie do wolnych

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1254 Data: 2011-11-13 19:33:11 Liczba szacunów: 0
  • DT maria1209- rekompozycja na luzie

    Post
    Ladies SFD

    3(?)x Misiek 20kg 1. Zarzut sztangi na barki 2. Przysiad przedni ze sztangą 3. Push Press i opuszczenie sztangi na kark 4. Przysiad ze sztangą 5. Push Press zza karku OoO przypomniałaś mi o istnieniu niedźwiadka %-) bardzo lubiłam go na Crossficie - a teraz mnie korci co by zrezygnować dzisiaj z siłowego na rzecz kompleksu :-D w sumie i tak nie ma

    Odpowiedzi: 881 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-04-09 13:03:00 Liczba szacunów: 0
  • DT maria1209- rekompozycja na luzie

    Post
    Ladies SFD

    zyk, salata 2. Makaron gryczanym kapusta kiszona, oliwa, dorsz, salata 3. Kasza gryczana, odzywka, maliny, mango, pasta kokosowa Rolowanie/rozciaganie: plecy, mobility do przysiadu Kroki: 11548 TRENING 1 TEST 1. Przysiad klasyczny 5x5 20x10/30x10/ 40x5/45x5/45x5/47x5/50x5 Wszystko co potrzebowalam do dalszego treningu bylo zajete, wiec pol

    Odpowiedzi: 881 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-04-10 09:45:26 Liczba szacunów: 0
  • DT maria1209- rekompozycja na luzie

    Post
    Ladies SFD

    Nadine no mniej wiecej poukladalam, chociaz nigdy nie wiadomo na jak dlugo %-) Ale tez w duzej mierze po prostu udalo mi sie wyrobic nawyk. Domyslam sie ze majac rodzinke jest trudniej. No i jeszcze pomiary- ta waga to tak skacze kilogram gora-dol, ale pomiary w miar stabilnie. Wczoraj mialam tak masakryczny dzien, ze ciezko bedzie go przebic (przy

    Odpowiedzi: 881 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-05-01 12:19:52 Liczba szacunów: 0
  • DT maria1209- rekompozycja na luzie

    Post
    Ladies SFD

    Tabelki nie wstawilam, bo zmian w pomiarach nie bylo, jedynie waga poszla do gory. Bilans tygodnia: silka 4x, joga 1x, rozciaganie nie pamietam ale na biezaco cos, wiec prawie codziennie na pewno, miska ladnie- moze nie az tak ladnie jakosciowo jak zawsze ale mozna przymknac oko na takie ilosci. Kroki 82078 16.05.18 DT Miska: 1. Ryz, ricotta (wpadl

    Odpowiedzi: 881 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-05-18 16:16:32 Liczba szacunów: 0
  • DT maria1209- rekompozycja na luzie

    Post
    Ladies SFD

    U mnie jest o tyle latwiej ze mam prace na nogach- z iloscia krokow to roznie, bo to zalezy od tego ile mam pracy, nieraz wiekszosc dnia stoje przed kompem, ale np. wczoraj niezle sie nalatalam przez pare godzin. Do tego zawsze jakies wyjscie do sklepu po zakupy, droga z i do pracy, z i na silke i sie uzbiera. Ale nie wyobrazam sobie w tej chwili p

    Odpowiedzi: 881 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-06-05 14:07:49 Liczba szacunów: 0
  • DT maria1209- rekompozycja na luzie

    Post
    Ladies SFD

    10.06.18 DT Miska: 1. Budyn z owocami + odzywka 2. Amarantus, dynia, poledwiczka wieprzowa 3. Mieso gotowane z golonki, pieczarki, truskawki TRENING Podciaganie3x max chwyt neutralny/podchwyt 5/3/3 3/3/2 bez szalu ale mocy w plecach malo bylo Bear complex (5x 7powt) 1. Zarzut sztangi na barki 2. Przysiad przedni ze sztangą 3. Push Press i

    Odpowiedzi: 881 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-06-11 12:12:17 Liczba szacunów: 0
  • DT maria1209- rekompozycja na luzie

    Post
    Ladies SFD

    17.06.18 DT Miska: 1. Placuszki na kefirze, z malinkami i rabarbarem 2., 3. Ziemniaki, piers z indyka, salatka, ciacho z galaretka 4. Salatka z serrano TRENING Podciaganie3x max chwyt neutralny/podchwyt 4/4/3 (+1 niepelne) 5/3/3 3/3/2 bez szalu ale mocy w plecach malo bylo Bear complex (5x 7powt) 1. Zarzut sztangi na barki 2. Przysiad prz

    Odpowiedzi: 881 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-06-20 15:52:16 Liczba szacunów: 0
  • DT maria1209- rekompozycja na luzie

    Post
    Ladies SFD

    5/55 ok 47,5/50/52,5/52,5/55 czyli spadek sily c.d. 3. Dzien dobry 4x8-10 30 30 bardzo fajnie 30 zmordowalam sie 4. Kompleks przy uzyciu wyciagu 3x10 zakrok prawa/lewa/ przysiad/ dzien dobry 18/22/27 5. Donkey kicks3x15 guma/ wyciag/ Smith 5kg 3x15 6. Prostowanie nog na maszynie jednonoz 10/10/ obunoz 10/8/max 40/40, 61/61/40x15+34x5/27x3 40

    Odpowiedzi: 881 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-06-22 14:54:16 Liczba szacunów: 0
  • DT maria1209- rekompozycja na luzie

    Post
    Ladies SFD

    Staralam sie rolowac i rozciagac ostatnio i wydaje mi sie ze jest lepiej, z kolanami tez, takze uff. Teraz do rozpracowania mam plecy i szyje- tak zdrewnialy, ze jak chcialam ukleknac, polozyc glowe i rozciagnac szyje to ledwo ta szyje zgielam i mega ciagnie do polowy plecow :)) takze nowy challenge przede mna. Treningowo znowu troche rozjechany

    Odpowiedzi: 881 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-06-28 14:22:02 Liczba szacunów: 0
  • DT maria1209- rekompozycja na luzie

    Post
    Ladies SFD

    3.07.18 DT Miska: 1. Wolowina w sosie pomidorowym, bulka owsiana, awokado, warzywa 2. Wolowina w sosie pomidorowym, ryz, awokado, warzywa, borowki 3. Smoothie bowl- ryz, mleko sojowe, awokado, odzywka 4. Happy bowl :P resztka ryzu, gora owocow, lody, skyr, odyzwka, maslo orzechowe Znalazlam lody bez cukru 4,5t/100g- zal bylo nie kupic :-) d... ni

    Odpowiedzi: 881 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-07-04 14:28:25 Liczba szacunów: 0