SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Tunrrida/Redukcja - 10kg/pierwsze podsumowanie str.28

    Post
    Ladies SFD

    Micha 22 i 23 kwietnia. Pomiary wykonam jutro :) Trening z 22 kwietnia, 23 kwietnia DNT 1. przysiad przedni 26kg/7 31/6 40/5 2. mc- zrobilam zwykle, bo facet zabronił mi brać stepu z sali do fitnesuu!!!! bo kierownikowi to nie pasuje, bozeee co za *******! a że krązki są małe to ciężko jest sie schylać tak nisko... w dodatku nie ma nic takiego co

    Odpowiedzi: 436 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-04-24 07:38:20 Liczba szacunów: 0
  • Tunrrida/Redukcja - 10kg/pierwsze podsumowanie str.28

    Post
    Ladies SFD

    Dziękuję dziewczyny ) niby leci i jestem happy ale jak patrzę na swoje nogi to robi mi się po prostu słabo :( w ogóle nieproporcjonalne do reszty :( Micha za 25 i 25 kwietnia Trening z dzisiaj tj, 27 kwietnia dzien 51 1. Przysiad przedni 28kg/7 32/6 38/3 jakoś kiepsko sobie złapałam 2. Mc na prostych 28/8 38/7 43/6 3. wykroki ze sztanga 28/10 38/10

    Odpowiedzi: 436 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-04-27 12:17:38 Liczba szacunów: 0
  • Tunrrida/Redukcja - 10kg/pierwsze podsumowanie str.28

    Post
    Ladies SFD

    t;Trening czyni mnie lepszym człowiekiem" :D Wczoraj zaczełam akcję rotację. Wrzucam michę i trening za wczoraj oraz trening i miche za dzisiaj. 4 maja 1800 Trening: 1. przysiad przedni 28/7 33/6 38/4 2. mc proste 28/7 33/6 43/6 3. wykroki sztanga 28/10 38/8 38/6 4. sciąganie 30/8 30/7 30/7 5. wyprosty tułowia 6/15 7/15 8/15 cisne plecccyy!

    Odpowiedzi: 436 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-05-05 09:55:10 Liczba szacunów: 0
  • Tunrrida/Redukcja - 10kg/pierwsze podsumowanie str.28

    Post
    Ladies SFD

    ć, nie jakoś bardzo, ale jednak... Odkrywam teraz dobre strony braku okresu Wrzucam michę i trening za 6 maja micha 1800, 100 g wegli. 130 białka, reszta tłuszcze Trening 1. przysiad przedni 33/6 38/5 38/5 2. mc proste 33/7 38/6 48/5 3. sciąganie 30/10 30/8 30/8 4. wyprosty na ławce rzymskiej 6/15 7/15 8/11 5. biceps 5/20 5/16 5/16 6. sztanga skos

    Odpowiedzi: 436 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-05-07 07:34:52 Liczba szacunów: 0
  • Tunrrida/Redukcja - 10kg/pierwsze podsumowanie str.28

    Post
    Ladies SFD

    Taak juz z głowy... a teraz dalej nauka do egzaminu na aplikację...ehh 9 maja dzien Areo 1600kcal, 130 białka, 50 węgli rezzta tłuszcze było: 60 minut areo wairacje na maszynach :) 10 maja był DNT bo to był dzien mojej obrony :) i było 1600 kcal 130 białka, reszta tłuszcze 11 maja trening siłowy, 1800 kcal, 130 białka, 100 wegli reszta tłuszcze Tr

    Odpowiedzi: 436 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-05-12 09:02:52 Liczba szacunów: 0
  • Tunrrida/Redukcja - 10kg/pierwsze podsumowanie str.28

    Post
    Ladies SFD

    icha z wczoraj i dzisiaj oraz dzisiejszy trening :) Zmieniony przez - Tunrrida w dniu 2011-05-16 21:18:14 Trening z 16 maja- 1800 kcal, 130 B, 100 w reszta tłuszcze Siłowy 1. przysiad przedni 33/6 38/4 38/4 2. mc proste 38/6 43/6 48/4 3. wykroki 28/10 33/10 38/9 4. ściaganie 30/6 30/6 30/6 jakoś siły nie miałam... 5. wyprosty 6/15 7/15 8/13 6. bice

    Odpowiedzi: 436 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-05-16 21:17:01 Liczba szacunów: 0
  • Tunrrida/Redukcja - 10kg/pierwsze podsumowanie str.28

    Post
    Ladies SFD

    1. przysiad przedni 33/6 38/4 38/4 Błąd czy sie przestraszyłaś?

    Odpowiedzi: 436 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-05-17 09:57:02 Liczba szacunów: 0
  • Tunrrida/Redukcja - 10kg/pierwsze podsumowanie str.28

    Post
    Ladies SFD

    hej hoo 17 maja 1600 kcal 50g w 130 b reszta tłuszcze Areo: 60 minut, wariacje na bieżni, rowerek :) i 18 maja 1800kcal 100g w 130 b reszta tłuszcze Trening: 1. Przysiad przedni 33/6 38/4 40,5/3 - wiem ze słabo :( ale to jednak zbyt duzy ciężar bo nie daję rady. 2. mc proste 38/7 48/5 52/4 3. wykroki 28/10 38/9 43/7 było już cięzko... chwiałam s

    Odpowiedzi: 436 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-05-19 14:23:27 Liczba szacunów: 0
  • Tunrrida/Redukcja - 10kg/pierwsze podsumowanie str.28

    Post
    Ladies SFD

    Shrimp, tak się cieszę własnie na wyjazd ale mam tyle latania za różnymi sprawami, niekoniecznie związanymi z wyjazdem... w dodatku przyjaciołka w szpitalu. Nagromadzilo się wiele spraw z racji tego ze bylam wyjeta lekko z zycia przy pisaniu mgr, a dzisiaj jeszcze wulkan na Islandi wybuchł :( mam nadzieje ze uda mi sie wyleciec... Dietka 19, 20 i

    Odpowiedzi: 436 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-05-22 09:33:55 Liczba szacunów: 0
  • Tunrrida/Redukcja - 10kg/pierwsze podsumowanie str.28

    Post
    Ladies SFD

    to lecimy za 11 i 12 lipca. 11 lipca trening 1800 kcal 100g wegli, 130 B 1. Przysiad przedni 20/6 25/6 30/4 2. mc sumo 20/5 25/5 28/3 3. wpychanie 40/12 45/10 50/10 4. ściaganie 25/10 30/8 30/7 5. wyprosty 4/15 5/15 6/12 6. biceps 4/10 5/8 5/7 7. sztanga skos 20/10 23/8 23/8 8. allachy 15/15 17.5/15 17,5/13 Po 30 minut bieżnia Trening 12 lipca- 160

    Odpowiedzi: 436 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-07-13 06:43:06 Liczba szacunów: 0
  • Tunrrida/Redukcja - 10kg/pierwsze podsumowanie str.28

    Post
    Ladies SFD

    tak monotonnie. Nie przeszkadza mi to bo to wszystko jest pyszne, tylko taka refleksja mnie naszła. Zmieniony przez - Tunrrida w dniu 2011-07-27 07:45:51 trening 25 lipca 1. przysiad przedni 7/23kg 7/28kg 3/33kg 2. mc sumo 5/23 5/23 4/28 3. wypychanie nogi 15/35kg 13/40kg 12/50kg 4. ściąganie drązka 15/25kg 10/30kg 5/30kg 5. wyprosty tułowia 15/4k

    Odpowiedzi: 436 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-07-27 07:38:23 Liczba szacunów: 0
  • Tunrrida/Redukcja - 10kg/pierwsze podsumowanie str.28

    Post
    Ladies SFD

    Dzękuje Obl Tak też uczynłam. trenng 9 wrześna 1. Przysad przedn 23/6 25,5/5 2/5 2. Wykrok 28/6 28/5 28/5 3. Mc proste 28/8 33/6 38/5 Uwelbam MC :D dla mne to jest najcudownejsze cwczene na śwece :) 4. sztanga na ławce 18/8 23/5 28/3 a było tak dobrze :P 5. bceps 3/20 4/20 5/16 6. wznosy bokem 3/12 4/10 5/6 :O MAŁO! po 25 mnt areobów:) Dzień dobr

    Odpowiedzi: 436 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-09-10 10:30:19 Liczba szacunów: 0
  • Tunrrida/Redukcja - 10kg/pierwsze podsumowanie str.28

    Post
    Ladies SFD

    Dzień dobry! :) Wczorajsza miska i trening. Miska 1600. 25 WW, 130 B, reszta tłuszcz. 1. Przysiad przedni 20,5/7 23/6 28/5 2. Wykroki ze sztanga 25,5/7 28/6 30,5/5 3/ Mc 28/7 33/7 38/5 4. sztanga skos 20,5/8 25,5/5 28/5 5. biceps naprzemiennie 4/20 4/20 5/14 6. Wyprosty na ławce 3/10 4/10 5/8 Po: 1/30sec. x5- interwał i 20 minut areobów na rowerku

    Odpowiedzi: 436 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-10-12 05:47:22 Liczba szacunów: 0
  • Tunrrida/Redukcja - 10kg/pierwsze podsumowanie str.28

    Post
    Ladies SFD

    Trening i miska 13 Października 1600, 25W,130B. reszta tłuszcze Trening: 1. przysiad przedni 23/5 28/5 30,5/4 2. Wykroki 28/5 33/5 35,5/5 3 Mc 33/7 38/7 43/7 4.sztanga skos 23/5 28/3 28/3 tak tak słabo :( zmeczone ręce po mc 5. Biceps zwykly 3/8 4/8 5/8 ledwo 6.wyprosty 3/10 4/10 5/8 Po: Interwał 30/60x6 (14km/h/ 5,5km/h) plus 20 minut randomowych

    Odpowiedzi: 436 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-10-14 05:38:50 Liczba szacunów: 0
  • Tunrrida/Redukcja - 10kg/pierwsze podsumowanie str.28

    Post
    Ladies SFD

    20 października 1.przysiad przedni 23/5 25/5 30,5/5 33/5 2. wykroki 25,5/5 28/5 30,5/5 33/5 3. mc proste 38/5 42/5 44,5/5 47/3 :( 4. Sztanga skos 20,5/5 23/5 25,5/5 28/5 Biceps 3/10 4/10 5/10 Wyprosty 0/10 3/10 4/10 5/9 po: 30/60 interwał, 20 minut bieznia random 21 października 50 minut random bieznia i rower a na koniec tym razem interwały 30/60

    Odpowiedzi: 436 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-10-22 10:32:21 Liczba szacunów: 0
  • Olivier Lafay "dziennik"

    Post
    Trening w domu

    Obwód 3 poziom 3 trening 1 (23.09.2013) obciążenie 5 kg B2: 6x5 A5: 6x4 A2: 6x4 C2: 6x3 przysiad: 5x15 Bez obc. G; 6x11 H: 4x4 K: 3x5 nogi razem Nachwyt 6x3 2/3 zakresu ruchy tak jak w C2. Łatwo lekko i przyjemnie :D

    Odpowiedzi: 442 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-09-23 22:33:30 Liczba szacunów: 0
  • Olivier Lafay "dziennik"

    Post
    Trening w domu

    OBÓWÓD 3,5 (ostatni) POZIOM 2 TRENING 2 22.10.2013 wczorajszy Obciążenie 5kg B1: 6x6 + A5: 6x5 + A2: 6x5 + bez obciązenia C1: 6x4 + przysiad: 5x13 (5kg obciążenia haha ) G: 6x11 H: 4x4 K2: 4x5 nogi razem

    Odpowiedzi: 442 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-10-23 16:42:45 Liczba szacunów: 0
  • astry1 - przemiana 2012

    Post
    Po 35 roku życia

    Dzień treningowy "A" 1. Przysiad olimpijski 4x10 (120s) 40kg 2. Martwy na prostych 3x8 (120s) 50kg 3. Inverted rows 3x8 (90s) ciężar ciała 4. Wyciskanie francuskie(triceps) 3x8 (120s) 22,5kg 5. Brzuszki na ławeczce skośnej 3x8 (90s) ręce za głowę 6. Podciąganie kolan do klatki w zwisie 1x10 Woda 1,5l Micha: http://s1.pokazywarka.pl/i/903011/13

    Odpowiedzi: 259 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-02-08 22:36:08 Liczba szacunów: 0
  • astry1 - przemiana 2012

    Post
    Po 35 roku życia

    Piątkowy trening zaliczony :) Dzień treningowy "A" 1. Przysiad olimpijski 4x10 (120s) 40kg 2. Martwy na prostych 3x8 (120s) 50kg 3. Wyciskanie w mostku barkowym na ławce 1x10(20kg) 1x10(40kg) 1x10(50kg) 4. Inverted rows 3x8 (120s) ciężar ciała 5. Wyciskanie francuskie(triceps) 3x8 (120s) 22,5kg 6. Brzuszki na ławeczce skośnej 3x8 (90s) ręce z

    Odpowiedzi: 259 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-02-18 10:22:49 Liczba szacunów: 0
  • astry1 - przemiana 2012

    Post
    Po 35 roku życia

    Dzień treningowy "A" 1. Przysiad olimpijski 4x10 (120s) 47,5kg 2. Martwy na prostych 3x8 (120s) 55kg 3. Inverted rows 3x8 (120s) ciężar ciała 4. Wyciskanie francuskie(triceps) 3x8 (120s) 25kg 5. Pompki na poręczach - proste 1x10 ciężar ciała 6. Brzuszki na ławeczce skośnej 3x20 (90s) ręce za głowę 7. Podciąganie kolan do klatki w zwisie 1x10

    Odpowiedzi: 259 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-02-27 20:45:32 Liczba szacunów: 0