SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • 2CYKL PROP z DEKA czy SUPERANABOLON

    Post
    Doping

    wagowo nie stoi źle - prwie 100kg przy 188cm ;) przesłanie oczywscie słuszne prawisz. dalej jednak zastanawiam sie gdzie te 100 kg sie rozeszlo - martwy - nie cwicze, przysiad - nie cwicze, klata 90kg %-). Coś mi tu nie pasuje.....

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 1430 Data: 2012-11-30 12:26:03 Liczba szacunów: 0
  • Bardzo proszę o ocenę i ew. poprawienie planu treningowego

    Post
    Trening dla początkujących

    Wyniki w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): Wyciskam na ławce 40 kg seriami Brak jakiejkolwiek bazy = najprostszy program całościowy oparty o bazowe ćwiczenia .

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 315 Data: 2013-08-02 21:18:40 Liczba szacunów: 0
  • Fbw do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    i izolacji ktore katuja caly czas bo biora przyklad z zawodowego kulturysty ktory musi poprawci cos. Takie podejscie nie ma sensu. Co z tego ze masz 150cm w udzie jak robisz przysiad ze sztanga 80kg. Poza tym nie mylmy osoby zaawansowanej ze stażem 10lat która trenuje dla "siebie" z zawodowym kulturysta ktory musi dopiescic skosny brzucha zeby wyg

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 3520 Data: 2018-09-21 11:23:05 Liczba szacunów: 0
  • Klatka piersiowa -pomocy;(((

    Post
    Trening w domu

    ie w rozkroku, opad tułowia, ramiona w bok, skręty tułowia 15 razy. 5. Krażenia bioder w staniu w obie strony 15-20 razy. 6. Stanie w szerokim rozkroku, ramiona na biodra, półprzysiady na lewej i prawej nodze 10-15 razy. 7. Klęk podparty, ugiecia ramion 10-15 razy. 8. Leżenie przodem, skłon tułowia w tył wytrzymać kilka sekund, ćwiczenie powtórzyć.

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 13190 Data: 2008-04-12 20:18:11 Liczba szacunów: 0
  • cykl 15strz. deci gerckiej + tesc prop 15strz + odblok

    Post
    Doping

    y 9. CEL CYKLU: zdobycie masy 10. ODSTĘP CZASOWY PO OSTATNIM CYKLU: 8 miesiecy 11. POZIOM BF%: - 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): dobra 13. STAN ZDROWIA: dobry 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: brak 15. PPM (podstawowa przemiana materii): dobra 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: 90kg -martwy ciąg: 110kg -przysiad: nie wiem

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1284 Data: 2009-04-13 12:55:00 Liczba szacunów: 0
  • Trening na siłe- do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ziesz miał dość Jeżeli piszę tu o wyciskaniu na płaskiej to mam na myśli techniczne trójbojowe wyciskanie bez przesadnego mostka niech ci ktoś pokaże jak to się robi.Tak samo przysiad ma być on głęboki jest wbrew pozorom najzdrowszy dla kolan.Tak samo przy wyciskaniu clean and press ma być to siłowe wyciśnięcie z wysokości klaty a nie z linii brody

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1009 Data: 2011-08-29 22:16:42 Liczba szacunów: 0
  • Fbw 3 razy w tygodniu. Cel Masa Proszę o korektę

    Post
    Trening dla początkujących

    Staż treningowy na słowni : 6miesięcy - troche wiecej o tym. 1.ostatnio przerabiany plan 2.Podaj cieżary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad,martwy,wyciskanie) - nie maxy

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 1183 Data: 2011-08-30 16:09:36 Liczba szacunów: 0
  • Fbw 3 razy w tygodniu. Cel Masa Proszę o korektę

    Post
    Trening dla początkujących

    Otóż tak w listopadzie zacząłem ćwiczyć, ćwiczyłem 3 miesiące pełne potem niestety musiałem zrobić przerwę 3 miesięczną.. po 3 miesiącach zacząłem znowu no i tak minęły kolejne 3 do teraz.ostatnio mój przerabiany plan to fbw którym ćwiczyłem przez ostatnie 3 miesiące ale niestety coraz mniejsze postępy oraz był on troszkę przeciążony :P. Ciężary: P

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 1183 Data: 2011-08-30 21:35:14 Liczba szacunów: 0
  • Fbw 3 razy w tygodniu. Cel Masa Proszę o korektę

    Post
    Trening dla początkujących

    Wyglada ok. niektore cwiczenia zbyt kontuzjogenne (podciaganie sztangi). w kazdym planie damy glowne cwizcenie angazujace wiekszosc miesni ciala (mc lub przysiad). A: Przysiady ze sztangą 4s 12-8 powt Wiosłowanie sztangą 4s 12-8 powt Wyciskanie sztangi płasko 3s 12-8 powt Wyciskanie sztangi Z KLATKI 2-3s 14-16 powt WYCISKANIE FRANCUSKIE 2s

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 1183 Data: 2011-09-01 11:26:51 Liczba szacunów: 0
  • FBW na mase

    Post
    Trening dla początkujących

    5 Uprawiane inne sporty :w-f w szkole Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : wolny ciezar Dieta : nie ma Przeciwskazania medyczne :brak Zażywane suplementy :brak Ostatnio przerabiany plan:split 3x Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc):wyciskanie na lawce 50kg

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 517 Data: 2012-09-30 20:13:22 Liczba szacunów: 0
  • FBW na mase

    Post
    Trening dla początkujących

    no i wszystko wiadomo teraz widzisz jak chce sie to można :) chłopak łapiesz pierwsze podstawowe fbw 1. przysiad 2. rdl (rumunski martwy ciag) 3. wyciskanie na lawce 4. wioslowanie 5. wyciskanie w staniu 6. podciaganie na drazku (nachwyt) http://www.sfd.pl/FBW_Masa%2C_ocena%2C_poprawa-t731298-s2.html traktor71 opisal w linku wszystko i działasz!

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 517 Data: 2012-09-30 20:17:32 Liczba szacunów: 0
  • Full Body Workout A&B&C. Opinie, sugestie

    Post
    Trening dla początkujących

    ążek, Hantle Dieta : - Zdrowe odżywianie, kilka wartosciwych posilkow dziennie. Dieta obecna. Przeciwskazania medyczne : - Brak. Zażywane suplementy : - Bialko K**, preworkut UNS Loader Ostatnio przerabiany plan: - FBW Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): - Brak pomiarów

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 521 Data: 2013-03-17 14:23:08 Liczba szacunów: 0
  • Regeneracja .

    Post
    Trening dla początkujących

    przysiad i mc na jednym treningu to dosć mecząca sprawa. Załoze jednak że masz odpowiedni staż(znajomośc organizmu) na takie połączenie. Plan wyglada na ok,jeśli nie przesadzasz z seriami to błędów nie ma. split? raczej partia raz na tydzień nie bedzie wskazana przy treningu SW(bo ciężko Ci bedzie zasuwać na treningu mma po skatowaniu dzień wcześ

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 799 Data: 2010-04-04 18:58:36 Liczba szacunów: 0
  • Regeneracja .

    Post
    Trening dla początkujących

    No tak MC i przysiad jest to dosc ciezke na jednym treningu, choc gdy nie miałem treningów SW to nie bylo problemu. Lecz myslałem o wykluczeniu przysiadu z planu bo akurat nogi u mnie to jest najlepsza partia miesni, odziedziczyłem to po tacie i rosna mi jak głupie wiec samo MC wystarczy poniewaz nogi tez pracuja ciezko przy tym cwiczeniu No a co d

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 799 Data: 2010-04-04 19:50:07 Liczba szacunów: 0
  • Z masy na redukcje

    Post
    Doping

    ODSTĘP CZASOWY OD JEGO ZAKOŃCZENIA: 11. POZIOM BF%: 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): 13. STAN ZDROWIA: 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: -martwy ciąg: -przysiad: Czytaj więcej na https://www.sfd.pl/ANKIETA__Zanim_zadasz_pytanie-t297513.html

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1299 Data: 2018-12-28 10:31:38 Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny!

    Post
    Trening dla początkujących

    ok. MC - to jest martwy ciąg no i nad nogami też się nie zastanawiaj tylko zrób tak przysiad x serii 12-6 powt suwnica x serii 12 powt prostowanie nóg w siadzie lub syzyfki x serii 15 powt http://www.kulturystyka.pl/atlas/nogi.asp#5 to są syzyfki pamiętaj że 3x=9-12 tak jak w przypadku innych dużych grup mięśniowych

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 663 Data: 2009-08-25 15:35:46 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w planie

    Post
    Trening dla początkujących

    No na nogi najcześciej robie coś na maszynach. Nie mam tylko 3, tylko chodzę w te 3 dni na profesjonalną siłownię,a tak to mam w domu podstawowe wyposazenie ( ławka,gryf, hantle, wyciąg górny) więc mogę jakiś dzień poświęcić też w domu. Nie mam żadnych problemów zdrowotnych a co do ciężarów to przysiad mc wl to wolne ciężary

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1418 Data: 2014-09-18 20:06:59 Liczba szacunów: 0
  • Reverse Diet? Czy jeszcze za wcześnie?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    treningiem po tym czasie? nic w nim nie zmieniać i jechać tym samym? teraz cisne FBW na bardzo dużych cięzarach3 s 6-8 powtórzen ( 6 na duze partie , 8 na mniejsze ) , gdzie przysiad, MC i Wyciskanie płasko staram się robić tak, ze ostatnie powtórzenie wchodzi ledwo ledwo, i co 2-3 treningi zwiększałem do tej pory obiciązenie o 2.5 albo 5 kg, i ja

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 428 Data: 2016-05-25 19:34:57 Liczba szacunów: 0
  • podpowiedź enan +t3 czy prop end winko ?

    Post
    Doping

    ENIA: 1 rok 11. POZIOM BF%: 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): 13. STAN ZDROWIA: b.dobry 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: bardziej łysienia 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: max 145 -martwy ciąg: seria 110kg nie nadużywam kręgosłupa -przysiad: 80kg pełny siad (od miesiąca robię nogi)

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 1657 Data: 2013-11-01 21:21:28 Liczba szacunów: 0
  • moje plecy - feksol

    Post
    Galeria Zdjęć

    na przysiad mniej niż na klate.. żenada widac, że cwiczysz zestaw dyskotekowy.. pzdr.

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 7641 Data: 2006-11-20 18:32:01 Liczba szacunów: 0