SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Siła a waga, pytania

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Zaczynając 107kg w wieku 15-16 lat w wieku 17lat blisko 18 juz było 180kg jeżeli chodzi o martwy. Przysiad obecnie 140-150kg na raz ale to nie taki pełny. Raz z siadem na ławce 170kg poszło ale nwm jak ;p. Jednak ostatnio nie używałem ciężaru tylko skupiałem się na lepszej technice i trochę szybszym ruchu w górę w większości ćwiczeń które wpływały

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 834 Data: 2016-08-25 15:27:14 Liczba szacunów: 0
  • FBW PON ŚR PT do Oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    własnie o to mi chodziło gdzie sie kwalifikuje czy jeden zestaw czy dwa, ale skoro takie rozwiazanie, a jest bardzo dobre to sugeruje troche kolejnosc zamienic , przysiad na pierwszym miejscu w każdym zestawie

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1488 Data: 2011-06-14 13:39:01 Liczba szacunów: 0
  • FBW PON ŚR PT do Oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    czyli A - wporzadku B. przysiad push press martwy

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1488 Data: 2011-06-14 13:40:25 Liczba szacunów: 0
  • FBW PON ŚR PT do Oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    To może wypowiedz sie co determinuje że trening 5x5 byłby dla mnie dobry? uważam że 2 lata stażu ( co prawda z przerwami) oraz maksy: wl: 105, przysiad 115 martwy 135, kwalifikują mnie jak najbardziej na trening metodą 5x5. Pytania odnosiły się do propozycji Tiujki, a Ty sie z choinki urwałeś i jakieś dyrdymały wypisujesz nie na temat. To że masz

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1488 Data: 2011-06-14 22:24:46 Liczba szacunów: 0
  • Nowy trening czy kontynuować ten? Porady usprawniające trening.

    Post
    Trening w domu

    bic pompki z nogami wyżej to po co Ci zwykłe pompki, pompki o ścianę i pompki tyłem? Bez sensu tracisz na nie siłę, możesz ją wykorzystac na lepsze cwiczenie. Tak samo jest z przysiadami. Skoro Masz siłę na wykroki to po co Ci przysiady? Tak jak pisałem, wybierz najtrudniejszy wariant cwiczenia i dojdź w nim do 5 x 12, potem zamień ten wariant na t

    Odpowiedzi: 83 Ilość wyświetleń: 2393 Data: 2013-11-08 10:21:45 Liczba szacunów: 0
  • Nowy trening czy kontynuować ten? Porady usprawniające trening.

    Post
    Trening w domu

    1) Wykroki 5x10 (na każda nogę) 2) Przysiad z wyskokiem 4x10 3) Żuraw 4xMAX (problem taki, że jak podnosze się to zginam sie w brzuchu xd) 4) Dipsy 5x5 (ława i parapet, też ok?) 5) Pompki z nogami wyżej 4x6 6) Podciąganie 6xMAX 7) SSx6: Nożyce x8 + spięcia tułowia x18 8) Wspięcia (jednonóż) 5x10 Teraz git? :)

    Odpowiedzi: 83 Ilość wyświetleń: 2393 Data: 2013-11-08 18:07:28 Liczba szacunów: 0
  • Trening na masę -proszę o sprawdzenie

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ****DANE PODSTAWOWE*************************************** PŁEĆ: Mężczyzna WIEK:18 WZROST:181 NIEPRZERWANY STAŻ TRENINGOWY: 10 miesięcy. ****PARAMTERY OBWODÓW************************************* WAGA CIAŁA: 67 kg OBWÓD PRZEDRAMIENIA: 27cm OBWÓD BICEPSU: 33cm OBWÓD UDA: 56cm OBWÓD WOKÓŁ PEMPKA: OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ: 76 OBWÓD NADGARSTKA: 17 OBWÓD

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 793 Data: 2011-10-15 23:43:46 Liczba szacunów: 0
  • Trening na masę -proszę o sprawdzenie

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    17.10.2011r. 6 tygodni cykl na masę treningiem dzielonym każda partia dwa razy w tygodniu. Plan A 1. Wyciskanie sztangi na ławce prostej. 5x(15,12,10,8,6) 2. Przysiad ze sztangą na plecach . 5x(15,12,10,8,6) 3. Podciąganie na drążku do klatki piersiowej 5xmax (Założę dodatkowe obciążenie żeby max to było 12 powtórzeń) 4. Uginanie nóg w leżen

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 793 Data: 2011-10-16 22:30:53 Liczba szacunów: 0
  • fbw a/b do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    na klatke rob jedno cwiczenie nie zamieniaj co te 2 tyg szrugsy i przedramie zbedne w B nanogi przysiad przedni moze byc plecy MC nie ma barkow w A

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 777 Data: 2010-03-22 08:30:29 Liczba szacunów: 0
  • fbw a/b do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    A. Przysiad Wyciskanie na płaskiej Wiosło Jak się będzie chciało to coś na triceps Brzuch B. Martwy ciąg Drązek Wyciskanie na barki stojąc Jak się będzie chciało to jakieś ćwiczonko na biceps Brzuch Warto wpleść kaptury.

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 777 Data: 2010-03-22 09:37:05 Liczba szacunów: 0
  • pakowanie na wakacje z j/nj

    Post
    Trening dla początkujących

    wziął. reszta ciężarów podana jaka teraz biorę, oczywiście na masie było w każdym niemalże po +20kg więcej. 2200 kcal jest tak jak kiedyś liczyłem zapotrzebowanie, ale przeliczę jeszcze raz. a co do bcaa może Ty lub ktoś inny mi odpowie? :) a FBW średnio mi się podoba, bo często jest MC+przysiad i do tego jeszcze aeroby.. ale jak trzeba będzie..

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 697 Data: 2011-07-05 21:45:59 Liczba szacunów: 0
  • pakowanie na wakacje z j/nj

    Post
    Trening dla początkujących

    jakaś rada w stylu jakie FBW? 5x5? 5-10-15? push&pull? i jest sens robić 4x fbw w tyg dla zwiększenia redukcji? nie będzie to przesadą, że np. 2x w tyg jest przysiad i martwy?

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 697 Data: 2011-07-05 23:30:23 Liczba szacunów: 0
  • trening na mase do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    aniu) uginanie ramion ze sztangielkami w siadzie na ławce skośnej (z supinacją nadgarstka) progresja 4 x 10 (stały cierzar, i zmienilem liczbe serii) Piątek: nogi barki Nogi: przysiad progesja 12 10 8 6 6 (znowu powtorzenia) Prostowanie nóg na maszynie 12 10 8 (dodalem, bo na nogi jedno cw to za malo a zawsze te 3 serie to wiecej) wspięcia na palce

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 847 Data: 2006-07-03 19:22:31 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc przy pierwszym cyklu

    Post
    Doping

    ASA w mniejszym stopniu SILA 10. ODSTĘP CZASOWY PO OSTATNIM CYKLU: BRAK 11. POZIOM BF%: b/d 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): CHUDNIECIA 13. STAN ZDROWIA: DOBRY 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: BRAK SKLONNOSCI LYSIENIA 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: 70 -martwy ciąg: 70 -przysiad:

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 926 Data: 2010-06-17 20:34:11 Liczba szacunów: 0
  • Cel - Masa / ocena i ew. korekta planu

    Post
    Trening dla początkujących

    Poniedziałek - nogi przed barkami ćwicz. W treningu nóg zamiast wypychania, dałbym przysiad, łydki na koniec treningu. I rób po 4-5 serii a nie po 3. W przysiadach może być, progresja ciężaru z liczbą pow. 12,10,10,8,6. Barki - wyciskanie jest ok, ale pozostałe dwa ćwiczenia rób stałą liczbą powtórzeń, proponuję po 10 -12 w trzech seriach. Brzuch -

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 431 Data: 2011-02-22 11:34:16 Liczba szacunów: 0
  • PLAN DO SPR.

    Post
    Trening dla początkujących

    być jedna i porządna, nie jakieś tam machanie sztangielką czy sztangą. Masz zrobić 10-15minut aerobów + parę ćwiczeń na rozgrzanie stawów, które będą brały udział w ćwiczeniu. Jak najbardziej przy podstawowych ćwiczeniach (przysiad, MC, WL) można zrobić dwie serie z niskim ciężarem (polecam, aktualnie tak robię i jest fajna pompa, bez supli :) )

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 509 Data: 2010-03-16 11:37:45 Liczba szacunów: 0
  • Pierwszy Cykl Prop i npp

    Post
    Doping

    W na rzeźbę 9. CEL CYKLU: Rzezba 10. OSTATNI CYKL I ODSTĘP CZASOWY OD JEGO ZAKOŃCZENIA: 11. POZIOM BF%: 25 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): 13. STAN ZDROWIA: OSA 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: 80 -martwy ciąg: 100 -przysiad: do sprawdzenia max

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 1774 Data: 2017-01-23 22:52:34 Liczba szacunów: 0
  • Ocena planu na redukcję [początki z siłownią]

    Post
    Trening dla początkujących

    : Waga : Wzrost : Cel treningowy : Staż treningowy na siłowni : Uprawiane inne sporty : Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : Dieta : Przeciwskazania medyczne : Zażywane suplementy : Ostatnio przerabiany plan: Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc):

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 693 Data: 2016-04-17 10:48:10 Liczba szacunów: 0
  • FBW+Crossfit przygotowanie pod sporty walki

    Post
    Trening dla początkujących

    1) Przysiad ze sztangą - 4 serie 2) Drążek szeroki nachwyt - 4 serie 3) Wyciskanie sztangi na płasko - 4 serie 4) Wyciskanie żołnierskie - 4 serie 5) Prostowanie ramion na wyciągu - 4 serie 6) Uginanie ramion ze sztangą - 4 serie B 1) Wykroki z hantlami - 4 serie 2) Wiosłowanie sztangą - 4 serie 3) Wyciskanie hantlami na płaskiej ławeczce

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 528 Data: 2014-01-24 23:04:23 Liczba szacunów: 0
  • Akcja plaża 2005 FBW Proszę "rzucić okiem"

    Post
    Trening dla początkujących

    1. Thruster (ćwiczenie widoczne na filmiku u góry). 4serie 2 .Podciąganie na drążku 4 serie 3. ławka skos góra 4 serie 4. Wyciskanie żołnierskie 4 serie 5.Francuz + Uginanie stojąc-możesz zrobić w serii łączonej 4 serie I zestaw 2: 1.Przysiad tylny 4 serie 2.Martwy ciąg 4 serie 3.Wyciskanie na poziomej ławce 4 serie 4.Wyciskanie hantli siedząc n

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 603 Data: 2015-10-13 20:33:22 Liczba szacunów: 1