SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Ejpi walczy :) pods.26

    Post
    Ladies SFD

    17 listopada 2013 TRENING Nogi Przysiad szeroko 10x25kg/ 27kg/ 8x30kg RDL 10x30kg/ 35kg/ 37kg Wypady 10x15kg/15kg Wznosy bioder 10x37kg/ 37kg W RDLu w końcu załapałam o co chodzi, prowadziłam sztange blisko nóg i zdziwiłam się, że to jest taki naturalny ruch. :-)) Ale zniszczyło mnie to bardzo! No i po treningu ledwo się zmieściłam w spodnie.

    Odpowiedzi: 432 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-17 21:20:06 Liczba szacunów: 0
  • Ejpi walczy :) pods.26

    Post
    Ladies SFD

    tura, a zarazem ta najwazniejsza i najbardziej stresogenna - biologia rozszerzona.@-) Więc dzisiejszy trening taki, że tak powiem, między genetyką a botaniką. %-) 20-15-10-5 przysiad z wyskokiem burpee prawdziwe, z wyskokiem pompka męska wypad z przeskokiem dokładnie/na nogę pajac energicznie mountain climber dokładnie/na nogę CZAS: 15:03 Po prz

    Odpowiedzi: 432 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-28 20:47:03 Liczba szacunów: 0
  • Ejpi walczy :) pods.26

    Post
    Ladies SFD

    22 grudnia 2013 TRENING Nogi Przysiad szeroko 10x34kg/ 36kg/ 8x38kg RDL 10x46kg/ 8x46kg/ 7x50kg Wypady 10x10kg/8x10kg Wznosy bioder 10x50kg/ 50kg Energia nie opuszcza... 8-) MISKA ...apetyt też. %-) Ale na szczęście pozostaję w założeniach. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/23a77bbfbae442dd8e0ed63e401dfece.png

    Odpowiedzi: 432 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-22 21:51:52 Liczba szacunów: 0
  • Ejpi walczy :) pods.26

    Post
    Ladies SFD

    hyba nawet boczek. :-D 29 grudnia 2013 TRENING Nogi Przysiad szeroko 10x36kg/ 9x38kg/ 7x40kg RDL 10x48kg/ 52kg/ 8x52kg Wypady 10x7,5kg/7,5kg Wznosy bioder 10x52kg/ 52kg W przysiadze ciężar póki co odpowiedni. W RDLu miałam paski i musze powiedzieć, że dużo większy komfort, jak nie mam tego okrutnego wrażenia, że zaraz mi ta sztanga wyleci z rąk

    Odpowiedzi: 432 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-29 20:50:13 Liczba szacunów: 0
  • Ejpi walczy :) pods.26

    Post
    Ladies SFD

    .E, drożdże WYMIARY - też skrócie, nie mam dostępu do tabelki: Biust: 85/83 (-2) Pod biustem: 72,5/71,5 (-1) Talia: 64,5/64 (-0,5) Pępek:74/71 (-3) Biodra: 93,5/93,5 Uda: 53/53 Heh, chyba mi coś woda zeszła. No i może jutro uda mi się ten przysiad wgrać, ech wszystko na jutro - nie lubię tego. @-) Zmieniony przez - ejpi w dniu 2014-03-02 22:46:49

    Odpowiedzi: 432 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-02 20:20:39 Liczba szacunów: 0
  • Ejpi walczy :) pods.26

    Post
    Ladies SFD

    w zeszłym tygodniu. Brzucha nie zrobiłam, zamiast niego 20 min relaksującej i rzekomo przeciwdepresyjnej yogi, bo na dzisiejszy dzien była odpowiednia. ;-) No i mój kaleczny przysiad z podwójnym dnem do oceny. @-) http://www.youtube.com/watch?v=f9uGwnyUmnQ&list=UUYWciVcx_VzAHpJ3BJ8oMPg&feature=c4-overview MISKA No dziś już dużo lepiej. :-D Drugi p

    Odpowiedzi: 432 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-03 21:33:49 Liczba szacunów: 0
  • Split 3 dniowy do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    m słodycze i alkohol do okazjonalnych imprez. Przeciwwskazania medyczne : Brak Zażywane suplementy : białko Ostatnio przerabiany plan: FBW Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): Przysiad/klasyczny martwy ciąg: używam 12kg sztangielek, co do wyciskania, to w ćwiczeniach też wykorzystuje 12kg

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 341 Data: 2016-01-11 10:33:44 Liczba szacunów: 0
  • problem z przysiadami

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    peet_eer - jak zrobisz przysiad bez wychylania to jesteś chuck norris nie możliwe jest zrobić przysiad bez wychylania bo polecisz do tyłu, idź przed lustro i obczaj sprawe

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 11418 Data: 2006-07-24 19:17:28 Liczba szacunów: 0
  • Prosba o sprawdzenie planu

    Post
    Trening w domu

    Wycisk na klatę w żaden sposób nie odzwierciedla twojej siły. Już lepszym wyznacznikiem będzie max w MC i przysiadzie. Jakie cwiczenia mozna dolozyc jeszcze na ogolna sprawnosc oprocz aerobow i treningu silowego? Zamiast aerobów, zdecydowanie lepiej rób treningi interwałowe/cardio. Treningi aerobowe, mają to do siebie że przeszkadzają w budowaniu s

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 848 Data: 2011-10-29 00:20:15 Liczba szacunów: 0
  • ILE PRZYSIADACIE..? WASZE WYNIKI ..!!

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Senegroth - Olechy jak Olechy Sedno w tym,jak ten przysiad wygląda.Wydaje mi się że 1/8 przysiadu nawet ja zrobię ze 140kg ale dumnie wpiszę że Przysiad - 140kg Natomiast gdyby przyszło do prawdziwego przysiadu z takim cięzarem to pewnie rozerwałoby mi kolana.Przysiaść to bym przysiadł na 100% - gorzej ze wstaniem Tomi - sprzęt daje Ci 10kg do si

    Odpowiedzi: 433 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-10-20 19:02:10 Liczba szacunów: 0
  • ILE PRZYSIADACIE..? WASZE WYNIKI ..!!

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    na filmiku cały trójbój (ale jak wiadomo przysiad na początku wiek 19 lat przysiad 350kg http://www.youtube.com/watch?v=tk2LzhXTv4s

    Odpowiedzi: 433 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-12-28 13:44:38 Liczba szacunów: 0
  • Przerobić galaretkę na szyneczkę

    Post
    Ladies SFD

    3-5 w serii powt to dla zaawansowanych. Jezeli przysiad z 10kg jest dla Ciebie wyzwaniem to jestes poczatkujaca, ktora powinna zaczac od techniki glownych cwiczen wielostawowych i wiekszej ilosci powtorzen. MC z 20k to zaden MC czy nawet porzadny RDL. Serio to nie jest obciazenie do walki z ciezarem, no chyba, ze (i znowu) jestes mocno poczatkujaca

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2425 Data: 2015-02-26 12:53:28 Liczba szacunów: 0
  • Przerobić galaretkę na szyneczkę

    Post
    Ladies SFD

    No to tak, zwiększyłam trochę porcje (wrzucę wkrótce miskę), pytanie tylko jaki deficyt byłby właściwy. Czytałam tutaj że powinno się obciąć tyle % ile jest otłuszczenia czyli w moim wypadku 30%. Co daje 1500kcal, czy jeść więcej ? Powiedzmy 1600kcal będzie ok ? Druga sprawa to trening, korzystając z informacji wyszperanych na forum postanowiłam uł

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2425 Data: 2015-03-09 20:00:11 Liczba szacunów: 0
  • Plan - ocena, sugestie

    Post
    Trening dla początkujących

    Staż treningowy na siłowni: 18 miesięcy ( od 3 zacząłem od solidnych podstaw czyli diety) \ Wyniki w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): przysiad 10 x 40 kg, MC - 10 x 43 kg, wyciskanie 10 x 44 kg to żart , to z czego startowałeś z 10 kg czy 5 kg bo nie rozumiem .

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 472 Data: 2013-04-01 11:16:55 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w dobraniu treningu

    Post
    Trening dla początkujących

    yciskanie wąsko 3x8 Biceps 3x8-10 Szrugsy 3x15-20 Progresja 5x5 wyglądałaby tak: Rozgrzewka do 55% 5rm x5powtorzen 70,75,80,85,90% 5rm. Co tydzień progresja obciążenia (mc i przysiad +5kg, reszta 2,5kg) 3treningi w tygodniu ABA, przy czym ten trzeci byłby o 10-15%lzejszy od tego pierwszego. Trening A myślę wykonywać 2razy w tygodniu, a trening B t

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 469 Data: 2018-04-27 10:41:20 Liczba szacunów: 0
  • trening push/pull na redukcje do oceny.

    Post
    Trening dla początkujących

    psychotropowy, wykluczam BCAA ze swojej diety, lekka skolioza Zażywane suplementy: brak Ostatnio przerabiany plan: Split 4 dniowy na mase Wyniki w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): slabo ;p obciazenia robocze na klatke/ przysiad kolo 45-55kg, martwego nie robilem. Zmieniony przez - maddi w dniu

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 628 Data: 2012-05-27 23:12:20 Liczba szacunów: 0
  • Plan do sprawdzenia (Wodyn or Krzychu - help)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    jezeli chodzi o calosc to wyglada jak na moje ok calkiem zgrabnie ten plan, jezeli chodzi o przysiad to jezeli uwazasz ze cie bola kolana to luz ale jest bardzo anaboliczne cwiczenie wiec dobrze byloby zrobic wiecej serii, w dzien treningu plecow ciagi bym wrzucil jako piersze cwiczenie jako ze jest zlozonym cwiczeniem czyli rowniez podobnie jak pr

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 927 Data: 2007-03-03 19:07:48 Liczba szacunów: 0
  • Budowanie Konkretnej Masy... Pytania!

    Post
    Trening dla początkujących

    "Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): przysiad (najwiecej 60kg), martwy ciag 60, wyciskanie na lawce lezac do 80kg " dziwne nie uważasz że wyciskasz więcej niż siadasz ? to co podałeś to twoje max ? czy " obciążenie robocze " ?

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 584 Data: 2012-08-03 15:56:34 Liczba szacunów: 0
  • Bardzo proszę o pomoc z planem redukcyjnym

    Post
    Trening dla początkujących

    5 RDL 3s 5 Klatka plaska sztanga 3s 5 Wiosło 3s 5 Żołnierskie 3s 5 Drążek 3s 5 w neutralnym ulozeniu rak Biceps 3s 5 mlotki Brzuch 3s 20 spiecia 30min biegu po 2. Środa Hack-przysiad 3s 10 Unoszenie tułowia do góry na ławce (grzbiet) 3s 10 Skos sztangielki klatka 3s 10 Wioslo sztangielki 3s 10 Barki 3s 10 wyciskanie na siedzaco sztangielki Podciag

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1730 Data: 2011-09-13 14:55:36 Liczba szacunów: 0
  • NABÓR - MEGA TEST HI TEC REDUKCJA - RYWALIZACJA 3 MIESIĄCE DLA 4 OSÓB!!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    jak najmniejszą utratą masy mięśniowej -Planowana dieta zgodna z celem: ~3000kcal: B: 250g, WW: 350g, T: 65g WYNIKI SIŁOWE: -wyciskanie sztangi na ławce dodatniej 6 x 130kg -przysiad ze sztangą na karku 6 x 160kg -martwy ciąg 6 x 200kg WYMIARY: Klatka luzem: 111cm Udo: 68cm Łydka: 44cm Ramię: 44.5cm Pas na pępku: 89cm OTRZYMANE SUPLEMENTY I ODŻYWK

    Odpowiedzi: 125 Ilość wyświetleń: 16890 Data: 2013-06-06 13:22:00 Liczba szacunów: 0